@LukeInfinite
Ik ben het eens met de rest, ga een label zoeken joh! Vette shit man, lekkere lead. Kick lijkt alleen ietwat op de achtergrond te staan.
@D-Ruz
Goed concept al! Lead kan iets minder vriendelijk, en de reverb is wat te modderig. op te lossen door de lows weg te halen en je reverb op een send kanaal te zetten!
@DJ Cunera
Jack It Up: Vocals kunnen iets minder luid! Misschien een sidechain op de bassline in het begin? Kick is wel leuk gedaan! Klinkt alleen wat droog allemaal.
TBA 4.2: Vette pluck! Heb alleen het idee dat er nogal wat valse nootjes instaan. De kick op de drop met die downpitch klinkt niet helemaal lekker. Acid is ook net wat teveel aanwezig
TBA 5: Lead is wat slapjes, maar wel goede melodie! Die breakbeat stukjes ertussen vind ik imo niet helemaal passen. De downpitch van je kick is ook vals in de climax.
Hoop dat jullie er wat aan hebben, heb het helemaal opnieuw moeten typen omdat ik de browser refreshde
Maargoed, hier een 1,5 uur pruts werkje van mijn kant, just for the tease
https://clyp.it/bxxgzoue Heb al feedback op mn eigen werk (oren waren kapot gisteravond):
-Buildup minder "saai" maken
-Lead wat dikker maken
-Sidechain lead verder uitwerken, amper hoorbaar nu
-Kick iets rauwer maken, als in dikke punch. ff layertje voor bouwen dus :p
-Wellicht de hele hoge pitch omhoog (E noot) veranderen naar B omdat ie wel heel hoog is
-En als laatste, per ongeluk een EQ filter aangezet op het eind, excuses