@AgentM echt wauw wat een monster kick. Zelf gemaakt? De screech daarentegen vind ik een in de eerste midintro eentonig. Het 2e stuk waar de screech verandert vind ik wel vet. Misschien nog iets aan je climax lead doen? Vind toch dat hij nog iets mist. Je effecten in de breaks zijn allemaal heel vet gedaan. Ga zo door
Thanks voor de tips.
Ik heb probeert de leads nog wat extra reverb en delay te geven, en nog wat zitten kloten met de eq. Ook heb ik nu ipv de frontliner kick de Chris one - psycho kick gedaan om het geheel een betere sfeer te geven. Ook heb ik wat zitten kloten en er wat fx kicks tussen gemaakt. En ohja, ik heb nu ook vocals er in gestopt, misschien dat dit de leegte op vult? Of is het misschien nog steeds te leeg?
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
En ik heb nog een track gemaakt, al is deze totaal anders dan de hierboven genoemde, want dit is juist een euphorische track. Ik vind hem zelf nog wat leeg klinken, iemand tips om het wat voller te maken? En is het allemaal te eentonig of valt dit wel mee?
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
EDIT: ik had nog even een vraagje. Dit nummer: This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud is gemaakt door iemand hier van hardtraxx, wat ook in dit topic is gepost. Nou had ik even een vraagje. Dat spacende euphorische effect op 0:47, het moment waar de kick stopt. Hoe is dit gemaakt?