@Boelie-Beatz Je kick heeft nog heel veel werk nodig, het lijkt wel alsof het in een wc word gespeeld terwijl je in de kamer ernaast staat. Er zit heel weinig high in dus hij mag wat scherper en er zit bijna geen punch/tok op dus werk daar aan. Je sounds zijn mijn ding niet maar moeten denk nog iets beter afgewerkt worden, EQ'en en shit.
Wat betreft je opbouw zou ik bijvoorbeeld vlak voor de climax niet zoveel kicks doen wat dat neemt het wow effect van de climax af, mensen moeten weggeblazen worden als het erin klapt en dat doet nu zeker niet doordat je al de kick en bas hoort.
@Excentriq Sounds klinken goed en de track zit tot nu toe goed in elkaar, kick klinkt ook als een dikke prima alleen heb ik het idee dat er een klein beetje meer high in mag ofzo, probeer een week ofzo niet naar je kick te luisteren en luister het dan nog is, vaak vallen er dan al kleine dingetjes op die verandering kunnen maken, verder klinkt het best netjes allemaal!
@Hemme-Timme Ik vind je melodie ook erg klinken op een track, misschien word er Brennan Heart Mememto bedoeld? Verder om met je kick te beginnen heb ik er weinig op aan te merken misschien ook omdat ik helemaal niet bekend ben met Mainstream Hardstyle kicks, maar ik vind tot nu toe eigenlijk je lage pitchkick het fijnst klinken

De sfeer met de pads en strings klinken heel goed alleen je lead heeft nog wat afwerking nodig, probeer die wat mooier en strakker te krijgen, de sound ervan is wel nice wat het lijkt niet op zo'n veel voorkomende standaard synth.
Ik ben een klein stukje verder gegaan met mijn experimentele/Crossbreed achtige track, deze keer een 2e kick er aan toegevoegd, ik hoor graag of jullie er potentie in zien of helemaal niks