AvixDJ schreef:
@Gondrez Het heeft nog wel wat werk nodig

Je kick kan meer distortion gebruiken, ik weet niet hoe het met de bass zit maar volgens mij heeft het een beetje een laate attack. Verder gebruik je leuke sound fx, deze kan je alleen wel nog beter verwerken in je mix, ze klinken nu nog een beetje droog. je melodie vind ik wel wat hebben

En gebruik overal wat meer delay/reverb op, dit is namelijk echt iets typisch binenn de hardstyle scene, tonnen reverb/delay overal op (behalve op je kick uiteraard, dit kan echter wel nog in het proces waarbij je met je kick bezig bent)
@Syranity klinkt zeker niet verkeerd! maar heb het niet zo met raw hardstyle
Zag dat q-base een contest heeft dus had een oud projectje van me opgepakt en wat verbeterd, weet nog niet of ik dit ga afmaken, verder ben ik ook weeris gaan werken aan mijn tropical house track!
Klinkt goed voor zover. Wat naar mijn inzien nog wel mist is opvulling d.m.v. extra synths of pads om je melodie/synth te versterken. Dit zou ik doen door een andere synth(s) achter je huidige synth te plaatsen om een voller geluid te krijgen. Probeer ook wat delay/reeverb aan je synth toe te voegen om het ruimer te laten klinken.
Lenny schreef:
(ik ga de bovenstaande knakker geen feedback geven zolang hij dat zelf niet doet)
@ D-Ruz, klinkt erg lekker. Als ik wat zou mogen veranderen:
- De synth is mij net wat te zeurderig, waardoor ik hem heel druk vind. Miss een rustigere synth?
- Vocals misschien wat hoger pitchen?
Housjes bij mij altijd +1

----
Zelf ook weer wat aangekloot.
Lemme know

De melodie klinkt nu redelijk eentonig omdat je alleen gebruik maakt van hoge geluiden in de melodie boven de kick. Probeer een lage bass mee te laten gaan in je kick op de noten van de melodie. Dit zorgt ervoor dat het net lijkt of de kick pitcht en dat zal een mooi effect geven.
Ik ben zelf de laatste tijd bezig om hardcore te produceren. Ik zie graag feedback van jullie tegemoet

.
[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/OuDFQqT7/file.html[/zippy]