@vritzy: Ik ben normaal niet zo van de Trap-music, maar dit klinkt wel lekker man! gewoon goed in elkaar gezet. Misschien nog iets van een vocal/rap eroverheen om het af te maken?

@Brainweavers: Die reverse track is baas man!

Van mij mag die melodie die er rond 1.04 in komt nog wel een paar tikken harder hoor, dan knalt het iets meer

Rond 2.08 hetzelfde als voor 1.04 minuut
Er zit wel een heerlijke drive in de track hoor! Doet me denken aan de hardstyle van voor 2010!
@Gondrez: Er zit iets in die melodie waardoor hij net niet lekker loopt. Hierdoor klinkt de track nog een beetje "leeg". probeer ook eens te spelen met wat andere effecten op sendkanaaltjes zoals reverbs en EQ's!

@Syranity Ik vind je intro heerlijk, maar de melo staat te zacht, hierdoor blazen de kicks de hele melo in het begin weg. Hartstikke zonde man, want die melo geeft er juist een lekkere drive aan
1e climax is strak gedaan, maar op één of andere manier doet het mij niet heel veel (sorry), komt misschien ook omdat het een beetje standaard climax is (?). Neemt niet weg dat de track lekker klinkt hoor!
Zo af en toe pak ik zelf het producen ook weer op, helaas heb ik niet altijd even veel tijd om de geluiden zo te krijgen als ik dit zelf wil
Eerst een korte preview van een frenchtek/frenchcore track waar ik mee bezig ben (ik luister amper frenchcore, dus zou het fijn vinden om te horen of ik op de goede weg zit). Ik geloof dat ik deze op 185 of 190 BPM heb gemaakt.
Daarnaast heb ik ook een simpele Hardcoretrack gemaakt (wederom niet mijn specialiteit). De laatste tijd zit ik een beetje te kutten met verschillende tempo's om te kijken wat voor nieuwe drive dat geeft aan muziek, deze hieronder is op 175 BPM