Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2015 23:38 

Hardtraxx Newbie

MickHeuten schreef:
Puur om de kick, screech gewoonweg rommelig en niet gemasterd etc.
is de kick wat? graag jullie mening!

Bedankt!

de schreech vind ik opzich wel erg lekker, maar hij komt echt enorm hard boven de kick uit dat je soms de kick niet echt meer hoort terugkomen! maar wat ik gehoord heb klinkt de kick wel echt strak :) goed bezig!

ik ben ook bezig met een euphoric trackje, is nog lang niet af de 2e climax word ook niet zoals je hem nu hoort! maar het is een idee.

Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 10:26 

Hardtraxxer

Brainweavers schreef:

Mn nieuwe projectje.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden! de intro heb ik snel gemaakt en ga ik hoogstwaarschijnlijk toch nog veranderen, maar de rest ben ik persoonlijk redelijk tevreden over!

Het stukje vanaf 2:20 vind ik erg vet! Daarvoor klinken je sounds nogal schel, misschien iets EQ'en. Ook vind ik de melodie vanaf 1:00 iets rommelig.

Ben zelf ook bezig geweest met een Reverse-Bass projectje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 15:58 

Hardtraxxer

Myth schreef:
Brainweavers schreef:

Mn nieuwe projectje.. ben benieuwd wat jullie ervan vinden! de intro heb ik snel gemaakt en ga ik hoogstwaarschijnlijk toch nog veranderen, maar de rest ben ik persoonlijk redelijk tevreden over!

Het stukje vanaf 2:20 vind ik erg vet! Daarvoor klinken je sounds nogal schel, misschien iets EQ'en. Ook vind ik de melodie vanaf 1:00 iets rommelig.

Ben zelf ook bezig geweest met een Reverse-Bass projectje, ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Nice! Lekkere oldschool vibe en die reverse bass is ook lekker hard :D, ik zou het zeker afwerken als ik jou was ^^

Ik ben ook bezig met een track, wel niet zoveel tijd door de examens dus kan er niet veel aan werken maar hopelijk heb ik al iets degelijk. [zippy]http://www89.zippyshare.com/v/cDTHYniV/file.html[/zippy]
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 17:20 

Hardtraxxer

MickHeuten schreef:

Bedankt!

Lekkere kick hoor!

Is geen hardstyle maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Bericht Geplaatst op 04 jun 2015 19:13 

Hardtraxxer

@vritzy: Ik ben normaal niet zo van de Trap-music, maar dit klinkt wel lekker man! gewoon goed in elkaar gezet. Misschien nog iets van een vocal/rap eroverheen om het af te maken? ;)

@Brainweavers: Die reverse track is baas man! :thumbup: Van mij mag die melodie die er rond 1.04 in komt nog wel een paar tikken harder hoor, dan knalt het iets meer ;) Rond 2.08 hetzelfde als voor 1.04 minuut :clap:
Er zit wel een heerlijke drive in de track hoor! Doet me denken aan de hardstyle van voor 2010! :clap:

@Gondrez: Er zit iets in die melodie waardoor hij net niet lekker loopt. Hierdoor klinkt de track nog een beetje "leeg". probeer ook eens te spelen met wat andere effecten op sendkanaaltjes zoals reverbs en EQ's! ;)

@Syranity Ik vind je intro heerlijk, maar de melo staat te zacht, hierdoor blazen de kicks de hele melo in het begin weg. Hartstikke zonde man, want die melo geeft er juist een lekkere drive aan :)
1e climax is strak gedaan, maar op één of andere manier doet het mij niet heel veel (sorry), komt misschien ook omdat het een beetje standaard climax is (?). Neemt niet weg dat de track lekker klinkt hoor! :thumbsup:

Zo af en toe pak ik zelf het producen ook weer op, helaas heb ik niet altijd even veel tijd om de geluiden zo te krijgen als ik dit zelf wil :/
Eerst een korte preview van een frenchtek/frenchcore track waar ik mee bezig ben (ik luister amper frenchcore, dus zou het fijn vinden om te horen of ik op de goede weg zit). Ik geloof dat ik deze op 185 of 190 BPM heb gemaakt.

Daarnaast heb ik ook een simpele Hardcoretrack gemaakt (wederom niet mijn specialiteit). De laatste tijd zit ik een beetje te kutten met verschillende tempo's om te kijken wat voor nieuwe drive dat geeft aan muziek, deze hieronder is op 175 BPM
Bericht Geplaatst op 05 jun 2015 16:24 

Hardtraxx Newbie

Vritzy schreef:
MickHeuten schreef:

Bedankt!

Lekkere kick hoor!

Is geen hardstyle maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Vocal stukje op het eind is imo echt vet!!

Kwam laatst een pre-loaded project tegen in FL en dacht dat deze track wel een tempo'tje hoger zou kunnen gebruiken en heb hier maar een kick onder gezet en een paar synths er bij door gedaan.
Is dit wat?
Stukje op 2.12 vind ik persoonlijk wel lekker klinken in dit nummer
btw kick is misschien wat te 'lomp' qua bass voor dit nummer.

Bericht Geplaatst op 07 jun 2015 19:27 

Hardtraxx Newbie

Kwam laatst een pre-loaded project tegen in FL en dacht dat deze track wel een tempo'tje hoger zou kunnen gebruiken en heb hier maar een kick onder gezet en een paar synths er bij door gedaan.
Is dit wat?
Stukje op 2.12 vind ik persoonlijk wel lekker klinken in dit nummer
btw kick is misschien wat te 'lomp' qua bass voor dit nummer.

[/quote]

Ik vind de Kick inderdaad totaal niet bij deze track passen, voor de rest vind ik het wel lekker! goeie melodie :)

wij zijn ook weer bezig geweest met onze track. wat vinden jullie tot nu toe?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2015 20:02 

Hardtraxx Elite

Leuke track, goeie sounds! Je kick klinkt misschien iets te punchy. Ook is er geen samenhang tussen je mid intro en climax. Van je mid intro ga je in 1x naar een andere toonsoort. Beide klinken erg leuk afzonderlijk maar k vind ze niet echt bij elkaar passen :)
Bericht Geplaatst op 10 jun 2015 13:01 

Hardtraxxer

de tail mag volgende keer iets meer naar voren komen er is niks mis met de punch!
ook leuk die pluck synth in je climax! ga zo door!
Bericht Geplaatst op 11 jun 2015 13:14 

Hardtraxx Newbie

@Syranity heerlijk sfeertje in de break en vind het een erg fijne melodie zit goed in elkaar, mid-intro is misschien iets te simpel? vond de overgang van kicks in de mid-intro ook een beetje onverwachts. verder een prima track!

@Mickheuten Lekkere zomerse muziek, kick is naar mijn mening te veel aanwezig en drukt de andere sounds te veel weg, misschien anders eq-en? dat is van mijn kant ook het enige minpuntje verder is het een fijne bootleg!

@Boelie-beatz Gekke shit ja, heb niet bijzonder veel verstand van frenchcore of hardcore dus ik kan hier niet echt mijn mening over geven, beukt in ieder geval wel lekker door!

@Vritzy lekker man! fijn sfeertje en je hoort toch wel een beetje de hardstyle invloeden erin terug (vooral in het begin) goed bezig!

Hierbij mijn (eerste echt volledige) track, ben er zelf wel redelijk tevreden over, wat vinden jullie ervan?

Bericht Geplaatst op 12 jun 2015 14:18 

Hardtraxxer

PERCEPTOR schreef:
@Syranity heerlijk sfeertje in de break en vind het een erg fijne melodie zit goed in elkaar, mid-intro is misschien iets te simpel? vond de overgang van kicks in de mid-intro ook een beetje onverwachts. verder een prima track!

@Mickheuten Lekkere zomerse muziek, kick is naar mijn mening te veel aanwezig en drukt de andere sounds te veel weg, misschien anders eq-en? dat is van mijn kant ook het enige minpuntje verder is het een fijne bootleg!

@Boelie-beatz Gekke shit ja, heb niet bijzonder veel verstand van frenchcore of hardcore dus ik kan hier niet echt mijn mening over geven, beukt in ieder geval wel lekker door!

@Vritzy lekker man! fijn sfeertje en je hoort toch wel een beetje de hardstyle invloeden erin terug (vooral in het begin) goed bezig!

Hierbij mijn (eerste echt volledige) track, ben er zelf wel redelijk tevreden over, wat vinden jullie ervan?

Hele sterke plaat, vooral voor een eerste! Intro is zeer boeiend, vooral met die vocals. Opbouw naar de eerste climax is goed en de variatie in de tweede is ook prima. Alleen ligt de kick iets teveel op de voorgrond voor mijn gevoel.

Kwam er begin deze week achter dat er voor Defqon een producers contest is. Heb voor de lol een beetje lopen klooien met een melody pack en er zit een melodie tussen die ik heel erg passend vind voor een anthem. Ik ga deze zekers afmaken.

Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 14:14 

Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
PERCEPTOR schreef:

Hele sterke plaat, vooral voor een eerste! Intro is zeer boeiend, vooral met die vocals. Opbouw naar de eerste climax is goed en de variatie in de tweede is ook prima. Alleen ligt de kick iets teveel op de voorgrond voor mijn gevoel.

Kwam er begin deze week achter dat er voor Defqon een producers contest is. Heb voor de lol een beetje lopen klooien met een melody pack en er zit een melodie tussen die ik heel erg passend vind voor een anthem. Ik ga deze zekers afmaken.

Ik zou wat vocals gaan knippen, ze zitten nu erg dicht op elkaar.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 14:52 

Hardtraxx Newbie

Meningen? Eerste wat ik ooit heb gemaakt waar ik van zeg, klinkt niet slecht :$
Feedback is altijd welkom natuurlijk.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2015 17:47 

dat moet je zelf dan ook geven :list:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2015 14:01 

Hardtraxx Elite

@ Perceptor: heel vet! :D

@ Jelly Bean: Leuke piano, zou zoals gezegd wel de vocals iets meer uit elkaar plaatsen, om iets meer 'momentum' op te bouwen ;)

Ben gister voor de lol eens bezig geweest met Tropical House à la Kygo, en ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat tot nu toe, ben benieuwd wat jullie ervan vinden (is 128 kbps btw) :P

Bericht Geplaatst op 19 jun 2015 13:25 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:

@ Jelly Bean: Leuke piano, zou zoals gezegd wel de vocals iets meer uit elkaar plaatsen, om iets meer 'momentum' op te bouwen ;)

Ben gister voor de lol eens bezig geweest met Tropical House à la Kygo, en ik ben eigenlijk best tevreden met het resultaat tot nu toe, ben benieuwd wat jullie ervan vinden (is 128 kbps btw) :P

Leuke melodie, alleen die crash op 0.28 klinkt een beetje random en het klinkt een beetje hoog voor mijn gevoel. Misschien iets minder highs, maar dat is uiteraard een persoonlijke voorkeur. Ben benieuwd naar het resultaat!

Zelf begonnen met een remix van een zeer geliefde soundtrack, ik denk dat sommigen 'm wel kennen ;)

Bericht Geplaatst op 20 jun 2015 19:47 

Artiest

@ DJ JellyBean
Je kick iets meer naar de voorgrond van de mix gooien. Nu knalt de kick er niet echt lekker in, omdat de lead te hard staat. Ook zou ik iets meer reverb op je lead(s) toepassen.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2015 23:53 

Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
Zygoma schreef:

Leuke melodie, alleen die crash op 0.28 klinkt een beetje random en het klinkt een beetje hoog voor mijn gevoel. Misschien iets minder highs, maar dat is uiteraard een persoonlijke voorkeur. Ben benieuwd naar het resultaat!

Zelf begonnen met een remix van een zeer geliefde soundtrack, ik denk dat sommigen 'm wel kennen ;)

Ik zou misschien iets meer de lows uit je lead halen want het lijkt alsof hij een beetje in de weg zit met je kick, die zoals DeBakker al zei, wat harder mag. De kick klinkt goed, gewoon mee door blijven experimenteren. Verder zou ik de crash op 0:25 een beetje delay geven, en iets zachter zetten, zodat het wat mooier uitfade.

Zelf hier mee bezig, beetje darkish euphoric zal ik het maar noemen. Ja of gewoon Hardstyle XD https://clyp.it/gipo1c1j
Bericht Geplaatst op 21 jun 2015 17:23 

Hardtraxx Newbie

DJ JellyBean schreef:

Vind het concept heel erg vet! Houd zelf ook moeilijk veel van soundtracks en filmmuziek, dus dit kan ik erg waarderen.
Zoals gezegd mag je kick wel wat meer knallen. De kick zelf is wel prima voor zover ik kan horen, zelf gemaakt? Waarmee pitch je eigenlijk? Ik doe dat zelf met Kontakt 5, maar het resultaat is niet altijd helemaal wat ik wil..
Ik mis verder nog wel wat kleine puntjes in je track; juist omdat je gebruik maakt van een soundtrack, lijkt me me heel vet als je ook wat 'epische instrumenten' gebruikt zegmaar (brass, violen noem het maar op), ook zou een piano op de achtergrond niet misstaan als je het mij vraagt, maar dat is een kwestie van smaak denk ik :P . Zou hem zeker willen horen als die af is :thumbsup: .

Heb zelf ook weer even gesleuteld. Kwam via via deze vocals tegen uit World of Warcraft (zelf nooit gespeeld), vond ze erg vet en hoorde er gelijk wel een nummer in. Het is uiteindelijk aardig geworden wat ik in me hoofd had.
Kick is overigens, helaas, niet van mij. Is een NC kick die ik als sample heb gebruikt. Het is allemaal totdat ik zelf een fatsoenlijke kick kan maken, vond ik wel zo eerlijk even te vermelden :thumbup: .

Ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Bericht Geplaatst op 21 jun 2015 18:04 

Hardtraxxer

Citaat:
De kick zelf is wel prima voor zover ik kan horen, zelf gemaakt?

Nope, is een gratis kick van Euphorizer. M'n eigen kick is wel bijna af, maar nog niet goed genoeg :P

Ik ben wel van plan om m'n eigen kick in de definitieve versie te stoppen uiteraard.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2015 23:27 

Hardtraxx Elite

DJ JellyBean schreef:

Megaman II - Dr. Wily Stage 1/2 :love: :love: :love:
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 16:25 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
DJ JellyBean schreef:

hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, aan de ene kant denk ik! hmm ja leuk! maar aan de andere kant springt het er niet echt uit. alles is een beetje op een eentonig niveau snapje? geen sounds die eruitspringen :) wel goeie poging, als er nog iets meer aandacht in zit. dan moet het wel lukken!

wij hebben ook weer een track, dit x wat raw hardstyle. laat ons weten wat je er van vind :) (nog wel een WIP tough)

Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 20:14 

Hardtraxxer

Syranity schreef:
DJ_Tim schreef:
DJ JellyBean schreef:

hmm, ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, aan de ene kant denk ik! hmm ja leuk! maar aan de andere kant springt het er niet echt uit. alles is een beetje op een eentonig niveau snapje? geen sounds die eruitspringen :) wel goeie poging, als er nog iets meer aandacht in zit. dan moet het wel lukken!

wij hebben ook weer een track, dit x wat raw hardstyle. laat ons weten wat je er van vind :) (nog wel een WIP tough)

Lekkere track, goede kick,climax en screeches. Maar ik vind persoonlijk de intro iets te druk, dat is misschien een kwestie van smaak.

Ik heb nog even verder gewerkt aan mijn track (verwacht niet te veel :p)
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:05 

Hardtraxxer

@Syranity ik hoor echt heel veel Cruel Regime...
Bericht Geplaatst op 22 jun 2015 22:33 

Hardtraxxer

@Gondrez Het heeft nog wel wat werk nodig :P Je kick kan meer distortion gebruiken, ik weet niet hoe het met de bass zit maar volgens mij heeft het een beetje een laate attack. Verder gebruik je leuke sound fx, deze kan je alleen wel nog beter verwerken in je mix, ze klinken nu nog een beetje droog. je melodie vind ik wel wat hebben :thumbup: En gebruik overal wat meer delay/reverb op, dit is namelijk echt iets typisch binenn de hardstyle scene, tonnen reverb/delay overal op (behalve op je kick uiteraard, dit kan echter wel nog in het proces waarbij je met je kick bezig bent) :P

@Syranity klinkt zeker niet verkeerd! maar heb het niet zo met raw hardstyle :P

Zag dat q-base een contest heeft dus had een oud projectje van me opgepakt en wat verbeterd, weet nog niet of ik dit ga afmaken, verder ben ik ook weeris gaan werken aan mijn tropical house track! :thumbsup:

&

Edit:

Nog een stukje uitgewerkt :P

Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner