Dj Cunera,
om te beginnen zou ik wat reverb op die piano douwen en eventueel ook wat delay (mocht dat mooi klinken).
Daarbij is het nog een beetje leeg en zou je misschien ook wat andere sounds eronder kunnen dumpen (Denk aan een pad/string, pluckjes, crashes, snares, claps etc.
De kick staat op G terwijl hij eigenlijk op E moet staan.
De resonantie in de leads als je de cutoff open gooit is iets te sterk denk ik.
Je zou eventueel onder je main lead ook akoorden kunnen doen om de boel op te vullen.
Ik hoop dat je wat aan mijn feedback hebt.
Verders gewoon lekker door gaan en genietten van wat je doet!
Ik heb zelf net een nieuwe track klaar liggen en geupload op Soundcloud. Het is een tijd geleden geweest dat ik hier voor het laatst actief ben geweest dus ik dacht: Ik laat even wat van mij horen
Hier mijn nieuwste track:
View on SoundCloud
om te beginnen zou ik wat reverb op die piano douwen en eventueel ook wat delay (mocht dat mooi klinken).
Daarbij is het nog een beetje leeg en zou je misschien ook wat andere sounds eronder kunnen dumpen (Denk aan een pad/string, pluckjes, crashes, snares, claps etc.
De kick staat op G terwijl hij eigenlijk op E moet staan.
De resonantie in de leads als je de cutoff open gooit is iets te sterk denk ik.
Je zou eventueel onder je main lead ook akoorden kunnen doen om de boel op te vullen.
Ik hoop dat je wat aan mijn feedback hebt.
Verders gewoon lekker door gaan en genietten van wat je doet!
Ik heb zelf net een nieuwe track klaar liggen en geupload op Soundcloud. Het is een tijd geleden geweest dat ik hier voor het laatst actief ben geweest dus ik dacht: Ik laat even wat van mij horen
Hier mijn nieuwste track:
View on SoundCloud