Feedback word gegeven zonder eerste topic door te lezen om het zo eerlijk mogelijk te houden. Aub niet gaan zeiken omdat ik al punten noem die al zijn besproken
@Stefaneke Je eerste clyp (Ride with uz):Ben fan van de melodie
Alleen je kick kan denk ik nog wel een heel klein beetje werk gebruiken, hij klinkt nu nog een beetje hol (Of dat moet net zijn wat je wilt hebben, als dat zo is dan heb ik niets gezegd)
Je tweede clyp ( The Fusion of Sound)Lead klinkt behoorlijk vol. iig. vol genoeg voor de track.Het lijkt alleen alsof je kick Niet de goede pitch heeft aan het begin. Lijkt alsof die net heel iets te hoog is.
@DJ JellybeanVoortgang maken doe je wel zo te horen
Alleen, ik zou de lead heel iets meer voller maken en meer "in your face". Misschien is Sidechain Reverb & Delay wat voor jou? Gebruik het zelf ook sinds paar maanden. word alles heel breed en groot van
Over je kick, probeer die zelf te maken. Kan wel veel werk zijn, maar het is het waard

De eerste kickpitch in je melodie is volgens mij vals?
Verder vind ik het arrangement wel leuk
@CaspVind het begin leuk gedaan met de drums. De kick die daarna komt vind ik wat minder. Hier mist heel wat bass. Sounds vind ik eigenlijk best vet, doen me aan Trance herinneren. Opbouw vind ik ook gaaf. Heb verder niet echt wat op aan te merken, behalve dat je de kick iets moet bijwerken.
2. De soundcloud link laadde niet..
@Niekertik vind je lead heel iets minder. Niet dat hij slecht is maar hij is niet scherp genoeg in mijn ogen. Hij mag wat meer scherpte en diepte gebruiken
2. Ik hoor nu je andere lead snippet en moet zeggen dat er behoorlijk veel vooruitgang in zit

Enige min puntje er aan is dat er een beetje te veel whitenoise in zit
@D-OperatorPrima prima! Vind het sfeertje wel gaaf. Heb ik technisch gezien ook niet wat op aan te merken, is wel een beetje de style raw waar ik van hou. Harde mid intro en een gave duistere climax. Goed gedaan man!
@D-RuzJe hebt leuke instrumenten gebruikt. Heb je hiervoor VSTs gebruikt? Zoja, welke precies?

Voor mijn smaak mag er wel heel iets meer opbouw inzitten.
Zit voor mijn gevoel ook wel genoeg variatie in in de sound. VInd de gitaar echt gaaf klinken met die akkoorden
GG
@mythHet begin doet me denken aan een nummer van GTA San Andreas qua style. Volgens mij komt dat door de arp enzo haha

Heb zelf niet zo ontzettend veel met house, maar wat ik hoor is dat je kick bijna geen bass heeft.. Misschien daar even naar kijken? VInd de opbouw wel gaaf, maar nu nog een beetje te druk. Verder niet echt wat op aan te merken, top!
Zelf de laatste tijd ontzettend veel met Kicks bezig geweest, daar heeft mijn lead vaardigheid wel onder geleden xD vandaar heb ik deze ook (proberen) te verbeteren. Ben opzich wel blij met het resultaat, dit is bijna precies wat ik wilde hebben qua lead.
https://clyp.it/pvqxxrnb