Ben zelf niet zo van de qult tracks, maar het klinkt zeker niet verkeerd. Kick klinkt lekker en het geheel luistert fijn weg, best benieuwd wat hier uitkomt.Joegoslaaf wrote:De geluiden op het begin klinken erg zacht en weinig hoge freq (niet scherp genoeg).Sasso14 wrote:AvixDJ wrote:@Gondrez
Ik ben zelf de laatste tijd bezig om hardcore te produceren. Ik zie graag feedback van jullie tegemoet.
http://www34.zippyshare.com/v/OuDFQqT7/file.html
Sfeer vind ik wel heel erg aanwezig op het begin, top! Vind de melodie erg lekker. Echter zou ik hem nog wel aanpassen (een paar noten verschuiven of verwijderen ofzo, dit zou ik na een weekje nog eens checken als ik jou was). De lead klinkt dan weer te scherp, alsof er met de EQ een flinke boost is gegeven aan de hoge tonen.
De afstelling is ook niet helemaal lekker waardoor de melodie en kick nogal vechten met elkaar. (vooral door die scherpe hoge tonen van de lead). De kick moet je gewoon elke dag weer een beetje aan verbeteren, want de distortion klinkt nog niet echt lekker en de punch mag iets scherper.
Hopelijk is dit genoeg feedback. De sfeer zit er lekker in!
View on SoundCloud
Ben zelf ff bezig met een qult kick en track. Wat vinden jullie ervan?
Zelf ook weer aan de slag geweest, ook hier geldt dat de kick een sample is, deze wordt dus nog vervangen:
View on SoundCloud