Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 01:49 

Artiest

Antergy schreef:
@DJ_Tim teveel aan Accelerate? Ik vind hem er helemaal niet op lijken

Lijkt op Pherato - Believe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:18 

Hardtraxxer

@DoubleDamage het klinkt opzich wel leuk, alleen de kick tail klinkt een beetje overdistorted in mijn oren. Ook vind ik zoals je al zei de screech er niet bij passen, en ook dat de screech zo omhoog gaat klinkt niet heel fijn in mijn oren. Het kan wel wat worden, maar ik denk dat je er dan wel wat tijd in moet steken. De buildup is niet echt een buildup, aangezien het alleen een opbouwende snare is met de kick punch, misschien wat uplifters enzo?

Ik had voor de grap m'n eigen stem opgenomen en ik heb er deze screech van gemaakt. Wat verveling al niet doet...

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:40 

Hardtraxx Newbie

@antergy klinkt best goed haha! Overigens erg lekkere kick :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 23:48 

Hardtraxxer

Thanks, is een nieuwe., word ook nog aan gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 02:07 

Artiest

@antergy: Ik vraag me sterk af waarom er altijd zo'n groot verschil is in kwaliteit tussen je kicks en de rest van je tracks/snippits. Ik bedoel in hoeverre zijn ze van jezelf of layers van bestaande kicks? Als elk laagje helemaal van jezelf is, netjes, maar dan zou je zeggen dat het niveau van de rest van je producties toch ook wel wat hoger zal liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 12:01 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
@antergy: Ik vraag me sterk af waarom er altijd zo'n groot verschil is in kwaliteit tussen je kicks en de rest van je tracks/snippits. Ik bedoel in hoeverre zijn ze van jezelf of layers van bestaande kicks? Als elk laagje helemaal van jezelf is, netjes, maar dan zou je zeggen dat het niveau van de rest van je producties toch ook wel wat hoger zal liggen.

Een synth begrijpen en daar veel uithalen is ook heel anders dan een kick maken. En naar mijn mening maakt antergy veel meer kicks en laat hij het maken van een goede synth een beetje liggen. Maar misschien is dat ook helemaal niet het geval haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:03 

Hardtraxx Elite

sjuul schreef:

Vraag ik me ook af, zeker omdat er wel heel veel verschil zit tussen de kicks die hij de laatste weken heeft geplaatst en die van paar maand terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 16:59 

Hardtraxxer

Het heet beter worden, tutorials kijken, en uitleg van vrienden. Ik ben steeds beter geworden in kicks maken, en ik gebruik geen ripped kicks. Ik vind het een beetje lullig dat je wel vaker wat op me te zeggen hebt, en dat er dan nooit iets positiefs tussen zit. Over de synth, ik weet niet hoor, maar je begint ineens over synths terwijl die niet in dit project zitten. En als jij zo goed bent in synths maken, leg het dan uit, maar ga dan niet zeggen oh het niveau ligt achter, dus zijn kicks zullen ook wel niet van hem zijn. Als je een beetje kijkt op mijn soundcloud, dan zie je dat ik wel degelijk synths kan maken btw, maar goed, daar zal je de tijd wel niet voor nemen. Leuk dat mensen hier (zoals ik al eerder zei) altijd negatieve dingen over MIJ te zeggen hebben, terwijl ik nooit een kwaad woord over iemand spreek. De kicks die ik maanden geleden poste, goh, je zegt het zelf al, MAANDEN geleden, dan kan je dus BETER WORDEN.

M.v.g Antergy
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:14 

Hardtraxxer

in before 'vanaf nu weer on topic' message
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 17:50 

Hardtraxx Elite

Antergy schreef:
Het heet beter worden, tutorials kijken, en uitleg van vrienden. Ik ben steeds beter geworden in kicks maken, en ik gebruik geen ripped kicks. Ik vind het een beetje lullig dat je wel vaker wat op me te zeggen hebt, en dat er dan nooit iets positiefs tussen zit. Over de synth, ik weet niet hoor, maar je begint ineens over synths terwijl die niet in dit project zitten. En als jij zo goed bent in synths maken, leg het dan uit, maar ga dan niet zeggen oh het niveau ligt achter, dus zijn kicks zullen ook wel niet van hem zijn. Als je een beetje kijkt op mijn soundcloud, dan zie je dat ik wel degelijk synths kan maken btw, maar goed, daar zal je de tijd wel niet voor nemen. Leuk dat mensen hier (zoals ik al eerder zei) altijd negatieve dingen over MIJ te zeggen hebben, terwijl ik nooit een kwaad woord over iemand spreek. De kicks die ik maanden geleden poste, goh, je zegt het zelf al, MAANDEN geleden, dan kan je dus BETER WORDEN.

M.v.g Antergy

Ik zeg, ik vraag me af of ze van jou zijn. Als ze dat dus zijn kun je dat opvatten als compliment ;)

Wat berg bedoelt is dat je kicks van erg hoge kwaliteit zijn maar je synths veel minder, waardoor het lijkt alsof je kicks geript zijn. Mensen zijn helemaal niet altijd zo negatief naar jou toe. Tijdje geleden had je een hardcore preview geupload en je had heel wat complimenten op de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 18:25 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 02:34 

Hardtraxxer

Antergy schreef:

Kick is erg lekker. Stem/screech zou ik wat meer reverb op gooien of iniedergeval iets minder dry, vind hem nu wat te scherp klinken.

DoubleDamage schreef:

Allemachtig wat een kick.. :worship: is dat een gated kick?

Heb even de melodie van Dystopia gepakt om mijn lead kick en mix te testen, feedback en tips zijn meer dan welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 17:11 

Hardtraxxer

Ik had voor de grap m'n eigen stem opgenomen en ik heb er deze screech van gemaakt. Wat verveling al nietdoet...

[/quote]

Wow naar mijn mening hoef je niets meer aan die kick te doen, klinkt ECHT al heel lekker! En WTF... Wat kan je dikke screeches uit een microfoon halen, had ik zelf niet gauw op gekomen, gauw een microfoon aanschaffen denk ik :thumbsup:.
Moet idd nog wel wat meer reverb of delay ofzo over de screech maar goed denk dat dit ook meer was om te testen.

Over uittesten gesproken... Ik produceer nog niet zo heel lang(2 jaar) maar heb eindelijk een kick gemaakt die ik "durf" te laten horen. Hoor graag wat jullie van mijn kick + mijn project(vanochtend mee begonnen) vinden tips zijn zeer zeker welkom.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 18:40 

Hardtraxxer

Ravert schreef:
Ik had voor de grap m'n eigen stem opgenomen en ik heb er deze screech van gemaakt. Wat verveling al nietdoet...

Wow naar mijn mening hoef je niets meer aan die kick te doen, klinkt ECHT al heel lekker! En WTF... Wat kan je dikke screeches uit een microfoon halen, had ik zelf niet gauw op gekomen, gauw een microfoon aanschaffen denk ik :thumbsup:.
Moet idd nog wel wat meer reverb of delay ofzo over de screech maar goed denk dat dit ook meer was om te testen.

Over uittesten gesproken... Ik produceer nog niet zo heel lang(2 jaar) maar heb eindelijk een kick gemaakt die ik "durf" te laten horen. Hoor graag wat jullie van mijn kick + mijn project(vanochtend mee begonnen) vinden tips zijn zeer zeker welkom.

[/quote]

Beetje soft.. Maar het begint wel te komen! :) Succes ermee! :D

Zelf beetje zitten kloten.. Niet echt iets serieus ofzo haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 23:33 

Hardtraxx Newbie

@casp: je lead klinkt niet heel helder> probeer te zorgen dat ie wat meer op de voorgrond komt.

Je kick hoor ik niet heel goed door de lead, maar als ik hem zo hoor klinkt ie niet slecht. Wel is het denk ik meer een raw kick, wat niet echt goed klinkt samen met die lead.

En jup, die kick van mij is inderdaad een gated kick :)

@ravert: je screeches zijn lekkahh :D De punch van je kick is ook zeker niet verkeerd. Ik vind de kick alleen een beetje te hardcore achtig doordat de tail zo erg gedistort is, maarja dit is ook een kwestie van smaak :P

@re-amp: klinkt goed! Lekker dromerig, en goede opbouw. Eigenlijk niks op aan te merken :P

Dit zijn al mijn kicks tot nu toe. Welke zijn/is het beste? Wat kan beter? ( of moet dit perse in het kick topic? :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:09 

Hardtraxxer

@DoubleDamage
Je link doet het helaas niet... Dus kan geen beoordeling geven :p

@Re-amp
Klinkt lekker man! Weinig op aan te merken.

Ik ben bezig geweest met de feedback die ik kreeg, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/kasR796I/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:41 

Artiest

Antergy schreef:

M.v.g Antergy

Als je kicks echt 100% van jezelf zijn, waarom vat je mijn reactie dan niet op als een groot compliment ipv te zeggen dat ik negatief ben.
En ja ik heb je soundcloud en Youtube al eens bekeken, maar ik blijf erbij dat het contrast tussen je kicks en het overige van je producties erg groot is. Misschien een compliment, misschien niet. Alleen jij zal het weten, maar je manier van reageren wekt bij mij alleen maar grotere twijfels op.

Mocht het wel zo zijn, maak er eens een tutorial van aangezien je wel vaker tutorials doet :) Denk dat velen daar baat bij hebben en vaak gedeeld zal worden wat jou veel views zal opleveren. + je hebt jezelf meteen bewezen en zullen wij voortaan onze mond wel houden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:59 

Donateur

Vincent227 schreef:
Ik ben bezig geweest met de feedback die ik kreeg, ben benieuwd wat jullie er van vinden!
[zippy]http://www53.zippyshare.com/v/kasR796I/file.html[/zippy]

Vet zeg dit!

Zou alleen je lead wat anders doen. Dat versnellen komt het einde niet ten goede
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:46 

Hardtraxx Newbie

Hey jongens! Ik ben hier nieuw (althans, nieuw als in geregistreerd haha)

Dit nr ben ik op het moment mee bezig. Een vriendin van mij vroeg of ik een Hardstyle versie kon makene van Era -Ameno. Wat persoonlijk voor mij een een hele dikke plaat is.

Zelf twijfel ik nog erg over het pitchen van de kick, misschien laat ik dit wel weg..
Wat vinden jullie ervan?
:$

[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/JNYXzOJA/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:37 

Hardtraxx Veteran

Geef zelf eerst eens feedback ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:06 

Hardtraxx Veteran

@Antergy
Vet wat je hebt weten te maken van je eigen stem. Het klinkt nog wel erg dun nu, maar het idee is leuk. Kick klinkt erg goed! (ik zou wat minder in de verdediging schieten als mensen je feedback proberen te geven. Komt niet altijd even professioneel over. Het is uiteindelijk toch de reden dat we onze sounds hier droppen? Verbeterpunten horen etc.)
@Casp
Je lead mag best wel wat scheller/harder. De mix klinkt prima zo alleen klinkt het nu wat soft.

@Ravert
Prima opbouw en sounds daarbij gebruikt. Ik vind je kick persoonlijk alleen niet lekker klinken. Tail is erg lang waardoor de kick te lang klinkt en behoorlijk chaotisch overkomt (naar mijn mening). Meer iets voor een hardcore track zoals hier boven al gezegd :P

@Re-amp
Vette die pluck synth op het begin. Leuk sfeertje wat je creƫert met de piano erbij. Alleen klinken de akkoorden niet helemaal fijn samen(voor mijn gevoel) op het begin. De eerste 12 beats geven een beetje een blij/euforisch gevoel, maar die 4 beats daarna halen dat gevoel voor mij weg (vooral de laatste 2 lijkt het). Lead zou nog iets voller mogen en dan ben ik benieuwd naar wat er uit komt.

@Vincent
Klinkt dik dit ^^ Lead is erg soft, zou wel iets meer power mogen. Voor de rest weinig op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 00:28 

Hardtraxxer

Thanks Double damage en Thabomba voor jullie feedback! Heb 9 maart een cursus voor het maken van kicks om het te perfectioneren. Wat ik tot nu toe heb bereikt heb ik mezelf aangeleerd door tutorials te volgen en heel veel uurtjes aan knoppen te hebben gedraaid. Moet wel zeggen dat ik de hardcore achtige kicks in hardstyle tegenwoordig juist kan waarderen en het ook de bedoeling van mij was om zoiets in elkaar te flansen... Maar idd de tail is misschien ietwat te lang en te distorted. Misschien doe ik er wat mee bij deze track en anders zeker in 1 van mijn volgende projecten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

Ravert schreef:
Thanks Double damage en Thabomba voor jullie feedback! Heb 9 maart een cursus voor het maken van kicks om het te perfectioneren. Wat ik tot nu toe heb bereikt heb ik mezelf aangeleerd door tutorials te volgen en heel veel uurtjes aan knoppen te hebben gedraaid. Moet wel zeggen dat ik de hardcore achtige kicks in hardstyle tegenwoordig juist kan waarderen en het ook de bedoeling van mij was om zoiets in elkaar te flansen... Maar idd de tail is misschien ietwat te lang en te distorted. Misschien doe ik er wat mee bij deze track en anders zeker in 1 van mijn volgende projecten :thumbsup:

Tof, ben benieuwd of je kicks dan nog stukken beter klinken straks. :D Waar ga je dit volgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 20:17 

Hardtraxxer

@TiMOTHYb @ThaBomba

Bedankt! :D Ik werk op dit moment aan jullie feedback! Nogmaals bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 22:13 

Hardtraxx Newbie

Mitzinator schreef:
Geef zelf eerst eens feedback ;)

Ik zal morgen avond even door de pagina's rondneuzen :thumbup:
Vorige  1 ... 236, 237, 238, 239, 240, 241, 242 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner