Allereerst thanks voor de positieve feedback

Dacht zelf ook al dat die drums wat meer naar voren mochten, maar kon natuurlijk ook zo klinken omdat ik al zo lang aan 1 stuk door met de track bezig was
@Skatzow: Vet hoe die melo er zo in komt! Zit een heerlijke drive in, doet me op één of andere manier heel erg denken aan een track van Project One-CD (niet dat t klinkt naar 1 van die tracks, maar zelfde type sfeer en gevoel). Na de break ook een lekkere duistere melodie en vocals (waar heb je die vandaan?). Misschien op de climax nog wat screeches op de achtergrond doen op t einde van de maat om die melodie nog dat ene tikje extra duister te maken
De kicks vind ik persoonlijk wel vet joh, niet zo super gelikt maar wel lekker! Misschien dat ie nog iets meer punch kan gebruiken in t midhoog ?
het stuk naar aanloop richting die reverse is veeeeeeeeeeel te lang, het is juist supervet als die er nog eventjes inzit voordat de track helemaal afbouwt
@Casp: Ik sta er toch van te kijken hoe gruwelijk je die wobbles gedaan zijn hoor

SOWIESO verder met die Gated, die klinkt echt baas. Misschien nog wat dikke felle snares erbij? Kun je met roffeltjes het geheel nog zwaarder laten beuken

Zelf net ook wat erbij gebrouwen, heb wat nieuwe snarefills gemaakt, andere kick en nog een stukje "hs"-invloed toegevoegd (hihats na de tel bij t 4x4 stuk

), maar heb t gevoel dat die overgang terug naar de breakbeat net niet meer klopt (zitten nu nog wat extra bars bij t 4x4 stukje)
Ook wat met de synths gedaan, hopelijk klinkt ie nu nog beter

Heb t wel gerepost over de vorige WIP, dus de andere link int vorige bericht is niet handig als referentie sorry