Antergy schreef:
Het heet beter worden, tutorials kijken, en uitleg van vrienden. Ik ben steeds beter geworden in kicks maken, en ik gebruik geen ripped kicks. Ik vind het een beetje lullig dat je wel vaker wat op me te zeggen hebt, en dat er dan nooit iets positiefs tussen zit. Over de synth, ik weet niet hoor, maar je begint ineens over synths terwijl die niet in dit project zitten. En als jij zo goed bent in synths maken, leg het dan uit, maar ga dan niet zeggen oh het niveau ligt achter, dus zijn kicks zullen ook wel niet van hem zijn. Als je een beetje kijkt op mijn soundcloud, dan zie je dat ik wel degelijk synths kan maken btw, maar goed, daar zal je de tijd wel niet voor nemen. Leuk dat mensen hier (zoals ik al eerder zei) altijd negatieve dingen over MIJ te zeggen hebben, terwijl ik nooit een kwaad woord over iemand spreek. De kicks die ik maanden geleden poste, goh, je zegt het zelf al, MAANDEN geleden, dan kan je dus BETER WORDEN.
M.v.g Antergy
Re-amp schreef:
Ergens in deze thread staat wel een hardcore project van Antergy.. Hij mocht daarvoor mijn kick gebruiken omdat hij er zelf geen kon maken ofzo? Kreeg hij (naja ik..) best goede feedback over. Naja, wil je dat weten, moet je maar even de thread door zoeken

.
Jouw kick klinkt niet verkeerd.. Enige waar ik me aan stoor is dat het tempo te laag is... maar dat is het genre en natuurlijk de smaak.. Hij is wel lekker krachtig

Geheel zoals verwacht..