@Flame: Ik heb je verhaal gelezen en gewoon lekker doorgaan om tracks voor jezelf te maken! Uiteindelijk maak je de tracks omdat je het ook leuk vind
@urbanwest: - Je mid-intro klinkt nog wat droog, de sounds mogen best wat meer beweging hebben naast de reverb
- Melodie is leuk, Lead klinkt soms wat hard (het in your face gevoel zegmaar)
@Boelie-beatz: Niet echt mijn stijl maar het klinkt aardig, ook de sfeer en transitie tussen de elementen is aardig gedaan!
@Niekert: - De melodie herhaalt naar mijn idee teveel, mag wat meer variatie in.
- De lead is erg dun, bevat bijna alleen maar hogere frequenties, zorg dat je de midden en wat lagere frequenties ook vult.
- De clap vind ik niet lekkker ge-timed (het past niet echt bij de melodie)
@Dj Cunera: Ik kan je intentie best horen alleen is de uitwerking wat minder. Naarmate dat je meer tracks maakt word je ook beter in sound-design / afmix en gaat alles beter klinken
@Imation: - De melodie vind ik best leuk maar ik zou sommige "tussen noten" weg laten zodat het wat rustiger klinkt. Lekker uitwerken want je kan hier een hele leuke trancy melodie van maken!
- De melodie / lead ligt nog niet lekker samen met de kick, probeer deze wat meer op elkaar af te stemmen door equalizing en/of de melodie wat zachter te zetten.
@Catalyze: Heb een beetje dezelfde mening als Stigmata maar het volgende viel me ook op:
- Je kick is wat raar gepitched waardoor hij te kort is waneer hij omhoog gaat. Dit hoor je vooral in het laag.
- Er zit te veel melodie op alle "hard" sounds en de melodie.
Het idee van de track is inderdaad prima, nu alleen nog fine-tunen!
@stefaneke: Happy hardcore!
Naast de feedback van DigitalEarthquake viel het me op dat je climax nog erg leeg aan voelt. Natuurlijk is dit nooit zo vol als met hardstyle maar het mag wel iets voller.
2e track:
- De drums in de break en opbouw klinken vrij hard en soms wat willekeurig geplaatst.
- Het idee van de climax vind ik goed en dat kan ik waarderen, Ik zou je climax sound nog wel wat verder uitwerken, ik mis een 2e layer die het een en het ander op vult.
@DigitalEarthquake: Ik had al verwacht dat je snippet goed zou zijn maar dit is wel erg lekker! Heb er niet veel op aan te merken. Ik zeg: Afmaken!
Zit te twijfelen of ik deze mid-intro zou uitwerken. Heb daarom ook 2 versies gemaakt.