Annokill schreef:
Annokill schreef:
Hier de voltooide versie:
Ik krijg best een vrolijk gevoel van de melo in je track! Leuk sfeertje zit eraan, misschien mag er wat minder reverb op de lead. Als de (gated)kick erin komt ontstaat er ineens een dikke bass-overkill. En dat is zonde want het drukt je leuke melo een stuk meer naar de achtergrond.
En over je intro; Die klinkt dan weer vrij amateuristisch als je deze vergelijkt met wat erna komt. Het klinkt ook meer als één lange opbouw i.p.v. een intro. Komt denk ik met name omdat er echt een shitload aan reverb op het geluidje zit en de synth geen power heeft.
Al met al wel een leuke track, kan kwalitatief wel meer aan gebeuren maar dat mag ook nog als je nog niet zo lang bezig bent (?)

.
Ik ben ook weer even bezig geweest. Ik houd echt van het hardstyle 2009 gevoel, en om dat te produceren vind ik dan ook geweldig! Hieronder een snippet van de break, opbouw en climax. Vocals komen uit Diablo 3, vond ze er wel vet bij passen. Ben zelf nog niet geheel tevreden over de kick (ja, helaas een bestaande kick. Als ik een kick maak klinkt die als een natte scheet na een avondje Chinees te hebben gegeten.. wordt iig aan gewerkt!). Ik ben verder wel tevreden met de rest, maar het kan altijd beter, tips zijn hartelijk welkom!