The Auditory Nerve schreef:
ThaBomba. schreef:
Lange tijd niks kunnen doen wegens drukte met studie. Nu kwam ik vandaag deze acapella tegen dus maar eens bezig gegaan. Het is house geworden, geen hardstyle
Ik snap dat je wat doet met deze vocals, erg fijn! (waar heb je deze gevonden als ik vragen mag? Ik ben altijd op zoek naar vocalen

)
Vind je nummer verder erg vet! Leuk spelen met de vocals in de opbouw en mooie melodie eromheen gebouwd. Ik vind je drop en opbouw wel wat leegjes (ik zie dat het een opzet is), ik zelf mis misschien een wat duidelijkere opbouw (pitchende vocals/lead, snares, upsweep en een fill-in voor de drop o.i.d.), maar tegelijkertijd heeft het zo ook wel wat. Kan allemaal aan mij liggen hoor haha. Bij je kick mis ik een duidelijkere 'tok', nu is het vooral allemaal laag wat je hebt (of je gooit er subtiel een snare overheen). Leuke sfeer!
Ik heb ook weer even zitten klootviolen. Wat houd ik toch van die 2009 hardstyle! Ik produceer voornamelijk in die stijl.
Over de melodie e.d. ben ik over het algemeen best tevreden, over de kick iets minder.
Ben erg benieuwd wat jullie vinden!
Thanks voor de feedback! Ik ga er mee verder, alles wat voller maken en fillers etc.
https://soundcloud.com/zedd/iwytk-acapella op Zedd zijn eigen soundcloud staat hij gratis en clean

(er is een remix contest gaande voor die track
http://zedd.amplifiertv.com maar dat is een beetje te hoog gegrepen voor dit opzetje denk ik haha).
Zeker gelukt dat 2009 stijltje neer te zetten. Doet me een beetje denken aan een Hyperdrive/Josh & Wesz achtig stijltje. Toffe melodie. Tweede climax ook lekker dat hij paar octaven omhoog gaat. Alleen klinkt het net een beetje raar die tweede melodie naar mijn mening. De eerste 16 beats(vanaf 2 min ongeveer) zijn lekker, beetje uplifting omhoog maar daarna die 2 beats die volgen liggen er net niet lekker in ofzo. Weet niet precies wat het is, ze gaan iets te ver omlaag lijkt het waardoor het de feel weghaalt(maar kan ook aan mij liggen

)
Zoals je zelf al zegt is de kick wel het minpuntje uit je track. De punch is prima alleen de tail komt nauwelijks door of staat heel erg zacht. Als je hier flink meer power aan geeft en dit wat voller maakt kan dit best een lekker 2009 achtig nummer worden.