@D-Ruz, alle sounds klinken in principe gewoon goed alleen er zitten wat nootjes tussen die niet echt in de maat passen, als je die eruit haalt heb je echt n prima stukje muziek!

@Cruelty, kick is echt heel dik (nog wel ietsjes meer punch)! Synth klinkt wel een beetje dunnetjes, melodie is verder wel gaaf, past goed bij de kick
@M Unic, Gave sounds, laat me horen als je dr wat meer mee gemaakt heb, ben wel benieuwd!
@Tha Bomba, Melodie en vocals zijn gaaf! Doet me een beetje denken aan Omegatypez dit! Kick is nog wel een beetje blikkerig en mist wat bass. Probeer hem idd wat te layeren om een ''vollere'' kick te krijgen. Synth is ook nog een beetje schel, probeer een laagje toe te voegen met de synth een octaaf omlaag om het wat dikker te laten klinken
@RobinNL, Het plaatje is goed, maar je opbouw is een beetje standaard, het is ook geen ''spannende'' opbouw naar de climax zeg maar! Je kick heeft al een goede basis maar mist nog wat punch en bass! Melo is opzich prima maar probeer wat leuks met je synth te doen, een aparte sound creëren zegmaar!
@hardstylegeneration, Is dit je eigen kick? Als dat zo is klinkt hij erg dik! Je sounds in de intro zijn wel erg blij vergeleken met de kick, ook word de intro gauw saai probeer wat variatie toe te voegen.
@Syranity, Kick is echt superdik! Track steekt goed in elkaar alleen heb ik het gevoel dat de vocals er opgeplakt zijn nadat de track af was, en voegen imo niet tot geen waarde toe! Verder super vette track
Preview 1: Lekker opbouwtje, je synth klinkt alleen echt flinterdun en wordt weggeduwd door je kick!
Preview 2: Nice! Screech laat de kick goed tot zijn recht komen
Preview 3: Super gave synth! Kick onderdrukt de boel wel weer, vind m er ook niet echt bij passen om eerlijk te zijn! Melo klinkt ook goed, lekker euforisch
@AvixDJ, de vocals passen er goed bij, lekker rustgevend! Vind je stukje heerlijk in elkaar steken, helemaal niks op aan te merken! Zou dit op een zomeravondje zo aanzetten hoor
Zelf ook bezig met een rework van een track die ik 2/3 jaar geleden gemaakt heb. Mixdown is vrij weinig aan gedaan, en het is nog een WIP dus laat maar horen wat er beter kan!
[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/0k88TMBp/file.html[/zippy]
Lekker sfeertje! Vind alleen de kick niet helemaal lekker pitchen en je lead mag wel wat 'voller'. Misschien een supersaw erbij en wat meer reverb? Maar het geheel klinkt zeker niet verkeerd
Zelf bezig met een Autumn Green remix, tips? (Kick is nog steeds een gratis kick, ben druk bezig met m'n eigen