Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 278  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 17:38 

Hardtraxxer

@ventrue echt heerlijk zeg, vooral met dat industrial achtige tintje :)

Hier iets wat ik zelf heb gemaakt, behalve de kick, dat is de frontliner kick maar t gaat hier om de rest.

Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 18:23 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
Re-amp schreef:
@Ventrue

Klinkt ziek. Alleen het tempo is te laag :( . Maarja, dat zal het genre wel zijn :) .
:thumbsup:

Zelf weer eens na een hele lange tijd met hardcore bezig XD
[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/YBv0ehPB/file.html[/zippy]
of: http://www46.zippyshare.com/v/YBv0ehPB/file.html

Thanks! bij jou ligt het tempo inderdaad wat hoger haha, klinkt tot nu toe niet verkeerd kick kan ik nog moeilijk over oordelen maar ik hoop snel voor te horen! wat vind je trouwens van mijn kick? :D

Ergens in deze thread staat wel een hardcore project van Antergy.. Hij mocht daarvoor mijn kick gebruiken omdat hij er zelf geen kon maken ofzo? Kreeg hij (naja ik..) best goede feedback over. Naja, wil je dat weten, moet je maar even de thread door zoeken :P.

Jouw kick klinkt niet verkeerd.. Enige waar ik me aan stoor is dat het tempo te laag is... maar dat is het genre en natuurlijk de smaak.. Hij is wel lekker krachtig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 18:35 

Hardtraxx Newbie

Antergy schreef:
@Troxogy ik zou een paar downlifters enzo gebruiken zoals wanneer de melodie erin komt, dat geeft altijd wat extra effect en vult het ook nog op. Verder klinken de vocals heel laag gepitched, mag van mij wel wat natuurlijker (dat is smaak natuurlijk<----) En bij die soort van pitch bend uplifter zou ik dat aan het einde dat de lfo steeds sneller gaat weglaten en hem gewoon smooth verder laten oplopen. Sorry voor die hele slechte grap net btw.

Zelf is een keer Hardcore gaan maken, ik luister er al vrij lang naar, maar ik dacht laat ik dit ook eens proberen. Het bevalt me goed, lekker aan het kloten enzo. Die soort van scream is een experiment voor onder die mid-intro dus Use or Lose?

Waar zijn de credits van de kick jochie? ;)
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2015 23:58 

Hardtraxxer

90sFreak schreef:
Antergy schreef:
@Troxogy ik zou een paar downlifters enzo gebruiken zoals wanneer de melodie erin komt, dat geeft altijd wat extra effect en vult het ook nog op. Verder klinken de vocals heel laag gepitched, mag van mij wel wat natuurlijker (dat is smaak natuurlijk<----) En bij die soort van pitch bend uplifter zou ik dat aan het einde dat de lfo steeds sneller gaat weglaten en hem gewoon smooth verder laten oplopen. Sorry voor die hele slechte grap net btw.

Zelf is een keer Hardcore gaan maken, ik luister er al vrij lang naar, maar ik dacht laat ik dit ook eens proberen. Het bevalt me goed, lekker aan het kloten enzo. Die soort van scream is een experiment voor onder die mid-intro dus Use or Lose?

Waar zijn de credits van de kick jochie? ;)

Jochie?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 00:02 

Hardtraxx Addict

Hou het gezellig gasten, geef mij anders gewoon feedback weetje! :$

@Jarno Het idee is leuk lekker duister en apart sfeertje, dat is ook mijn stijl wel een beetje!
Ik vind het alleen nog wel een beetje leegjes klinken, probeer het lekker op te vullen met veel sounds en wazige geluiden dan kan het echt wel gaaf worden. Over je kick kan ik weinig feedback geven aangezien het FL kick daarnaast vind ik hem er niet echt bij passen, ik denk persoonlijk dat een wat duisterdere kick zoals een gated kick ofzo er beter bij past!
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 12:53 

Hardtraxx Newbie

@jarno je doet leuke dingen met je sounds, ze zijn naar mijn idee alleen te leeg, probeer wat meer met EQ en reverb/delay te werken

@Skatzow zeker een vet sound design, lekker hoe die zo krakend afloopt!

Hier is mijn laatst gemaakte track Fight ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 18:37 

Hardtraxxer

@AgentM echt wauw wat een monster kick. Zelf gemaakt? De screech daarentegen vind ik een in de eerste midintro eentonig. Het 2e stuk waar de screech verandert vind ik wel vet. Misschien nog iets aan je climax lead doen? Vind toch dat hij nog iets mist. Je effecten in de breaks zijn allemaal heel vet gedaan. Ga zo door :thumbsup:

Thanks voor de tips.

Ik heb probeert de leads nog wat extra reverb en delay te geven, en nog wat zitten kloten met de eq. Ook heb ik nu ipv de frontliner kick de Chris one - psycho kick gedaan om het geheel een betere sfeer te geven. Ook heb ik wat zitten kloten en er wat fx kicks tussen gemaakt. En ohja, ik heb nu ook vocals er in gestopt, misschien dat dit de leegte op vult? Of is het misschien nog steeds te leeg?

En ik heb nog een track gemaakt, al is deze totaal anders dan de hierboven genoemde, want dit is juist een euphorische track. Ik vind hem zelf nog wat leeg klinken, iemand tips om het wat voller te maken? En is het allemaal te eentonig of valt dit wel mee?

EDIT: ik had nog even een vraagje. Dit nummer: https://soundcloud.com/lellerino/elevate is gemaakt door iemand hier van hardtraxx, wat ook in dit topic is gepost. Nou had ik even een vraagje. Dat spacende euphorische effect op 0:47, het moment waar de kick stopt. Hoe is dit gemaakt?
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 23:15 

Hardtraxxer

Jarno schreef:
@AgentM echt wauw wat een monster kick. Zelf gemaakt? De screech daarentegen vind ik een in de eerste midintro eentonig. Het 2e stuk waar de screech verandert vind ik wel vet. Misschien nog iets aan je climax lead doen? Vind toch dat hij nog iets mist. Je effecten in de breaks zijn allemaal heel vet gedaan. Ga zo door :thumbsup:

Thanks voor de tips.

Ik heb probeert de leads nog wat extra reverb en delay te geven, en nog wat zitten kloten met de eq. Ook heb ik nu ipv de frontliner kick de Chris one - psycho kick gedaan om het geheel een betere sfeer te geven. Ook heb ik wat zitten kloten en er wat fx kicks tussen gemaakt. En ohja, ik heb nu ook vocals er in gestopt, misschien dat dit de leegte op vult? Of is het misschien nog steeds te leeg?

En ik heb nog een track gemaakt, al is deze totaal anders dan de hierboven genoemde, want dit is juist een euphorische track. Ik vind hem zelf nog wat leeg klinken, iemand tips om het wat voller te maken? En is het allemaal te eentonig of valt dit wel mee?

EDIT: ik had nog even een vraagje. Dit nummer: https://soundcloud.com/lellerino/elevate is gemaakt door iemand hier van hardtraxx, wat ook in dit topic is gepost. Nou had ik even een vraagje. Dat spacende euphorische effect op 0:47, het moment waar de kick stopt. Hoe is dit gemaakt?

Das gewoon een atmosphere downlifter uit een pack
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 23:18 

Hardtraxx Elite

of als je hem zelf wil maken: White noise + filter met hoge resonantie
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 09:09 

Hardtraxx Newbie

Ja dit is mijn eigen kick Jarno, werk er hard aan om met goede kicks te komen. Volgende plaat is bijna af, thanks voor de feedback :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 15:56 

Hardtraxxer

@socializerz ik heb het er zelfs nog bij staan. Ik heb andere kicks gebruikt om mijn sounds beter tot hun recht te laten komen. Zodat jullie mijn sounds en arrangement kunnen beoordelen, want daar ging het mij om. Ik beschouw de tracks ook als oefening ipv een echte track. En als ik een poep kick er onderzet dan klinken zelfs de beste sounds nog als poep.
Bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 23:04 

Hardtraxx Elite

@ Jarno, als je track voor 90% bestaat uit kick(roll)s en de kick zelf is niet van jezelf... tja, dan blijft er vrij weinig over om te beoordelen :whistle:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:56 

Hardtraxxer

@AgentM. Ik vind je track opzich wel goed qua sounds en idee etc alleen door het (eentonige) screech en melodie ritme luistert hij niet heel lekker weg. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel erg thuis ben in de raw hardstyle dus als dit een beetje je bedoeling was heb ik niks gezegd :x Misschien nog een snare roll oid bij je opbouw? Kick is prima, vet gedaan met die pitchbend op die kick! Keep those kicks coming!

@Jarno, klinkt idd een stuk beter met die chris one kick. Je wilt een bepaalde sfeer neerzetten in je track, ik vind dat ook wel goed gelukt. Alleen je heb veel geluiden in dezelfde toonhoogte waardoor er dus geen elementen uitspringen. Extra geluiden die wat hoger qua toon zijn kunnen het wellicht wat interessanter maken. Over je tweede track zou ik zeggen layer je synth nog even.

Hierbij een projectje waar ik van de week mee ben gestart. No drop :innocent: , no final kick yet.. :x

Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 15:02 

Hardtraxxer

Stoefoe schreef:

Hierbij een projectje waar ik van de week mee ben gestart. No drop :innocent: , no final kick yet.. :x

het past goed in elkaar. je moet er wel van houden qua melo lijn denk ik. Vocal is goed hoorbaar. misschien nog wat body geven in mid 500 tm1200 hz.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:05 

Hardtraxxer

Stigmata schreef:
Stoefoe schreef:

het past goed in elkaar. je moet er wel van houden qua melo lijn denk ik. Vocal is goed hoorbaar. misschien nog wat body geven in mid 500 tm1200 hz.

Body in de vocal, lead of hele track? Thanks for je tip!
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 20:42 

Hardtraxxer

@ Stoefoe

alles klopt aan opbouw de melodie vind ik persoonlijk niet veel aan,, de vocals ligge goed op zijn plaats, synths zijn ook oké en rest van geluiden oook, toch zou ik hem met een andere melodie mooier vinden! laat je kick maar horen miss dat de melodie er mooier uit komt!

ben begonnen met Hardstyle bitches - This is your brain on hardstyle (Rumpfy riemiks)
[zippy]http://www89.zippyshare.com/v/1M3xNgTl/file.html[/zippy]
feedback is welkom
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 00:52 

Hardtraxxer

@Rumpfy dit is net iets beter dan het origineel. Die meiden die hebben te top al bereikt maar met deze remix kom je ook zeker hoog!
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 02:54 

Hardtraxxer

hij komt uit op hardstyle bitches records, dat zal gebeuren op 18/04/15
moet wel nog mijn contract tekenen maar dit nieuws mag ik naar buiten brengen ,, dus dikke primeur op hardtraxx!!!!

owja niet geheel onbelangrijk. als je de track koopt maak je op een pak shag,
tussen 18/04/15 en 25/04/15 dus kopen kopen kopen..
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 18:42 

Hardtraxx Elite

Stoefoe schreef:
@AgentM. Ik vind je track opzich wel goed qua sounds en idee etc alleen door het (eentonige) screech en melodie ritme luistert hij niet heel lekker weg. Ik moet wel zeggen dat ik niet heel erg thuis ben in de raw hardstyle dus als dit een beetje je bedoeling was heb ik niks gezegd :x Misschien nog een snare roll oid bij je opbouw? Kick is prima, vet gedaan met die pitchbend op die kick! Keep those kicks coming!

@Jarno, klinkt idd een stuk beter met die chris one kick. Je wilt een bepaalde sfeer neerzetten in je track, ik vind dat ook wel goed gelukt. Alleen je heb veel geluiden in dezelfde toonhoogte waardoor er dus geen elementen uitspringen. Extra geluiden die wat hoger qua toon zijn kunnen het wellicht wat interessanter maken. Over je tweede track zou ik zeggen layer je synth nog even.

Zit goed in elkaar, de melodie doet me alleen denken aan een soort FeestDJRuud achtig iets. Weet niet of dat de bedoeling is, maar wel geinig!

Ik was benieuwd hoe Once Again in een tropical jasje klinkt. Alvast een poging gedaan:

Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 20:14 

Hardtraxx Veteran

Stoefoe, Het klinkt niet echt als een geheel je akkoorden kloppen niet helemaal met je melodie. Ook zou ik je vocaal een octaaf of 2 omhoog pitchen zodat het wat beter past bij je vrij hoge melodie. Ben benieuwd naar je eindresultaat :)

D-Ruz, Je snippet klinkt vrij hitjes achtig en is al vaker gedaan. Probeer jezelf een beetje te onderscheiden van wat de rest doet. Qua productie vind ik persoonlijk zo'n hoge sine niet echt mooi en zie hier daarom ook liever een pulse met wat detune. Je plaat heeft wel een leuke feeling wat het toch wel interessant maakt ^^

Ik heb zelf maar eens uit verveling wat leuks in elkaar gezet wat vrij euforisch is, ik zit nog wat in de knoop met de layers van m'n lead maar daar word aan gewerkt :thumbup:

Bericht Geplaatst op 21 mrt 2015 21:03 

Hardtraxxer

D-Ruz

vind hem vet! Kygo Style :thumbsup:

Destination

wat je zegt de lead klinkt wat dunnetjes verders niet echt op aan te merken
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:41 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
Stoefoe, Het klinkt niet echt als een geheel je akkoorden kloppen niet helemaal met je melodie. Ook zou ik je vocaal een octaaf of 2 omhoog pitchen zodat het wat beter past bij je vrij hoge melodie. Ben benieuwd naar je eindresultaat :)

D-Ruz, Je snippet klinkt vrij hitjes achtig en is al vaker gedaan. Probeer jezelf een beetje te onderscheiden van wat de rest doet. Qua productie vind ik persoonlijk zo'n hoge sine niet echt mooi en zie hier daarom ook liever een pulse met wat detune. Je plaat heeft wel een leuke feeling wat het toch wel interessant maakt ^^

Ik heb zelf maar eens uit verveling wat leuks in elkaar gezet wat vrij euforisch is, ik zit nog wat in de knoop met de layers van m'n lead maar daar word aan gewerkt :thumbup:

Hij klinkt wat leeg maar wel leuk !

Gister een nieuw project begonnen :)
Zo ver:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:38 

Hardtraxxer

D-Ruz : Heel erg nice man! lekker afmaken!
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:12 

Hardtraxx Elite

Antergy schreef:
Het heet beter worden, tutorials kijken, en uitleg van vrienden. Ik ben steeds beter geworden in kicks maken, en ik gebruik geen ripped kicks. Ik vind het een beetje lullig dat je wel vaker wat op me te zeggen hebt, en dat er dan nooit iets positiefs tussen zit. Over de synth, ik weet niet hoor, maar je begint ineens over synths terwijl die niet in dit project zitten. En als jij zo goed bent in synths maken, leg het dan uit, maar ga dan niet zeggen oh het niveau ligt achter, dus zijn kicks zullen ook wel niet van hem zijn. Als je een beetje kijkt op mijn soundcloud, dan zie je dat ik wel degelijk synths kan maken btw, maar goed, daar zal je de tijd wel niet voor nemen. Leuk dat mensen hier (zoals ik al eerder zei) altijd negatieve dingen over MIJ te zeggen hebben, terwijl ik nooit een kwaad woord over iemand spreek. De kicks die ik maanden geleden poste, goh, je zegt het zelf al, MAANDEN geleden, dan kan je dus BETER WORDEN.

M.v.g Antergy

Re-amp schreef:
Ergens in deze thread staat wel een hardcore project van Antergy.. Hij mocht daarvoor mijn kick gebruiken omdat hij er zelf geen kon maken ofzo? Kreeg hij (naja ik..) best goede feedback over. Naja, wil je dat weten, moet je maar even de thread door zoeken :P.

Jouw kick klinkt niet verkeerd.. Enige waar ik me aan stoor is dat het tempo te laag is... maar dat is het genre en natuurlijk de smaak.. Hij is wel lekker krachtig :thumbsup:

Geheel zoals verwacht..
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:07 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Geheel zoals verwacht..

Blijkbaar vind je het nodig om de boel weer op te stoken na 10 dagen :thumbdown:
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner