Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2016 15:50 
 
Hardtraxx Newbie

@Socializerz: De kick klinkt goed! En de screech ook, maar hij mag net iets voller vind ik, maar zeker vet.

@NIVAD: Vette melodie! maar er mag idd wel iets meer reverb op denk ik.

@Niekert: Vette duistere melo, alleen die soort screeches erdoorheen mag iets minder idd.

@Socializerz: Klinkt zeker vet, alleen als die noot hoog is lijkt het wel alslof die een beetje te kort is ofzo?


Heb zelf ook weer wat gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 01:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Catalyze

In de eerste drop word je kick te veel weggedrukt door je screeches. ook vind ik dat je punch wat meer naar voren mag komen.

Verder vind ik het een leuk nummer, leuk sfeertje. Sounds zijn dik in orde

@Socializerz

Mooie kick, heb ik zo even niks op aan te merken. Lead klinkt ook wel goed, zou nog iets dikker kunnen met wat EQ of layers. Melodie is een beetje druk voor mijn smaak, maar het zijn wel fijne noten die je aanslaat. Ik zou er verder mee gaan :)

@Niekert
kick heb ik al fb op gegeven in het kick topic :p

Screech erdoor heen is op zich een leuk idee maar hij klinkt veel te dun. Lead kan ook nog wel een layer bij denk ik

@Nivad

Erg leuke melodie :)

Kick staat wel wat te zacht in je mix, en je lead is nog wat droogjes

________

Mijn remix van Face the Truth:

-oud-

Feedback is zeer welkom, alleen denk ik niet dat ik hem op tijd afkrijg. Moet nog een hele mid intro en 2e climax bij. Maar ben wel erg tevreden met wat ik nu heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 13:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Socializers Leuke break, de stilte tussen break en opbouw van de melodie mag wellicht nog wat meer gevuld worden (bijvoorbeeld met een vocal). Kick lijkt ook weinig mis mee, al pitcht ie wel hoog (maar dat is meer een smaakkwestie), en de trancy lead/melodie is ook prima.

@Catalyze De bedoelde (gangster)sfeer zit er inderdaad wel goed in, leuke break ook, maar qua afmix kan het in de mid-intro beter zoals al gezegd. Je kick lijkt er niet goed door te komen, terwijl dit in de climax veel beter gaat, wellicht dus nog wat equalizen aan de screech in de mid-intro. Je kunt deze wellicht ook wat gevarieerder te maken door er een camelphat met n (lichte) lfo op de filter cutoff op te zetten en hier dan een beetje mee te tweaken.

@Casp Het zit op de meeste plaatsen prima in elkaar, de hele break klinkt goed, hierin mag de vocal wel wat beter naar voren komen. Afmix technisch kan het her en der wat beter; je kick, bass en snare botsen als de lead er in komt + ik zou de snare hier sowieso wat zachter zetten. De lead kan misschien nog wat voller door m wat meer te layeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 14:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@Casp

Ondanks dat ik je sounds en kicks niet zo lekker vind is je melodie wel heel erg gaaf! Eindelijk weer eens een melodie in de oudere stijl die mij meteen pakt!
Werk aan je lead, hij klinkt nog wat dun en er zit nog wat teveel laag en te weinig hoog in. Het klinkt wat dof, je kicks drukken alles wat weg, zorg ervoor dat je dit goed oplost door bijvoorbeeld met een compressor je lead te sidechainen op je kick (niet teveel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt voor jullie feedback! Ik waardeer het.

@Venator, die lead sidechain ik al lichtelijk met LFOTool. Dat is toch hetzelfde als sidechain compression?

edit: Heb jullie feedback verwerkt, en de melodie een beetje aangepast. Helaas moet ik nu naar werk en kan ik hem dus niet op tijd afmaken :(

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 19:30 
 

Casp schreef:
Bedankt voor jullie feedback! Ik waardeer het.

@Venator, die lead sidechain ik al lichtelijk met LFOTool. Dat is toch hetzelfde als sidechain compression?

edit: Heb jullie feedback verwerkt, en de melodie een beetje aangepast. Helaas moet ik nu naar werk en kan ik hem dus niet op tijd afmaken :(



Ik heb het gevoel dat je vocalen verdrinken in de reverb. Ook je lead klinkt niet scherp genoeg. Wat meer equalizen! Die snare in de opbouw klinkt niet helemaal lekker.

@ Catalyze, klinkt gewoon puik. Er kan natuurlijk wel wat beter maar daar kan ik je niet mee helpen :P.

Hier mijn entry voor de Remix contest van B-Front:

https://clyp.it/cehfomkx

Dadelijk in de trein nog wat beter afmixen.

EDIT:

intro aangepast:

https://clyp.it/xrkqnkjg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 17:09 
 

Socializerz schreef:
Vet gedaan met de melodie! dikke kick ook! :D


Thanks!

Melodie is eigenlijk ontzettend simpel, maar er zit stiekem veel energie achter, en verveelt me nog steeds niet (wat vaak na een dag of 2 al gebeurt).

Misschien wel leuk om een beetje uit te leggen hoe alles tot stand is gekomen:

Ik heb akkoorden opgemaakt uit de originele melodie welke bij het remix pakket geleverd zat, 2-Sidez melo's bestudeert en van daaruit op deze melodie gekomen.

De wazige sample die vanaf het begin te horen is onder de claps is de choir die in het remix pakket zat gestretched en omgedraaid.

In de mix intro zit vanaf de 32 tellen op de beat een kort fx geluidje, wat eigenlijk een gestretchde / distorted stukje van de kick is.

Daarbovenop zit het acid geluid wat ook in de remix pack zat, maar dan een octaaf omhoog gepitched.

Daarbovenop zit de andere acid sound. Hier heb ik verder niks aan gedaan.

De sound waarmee de mid intro begint is gewoon een Vengeance sample door wat distortion en EQ getrokken. De meeste andere geluiden zijn dezelfde sample of andere samples met ook veel distortion, EQ en stretchen.

Dit is de intro zonder effecten:

https://clyp.it/5fzt2qwj

Ik wouw eigenlijk nog meer panning etc toevoegen, maar had geen tijd voor. Ik ga er nog wel wat aan sleutelen.

Deze kick heb ik overigens gesponsord gekregen van een maat van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 18:22 
 
Hardtraxx Newbie

@stefaneke gewoon wow. Alles klopt gewoon, meer valt er niet over te zeggen :lol:
@Casp klinkt heel goed! Ik heb alleen het gevoel dat de kick de synthesizer onderdrukt in de climax.

Zelf heb ik vandaag dit eventjes in elkaar geknutseld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2016 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@socialerz: melo is apart, maar vind m wel vet. Verder vind ik die pitchkicks niet heel erg lekker eerlijk gezegd, maar dat is ook mijn smaak.

@catalyze: Lekker man! vette melo, kick en screeches. Vind alleen dat je break wat voller mag, vind die nog een beetje saai.

@casp: vind de kick sowieso wel vet, alleen de melo en lead synth vind ik niet heel tof. Zijn niet echt krachtig, en de synth is te dun.

@cunera: ik vind je geluiden niet echt bij elkaar passen, en al helemaal niet bij een hardstyle kick. De melodie vind ik ook wat eentonig.

@stefaneke: alles zit opzich wel goed in elkaar, vind alleen de lead synth wat minder. Er zit te weinig bass en mid in imo.

Weer bezig geweest met iets nieuws.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2016 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Niekert Rare maar toch gave melodie :thumbup: Ik zou wel bij de langere akkoorden in je break wat meer attack doen op je synth.

@Cunera Eerste stukje klinkt goed, maar wat niekert al zegt vind ik de sounds niet echt passend bij de kick.

@Casp
Je reverb is inderdaad wat to much voor je vocal waardoor die wordt weg gedrukt, simpelweg wat meer depth en minder mix in de settings.

@Stefaneke
Doet me denken aan "The Power of Music" van heady :P Leuke sounds alleen mist je kick wat bass heb ik het idee. En die vocals bij op 2:32 vind ik een beetje lelijk klinken hoe die in een soort filter gaan?


Heb een intro gemaakt, ik ga deze waarschijnlijk gebruiken in de track van mijn vorige snippert ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2016 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

@ Niekert 1:
Voor een gated kick moet het nog meer impact hebben, hij is nu wat slapjes. Wat Socialicerz al zegt die sound erdoorheen is erg irritant.
Sounds overal nog wat voller.

@ Socialicerz:
Erg vette opbouw, de stilte had ik persoonlijk weggelaten en direct je melo laten opkomen. Je climax is lekker vol, goede kick.
Het pitchen geeft lekkere energie mee. Ik zou hem afmaken ;).

@ Catalyze:
Klinkt leuk. Beetje in de stijl van Reqieum. Je kick mag nog wat zwaarder, iets meer attack?
Vette vocal sampel wel :P.

@ Casp:
Je piano klinkt wat goedkoop, waardoor hij heel leegt klinkt. De melo komt vet op, de melo sound klinkt nog wat amateuristich. En je kick valt weg in de climax.

@ Stefaneke:
Intro klinkt lekker. Lekker dat oude stijltje gepakt. Break past ook goed bij het nummer. Die bells maken het helemaal af.
Vette kickrolls.
Denk zeker dat je kans maakt :D

@ DJ Cunera:
Weet eerlijk gezegd niet waar ik het eerste gedeelte zonder kick moet plaatsen. Valt een beetje uit de toon met de rest van je snippet.
Je melo is eentonig en op geven moment is die cowbell(?) erg irritant.

@ Niekert 2:
Lekkere opbouw, houdt de track interessant. Zou alleen wel voor de climax erinkomt nog een kleine stilte inbouwen, nu komt hij er random in.

@ AxixDJ:
Je screech meer in de maat plaatsen. Nu klinkt het best vaag. Je sounds en kick zijn wel in orde.


---
Zelf begonnen met een edit van een oudere track van mij....

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Lenny
De sounds en de vocal passen totaal niet bij elkaar. Ze zitten beide op een hele andere toonhoogte waardoor het vals klinkt. De drop heeft wel een leuke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2016 18:16 
 
Hardtraxx Newbie

@Niekert
Klinkt leuk! De synth in de climax klinkt een beetje droog.

@AvixDj
Met de sounds zit het wel goed. Maar zoals Lenny en Socializerz al zeiden, de screech klinkt een uit de maat.

@Lenny
Klinkt heel gaaf. Ik irriteer me alleen een beetje aan de vocals die helemaal niet bij de rest van het nummer lijken te passen.

Ik heb een Mid-Intro gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2016 18:44 
 
Hardtraxxer

@Lenny

Je vocalen vallen totaal uit de maat.. volgens mij zijn die vocalen van Dada Life - Rolling Stones T-Shirt dus spreken we over een remix? :P

@Dj Cunera

Goede kick man! Sounds mogen nog wat meer variatie krijgen en wat meer fx (persoonlijk). Verder lekker bezig :thumbsup:

---------------------------------------------

Hierbij mijn B-Front remix! Ben benieuwd naar jullie reacties/feedback :)

https://clyp.it/2wd0bifl
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 17:34 
 
Hardtraxx Newbie

@Casp: Heerlijke melo zoals ik van je gewend ben. De lead mag wel ietsje voller misschien meer layers? Zeer nice kick!

@Niekert: Klinkt heel dope! Mogen nog wel wat meer toeters en bellen in, als je snapt wat ik bedoel. Verder zit het goed in elkaar man. Heeft potentie. Die melody blijft hangen in mijn hoofd xD.

@AvixDJ: Loopt idd niet helemaal goed in de maat zoals de rest al zei. Ben heel benieuwd hoe je dat soort ping pong effect maakt in het begin. Heb je daar een tut voor gebruikt?

@Lenny: Die vocal past er idd totaal niet bij. Voor de rest klinkt het zeker goed.

@DJ Cunera: Die kick die pompt wel lekker door mn speakers! Vind die screech- achtige lead niet heel lekker klinken. Na een tijdje eigenlijk niet echt chill. Sowieso meer variatie erin wat LukeInfinite al zei.

@LukeInfinite: Zit goed in elkaar man! Vooral de tweede climax. Eigenlijk niks op aan te merken. De vocals misschien iets harder zetten? Als ik niet zou weten wat er gezegd wordt dan zou ik het niet kunnen verstaan, of ik ben een dove kwartel.

Nou bijna Hard Bass dus. Nog steeds geen anthems(toch?) dus heb ik zelf iets gemaakt. Mist wel nog een paar duistere of inspirerende vocals, dus als iemand iets weet wat er in past TELL ME pls :clap:. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2016 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@avixdj: kick is erg lekker. De screech is ook vet alleen idd erg storend dat ie uit de maat is. Verder vind ik de fx kick net iets te standaard, en simpelweg niet echt heel mooi. Maar over het algemeen klinkt het goed. :)

@lenny: de drop is niet verkeerd. Maar de opbouw vind ik echt niet mooi. Dit komt ten eerste omdat het nogal leeg is en het echt enorm vals klinkt. De vocals vind ik wel te doen, maar je opbouw moet nog flink opgevuld worden en de mixdown kan ook een stuk beter.

@dj cunera: de snare is iets te standaard ( vgm is het gewoon zon standaard uit een samplepack? ). Ik vind je sounds matig, kwalitatief gezien gaat het wel maar het is totaal niet mijn smaak. Je kick vind ik verder wel oké. ;)

@lukeinfinite: heerlijke mid intro :D. Je sounds zijn over het algemeen erg goed en de kick natuurlijk ook. De lead is opzich niet slecht maar ook niet heel speciaal ofzo. Verder vind ik de 1e kickroll in de climax een beetje storend. Qua mixdown zit het verder allemaal prima in elkaar. Ga zo door zou ik zeggen :)

@chridda: de kick.. is die van Zatox? Als je hem zelf gemaakt hebt; mijn complimenten. :P Ik vind je track erg lekker, zit goed in elkaar. Je zegt dat je nog wat duistere vocals mist, maar ik vind het niet echt duister, juist eerder euforisch; lekker uplifting/energievol. Ik heb niet echt een tip voor je, goed bezig dus :)



Ik vond zelf de vocals van Malice - D.L.M. erg vet dus ik dacht ik ga er zelf eens mee aan de gang. Dit is het resultaat tot nu toe. :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2016 15:44 
 
Hardtraxxer

@Socializerz, Cridda, Niekert

Thanks guys ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 13:44 
 
Hardtraxx Newbie

@Dj Cunera: Kick is echt dik! Maar de sound heeft iets meer afwisseling nodig.

@LukeInfinite: Vette remix hoor, klinkt allemaal erg goed. Zou die drums alleen ook weglaten idd zoals eerder gezegd.

@chridda: Klinkt lekker dromerig! Sounds klinken echt goed en helder. Dikke kick ook trouwens!

@ Niekert: Damn die vocals zijn echt sick idd. Vet gemaakt zo dat sfeertje eromheen!

Zelf ook weer wat in elkaar gezet, graag feedback ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2016 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Catalyze schreef:
@Dj Cunera: Kick is echt dik! Maar de sound heeft iets meer afwisseling nodig.

@LukeInfinite: Vette remix hoor, klinkt allemaal erg goed. Zou die drums alleen ook weglaten idd zoals eerder gezegd.

@chridda: Klinkt lekker dromerig! Sounds klinken echt goed en helder. Dikke kick ook trouwens!

@ Niekert: Damn die vocals zijn echt sick idd. Vet gemaakt zo dat sfeertje eromheen!

Zelf ook weer wat in elkaar gezet, graag feedback ^^




Eerste lead mag veel feller. Probeer er eens een lagere layer onder te zetten.
Kick klinkt wel lekker spoontech achtig. Ook met die sounds. Ik zou de kick nog iets beter afstellen zodat hij een stuk krachtiger klinkt. Sounds zijn wel lekker opzich maar het mag allemaal van mij nog net iets scherper en feller. 2e kick heeft wel een lekkere sound maar mag meer naar voren komen en mist wat mid. Hij rolt wel lekker. Kzou gewoon nog iets langer aan deze sounds blijven werken tot ze goed tot hun recht komen. De track zelf heeft opzich wel wat drive. TOP BEZIG

Heb zelf een concept snippet in elkaar gezet:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2016 15:50 
 

Joegoslaaf schreef:
Heb zelf een concept snippet in elkaar gezet:


De Punch van je kick komt totaal niet door, in de mix intro wel, maar in de climax weer helemaal niet.

Ook lijkt je lead wat vreemd gecompressed, volume schiet alle kanten op.

Hier nog iets voor carnaval wat ik net in elkaar heb gezet, zit vol met vouten en phasing problemen maar hij zal wel werken xd

https://clyp.it/m0x2muaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 12:19 
 
Hardtraxx Newbie

@ Joegoslaaf: De tail mag in de intro iets dikker en voller t.o.v. de punch. Melody klinkt wel lekker alleen iets te simpel en mag wat voller. En zoals bovenstaande zegt in de climax mag de punch weer meer naar voren. Maar goed bezig verder!

@stefaneke: haha vet grappig gemaakt. Goede kick! Alleen de lead mag wel iets voller en strakker.

Zelf iets gemaakt in B-front stijl: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 22:01 
 
Hardtraxx Newbie

@Catalyze
Gave kick! Qua sounddesign en opbouw van de track zit het helemaal goed :thumbsup: . De synthesizer van de lead klonk in het begin een beetje raar, na een tijdje wende het gelukkig wel. Ook vind ik het eerste gedeelte van de mid-intro eentonig, ik wordt namelijk een beetje moe met het horen van diezelfde screechlead de hele tijd door. Ik had ook graag de kick gepitched zien worden in de climax.

@stefaneke
Klinkt nice man. Hele fijne combinatie die kick en die synthesizer :) . Het project klink over zijn geheel wel heel erg leeg though. Ik wat delay en wat meer reverb over de synthesizer van de lead zetten zodat het wat voller aanvoelt. De break is vrij kaal, zelf heb ik nauwelijks ervaring met het maken van goede en volle breaks maar ik denk dat je het nummer van Catalyze goed als voorbeeld kan gebruiken :thumbup: . Maar voor de creativiteit van het nummer krijg je 10 punten hoor :yay: .

Ik heb rond de mid-intro die ik al eerder had gepost de basis van een hele track gemaakt (natuurlijk heb ik in de mid-intro jullie feedback verwerkt). Zelf heb ik nog nooit serieus een volledige track gemaakt dus ik ben wat onzeker over de break :P . Feedback en kritiek zijn daarom van harte welkom :D .

Ps: Ligt het aan mij of verpest soundcloud de kwaliteit van mijn nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@catalyze:

smack you:

klinkt weer supervet :thumbsup:. Erg lekkere kicks, vette vocals en een pakkende melo. Vind alleen de anticlimax wat saai / standaard.

darkness V3:

erg vette sfeer in je track. De 1e climax vind ik echt sick, de anderen vind ik wat minder. Verder heeft je mixdown wel nog redelijk wat werk nodig.

@joegoslaaf: de lead staat veel te hard. Ook vind ik je melo niet echt 'pakkend' zeg maar. Het mag ook iets meer opbouwender. De kick kan ik niet echt over oordelen want ik hoor hem niet zo goed door de mix :x Ik vind het stukje bij 0:19 wel mooi maar vind het meer iets voor bijv een trance track, klinkt niet echt hardstyle achtig zeg maar. :P

@dj cunera:

die clap staat veel te hard. je kick klinkt wel aardig. je sounds zijn wat apart, en hebben nog wat werk nodig. Verder vind ik je melodie, even bot gezegd, best wel lelijk :$ Er zit geen gevoel / emotie in, en past niet echt bij de rest van de track tbh.

En ja, soundcloud heeft inderdaad invloed op de kwaliteit van je bestand ( niet extreem veel ). :P


Heb zelf verder gewerkt aan een project wat ik laatst postte, begint nu al ergens op te lijken :)



Zit verder zelf nog steeds te twijfelen over de melo in de climax.. wat vinden jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 22:27 
 
Hardtraxxer

Niekert schreef:
@catalyze:

smack you:

klinkt weer supervet :thumbsup:. Erg lekkere kicks, vette vocals en een pakkende melo. Vind alleen de anticlimax wat saai / standaard.

darkness V3:

erg vette sfeer in je track. De 1e climax vind ik echt sick, de anderen vind ik wat minder. Verder heeft je mixdown wel nog redelijk wat werk nodig.

@joegoslaaf: de lead staat veel te hard. Ook vind ik je melo niet echt 'pakkend' zeg maar. Het mag ook iets meer opbouwender. De kick kan ik niet echt over oordelen want ik hoor hem niet zo goed door de mix :x Ik vind het stukje bij 0:19 wel mooi maar vind het meer iets voor bijv een trance track, klinkt niet echt hardstyle achtig zeg maar. :P

@dj cunera:

die clap staat veel te hard. je kick klinkt wel aardig. je sounds zijn wat apart, en hebben nog wat werk nodig. Verder vind ik je melodie, even bot gezegd, best wel lelijk :$ Er zit geen gevoel / emotie in, en past niet echt bij de rest van de track tbh.

En ja, soundcloud heeft inderdaad invloed op de kwaliteit van je bestand ( niet extreem veel ). :P


Heb zelf verder gewerkt aan een project wat ik laatst postte, begint nu al ergens op te lijken :)



Zit verder zelf nog steeds te twijfelen over de melo in de climax.. wat vinden jullie?


Ik ben niet echt fan van die screech, maar dat is persoonlijk. Melodie klinkt prima, alleen mag de lead wel wat dikker en hij ligt niet helemaal fijn in de mix. De opbouw is prima en bevat leuke sounds, ik zou het persoonlijk erg vet vinden als je een reversed bass gebruikt i.p.v. een gewone kick. De melodie leent zich daar namelijk perfect voor :)

Zelf ben ik bezig met een remix van Nomansland, iemand nog leuke ideeën?

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 02:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst, maar het schoot me opeens te binnen hier weer eens een kijkje te nemen :D

@DJ JellyBean
Tempo change is leuk bij deze melodie, misschien kun je het wat opvullen met background geluiden (percussie, atmospheres etc.)
Je basslijn loopt niet lekker met de melo, die zou ik even aanpassen. Je akkoordjes zou ik wat verder layeren met meer zaagjes over octaven verdeeld en je lead mag nog wel iets minder droog :)

@Niekert
Het valt me op dat alles heel erg mono klinkt. Als je je leads breder maakt creeer je meer ruimte in je mix, komt de kick beter door en klinkt alles wat grootser en breder. Drumsounds zijn cool :)


Hier een mid-intro waar ik mee ben begonnen.
https://clyp.it/skq5mwby
Vorige  1 ... 263, 264, 265, 266, 267, 268, 269 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner