Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 11:22 

Hardtraxxer

Pegasus schreef:
@Rumpfy: Thx :) De track heet cartoons omdat we veel elementen (o.a de vocals) uit tekenfilms gebruikt hebben. :P

ik heb nog supervette cartoon geluiden liggen! moet ik die door mailen miss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2015 11:25 

Hardtraxx Newbie

Rumpfy schreef:
Pegasus schreef:
@Rumpfy: Thx :) De track heet cartoons omdat we veel elementen (o.a de vocals) uit tekenfilms gebruikt hebben. :P

ik heb nog supervette cartoon geluiden liggen! moet ik die door mailen miss?

Dat mag altijd natuurlijk haha :P ik zal even mn mail pm-en
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 21:18 

Hardtraxxer

Pegasus schreef:
@MickHeuten: Kick klinkt goed! :thumbup: de melodie vind ik wat minder.

@Rumpfy: Kwaliteit klinkt goed.
klinkt lekker zomers :thumbup:

Hierbij een nieuw project van onze kant,

Pegasus - Cartoons

Er zitten nog iets te veel kickrolls in.

[zippy]http://www70.zippyshare.com/v/YnVxTkwQ/file.html[/zippy]

@Pegasus
De mid intro vind ik echt heel erg vet! Persoonlijk vind ik het stuk vanaf 0:12 tot 0:24 heel vet gedaan. Had het wel vet gevonden als je dit in een climax zou verwerken maar dat is natuurlijk een persoonlijk iets.
Daarnaast vind ik je kicks ook lekker klinken. Lekker diep en lekker stevig & er zitten zeker niet teveel kickrolls in vind ik.
De track zelf heeft een bepaalde sfeer wat ik juist heel erg vet vind en een beste bak drive zit er absoluut in.
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat. Klinkt lekker dit :thumbup:

Ben zelf bezig geweest met een nieuw projectje..
'T is een klein stukje maar ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden ^^
[zippy]http://www80.zippyshare.com/v/mSGu6PBI/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2015 22:06 

Hardtraxx Newbie

hardstylegeneration schreef:
Pegasus schreef:
@MickHeuten: Kick klinkt goed! :thumbup: de melodie vind ik wat minder.

@Rumpfy: Kwaliteit klinkt goed.
klinkt lekker zomers :thumbup:

Hierbij een nieuw project van onze kant,

Pegasus - Cartoons

Er zitten nog iets te veel kickrolls in.

[zippy]http://www70.zippyshare.com/v/YnVxTkwQ/file.html[/zippy]

@Pegasus
De mid intro vind ik echt heel erg vet! Persoonlijk vind ik het stuk vanaf 0:12 tot 0:24 heel vet gedaan. Had het wel vet gevonden als je dit in een climax zou verwerken maar dat is natuurlijk een persoonlijk iets.
Daarnaast vind ik je kicks ook lekker klinken. Lekker diep en lekker stevig & er zitten zeker niet teveel kickrolls in vind ik.
De track zelf heeft een bepaalde sfeer wat ik juist heel erg vet vind en een beste bak drive zit er absoluut in.
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat. Klinkt lekker dit :thumbup:

Ben zelf bezig geweest met een nieuw projectje..
'T is een klein stukje maar ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden ^^
[zippy]http://www80.zippyshare.com/v/mSGu6PBI/file.html[/zippy]

gast doe normaal! dit klinkt echt awesome, hoe de F heb jij die screech gemaakt haha,
en die kick, om je vingers bij af te likken! lekker man,

wij zijn ook bezig geweest met wat nieuws, beetje een mengelmoesje tussen Euphoric en Raw.

let us know what you think!!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

@hardstylegeneration Dikke screech! Benieuwd naar meer.

@Syranity Weinig op aan te merken. Lekkere kicks en sounds :thumbup: Het enige wat ik persoonlijk niet lekker vind is die super dunne sound vanaf 1:16(waar je vanaf 1:28 distortion opgooit waardoor hij wel lekker klinkt). Het is mij daar net wat te zeurderig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 04:52 

Hardtraxx Newbie

@hardstylegeneration: toffe kick, verder is het wel een beetje standaard. Kan er verder niet veel nuttigs over zeggen want het was maar kort haha

@Syranity: vette melodie en lead! Het geheel mist misschien wat highs, mag allemaal wel wat scherper imo. De anti (of is het je midintro? :P ) is vet gedaan met die percussions, alleen klapt het niet echt.

Ik ben gistermiddag hieraan begonnen, is zo goed als klaar. Tweede break en drop hebben nog wat aandacht nodig en ik twijfel nog over de vocals. PS: het is future house, hoop dat het hier ook mag want ik kon het eigen producties topic in het andere muziek gedeelte niet meer vinden :D

https://soundcloud.com/rejektmusic/dont ... ss/s-hHD6B (het is een private link en die pakte de speler op de site niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 12:30 

Hardtraxx Addict

@Rejekt Klinkt strak man, zeer netjes! Weinig op aan te merken alleen dat ik het telkens herhalende stukje van I dont wanna vocal zoals bij 3:35 een beetje irriteert maarja dat is meer mijn mening. Leuk gebruik van Percussies trouwens.

@Syranity 1e wat me gelijk opvalt is je vocal, die vind ik een beetje slecht klinken alsof het zelf ingesproken is. Ik vind dat je in de intro wel een een vet sfeertje creëert met dat koortje. Ik vond de manier waarop je 1e climax erin klapte nogal saai, het had niet echt een wow factor maar dat heb je goed gemaakt voor mij met die 2e climax. Verder heb ik weinig aan te merken op je kicks, vooral je 1e klinkt best netjes. Ik zou alleen echt die screech bij 1:16 veranderen of eruit halen, naar mijn mening klinkt het net alsof je muizen aan het kietelen bent ofzo, heel gek zegmaar.

@hardstylegeneration Screech is inderdaad vet alleen volgens mij kan je daar ook een enorme vette melodie mee maken, gooi m is een paar noten omhoog en kijk hoe dat klinkt. Verder vind ik je kicks ook erg straks klinken alleen vind ik je 1e nog iets teveel tokken, 2e klinkt echt top.

Zelf even wat in elkaar geflanst en weer is lekker experimenteel bezig geweest, misschien is het 3x dikke niks of wel, ik hoor het graag. Ik hoor trouwens achteraf een fout bij 0:18, plz vergeef me die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2015 20:55 

Hardtraxxer

@hardstylegeneration zeer vette snippet, kick kan zo uit een label track kome :thumbsup: (ben het overigens niet eens met @Ventrue, niks meer aan doen die kicks :p)

@Ventrue kan er niet over oordelen, de hele sample bevat niet echt een toonhoogte.

@Syranity 1:17 idd een beetje dun, melody spreekt me niet zo aan. Kick v.a. 1:27 wel vet

Hier een snippet van mij; een remix van een track die ik ergens ooit gehoord heb, volgens mij van B to the Frontliner. De chords zijn er wel in terug te horen :drool: (PS kick is een sample van Frontliner)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 12:03 

Flame schreef:
van een track die ik ergens ooit gehoord heb, volgens mij van B to the Frontliner.

Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 16:06 

Hardtraxx Newbie

Flame schreef:
@hardstylegeneration
Hier een snippet van mij; een remix van een track die ik ergens ooit gehoord heb, volgens mij van B to the Frontliner. De chords zijn er wel in terug te horen :drool: (PS kick is een sample van Frontliner)

Erg lekker in elkaar gezet flame! Lead, kick Melodie i :love: En ja de frontliner kicks ik kan er zelf ook niet afblijven:)
Wat blijft het toch een lekkere pack! Kicks maken ik haat het, gelukkig met die pack een stuk makkelijker omdat je heel veel af kan kijken! Heb ik ook met mijn nieuwe projectje gedaan.

En nu maar weer snel Fruityloops + plugins installeren. Hopelijk draait het allemaal lekker op 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 22:49 

Hardtraxxer

hemme-time schreef:
Flame schreef:
@hardstylegeneration

Erg lekker in elkaar gezet flame! Lead, kick Melodie i :love: En ja de frontliner kicks ik kan er zelf ook niet afblijven:)
Wat blijft het toch een lekkere pack! Kicks maken ik haat het, gelukkig met die pack een stuk makkelijker omdat je heel veel af kan kijken! Heb ik ook met mijn nieuwe projectje gedaan.

En nu maar weer snel Fruityloops + plugins installeren. Hopelijk draait het allemaal lekker op 10.

Ik vind zelf 3 climaxes iets te veel in een track, misschien kan je de eerste in een anti-climax veranderen? Bij de buildup naar de 2e climax zou ik de cutoff langer door laten gaan tot dat de kick er in komt. Misschien kan je nog een layer bij je lead toevoegen, zodat i een beetje een uniek geluid krijgt. Kick klinkt wel oke, misschien de punch er iets duidelijker uit laten komen, gewoon aan door blijven werken ;)

Dit zijn 2 van mijn nieuwe projectjes:
https://clyp.it/xlggwiml
en
https://clyp.it/3oijy1p0 of https://clyp.it/wxiznjxz (welke versie is beter)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 23:15 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Flame schreef:
van een track die ik ergens ooit gehoord heb, volgens mij van B to the Frontliner.

Frontliner & B-Front - 1.000.000 Stars :thumbup:

haha en ik maar denken dat het een nieuwe track was :x (heb de titel ff aangepast op soundcloud)

@hemme-time Ik vind de melody wel vet, alleen de laatste 1 a 2 maten ervan zou ik aanpassen, die sluiten naar mijn mening niet helemaal aan. Reversed kick lijkt trouwens niet helemaal aan te sluiten, maar ik vind hem zo ook wel mooi klinken overigens. Een clap lijkt me een goed idee bij de tussenstukjes. En idd zoals @Antergy al zei, 3 climaxes waarvan de 2e vrijwel idem is aan de 1e
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 18:13 

Hardtraxx Newbie

ik mis die lekker monotome bassline ... die mot er wel in natuurlijk wel lekker duister man.!

Ventrue schreef:
@Rejekt Klinkt strak man, zeer netjes! Weinig op aan te merken alleen dat ik het telkens herhalende stukje van I dont wanna vocal zoals bij 3:35 een beetje irriteert maarja dat is meer mijn mening. Leuk gebruik van Percussies trouwens.

@Syranity 1e wat me gelijk opvalt is je vocal, die vind ik een beetje slecht klinken alsof het zelf ingesproken is. Ik vind dat je in de intro wel een een vet sfeertje creëert met dat koortje. Ik vond de manier waarop je 1e climax erin klapte nogal saai, het had niet echt een wow factor maar dat heb je goed gemaakt voor mij met die 2e climax. Verder heb ik weinig aan te merken op je kicks, vooral je 1e klinkt best netjes. Ik zou alleen echt die screech bij 1:16 veranderen of eruit halen, naar mijn mening klinkt het net alsof je muizen aan het kietelen bent ofzo, heel gek zegmaar.

@hardstylegeneration Screech is inderdaad vet alleen volgens mij kan je daar ook een enorme vette melodie mee maken, gooi m is een paar noten omhoog en kijk hoe dat klinkt. Verder vind ik je kicks ook erg straks klinken alleen vind ik je 1e nog iets teveel tokken, 2e klinkt echt top.

Zelf even wat in elkaar geflanst en weer is lekker experimenteel bezig geweest, misschien is het 3x dikke niks of wel, ik hoor het graag. Ik hoor trouwens achteraf een fout bij 0:18, plz vergeef me die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 19:38 

Hardtraxx Newbie

Ik ben vorige week ff met een track bezig geweest na een te lange tijd dance gemaakt te hebben dus maar weer ff terug naar "the roots"! :love: en ben echt benieuwd wat jullie van deze track vinden.. Alle commentaar is meer dan welkom! :whistle: Face down ass up is de Titel....

Nog mensen naar Dance Valley morgen??? zie julie daaro!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 22:00 

Hardtraxx Addict

Bjornvandutch schreef:
ik mis die lekker monotome bassline ... die mot er wel in natuurlijk wel lekker duister man.!

Thanks! Heb je hier voorbeelden van want ik weet ff niet precies wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 09:23 

Hardtraxx Newbie

Gewoon een hoogte punt.. :yay: boem boem boem boem boem :yay: .... met welk programma maak je het? stuur me het nummertje en ik remix hem ffies...

Ventrue schreef:
Bjornvandutch schreef:

Thanks! Heb je hier voorbeelden van want ik weet ff niet precies wat je bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 13:48 

Hardtraxx Addict

Ik heb liever voorbeelden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 14:45 

Hardtraxx Veteran

@Antergy beide klinken prima, TBA1 spreekt mij meer aan dan de eerste ^^ Kick klinkt sterk.
De tweede climax een paar tonen hoger in TBA1 is een redelijk standaard trucje, maar goed het klinkt toch altijd weer leuk. Er lijkt alleen een of andere rare sound in de kick te zitten op 3:19? Alsof er een reversed sound achter de tail zit(waar die verder nergens lijkt te zitten). Verder niet echt iets op aan te merken. Goed bezig.

@Bjornvandutch ik heb hier zelf helemaal niks mee.. dus ik laat het oordelen ook aan iemand anders over die er wel oor voor heeft en een fatsoenlijk oordeel kan geven.

Ik ben zelf verder gegaan met een stukje wat ik eerder heb gepost.

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 23:22 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
@Antergy beide klinken prima, TBA1 spreekt mij meer aan dan de eerste ^^ Kick klinkt sterk.
.....

Coole vocals! het idee staat! je mist alleen wel wat "warmte/volheid" in je track. ik gebruik meestal drie a 4 layers voor mijn leads. een subbass, bass noten, bass noten met top layer en alleen toplayer. Als je die alleen low cut en naar 1 kanaal stuurt en daar goed eq'd dan heb je vaak al een redelijk goede sound. Bij de drop laat ik dan de subbass weg. Wat je ook kan doen is je reverb high cutten vanaf 10khz ongeveer dan. Over het algemeen merk ik dat je het meeste winst kan halen met cutten ipv boosten. En vergeet compressie niet! compressie is de shit.
Als je de punch van je kick ietsje zachter maakt dan wordt de kick meer 1 geheel en hoor je het laag denk ik wat beter. Zeker afmaken.

Mijn tweede project als hardstyle producer was nooit verder gekomen dan de vocal en akkoorden. De vocal bleef me pakken en dus van de week flink bezig geweest met onderstaand als resultaat.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 13:03 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
De tweede climax een paar tonen hoger in TBA1 is een redelijk standaard trucje, maar goed het klinkt toch altijd weer leuk. Er lijkt alleen een of andere rare sound in de kick te zitten op 3:19? Alsof er een reversed sound achter de tail zit(waar die verder nergens lijkt te zitten). Verder niet echt iets op aan te merken. Goed bezig.

@Bjornvandutch ik heb hier zelf helemaal niks mee.. dus ik laat het oordelen ook aan iemand anders over die er wel oor voor heeft en een fatsoenlijk oordeel kan geven.

Melodie is sick imo. Lead is ook vet, alleen beetje dun. De vocals zijn echt gaaf, waar heb je ze vandaan? :P

ik zelf ben met een opzetje begonnen van Samara. Gewoon voor de grap. Let niet op de mixdown en de clippings xD

https://clyp.it/1vmj4alt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 17:02 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:
ThaBomba. schreef:

Melodie is sick imo. Lead is ook vet, alleen beetje dun. De vocals zijn echt gaaf, waar heb je ze vandaan? :P

ik zelf ben met een opzetje begonnen van Samara. Gewoon voor de grap. Let niet op de mixdown en de clippings xD

@Re-amp leads klinken zeer goed :) ben benieuwd naar de rest
@Stoefoe leads klinken goed, melodie is ook prima alleen mist de kick nog wat kracht vind ik

ben bezig met mijn kick te verbeteren en probeer ook wat betere melodieën te maken hopelijk klinkt dit al wat redelijk :p [zippy]http://www25.zippyshare.com/v/yjL2sDbX/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 20:29 

Hardtraxx Addict

Gondrez: Melodie is wat simpel en de kicks pitchen volgens mij niet goed.

Re-Amp: Klinkt super! Niks op aan te merken! Had zo een track van een pro kunnen zijn als je het mij vraagt.

Stoefoe, klinkt enorm goed, Vocals passen prima (volgens mij is er ook een track met die vocals al) en je melodie is heerlijk. Synth is wel wat leeg / kort. Mag wel wat meer effecten op tbh. Kick klinkt ook prima.
Wel komt in je build-up, die wat kaal is, de melodie volgens mij met de verkeerde timing erin en veel te abrupt. Die vreemde timing hoor ik ook weer als de climax begint. Net alsof je een halve maat te vroeg bent en halverwege het woord ''Revolution'' de melo al begint.

Ik ben zelf wezen prusten met een remix van Basshunter - En Porrig Sommar. (midi dankzij nonstop2k) Vind dat zo'n bazenmelo dus ja.. moet het even proberen :) (Geen samples, alles is eigen behalve de kickroll / dist kick, die is van Audiofreq :P)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 20:55 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

Re-Amp: Klinkt super! Niks op aan te merken! Had zo een track van een pro kunnen zijn als je het mij vraagt.

Stoefoe, klinkt enorm goed, Vocals passen prima (volgens mij is er ook een track met die vocals al) en je melodie is heerlijk. Synth is wel wat leeg / kort. Mag wel wat meer effecten op tbh. Kick klinkt ook prima.
Wel komt in je build-up, die wat kaal is, de melodie volgens mij met de verkeerde timing erin en veel te abrupt. Die vreemde timing hoor ik ook weer als de climax begint. Net alsof je een halve maat te vroeg bent en halverwege het woord ''Revolution'' de melo al begint.

Ik ben zelf wezen prusten met een remix van Basshunter - En Porrig Sommar. (midi dankzij nonstop2k) Vind dat zo'n bazenmelo dus ja.. moet het even proberen :) (Geen samples, alles is eigen behalve de kickroll / dist kick, die is van Audiofreq :P)

Thanks voor de feedback. e.e.a. is idd nog wat leeg en weinig variatie maar komt omdat dit het basis idee is wat uiteraard nog verder uitgewerkt gaat worden. Betreft die halve maat. Je hebt gelijk, het is iets waar ik een beetje mee speel. Enerzijds vind ik het wel nice klinken als die op de "t" van revolution erin klapt. anderzijds is het wel wat abrupt. Ik ben er nog niet uit haha..

Over jou track. je reverb klinkt strak maar ik mis echt de low mids. Beetje spelen met octaven en eq!. Beetje sidechain compressie kan je kick misschien net wat meer mogelijkheid geven door de mix te prikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 11:34 

Hardtraxx Addict

Stoefoe schreef:
Thund3R schreef:

Thanks voor de feedback. e.e.a. is idd nog wat leeg en weinig variatie maar komt omdat dit het basis idee is wat uiteraard nog verder uitgewerkt gaat worden. Betreft die halve maat. Je hebt gelijk, het is iets waar ik een beetje mee speel. Enerzijds vind ik het wel nice klinken als die op de "t" van revolution erin klapt. anderzijds is het wel wat abrupt. Ik ben er nog niet uit haha..

Over jou track. je reverb klinkt strak maar ik mis echt de low mids. Beetje spelen met octaven en eq!. Beetje sidechain compressie kan je kick misschien net wat meer mogelijkheid geven door de mix te prikken.

Thanks! Ga er naar kijken.
Over de reverb, ja ik kan echt niet meer zonder Ambience :P. Die VST is zo handig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2015 14:09 

Hardtraxx Veteran

Re-amp schreef:
ThaBomba. schreef:

Thanks! Ga ik aan werken ^^

Heb de vocals, net als Noisecontrollers voor een aantal tracks, uit "Journey to the Edge of the Universe".
De vocals uit mijn track zijn te vinden rond 54:30 en 55:00. https://www.youtube.com/watch?v=dVIigCMhCZc
Zijn echt vette vocalen uit die hele docu te halen. Festuca - Sedna en Bass Modulators - Beginning of Time komen hier ook uit.

Ben een week weg, maar voor zover ik over mijn laptop speaker kan oordelen klinkt je snippet goed. Benieuwd naar het eindresultaat.
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner