Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:08 

Hardtraxx Elite

Ja las het nu pas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:17 

Hardtraxxer

Wil je een paar van mijn eigen hardcore kicks horen? Ik mocht deze gebruiken van Re-Amp, en sorry dat ik vergeten was om zijn naam te vermelden, blijkbaar gaan mensen dan weer zo tegen me doen en het op lopen stoken. Ik ken re-amp al een jaar of langer dus hij maakt er vast geen punt van dat ik zijn naam er niet bij had gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 22:32 

Hardtraxxer

Gozer hou er gewoon over op please ik maak een foutje en ik krijg weer mensen boven op me. Kap daar nou is mee man. Ik zeg dat ik het vergeten was en dan alsnog ga je er over door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 22:58 

Hardtraxx Elite

Je bent niet alleen vergeten credits te geven, dat kan gebeuren dat snap ik wel. Je neemt de complimenten gewoon aan alsof het jou kick is

Antergy schreef:
Rayne schreef:
@Antergy
Lekkere kick!

Thanks XD

Ik heb helemaal geen zin meer om er verder op in te gaan, dit is al de zoveelste keer dat jij doet alsof we allemaal op jou aan het fucken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 13:59 

Hardtraxx Newbie

@Destination:
Ik vind de melodie wel heel blij… Te blij zeg maar.. Met name het eerste geluid in de synth klinkt als een jaren ’80 popcornplaat. Maar goed misschien is het meer dat het niet mijn smaak is, dan dat het echt slecht is.

@Nuracore
Ik vind het een aparte track haha. De mid-intro is wel lekker lomp! Het klinkt wel alsof je bijna geen bass in je kick hebt zitten… Qua mixen ligt er ook nog zeker veel werk. Lijpe sample trouwens ook… Ben wel benieuwd naar het eindresultaat!

Previewtje van een track van mij. Heb een keer een wat andere stijl dan normaal gedaan. Ben benieuwd naar jullie reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:13 

Hardtraxx Newbie

@FortNoxious

Klinkt op zich goed man, natuurlijk (denk ik) door de preview dat het nog niet echt eruit springt, moet nog gemasterd worden enz.
Maar ik zat met 1 dingetje: het blijft een soort van echt heletijd hetzelfde waardoor die miss mensen sneller gaat vervelen. Miss wat afwisseling en een paar knallendere climaxen erin gooien?

Klinkt goed man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:22 

Hardtraxx Newbie

@FortNoxious

Klinkt op zich goed man, natuurlijk (denk ik) door de preview dat het nog niet echt eruit springt, moet nog gemasterd worden enz.
Maar ik zat met 1 dingetje: het blijft een soort van echt heletijd hetzelfde waardoor die miss mensen sneller gaat vervelen. Miss wat afwisseling en een paar knallendere climaxen erin gooien?

----

Ben zelf al lang bezig met produceren, maar pas sinds kort wat hardstyle en hardcore aan het maken.
Barst maar los over de onderstaande snippets/tests, ben benieuwd De Kicks zijn zelf gemaakt.

200 BPM Kick Test

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 19:33 

Hardtraxx Veteran

Fort Noxious schreef:
@Destination:
Ik vind de melodie wel heel blij… Te blij zeg maar.. Met name het eerste geluid in de synth klinkt als een jaren ’80 popcornplaat. Maar goed misschien is het meer dat het niet mijn smaak is, dan dat het echt slecht is.

@Nuracore
Ik vind het een aparte track haha. De mid-intro is wel lekker lomp! Het klinkt wel alsof je bijna geen bass in je kick hebt zitten… Qua mixen ligt er ook nog zeker veel werk. Lijpe sample trouwens ook… Ben wel benieuwd naar het eindresultaat!

Je hebt gelijk :) Stond nog een filter aan
Nieuwe upload
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 18:06 

Hardtraxx Elite

Fort Noxious schreef:
@Destination:

@Nuracore

Previewtje van een track van mij. Heb een keer een wat andere stijl dan normaal gedaan. Ben benieuwd naar jullie reacties!

Wel vette sounds! Komt me ook wat bekend voor van een Noisecontrollers track. Het klinkt naar verloop van tijd alleen wat eentonig. Lastig om te zeggen wat er nu precies mist haha.

Ben zelf verder gaan knutselen met mijn tropical versie van HHZ - Once Again. Iemand een tip wat ik kan veranderen voordat de beat begint?

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 19:10 

Hardtraxxer

@Nuacore: Te experimenteel voor mij :P
@Fort Noxious: ik sluit me aan bij de vorige:) Coole kick en vette sounds! Ook leuk hoe je met de bassline speelt aan het einde a la noisecontrollers. Het blijft echt idd net niet lang genoeg boeien. Misschien tweede gedeelte van de climax een andere kick?

Ben afgelopen twee dagen zelf bezig geweest met een hardstyle track. Hij is nog zeker niet af maar wat vinden jullie van de opzet? Moet nog heel veel fx bij, werken aan de overgangen en mixing etc etc..
De track is echt geïnspireerd door de 2009/2010 periode (toen ik zelf nog veel hardstyle luisterde..)
Edit:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:46 

Hardtraxx Beheerder

Beetje vreemd. Het lijkt eerst alsof je een 1/3 maat gebruikt, maar later lijkt het gewoon op een 1/2. Ook past het niet echt bij de reversed. Het rolt niet lekker.

Ik zou het ritme op 1/3 of triplet (1/4) zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 09:07 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Beetje vreemd. Het lijkt eerst alsof je een 1/3 maat gebruikt, maar later lijkt het gewoon op een 1/2. Ook past het niet echt bij de reversed. Het rolt niet lekker.

Zou je dit willen uitleggen? Bedoel je met het ritme het melodieritme of de reverse bassline?
In bijvoorbeeld a complex situation zit ie ook op een derde en mij stoort het niet zo! Hoor het graag want leer ik van :) en wat vind je van je rest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 10:31 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:

Ik heb dr totaal geen last van, klink gewoon goed vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 19:55 

Hardtraxxer

@Q-Dominic
Klinkt lekker!

Ik ben op dit moment bezig met de volgende track, ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden :)
[zippy]http://www82.zippyshare.com/v/r9pgUNYW/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2015 21:02 

Artiest

Fort Noxious schreef:
@Destination:

@Nuracore

Je idee is best leuk, beetje nc achtig. Kick en sounds klinken ook al redelijk, hoor alleen wel wat sounds van andere tracks (ran-d remix van crump). En dat NC achtige stukje op het laatst met die bass, de attack is niet echt lekker waardoor het lijkt alsof die clipped. Dus missschien je fade wat langzamer. Wat meer variatie erin en dan is het best een lekkere track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 17:05 

Hardtraxxer

Vincent227 schreef:
@Q-Dominic
Klinkt lekker!

Ik ben op dit moment bezig met de volgende track, ben benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden :)
[zippy]http://www82.zippyshare.com/v/r9pgUNYW/file.html[/zippy]

Lekker nummertje :) Heerlijke sfeer en de kick is ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 20:55 

Hardtraxxer

Thanks voor de leuke reacties! :) Ik ga 'm even goed afmaken en dan hopen dat er partijen geintresseerd zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 22:13 

Hardtraxxer

@Vincent227 ik vind dat de kick wel wat harder mag, en dat stuk voordat de climax komt vind ik persoonlijk iets te lang. Waarschijnlijk zoek je nu nog vocals of iets maar zo niet, dan kan het wel wat korter.

Zelf een keer iets anders gedaan. 2 previews van ja hoe zal ik het noemen, uitprobeersels. Beetje trap/dubstep achtig, graag feedback.

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2015 23:12 

Hardtraxxer

@Amfeticz Ik vind de kicks wel vrij goed klinken, al heb ik vrij weinig met het hardcore genre zelf. Veel meer feedback kan ik er niet op geven xd misschien wat bredere reverb en wat minder scherpe kantjes bij die Spartan snippet (hoge freqs)

@Antergy Firestorm klinkt net als een menu-deuntje van een of ander Super Nintendo spel. Volgens mij mist de track een complete layer aan melody of lead. Misschien klinken beide samples wel heel vet met een dikkere snare (+ reverb) erop

Alweer een tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, maar ik vond deze wel de moeite waard voor feedback, een euforische track (weliswaar simpel opgebouwd met wat presets):
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 01:32 

Hardtraxxer

@Flame thanks voor je feedback! Over jouw ding: Als de melodie erin komt is het nogal boem klap in een keer, misschien een uplifter ervoor? En rond 0:28 clipt het denk ik een beetje (teveel bass door die sub downlifter denk ik). Voor de rest goede lead, mag wel wat unieker want het is nog een beetje standaard, en een goede melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 19:13 

Hardtraxxer

@Vincent Ik vind het allemaal wat dun klinken, het lijkt voor mij ook alsof je je lead echt heel erg naar links hebt gepanned. Kan dit ook wel eens mis hebben :P
Kick mag inderdaad wat harder, maar de melodie is tof hoor, prima sfeertje ook!

@Antergy heb persoonlijk niet veel aan dat wat Flame zei toe te voegen. Vind wel dat Firestorm zoals hij nu is meer op het tempo van het begin moet blijven dan dat versnellen op het eind. Klinkt met deze sounds niet echt goed imo.
Formula is dan weer zo'n typische trap track. De opbouw mag wel wat vetter zodat de drop ook uiteindelijk tof wordt.

@Flame Waarom heb je die sfeer van de 'melodie' van het begin niet gehouden. Klinkt imo veel beter. Voorderest wat antergy ook al zei. Als de melodie erin komt moet het wel wat spannender gebeuren en niet zo abrupt.

Iemand feedback op een bootleg die ik aan het maken ben? Even op het linkje klikken

frans bauer rekt you m8
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:07 

Hardtraxxer

@berg Hij werkt niet :x

@flame Lekker sfeertje zit erin, je lead synth klinkt nogal droog, zou wat meer gaan layeren en andere synths erbij gooien :P

@Antergy Lekker random dit :thumbup: :thumbup: Je kick in formula klinkt ook lekker :P Vind alleen bij Firestorm dat hij bij het 2de stuk versnelt niet echt geweldig :x

@Vincent227 De mixdown is nog niet helemaal goed :x verder zit er wel een lekker duister sfeertje bij, vooral wanneer de lead erbij komt :thumbup: kick klinkt ook al niet verkeerd maar mist wel wat kracht imo :P

Hierbij de preview van mijn remix van "This Could Be Love" :P De mastering is gedaan door Thera :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2015 23:16 

Hardtraxxer

Thanks voor alle feedback! ^^ Ik ga ermee aan de slag! :thumbsup:

Klein puntje @Berg, ik zou zo 1,2,3 niet weten hoe het komt dat het lijkt alsof het heel erg naar links gepanned is, dit is namelijk niet het geval :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 13:52 

Hardtraxxer

Rumpfy schreef:
@ Stoefoe
laat je kick maar horen miss dat de melodie er mooier uit komt!

Destination schreef:
Ben benieuwd naar je eindresultaat :)

Eindresultaat van de track staat inmiddels in het topic eigen producties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2015 22:09 

Hardtraxx Beheerder

AvixDJ schreef:
Hierbij de preview van mijn remix van "This Could Be Love" :P De mastering is gedaan door Thera :thumbup:

Een klein dingetje. De main lead (de saw) had wel iets meer chorus ofzo mogen hebben. Verder erg vet! Ben je meer bezig met House gerelateerde tracks dan harddance? Ik zie de laatste tijd namelijk veel meer house achtige dingetjes van je voorbij komen :D

Na een lange afwezigheid (geen inspiratie)
Zelf een nieuwe melodie in elkaar gezet. Over de opbouw ben ik nog alles behalve tevreden, er zit ook pas een uurtje werk in.
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner