Maakt niet uit of je denkt dat het zin heeft of niet, als je OP had gelezen had je deze regels zien staan:
OP schreef:
Regels:
1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.
2.
Wanneer dit niet gebeurt zal er een waarschuwing naar je verstuurd worden.
Bij 3 waarschuwingen krijg je een ban.
Feedback is het zeggen wat je wel en niet mooi vind in een track. Als je denkt dat je niet goed genoeg bent om wat over de kwaliteit te zeggen kun je altijd hebben over wat je wel en niet in een track vind passen. Doe volgende keer aub iets meer je best zodat andere mensen ook wat aan je feedback hebben.
Over je snipplet: Je kunt goed horen dat je een beginner bent maar dat is niet erg, iedereen begint een keer! Je kick klinkt nog heel erg als 909 met wat distortion. Wil je een echte hardstyle kick maken zul je veel meer gebruik moeten maken van EQ en layers. Wat de meeste mensen doen is dat ze verschillende layers voor de tail maken en hier de bass uit halen. Deze voegen ze samen met een bass die ze apart hebben gemaakt (wel uit dezelfde kick vaak). Hier kun je dan nog extra punch aan toevoegen voor meer kracht o.i.d. De reden is dat lage frequenties gewoon minder lekker klinken als die gedistort worden. Ook wil je je bass zo strak mogelijk en wanneer je bass gaat layeren krijg je al snel phasing problemen waardoor je bass niet meer strak is. Ik weet niet of je de kick tutorials van Frontliner en Audiofreq hebt gezien maar dit zijn zeker aanraders! Audiofreq legt heel fijn allerlei dingen uit over hoe geluid precies werkt wat heel fijn is zodat je beter weet wat je doet en Frontliner laat zien hoe hij kicks layert. Ik raad dus ook echt aan ze beide goed te bekijken (mocht je dit nog niet gedaan hebben.) en dan nog eens te proberen een kick te maken. Je andere sounds klinken al best leuk maar het klinkt nog wel heel simpel. Probeer wat te spelen met je effecten e.d. om het wat voller te krijgen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat het niet te negatief is: je bent een beginner en dat is te horen, dit is volgensmij ook het eerste wat ik van je hoor waardoor ik niet kan vergelijken met eerder werk. Succes!!
@skatzow
Klinkt al vet! Sounds zijn weer erg goed! Dat eerste langzame stuk is erg vet maar ik vind dat hij daarna iets te snel omhoog gaat in tempo, klinkt een beetje gehaast. In het tweede deel heb je dezelfde sound als in het eerste deel, misschien is het leuk als je daar nog wat dingetjes aan toevoegt om het iets interesanter te maken. Hoge computer bliepjes ofzo erover heen (eerste dat in me opkomt

) of gewoon wat andere sounds om het toch wat anders te krijgen dan het eerste deel. De pitch kicks aan het eind ben ik geen fan van, misschien klinkt het beter als je die verder uitwerkt maar nu klinkt het nog een beetje vreemd (vind ik). Ben iig erg benieuwd want vind hem al erg leuk klinken!!