Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:15 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
AvixDJ schreef:
Hierbij de preview van mijn remix van "This Could Be Love" :P De mastering is gedaan door Thera :thumbup:

Een klein dingetje. De main lead (de saw) had wel iets meer chorus ofzo mogen hebben. Verder erg vet! Ben je meer bezig met House gerelateerde tracks dan harddance? Ik zie de laatste tijd namelijk veel meer house achtige dingetjes van je voorbij komen :D

Na een lange afwezigheid (geen inspiratie)
Zelf een nieuwe melodie in elkaar gezet. Over de opbouw ben ik nog alles behalve tevreden, er zit ook pas een uurtje werk in.

Jeez wat lekker dit! Lekkere lead en kick! Niks op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2015 20:58 

Hardtraxxer

Van die Tba9 Kun je inderdaad een lekkere track maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 20:23 

Hardtraxxer

@The Venator toch 2 kleine dingetjes, ik zou op 0:13 die Reverb FX Kick iets zachter zetter, en ook de kick in het algemeen een tikkeltje zachter omdat ik de lead en melody zo mooi vind dat ik het persoonlijk iets meer zou willen horen.

Wat ik hier heb is nog helemaal niks, melody die nog wat creatiever moet. Hij is nu maar met een beetje variatie en om de 8 bars hetzelfde, opbouw is gewoon even snel gedaan, en kick is een W.I.P (b.v meer bass in het laag).

[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/XuWrMdhs/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 22:47 

Hardtraxxer

@antergy ik zou je lead nog iets voller maken. En wat je kick betreft, zou je tail wel iets langer mogen tbh.

hier iets van mij, ik dacht laat ik eens dubstep gaan maken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 09:50 

Hardtraxxer

@Antergy
Citaat:
(b.v meer bass in het laag).

? xd

verder wel nice, alleen beetje saai.

@Jarno
Niet echt fan van die genre, maar de drop (zo noemen ze dat toch in Dubstep?) klinkt wel goed. :)

spelen met die remix pack van Zatox & mijn kick & mijn screech :) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:33 

Artiest

Re-amp schreef:
@Antergy
Citaat:

? xd

@Jarno
Niet echt fan van die genre, maar de drop (zo noemen ze dat toch in Dubstep?) klinkt wel goed. :)

Die kickloop op 0:55 kan echt gewoon niet.
Als je FL gebruikt, klik dan linksboven op die piramide en kick dan 1/3 step.
Maar als ik jou was moet je gewoon 2 halve kicks gebruiken daar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 15:10 

Hardtraxxer

SoundEnergizer schreef:
Re-amp schreef:
@Antergy
Citaat:

? xd

@Jarno

Die kickloop op 0:55 kan echt gewoon niet.
Als je FL gebruikt, klik dan linksboven op die piramide en kick dan 1/3 step.
Maar als ik jou was moet je gewoon 2 halve kicks gebruiken daar! :thumbup:

Oh fuckk. die moest ik er nog uithalen. Foutje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 15:42 

Hardtraxxer

Citaat:
Wel vette sounds! Komt me ook wat bekend voor van een Noisecontrollers track. Het klinkt naar verloop van tijd alleen wat eentonig. Lastig om te zeggen wat er nu precies mist haha.

Ben zelf verder gaan knutselen met mijn tropical versie van HHZ - Once Again. Iemand een tip wat ik kan veranderen voordat de beat begint?

Klinkt vet hoor! Vind alleen dat je na een tijdje wel een ander geluid(en) kunt toevoegen aan de lead, het is nu een beetje eentonig naar mijn mening.
Waar heb je de lead mee gemaakt? Sylenth?

Hier twee tropical tracks a la kygo van mijn kant:

Afmix kan voor mijn gevoel nog beter. De base is bijvoorbeeld soms te veel aanwezig denk ik. Wat vinden jullie ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 18:23 

Hardtraxxer

@AFCA ik vind de kick iets te hard in beide waardoor je de andere sounds minder hoort. Het klinkt allemaal wel lekker hoor. Opbouw naar de drop mag van iets spannender en opbouwender. Sounds zijn voor de rest mooi en clean.

Let bij mij niet op de opbouw naar de anti, want het is nog niks hahaha. Nieuwe kick, beetje machine achtige screech, en een oude screech geëdit met hele korte noten. Zeg maar wat je er van vind!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 16:01 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
@AFCA ik vind de kick iets te hard in beide waardoor je de andere sounds minder hoort. Het klinkt allemaal wel lekker hoor. Opbouw naar de drop mag van iets spannender en opbouwender. Sounds zijn voor de rest mooi en clean.

Let bij mij niet op de opbouw naar de anti, want het is nog niks hahaha. Nieuwe kick, beetje machine achtige screech, en een oude screech geëdit met hele korte noten. Zeg maar wat je er van vind!

Nice kick! ALleen dat snel tikkende ding is echt irritant (vind ik)

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/NLtQFuiz/file.html[/zippy]
Verveling.. Het is zondag, daarom :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:21 

Hardtraxx Addict

@Antergy Kicks klinken nog steeds prima, erg lekker ook die pitch kicks en gepande. Alhoewel ik je kick uit Blood wel een stuk beter vind, die klinkt echt fking nice. Toch vind ik nog steeds je screeches en Leads wat zwakjes klinken, probeer echt je kwaliteit en sounddesign wat te verbeteren en je minder te focussen op kicks want die zijn prima.

@Re-Amp Alle geluiden klinken erg sterk en goed, kick klinkt volgens mij ook erg goed alleen hij staat echt heel zacht, naar mijn mening iets te ver op de achtergrond en daarnaast vind ik alleen je lead nog iets te dunnetjes klinken maar dit klinkt al wel heel sterk man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:31 

Hardtraxxer

Tnx voor de feedback man! En ja sounddesign qua screeches gaat wel, en bij euphoric leads ook, alleen raw melodies en leads ben ik slecht in, wat ik ook doe ik krijg nooit een resultaat als zo een mooie lead in profesionele tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:30 

Hardtraxx Addict

Antergy schreef:
Tnx voor de feedback man! En ja sounddesign qua screeches gaat wel, en bij euphoric leads ook, alleen raw melodies en leads ben ik slecht in, wat ik ook doe ik krijg nooit een resultaat als zo een mooie lead in profesionele tracks.

Hmmm, wat voor VST gebruik je voor Raw leads?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 15:50 

Hardtraxxer

Sylenth1 meestal, kheb ook wel is spire geprobeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 16:18 

Hardtraxxer

@antergy probeer eens percussion erbij te doen om het geheel wat voller te laten klinken (gewoon onopvallend op de achtergrond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 17:46 

Hardtraxxer

Jarno schreef:
@antergy probeer eens percussion erbij te doen om het geheel wat voller te laten klinken (gewoon onopvallend op de achtergrond)

Thanks voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 19:51 

Hardtraxxer

@antergy, ik denk dat het resultaat qua leads misschien wel beter wordt als je meerdere synths combineert. Zo gebruik ik voor mijn leads vaak Sylenth1, Massive, Dune, Spire en Zebra gezamenlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 20:00 

Hardtraxxer

Ah oke, alweer, thanks voor de tip! Ik ben alleen nog een beetje een massive noob, heb het pas 2 weken geleden geïnstaleerd dus ja :/. Spire en Sylenth1 ben ik wel wat beter in
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:19 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:
Verveling.. Het is zondag, daarom :p

Heb je die kick zelf gemaakt? Klinkt wel lekker alleen vind beetje cheesy lead hahaha

Heb ff een kick proberen te maken in 3 uur dus denk niet dat t al heel lekker is maar tips en tops?

Thanks Antergy,
Heb hem nu iets anders gemaakt. Alleen nog niks met de punch gedaan. Zal er morgen even naar kijken!

Dit is hem nu

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:21 

Hardtraxxer

Punch mag iets meer klappen en iets meer bass in de tail. Best goed voor 3 uurtjes werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:22 

Hardtraxxer

@Joegoslaaf klinkt al beter man, lekkere screech ook.

I really tried.... dit is dus ongeveer mijn niveau qua raw leads en melody's :(

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/t1083jUe/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:30 

Hardtraxx Addict

@Antergy Ik vind je lage tonen wat overheersen ten opzich van je hogere, opzich niet heel verkeerd dit. Ik maak mijn Leads meestal met Toxic Biohazard, klinkt gek maar je kan er beesterlijke leads mee maken alleen vind ik het lastig om ze niet detuned te laten klinken soms.

@Joegoslaaf Niet slecht! imo iets te veel distortion misschien maar klinkt opzich best strak.

@AFCA Wauw man klinkt echt heerlijk! kick zit inderdaad een aardige dot bas onder maar dat knalt wel lekker vind ik. Sounds klinken ook erg strak man en ze geven een hoop drive mee op zo'n laag bpm, zeker afmaken man want dit kan echt wat worden denk ik!! :thumbsup:

Ik ben zelf weer verder gegaan met mijn Subground achtige track, Nieuwe kick eronder en een nieuwe break erbij met climax waar het sfeertje aardig wat omschakelt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:37 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
@Joegoslaaf klinkt al beter man, lekkere screech ook.

I really tried.... dit is dus ongeveer mijn niveau qua raw leads en melody's :(

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/t1083jUe/file.html[/zippy]

Ik zou je bass van je kick eruitfilteren en er een andere bass onder zetten! Dan kom je al een heel eind denk ik. Die bass moet je dan iets gecontrolleerder maken. :D Want de rest van je kick klopt (denk ik) gewoon!

@Ventrue In principe is alles op het moment redelijk prima aan je track, maar je kick is nog te basic. Ik zou proberen om er iets meer karakter in te zetten. Miss een lichte distort. Opzich hoor ik wel een hoop potentie!

En ja er zit idd iets teveel dist in die kick die ga ik er morgen even uitfilteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:41 

Hardtraxx Addict

@Joegoslaaf Thanks voor je feedback! Het idee van mijn kick is een beetje hetzelfde wat Geck-O doet mijn zijn laatste kicks, maar ik zal er nog is aan gaan sleutelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 22:44 

Hardtraxxer

In dat geval zou ik gewoon een kick van hem ernaast pakken, en die vergelijken met je eigen kick. Zo hoor je wat er nog evt aan verbeterd moet worden!
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner