@LukeInfinite: Het kick screech verhaal vind ik persoonlijk niet echt boeiend maar de algehele sfeer/track klinkt goed hoor!
@M Unic: De melodie is vrij aardig maar alles klinkt heel dof. Vooral als ik naar de kick luister, dan hoor ik eigenlijk alleen een punch met wat bas.
Als je dit verbeterd zal het meteen een heel stuk beter klinken.
@hemme-time: Ondanks dat het een "frontliner" kick is past hij wel bij de melodie.
Het is niet helemaal mijn smaak qua melodie maar hij is niet verkeerd! Ik zou hem nog wel wat meer layeren maar dat is hier al verteld

(dan heb je echt een aardige climax denk ik)
alexjansen: De kick lijkt ieeets teveel te pitchen (tok/punch). Het idee met je screech is leuk maar vind de uitwerking wat minder, mag wat meer "movement" in je screech en wat meer structuur in dat gedeelte.
Afmix bepaald bijna geheel je track/qualiteit ervan.
ikzelf ben ook nog met de afmix aan het worstelen maar vind het nu belangrijker om eerst tracks af te maken.
Het heeft heel lang geduurt maar heb eindelijk mijn eerste track bijna helemaal af.
Track is prive dus het kan zijn dat je even op het linkje "moet" klikken.Edit: hoor dat er iets niet goed is gegaan met de export, een automation staat niet goed waardoor je een tik hoort voor een "hardsound".