@Berg: je kick klinkt hier heel kort. ik mis een aantal frequenties tussen de sub en het midden gedeelte in.
Als je de de kick kunt opvullen zodat hij wat langer is dan is het geen verkeerde kick die prima bij de track past.
@DoubleDamage:
je lead en je screech zijn erg dun en staan ook er zacht(of de kick staat te hard

) waardoor ze een beetje weg vallen en het niet lekker klinkt.
Ik zou de screech wat voller maken door hem te "duplicaten" en in die gekopieerde layers wat te veranderen zodat hij ook wat meer laag/mid of hoog krijgt.
Hetzelfde geld ook voor je lead, hiervoor heb je eigenlijk maar 1/2 extra layers nodig:
1 stereo layer: Deze mag erg breed zijn qua stereo omdat hij alleen dat gebied hoeft te vullen
1/2 Opvul layers: Dit kunnen lead zijn die bijvoorbeeld 1 oktaaf lager spelen, pads e.d. Het is maar om hem op te vullen.
Edit: Het is geen perfect voorbeeld want hij klinkt zelf nog niet zoals ik wil en zit nu niet achter mijn pc maar misschien word het zo duidelijker.
Het volgende is namelijk ook gemaakt met 2 layers. ik heb het toen "gebounced" en toen pas ben ik het gaan bewerken/knippen&Plakken dat het een soort van mid-intro werd.
Layer 1: Deze is bij mij ook erg dun maar dit is wel het karakter van je hele sound.
Layer 2: Deze heb ik wat lager gemaakt door de distortion te veranderen en doormiddel van een chorus heb ik hem wat meer stereo gegeven. Ik heb de chorus voor de distortion geplaats zodat het meer als een geheel klinkt.
Natuurlijk heb ik ook het nodige eq werk gedaan

@sjuul: Had net iets anders verwacht en dat kan ik wel waarderen!