Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:59 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@Gondrez Het heeft nog wel wat werk nodig :P Je kick kan meer distortion gebruiken, ik weet niet hoe het met de bass zit maar volgens mij heeft het een beetje een laate attack. Verder gebruik je leuke sound fx, deze kan je alleen wel nog beter verwerken in je mix, ze klinken nu nog een beetje droog. je melodie vind ik wel wat hebben :thumbup: En gebruik overal wat meer delay/reverb op, dit is namelijk echt iets typisch binenn de hardstyle scene, tonnen reverb/delay overal op (behalve op je kick uiteraard, dit kan echter wel nog in het proces waarbij je met je kick bezig bent) :P

@Syranity klinkt zeker niet verkeerd! maar heb het niet zo met raw hardstyle :P

Zag dat q-base een contest heeft dus had een oud projectje van me opgepakt en wat verbeterd, weet nog niet of ik dit ga afmaken, verder ben ik ook weeris gaan werken aan mijn tropical house track! :thumbsup:

&

Edit:

Nog een stukje uitgewerkt :P

Bedankt voor de tips , ik zal ze zeker gebruiken en hopelijk word ik beter :D , je tracks klinken zeer goed vind ik :D mooie kick bij je hardstyle track, alleen ben ik niet zo fan van je lead. Maar doe zo verder je bent zeer goed bezig :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 13:08 

Hardtraxx Elite

AvixDJ schreef:
@Gondrez Het heeft nog wel wat werk nodig :P Je kick kan meer distortion gebruiken, ik weet niet hoe het met de bass zit maar volgens mij heeft het een beetje een laate attack. Verder gebruik je leuke sound fx, deze kan je alleen wel nog beter verwerken in je mix, ze klinken nu nog een beetje droog. je melodie vind ik wel wat hebben :thumbup: En gebruik overal wat meer delay/reverb op, dit is namelijk echt iets typisch binenn de hardstyle scene, tonnen reverb/delay overal op (behalve op je kick uiteraard, dit kan echter wel nog in het proces waarbij je met je kick bezig bent) :P

Zag dat q-base een contest heeft dus had een oud projectje van me opgepakt en wat verbeterd, weet nog niet of ik dit ga afmaken, verder ben ik ook weeris gaan werken aan mijn tropical house track! :thumbsup:

&

Edit:

Nog een stukje uitgewerkt :P

Lekker hoor die eerste tropical snippet! Die tweede is een melodie van Matoma als ik me niet vergis, maar die heeft ook wat. Die eerste in ieder geval afmaken!

Hier een korte chill out versie van Lean On waar ik mee aan het prutsen was..

[zippy]http://www3.zippyshare.com/v/GMpQqwKe/file.html[/zippy]

Is het wat?
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:18 

Hardtraxxer

Ik had al feedback gegeven op de vorige pagina, maar iedereen negeert me blijkbaar gewoon, daarom repost ik m ff https://clyp.it/gipo1c1j
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:27 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Ik had al feedback gegeven op de vorige pagina, maar iedereen negeert me blijkbaar gewoon, daarom repost ik m ff https://clyp.it/gipo1c1j

2e pitch omlaag klinkt een beetje als of hij op de verkeerde hoogte zit. (0:53)
Sommige deuntjes vallen ook vals uit of dat lijkt zo.
Verder lekker, kick is goed en fijne drive.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 16:29 

Hardtraxx Newbie

TBA-ID schreef:
Antergy schreef:

ik vind de track niet zo fijn, de kick is wel lekker hoor! alleen ik vind de melodie continu op 1 lijn hangen, en hij is ook in een loop. dus het is dan niet meer interessant, kickrolls zijn wel oke!

nog iets meer variatie zou goed doen

succes :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:24 

je moet wel feedback geven :list:
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 18:55 

Hardtraxxer

thebassfacemusic schreef:
jeffrey2107 schreef:
je moet wel feedback geven :list:

excuus excuus . ik kan lang niet op alle previews / snippets feedback geven omdat ten eerste house etc niet mijn genres zijn. :thumbdown: en ik houd er zelf niet zo van om anderen af te blaffen terwijl ik zelf ook geen pro ben!
ontvang veel liever kritiek!

telt dit ook als feedback? :lol:

haha greetz

Nee.
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:42 

Hardtraxx Veteran

(ik ga de bovenstaande knakker geen feedback geven zolang hij dat zelf niet doet)

@ D-Ruz, klinkt erg lekker. Als ik wat zou mogen veranderen:
- De synth is mij net wat te zeurderig, waardoor ik hem heel druk vind. Miss een rustigere synth?
- Vocals misschien wat hoger pitchen?

Housjes bij mij altijd +1 :)

----
Zelf ook weer wat aangekloot.

Lemme know :)
Bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:06 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
(ik ga de bovenstaande knakker geen feedback geven zolang hij dat zelf niet doet)

- De synth is mij net wat te zeurderig, waardoor ik hem heel druk vind. Miss een rustigere synth?

----

Vind de melodie te eentonig mag wat meer variatie in, kick klinkt wel prima.
Ik heb geprobeerd mijn track wat te verbeteren (hopelijk is het wat beter nu)
Bericht Geplaatst op 24 jun 2015 14:51 

Hardtraxx Newbie

Citaat:
Vind de melodie te eentonig mag wat meer variatie in, kick klinkt wel prima.
Ik heb geprobeerd mijn track wat te verbeteren (hopelijk is het wat beter nu)

Leuk gedaan! Wat anders dan andere tracks naar mijn mening!

Ben zelf gister ook aan iets begonnen wat misschien wat anders is dan andere tracks, ben benieuwd wat je ervan vindt. Feedback over alles kick, sound altijd welkom!

[zippy]http://www51.zippyshare.com/v/SpQ4vcGt/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 01:08 

Hardtraxx Newbie

@the qonvicted:

De kick klinkt opzich niet verkeerd. Wel is de tail wat 'eentonig', en een beetje afwezig. Ik zou de tail wat meer distorten zodat ie wat meer karakter krijgt.

@lenny:

Heb niet heel veel verstand van house, maar het klinkt op het eerste gehoor wel lekker. Ik vind alleen de melo wat minder, maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak :P

@thebassfacemusic:

Klinken allebei erg lekker! In de 1e track zou ik je kick wat harder zetten. De 2e track heb ik eigenlijk niks op aan te merken :D

Ben zelf weer bezig met een nieuw project ( ik weet het, de mixdown zuigt xd )

Bericht Geplaatst op 25 jun 2015 13:45 

Hardtraxxer

@DoubleDamage Erg druk allemaal, ik zou kick wat meer naar voren laten komen.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 19:24 

Hardtraxxer

@ DJ Jellybean. Klinkt als een mooie meeslepende melodie. Probeer wat dikke saw akkoorden te maken.

@ The Auditory Nerve: eerste indruk is goed! Er zit alleen wel heel veel sub in je kick. Kick kan wat helderder. Je screech is wel tof maar is me persoonlijk iets te schel.

Syranity@ ik ben persoonlijk niet zo van de raw. omdat ik het te vaak te schreeuwerig vind. dat heb ik dus ook met je mid intro. Break is goed, vocal is vet gedaan! Lead heeft iets teveel highs i.m.o. Ik houd echt van die opgepompte snares, vind jouwe dan ook wel tof maar laat hem er nog wat beter uitkomen (eq'en)

@ Gondrez: Probeer de tail van je kick wat meer distortion te geven. Probeer eens wat met verschillende soorten distortion plugins, eq sweeps, phasers etc. Probeer je melodietje ook een beetje te layeren met bass noten, akkoorden en een toplead bijvoorbeeld.

AvixDJ: Nice! Maar wel echt ontzettend vrolijk haha. mixdown technisch wel goed in elkaar!

D-Ruz: Lekkere remix. Zit misschien net teveel reverb bij de drop waardoor het een beetje galmt i.mo. Aan het eind van de track lijkt het of het niet meer helemaal goed gequantized is. Ik zou deze track zeker afmaken als ik jouw was!

@Antergy: Ten eerste, hele dikke kick. Ik zou nog wel kritisch naar je melodie luisteren en wellicht andere noten kiezen en wat meer variatie inbrengen.

@thebassfacemusic: Idee van de track hardstyle in the park anthem is goed. Kick klinkt opzich ook goed maar prikt helaas niet door de mix. Probeer je lead ook wat te layeren. Het hoge gedeelte van de tweede climax vind ik minder. ik denk dat als je deze kick goed weet te eq'en dat je track er nog op vooruit gaat qua mixdown. Zelfde geld eigenlijk ook voor a never ending story.

@ Lenny: Kick klinkt goed, percussie ook. Akkoorden zijn leuk. Voor progressive house is het eigenlijk te lief en voor (deep)house weer te hard. Ik denk dat je de akkoorden goed kan gebruiken om je track verder uit te bouwen.

@ The Qonvicted. wel vet dat acid idee. Punch is alleen wel erg hard. probeer je tail nog eens wat te distorten en dan iets van het high end af te halen. Wellicht krijgt de kick dan wat meer impact

@ DoubleDamage. Ik vind het echt veel te druk. Sorry. Is ook wel een beetje mijn persoonlijke smaak. Over de track zelf. Je kick verdwijnt in je mix. Andere sounds zitten te veel in de frequenties van je kick.
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 19:29 

Hardtraxxer

Zie bovenstaande bericht voor feedback op anderen. Ik ben op het moment hiermee bezig.

Any feedback is welcome!!

Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 19:54 

Hardtraxxer

@stoefoe dat is pas feedback ! :thumbup:

Over jouw track: Klinkt lekker ! alleen je vocals komen wat te ver naar voren tegenover de rest, verder staat je kick dan weer net ff te zacht :x leuke kickrols! je melodie kan je wel meer mee doen in de 1ste climax, verder een leuke synth!, ook wanneer deze in de lowpass filter zit :thumbup: en je zou je snare wat meer kunnen eq'en wat betreft de hoge frequenties aangezien ze nog wat dof klinken.

Lekker bezig man ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 26 jun 2015 22:00 

Hardtraxx Addict

@Stoefoe, Goed bezig! ook je muziek klinkt erg goed man, ben het eens met Avix in je climax na 0:51 is het iets te leeg, die enkele paar stukjes melodie zijn goed, maar er moet ff iets bij om de leegte te vullen. Wat ik persoonlijk zou doen is bijvoorbeeld die vocal van: You Matter pakken en er een soort gekke Daft Punk effect op zetten en na die melodie laten komen of misschien een leuk pluck ofzo. Verder over de kwaliteit van alles heb ik met mijn kennis weinig op aan te merken. Ik heb alleen het idee dat er in je 2e pitchkick rond 0:53 een beetje een sterke resonantie zit rond de 150/200k, maar misschien heb ik dat mis?

Verder vind ik het allemaal wel erg sterk klinken en van hoog niveau! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:20 

Hardtraxxer

Stoefoe schreef:
Zie bovenstaande bericht voor feedback op anderen. Ik ben op het moment hiermee bezig.

Zoals Venture al zei, climax is beetje leeg op 0:51, je zou de melodie nog iets meer kunnen teasen of wat meer fx sound er in kunnen zetten.

Verder zit het goed in elkaar, kick mag imo wel iets harder.
Bericht Geplaatst op 27 jun 2015 17:20 

Hardtraxxer

TBA-ID schreef:
Stoefoe schreef:

Zoals Venture al zei, climax is beetje leeg op 0:51, je zou de melodie nog iets meer kunnen teasen of wat meer fx sound er in kunnen zetten.

Verder zit het goed in elkaar, kick mag imo wel iets meer bass in).
Bericht Geplaatst op 28 jun 2015 16:31 

Hardtraxx Newbie

@Doubledamage
Je kick klinkt een beetje… ik weet niet hoe ik het met zeggen, stroef? Vocals zijn prima, maar t is ook een soort remix dus dat is te verwachten. Ik vind alles een beetje dof klinken en ik heb het idee dat je kick daar de oorzaak van is. Je kunt dan niet lekker mixen. Als alles een beetje helderder klinkt verwacht ik dat het best een vette track kan worden! Voor nu klinkt hij wat mij betreft niet zo..

@Stoefoe
Mooie sfeer in je track! Ik vind t juist wel leuk dat je melodie zo hebt gemaakt zoals hij nu verdeeld is over je track! (Niet te leeg dus). Prima kick, synth etc.! Ik ben fan :thumbsup:

2e gedeelte van mn track moet nog aan gewerkt worden maar wilde hem alvast uploaden voor wat feedback
Bericht Geplaatst op 28 jun 2015 18:01 

Hardtraxx Newbie

AvixDJ schreef:

Klinkt goed voor zover. Wat naar mijn inzien nog wel mist is opvulling d.m.v. extra synths of pads om je melodie/synth te versterken. Dit zou ik doen door een andere synth(s) achter je huidige synth te plaatsen om een voller geluid te krijgen. Probeer ook wat delay/reeverb aan je synth toe te voegen om het ruimer te laten klinken.

Lenny schreef:

----

De melodie klinkt nu redelijk eentonig omdat je alleen gebruik maakt van hoge geluiden in de melodie boven de kick. Probeer een lage bass mee te laten gaan in je kick op de noten van de melodie. Dit zorgt ervoor dat het net lijkt of de kick pitcht en dat zal een mooi effect geven. ;)

Ik ben zelf de laatste tijd bezig om hardcore te produceren. Ik zie graag feedback van jullie tegemoet :).

[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/OuDFQqT7/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 28 jun 2015 19:37 

Hardtraxxer

Thanks voor de feedback ik ga ermee aan de slag!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2015 12:07 

Hardtraxxer

Sasso14 schreef:
AvixDJ schreef:
@Gondrez

Ik ben zelf de laatste tijd bezig om hardcore te produceren. Ik zie graag feedback van jullie tegemoet :).

[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/OuDFQqT7/file.html[/zippy]

De geluiden op het begin klinken erg zacht en weinig hoge freq (niet scherp genoeg).
Sfeer vind ik wel heel erg aanwezig op het begin, top! Vind de melodie erg lekker. Echter zou ik hem nog wel aanpassen (een paar noten verschuiven of verwijderen ofzo, dit zou ik na een weekje nog eens checken als ik jou was). De lead klinkt dan weer te scherp, alsof er met de EQ een flinke boost is gegeven aan de hoge tonen.
De afstelling is ook niet helemaal lekker waardoor de melodie en kick nogal vechten met elkaar. (vooral door die scherpe hoge tonen van de lead). De kick moet je gewoon elke dag weer een beetje aan verbeteren, want de distortion klinkt nog niet echt lekker en de punch mag iets scherper.
Hopelijk is dit genoeg feedback. De sfeer zit er lekker in!

Ben zelf ff bezig met een qult kick en track. Wat vinden jullie ervan?
Vorige  1 ... 247, 248, 249, 250, 251, 252, 253 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner