Ook weer een opzetje gemaakt. Nog verre van af maar ik ben benieuwd wat anderen er tot nu toe van vinden
View on SoundCloud
View on SoundCloud
ThaBomba. wrote:Ook weer een opzetje gemaakt. Nog verre van af maar ik ben benieuwd wat anderen er tot nu toe van vinden![]()
View on SoundCloud
Theracords?AvixDJ wrote:Thanks guys! Heb idd al wat aanpassingen gedaan, geen saw maar wel een ruwe square meer naar de voorgrond gebracht dit het al een stuk voller laat klinken, en nog wat aanpassingen gedaan in de mixdown![]()
Verder iemand die een goed "bedrijf" weet die kan masteren?, wil dit namelijk niet zelf doen omdat ik hier nog niet volledig de skills voor heb zegmaar
Al aan gedacht, maar aangezien zij toch wel meer gericht zijn op "The Harder Styles" weet ik niet of zij er het optimale uit krijgenDJ_Tim wrote: Theracords?
Dat valt volgens mij heel erg mee, volgens mij kunnen ze alle hardstyle wel masteren. Heb er zelf geen ervaring mee. Anders even een berichtje sturen?AvixDJ wrote:Al aan gedacht, maar aangezien zij toch wel meer gericht zijn op "The Harder Styles" weet ik niet of zij er het optimale uit krijgenDJ_Tim wrote: Theracords?![]()
Iemand enigszins ervaring met hun?
Ik zou sowieso aan je synth werken! Deze mist echt wat power! (Meer layers?) Hierdoor overheerst de kick ook echt t.o.v. de overige elementen waardoor het in mijn ogen ook echt rommelig klinkt. Daarnaast ook aan je mixdown werken want wanneer de vocals er weer in komen vind ik dat juist de kick weer ten koste gaat van deze.Syckomusic wrote:Hey jongens! Ik ben hier nieuw (althans, nieuw als in geregistreerd haha)
Dit nr ben ik op het moment mee bezig. Een vriendin van mij vroeg of ik een Hardstyle versie kon makene van Era -Ameno. Wat persoonlijk voor mij een een hele dikke plaat is.
Zelf twijfel ik nog erg over het pitchen van de kick, misschien laat ik dit wel weg..
Wat vinden jullie ervan?
![]()
http://www47.zippyshare.com/v/JNYXzOJA/file.html
Ik vind de screech en kick ook echt goed!Re-amp wrote:@ThaBomba.
Synth klinkt vet! Alleen ietsjes meer Release. Dan loopt hij nog iets verder door.
@AvixDJ
Ben zelf niet echt fan van House, maar qua mix en elementen zit het allemaal gewoon goed inelkaar
http://www46.zippyshare.com/v/tkpoEumi/file.html
Verveelde me :p
Heb zelfs al eens rock muziek gemasterd maar verder dus ook alles van house tot hardcoreAvixDJ wrote:Al aan gedacht, maar aangezien zij toch wel meer gericht zijn op "The Harder Styles" weet ik niet of zij er het optimale uit krijgenDJ_Tim wrote: Theracords?![]()
Kijk daar hoopte we al een beetje op, reactie van thera zelfDjThera wrote:Heb zelfs al eens rock muziek gemasterd maar verder dus ook alles van house tot hardcoreAvixDJ wrote:Al aan gedacht, maar aangezien zij toch wel meer gericht zijn op "The Harder Styles" weet ik niet of zij er het optimale uit krijgenDJ_Tim wrote: Theracords?![]()
Dan is de keuze voor mij wel gemaaktDjThera wrote:Heb zelfs al eens rock muziek gemasterd maar verder dus ook alles van house tot hardcoreAvixDJ wrote:Al aan gedacht, maar aangezien zij toch wel meer gericht zijn op "The Harder Styles" weet ik niet of zij er het optimale uit krijgenDJ_Tim wrote: Theracords?![]()
DjThera wrote:Heb zelfs al eens rock muziek gemasterd maar verder dus ook alles van house tot hardcoreAvixDJ wrote:Al aan gedacht, maar aangezien zij toch wel meer gericht zijn op "The Harder Styles" weet ik niet of zij er het optimale uit krijgenDJ_Tim wrote: Theracords?![]()
AvixDJ wrote:Thanks guys! Heb idd al wat aanpassingen gedaan, geen saw maar wel een ruwe square meer naar de voorgrond gebracht dit het al een stuk voller laat klinken, en nog wat aanpassingen gedaan in de mixdown![]()
Verder iemand die een goed "bedrijf" weet die kan masteren?, wil dit namelijk niet zelf doen omdat ik hier nog niet volledig de skills voor heb zegmaar
Het wordt geen release, maar ik wil meer gaan leren in de richting van mixdown/masteren, en aangezien dit nummer (vind ik zelf) een best sterke productie is van mijn kant wil ik hem laten masteren om daarna vervolgens zelf met izotope etc,, te leren masterenspijkerpoeper wrote:AvixDJ wrote:Thanks guys! Heb idd al wat aanpassingen gedaan, geen saw maar wel een ruwe square meer naar de voorgrond gebracht dit het al een stuk voller laat klinken, en nog wat aanpassingen gedaan in de mixdown![]()
Masteren? Ga je het releasen dan? Anders lijkt me dat compleet overbodig..
Die synth zeurt voor mijn gevoel te veel. Wat spijkerpoeper zegt kan daar misschien wat verandering in brengen. Vind de track in het geheel ook niet heel spannend, het zit goed in elkaar maar drie keer een drop met een break die niet veel interessants brengt ten opzichte van de vorige gaat voor mij al snel saai klinken. Iets meer afwisseling voor de volgende keer zal naar mijn mening beter zijn
Grappig maar vind het sneller gaan op het einde en vervolgens terugklappen naar een lager tempo dan daarvoor niet echt mooi klinken. Kick heeft ook wat te weinig crunch, klinkt té strak. Screech is wel prima verderRe-amp wrote:http://www46.zippyshare.com/v/tkpoEumi/file.html
Verveelde me :p
De synth klinkt te droog en mag wel wat meer warmte hebben. Ook de kickroll net voor de climax zou ik langer maken want nu klinkt het allemaal een beetje abrupt. Die white noise staat voor mijn gevoel ook wat te hard. Verder kan dit wel wat worden.Jubke wrote:1
View on SoundCloud
De mid intro vind ik persoonlijk helemaal niks. Stukje op 1:14 is wel echt vet! Synth klinkt hier ook beter dan bij de eerste. Is een heel ander geluid maar tochJubke wrote:2
View on SoundCloud
De plucks in het begin klinken helemaal prima maar wanneer de volledige synth erin komt vind ik het een beetje jammer, zie ook track 1. Build up mag ook wel wat spannender maar denk dat je daar nog niet mee klaar bent ook (?)Jubke wrote:En nog een kort stukje om uit te proberen:
View on SoundCloud
tracks die ik in mijn live sets draai (eigen werk dus) laat ik altijd masteren. Het gaat hier niet om 10 tracks per jaar ofzo hoor. Maar je merkt gewoon verschil als je op een dik dope soundsysteem draait.spijkerpoeper wrote:AvixDJ wrote:Thanks guys! Heb idd al wat aanpassingen gedaan, geen saw maar wel een ruwe square meer naar de voorgrond gebracht dit het al een stuk voller laat klinken, en nog wat aanpassingen gedaan in de mixdown![]()
Masteren? Ga je het releasen dan? Anders lijkt me dat compleet overbodig..
Dit dusStigmata wrote: tracks die ik in mijn live sets draai (eigen werk dus) laat ik altijd masteren. Het gaat hier niet om 10 tracks per jaar ofzo hoor. Maar je merkt gewoon verschil als je op een dik dope soundsysteem draait.
En er zijn altijd dingen die je door produceer doofheid (je track te vaak gehoord tijdens de productie) over het hoofd ziet (hoort). en dan is een goede master engineer heeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijk
Thanks! bij jou ligt het tempo inderdaad wat hoger haha, klinkt tot nu toe niet verkeerd kick kan ik nog moeilijk over oordelen maar ik hoop snel voor te horen! wat vind je trouwens van mijn kick?Re-amp wrote:@Ventrue
Klinkt ziek. Alleen het tempo is te laag. Maarja, dat zal het genre wel zijn
.
Zelf weer eens na een hele lange tijd met hardcore bezig XD
http://www46.zippyshare.com/v/YBv0ehPB/file.html
of: http://www46.zippyshare.com/v/YBv0ehPB/file.html