Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 20:24 
 
Hardtraxxer

@Re-Vamp Klinkt goed! De lead zou wat meer layers kunnen gebruiken imo. Melodie zelf klinkt erg lekker en catchy :thumbsup:

Ben zelf hier mee bezig geweest:


Tips/Feedback is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Re-Vamp Klinkt precies zoals ik oldschool wil horen :thumbup:

Samen met een vriend avondje samen gezeten en dit kwam eruit :) Zijn er nog mee bezig dus alle feedback is welkom

http://clyp.it/w2ukegel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@revamp:
Super vet! Zou alleen de lead wat voller maken, voor de rest vrij weinig aan veranderen!!

@Avix:
Ook heel vet! Als deze op beatport oid zou staan zou die mee in de platenkoffer gaan!
Lead snijdt heel fijn overal doorheen! Misschien iets meer galm erop maar misschien dat t dan niet meer zo mooi clean is.

Zelf hier al een tijdje mee bezig, ben benieuwd wat jullie vinden:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Re-vamp klinkt leuk; de kick is nog wel iets te aanwezig vind ik. Krijg wel echt die classic vibe iig.

@Epic Kick, kan je track helaas niet luisteren, link doet het niet...

@AvixDJ Het orchestrale stuk klinkt goed. Prima melodieën, soms alleen niet helemaal te volgen, maar dat kan ook smaak zijn. Verder staat de kick te zacht (of de lead te hard :p ). Wat meer fx etc. gebruiken mag. Zit zeker wel potentie in!

@Mannonymous, het concept klinkt goed! :thumbsup: Goede vocalen, ik zou er alleen wat meer onder plakken, zeker in het begin (fx/orchestrals of wat dan ook) --> dit geldt eigenlijk wel voor de hele track denk ik, ook met fx buildups etc. Probeer verder gebruik te maken van hits/stabs, zeker als de melodie er voor het eerst echt in komt, dat geeft meer energie. Outtro kan ik niet zo heel veel mee; klinkt niet heel spannend, en de downpitch klinkt niet helemaal lekker imo. De main melodie komt me overigens wel enigszins bekend voor, maar weet zo niet van welke track... Hopelijk heb je er wat aan :) .

Momenteel ben ik niet zo fanatiek met producen. Wel heb ik m'n nieuwste track laatst bij het gratis tracks topic geplaatst, maar helaas geen reacties (sws beetje dooie boel in de producers corner, is wel eens beter geweest). Plaats 'm nu dus maar hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 23:41 
 
Hardtraxxer

@AvixDJ
Vind de melodie best vet, al zou ik hem hier en daar een klein beetje veranderen zodat ie iets beter doorloopt. Voor de rest zou ik heel iets meer reverb toevoegen want de lead klinkt zo een beetje 'kaal'. Kick moet ook iets harder, bedoel ik de kick mee in de 1e climax. Misschien de kick ook iets anders EQen want hij drukt/pompt nu best hard in het laag en je hoort de pitch nu niet goed.

Verder is ie tof :thumbsup:

@Mannonymous
Deze vind ik echt heeeuuul vet :thumbsup:
Ik zou in de break wat dingen toevoegen op de achtergrond zoals drones en andere effecten. Misschien zelfs drums?
Lead vind ik echt superchill klinken! ALleen kan die volgens mij nog heel iets dikker, hij mist nu nog een beetje breedte. Zou ook nog heel iets reverb toevoegen aan de lead, hij klinkt niet super droog ofzo maar dan lijkt de lead nog net iets groter. (2/3/4% meer wet in de mixer (FL) zou wel goed zijn denk ik).

@Awethority kostte me 3 pogingen om die naam goed te typen
Hele vette plaat :thumbsup:
Vocals mogen wel heel iets harder, vooral bij de buildup komen ze niet meer helemaal lekker door.
Climax is super vet met al die kickrolls en andere gekke/rare dingen die aan de gang zijn.
Mid intro klinkt beetje leeg, misschien volgende keer wat kleine extra dingetjes toevoegen. Wat ik zelf altijd doe is de screech pannen. Dus dat ie van rechts naar links gaat. Daarna voeg ik altijd nog 2/3 extra geluidjes toe die in het mono de boel opvullen, dus dat van alle kanten geluid is beside de kick.

Verder niet echt veel op aan te merken, lekker plaatje :thumbup:

----


Ik ben weer een beetje bezig geweest met Euphoric nadat ik me alleen nog maar echt bezig hou met de duistere sound. Ik probeer nog steeds een goede lead te maken die vol & dik is. Vind het interessant om verschillende technieken te proberen qua sounddesign, reverb & mixing. Heb nu iets gemaakt waar ik best tevreden mee ben. De melodie is van de Audiotricz bootleg van 'Waiting' omdat dat wel een goede melodie was om harmonieën bij te gebruiken.

Anyway, hier is t resultaar :)

https://clyp.it/ahs25121

(oh en let niet op de slordige vocal in de buildup, heb die gewoon uit de originele track geknipt omdat ik geen acapella kon vinden., Zit dus piano en zooi onder :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@lars, haha wat betreft de naam ben je volgens mij niet de eerste die dat heeft xd . Thanks voor je feedback, kan me er zeker in vinden; wellicht dat ik de track nog wel eens ga reviseren. Dat de mid nog wat leeg was vind ik zelf ook, pannen en fx's toevoegen is idd een goeie.

Wat betreft jouw snippet; eigenlijk niks op aan te merken, klinkt allemaal prima. Ik ben niet zo thuis in (het produceren van) dit type euforische hardstyle, maar op het eerste gehoor zou dit zo een professionele track kunnen zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@ Mannonymous
Klinkt, buiten de kick, erg als Wildstylez. Iets meer distortion voor het hoog in de vocalen?

@Awethority
je geluiden buiten je lead mogen allemaal iets scherper. Verder prima geluiden in die plaat!

@Lars
Goede plaat! Prima break! Misschien wat meer 1/4 sidechain op de lead?

Deze week een nieuwe kick gebakken en een projectje gestart voor carnaval. De vocalen in de plaat gaan we vertaald in het nederlands opnieuw laten inspreken. Voorlopig nog de orignele vocalen gebruikt. Veel geluiden buiten de percussie en de lead zijn nog een placeholder.

https://clyp.it/5wd5r12u

Als iemand nog tips oid heeft dan hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2017 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Mannonymous
Goede sfeer en toffe melodie. De vocals komen op het einde van de opbouw niet echt meer lekker door en de outro is wat simpel. Verder klinkt het geslaagd

@Awethority
Klinkt als een goed geheel, opbouw naar de climax is ook netjes gedaan. Maar de kicks in de climax liggen bij mij niet zo lekker in het gehoor, misschien die wisselen of nog wat verder uitwerken, meer punch?

@Lars-
Lekker leadsynth, heeft aangename klank. Kicks klinken niet verkeerd maar mogen nog iets meer beuken (kan ook kwestie van smaak zijn :P )

@Mark With A Tarrel
Lekkere stuiterkicks (in positieve zin), outro klinkt ook goed. Opbouw mag nog wel iets spannender en vocals komen daar op het einde niet meer zo goed door.


Ben benieuwd wat jullie van mijn tracks vinden. Eerste is wat oudere track met early / euforische invloeden en tweede is mijn poging voor de Jack of Sound remix contest :)



Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 11:58 
 
Hardtraxxer

@Basscow
Idee voor de G.O.D remix vind ik echt dik, allen zou ik nog wel even door sleutelen aan die gated kick, idee van de final frontier vind ik ook wel vet gedaan alleen stoor ik mezelf een beetje aan het ARP achtige geluidje (maar dat kan ook gewoon een kwestie van smaak zijn ;))

@Mark with a tarrel
ja, idee is gewoon heel tof. Kicks klinken ook lekker ben benieuwd naar het eindresultaat. Zal het bij ons op de wagen denk ik ook wel goed als hij af is!

Ik heb zelf laatst mijn eerste eigen plaat helemaal afgekregen. Ben nog steeds op zoek naar vocals omdat hij nog wat leeg klinkt (dus mocht iemand nog een suggestie hebben graag!). Alle feedback is welkom!

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2017 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@coenvc Het klinkt nog een beetje leeg zoals je zelf ook zegt inderdaad, je zou naast vocals ook wat meer reverb op je lead kunnen doen, Je melodie neemt een lekkere drive mee.
en je break staat veelste hard ten opzichte van je climax. Verder doet het me denken aan de oude j&w stijl :thumbsup:

@basscow
1. Geinige intro leuk gedaan met die delay :thumbsup: De climax vind ik zelf wat te druk, dat gepingel van die melodie in het specific.

2. Intro wederom leuk gedaan, de break met die pre-lead (1:31) vind ik een beetje storend en haalt de drive uit de track, kan smaak zijn natuurlijk. Verder mag de lead wel wat voller en meer reverb hebben. ook komt je kick daar niet heel goed door en heeft hij teveel bass :P

Afgelopen tijd bezig met het verbeteren van mijn vorig snippet, en dus hierbij het resultaat:

https://clyp.it/3k03bz1h
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@AvixDJ

Klink heel vet! :thumbsup:
Ik zou zelf proberen wat meer details toe te voegen, geluidjes die niet gelijk opvallen maar wel opvullen.
Daarnaast mag de kick iets beter door komen in de mix. Volgens mij staat ie ook ietsjes te zacht. Over de kick in de eerste climax; de tail is vooral sub met wat hogere harmonics. Misschien kan je met wat EQen en distorten meer karakter naar boven krijgen. Daardoor zal de kick ook wat meer aanwezig zijn in de climax.
Verders klinkt het best heel goed! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2017 22:26 
 
Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@coenvc Het klinkt nog een beetje leeg zoals je zelf ook zegt inderdaad, je zou naast vocals ook wat meer reverb op je lead kunnen doen, Je melodie neemt een lekkere drive mee.
en je break staat veelste hard ten opzichte van je climax. Verder doet het me denken aan de oude j&w stijl :thumbsup:

@basscow
1. Geinige intro leuk gedaan met die delay :thumbsup: De climax vind ik zelf wat te druk, dat gepingel van die melodie in het specific.

2. Intro wederom leuk gedaan, de break met die pre-lead (1:31) vind ik een beetje storend en haalt de drive uit de track, kan smaak zijn natuurlijk. Verder mag de lead wel wat voller en meer reverb hebben. ook komt je kick daar niet heel goed door en heeft hij teveel bass :P

Afgelopen tijd bezig met het verbeteren van mijn vorig snippet, en dus hierbij het resultaat:

https://clyp.it/3k03bz1h


Vette track, vind alleen de eerste climax een beetje leeg. Misschien dat wat off-beat akkoorden wat extra drive meegeven?

Vandaag een eerste opzetje van een PN remix gemaakt: https://clyp.it/5h3surhd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Coenvc Klinkt bij elkaar best oke (zeker voor een eerste plaat).
De melodie klinkt ook wel fijn, doet me, zoals hierboven ook al vermeld, denken aan oude J&W style, wel kan je er misschien iets eerder variatie in brengen.
Bij 2:37 is de verandering wel erg abrupt, misschien geleidelijker op laten komen? Verder niet echt technische opmerkingen aangezien ik op dat vlak zelf ook niet sterk ben..

@Avixdj Clyp not found...

@JJ97, Leuk gespeeld met de intro. Zijn het je eigen kicks? Zo ja, erg nice.
Eigen draai gegeven aan de intro is goed gelukt, climax is hetzelfde maar met je eigen soundbank als ik me niet vergis? Verder kom ik niet echt met feedback, behalve dan dat het best leuk gedaan is :P

Zelf twee tracks gemaakt, waarvan 1 geheel nieuwe, de andere een bootleg. Was er zelf best tevreden over.
De eerste, een bootleg van the odyssey. In deze versie komen de kicks niet helemaal lekker door, maar vond de kicks juist op deze manier het fijnst klinken bij de bootleg (heb ook nog andere versies waar de kick beter door kwam, maar vond het zelf onder doen aan de sounds van het nummer)


De tweede, een nummer met vocals uit starcraft 2. Zelf een beetje geprobeerd een nummer á la delete en cornuiten te maken. Vond het zelf aardig gelukt.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
(sorry voor mijn hoofd dat enorm voor jullie scherm komt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2017 03:58 
 
Hardtraxx Newbie

bartjj schreef:
@Coenvc Klinkt bij elkaar best oke (zeker voor een eerste plaat).
De melodie klinkt ook wel fijn, doet me, zoals hierboven ook al vermeld, denken aan oude J&W style, wel kan je er misschien iets eerder variatie in brengen.
Bij 2:37 is de verandering wel erg abrupt, misschien geleidelijker op laten komen? Verder niet echt technische opmerkingen aangezien ik op dat vlak zelf ook niet sterk ben..

@Avixdj Clyp not found...

@JJ97, Leuk gespeeld met de intro. Zijn het je eigen kicks? Zo ja, erg nice.
Eigen draai gegeven aan de intro is goed gelukt, climax is hetzelfde maar met je eigen soundbank als ik me niet vergis? Verder kom ik niet echt met feedback, behalve dan dat het best leuk gedaan is :P

Zelf twee tracks gemaakt, waarvan 1 geheel nieuwe, de andere een bootleg. Was er zelf best tevreden over.
De eerste, een bootleg van the odyssey. In deze versie komen de kicks niet helemaal lekker door, maar vond de kicks juist op deze manier het fijnst klinken bij de bootleg (heb ook nog andere versies waar de kick beter door kwam, maar vond het zelf onder doen aan de sounds van het nummer)


De tweede, een nummer met vocals uit starcraft 2. Zelf een beetje geprobeerd een nummer á la delete en cornuiten te maken. Vond het zelf aardig gelukt.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
(sorry voor mijn hoofd dat enorm voor jullie scherm komt)



wat betreft je eerste plaat, ik kan niet voelen dat die kick op die plek hoort zeg maar.. het plaatje klopt totaal niet,

en 2e, merk wel dat je mixdown echt veel beter kan.. vind het wel heel random allemaal.. :P
vind de kicks wel echt zie trouwens :P

maar het klinkt alsof je nog in de probeer fase bent, dus ik denk dat het nog wel goed komt :)

ik heb zelf ook 1 teaser van een plaat die af is, benieuwd wat jullie er van vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@Sheltered Tim

Heel Netjes. Erg goede lead ook. Misschien proberen de melodie net wat lager te gaan (Octaaf) in de 2e helft van de climax?

@ Bartstyle

Werk aan je kicks. Ook is er te weinig Reverb. Ook meer EQ op de lead is noodzakelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2017 03:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bartjj schreef:
Zelf twee tracks gemaakt, waarvan 1 geheel nieuwe, de andere een bootleg. Was er zelf best tevreden over.
De eerste, een bootleg van the odyssey. In deze versie komen de kicks niet helemaal lekker door, maar vond de kicks juist op deze manier het fijnst klinken bij de bootleg (heb ook nog andere versies waar de kick beter door kwam, maar vond het zelf onder doen aan de sounds van het nummer)




Je bootleg track heeft een hele fijne sfeer en opbouw, ik kreeg er een beetje zo'n B-front break gevoel dan. Maar wel met een eigen twist, dat is dus heel goed :thumbup: Dan komt dat epic gedeelte, wat erg goed is uitgewerkt. Alleen vind ik de overgang naar de 'opbouw' niet erg natuurlijk of netjes klinken (op 1:48). Deze komt erg plots, eigenlijk net als dat de kick erin komt. Dat is dus nog wel iets wat naar mijn inziens te verbeteren valt. Dit komt trouwens ook weer naar voren wanneer de 2e (korte) break geïntroduceerd wordt. Deze gaat dan wel weer wat natuurlijker over in de 2e climax.

De kick zelf klinkt verder technisch prima, maar ik vind hem zelf wat misplaatst hier eerlijk gezegd. Ik had hier een ander type kick verwacht (weer ook meer zo'n B-front achtige stijl misschien?). Let op: dit kan ook een kwestie van smaak zijn.

Ook een idee (maar ook een kwestie van smaak misschien?): Zou een dikke lead synth in de opbouw voor de climax en tijdens de climax het geheel niet nog wat volelr en spannender maken?



Voor mezelf is het al een tijdje geleden dat ik wat 'harders' heb gemaakt. Ik focus me tegenwoordig meer op trance(achtige) stijlen. Maar onlangs nog eens met een vriend samen gezeten en daar is het volgende uit gekomen, mag ik aub jullie feedback? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 16:16 
 
Hardtraxx Newbie

Jubke schreef:
bartjj schreef:
Zelf twee tracks gemaakt, waarvan 1 geheel nieuwe, de andere een bootleg. Was er zelf best tevreden over.
De eerste, een bootleg van the odyssey. In deze versie komen de kicks niet helemaal lekker door, maar vond de kicks juist op deze manier het fijnst klinken bij de bootleg (heb ook nog andere versies waar de kick beter door kwam, maar vond het zelf onder doen aan de sounds van het nummer)




Je bootleg track heeft een hele fijne sfeer en opbouw, ik kreeg er een beetje zo'n B-front break gevoel dan. Maar wel met een eigen twist, dat is dus heel goed :thumbup: Dan komt dat epic gedeelte, wat erg goed is uitgewerkt. Alleen vind ik de overgang naar de 'opbouw' niet erg natuurlijk of netjes klinken (op 1:48). Deze komt erg plots, eigenlijk net als dat de kick erin komt. Dat is dus nog wel iets wat naar mijn inziens te verbeteren valt. Dit komt trouwens ook weer naar voren wanneer de 2e (korte) break geïntroduceerd wordt. Deze gaat dan wel weer wat natuurlijker over in de 2e climax.

De kick zelf klinkt verder technisch prima, maar ik vind hem zelf wat misplaatst hier eerlijk gezegd. Ik had hier een ander type kick verwacht (weer ook meer zo'n B-front achtige stijl misschien?). Let op: dit kan ook een kwestie van smaak zijn.

Ook een idee (maar ook een kwestie van smaak misschien?): Zou een dikke lead synth in de opbouw voor de climax en tijdens de climax het geheel niet nog wat volelr en spannender maken?



Voor mezelf is het al een tijdje geleden dat ik wat 'harders' heb gemaakt. Ik focus me tegenwoordig meer op trance(achtige) stijlen. Maar onlangs nog eens met een vriend samen gezeten en daar is het volgende uit gekomen, mag ik aub jullie feedback? :D


Vette plaat Bartjj! Kzou misschien vanaf de 30 seconden je kick op laten komen dmv een lowpass filter?
Ik heb t dan over Je Noise Bleed & Extrusive - Paradise Lost. Eventueel kan je plaat nog wel wat luider. Dit kun je doen doormiddel van Parallele compressie van je hele plaat. Als je je plaat rendert en hem in in een nieuwe project opent. Dan dupliceer je je hele track zodat je 2 exact te zelfde platen onder elkaar hebt lopen. Dan zet je op 1 plaat een compressor en compress je hem totaal naar de klote zodat je een pompend geluid krijgt. Dan doe je de fader van je gecompressde plaat helemaal naar beneden en doen je hem langzaam omhoog tot je een voller en luider geluid krijgt. En dan is je plaat luider. En render je m weer. Klaar. Ik hoop dat dit helpt!

Zouden jullie feedback kunnen geven op een klein midintro opsetje van me?
Het idee is er. Wil nog wat meer effecten zodat t nog wat upliftender wordt.
Naar mijn idee is de mix prima. Hoop dat jullie wat feedback voor me hebben :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 10:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt goed man! Ik zou alleen nog iets meer punch in je reverse bass zetten en ik vind dat tegen het einde van de mid dat je snare iets te hard opkomt, die zou ik eerder en dan rustiger op laten komen.

En om hem op te vullen steeds de om de 4 bars een gefilterde screech doen?

https://clyp.it/5bxugkfj

Heb een oude remix in een 2018 jasje gestopt van mij, na drie kwart jaar stil gezeten te hebben met produceren ben ik blij dat er een track weer zo goed als af is! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@minnevent
Vette sounds, lekkere reverse bass ook! Het word alleen nergens echt interessant, beetje statisch allemaal.
Ook is de tweede kick een kick van de frontliner samplepack ofniet? Beste is om je eigen kicks te maken, en de kicks van fronty als referentie erbij te pakken!
Voor de rest lekker opzetje! klinkt clean.

@CB92
De piano kan wat reverb gebruiken, delay kan ook vet werken! Vocals passen wel heel lekker! Beetje club bizarre remix feel.
Je lead kan nog een hoog top laagje gebruiken, en wat reverb/delay. Ook zit er een sidechain op die niet helemaal chill aan het oor ligt..
Prima opbouw in ieder geval, kick is ook al goed! Kan echter wel weer wat (high)mids in de tail.

Probeerseltje van mij; https://clyp.it/va0ix4la?token=0b4ff48260fba399a38a67e2b24e4d0e
Gaat de goede kant op imo, midintro moet nog wel wat interessanter worden a la fxjes toevoegen. en natuurlijk een buildup naar de climax :) Ook ben ik nog niet helemaal tevreden met de lead
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien is deze melodie toch wel leuker. Wat vinden jullie? ^^

https://clyp.it/sab5j0ne
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beurtbalkje schreef:
Misschien is deze melodie toch wel leuker. Wat vinden jullie? ^^

https://clyp.it/sab5j0ne


Kom hier normaal nooit maar deze vond ik vet om te luisteren. Deed me een beetje aan myst denken qua combinatie van kicks en melodie. Wanneer kunnen we deze verwachten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thanks man! Geen idee nog, ik heb het nog niet verder uitgewerkt dan dit previewtje. Denk dat ik er aankomende week wel ff mee aan de slag ga :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 00:08 
 
Hardtraxxer

Beurtbalkje schreef:
Misschien is deze melodie toch wel leuker. Wat vinden jullie? ^^

https://clyp.it/sab5j0ne


Ik vind let it slip beter, omdat de melodie van die andere een beetje standaard is, en omdat de kicks van let it slip gewoon zo fucing dik zijn. De melodie van let it slip vind ik ook veel beter trouwens. De break van let it slip staat wel heel zacht in vergelijking met de kick, maar dat zorgt er dan wel weer voor dat ie er keihard in klapt. Ook vind ik dat extra screech stukje op 1:52 niet nodig, en een beetje raar klinken. Het zou denk ik wel vet zijn als de screech nog veel meer distortion zou hebben, met een EQ ervoor met een boost op de middenfrequenties. In de climax is de lead een beetje te lief ofzo, mag wel wat meer distorted zijn of mischien een extra lead op de achtergrond. Al je kicks zijn wel echt heel ziek.

Mijn track:

https://clyp.it/afeqluph

Denk dat deze wel ongeveer klaar is. Kicks en leads zijn nieuw, dus hoor graag tips!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2018 13:32 
 
Hardtraxx Newbie

Na lang meelezen wordt het tijd om zelf ook eens wat te posten :)

Beurtbalkje schreef:
Misschien is deze melodie toch wel leuker. Wat vinden jullie? ^^

https://clyp.it/sab5j0ne


Ik vind deze wel erg dik klinken hoor. Zou hem graag horen wanneer die helemaal af is !

rikraben schreef:

Mijn track:

https://clyp.it/afeqluph

Denk dat deze wel ongeveer klaar is. Kicks en leads zijn nieuw, dus hoor graag tips!


Lekkere track zou niet misstaan in me spotify playlist :D. Heb wel twee puntjes die ik anders zou doen. Ik vind het stukje op 1:55 vlak voor de drop wat vlakjes. Dat komt wellicht doordat het volume net iets te ver terug zakt.
En daarnaast zal ik de vocal die je op het einde gebruikt al in de laatste break naar voren laten komen of misschien al wat eerder in de track, want ze is er nu ineens.


Nou ben ik zelf ook opzoek naar wat kritiek :D
Vorige  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner