@Gonderz
Ik snap wat je probeert te doen en het idee is ook leuk maar de uitwerking heel matig. Ik denk dat je nog niet heel lang hardstyle produceert? Maakt verder ook niet uit, we zijn allemaal ooit begonnen

. Je sounds hebben namelijk nog heel veel werk nodig. Je kick klinkt heel rommelig. Ik raad aan om gewoon veel tutorials te kijken en vaak proberen een kick te maken (sorry, het is niet anders). De tutorials van Audiofreq en Frontliner zijn erg goed. Je melody in je mid intro is niet te volgen en klopt qua toonsoort totaal niet bij de vocal dus misschien zou je kunnen kijken of je daar wat anders kunt doen. (misschien een screech en wat effecten ipv een melodie). De synth van je melodie klinkt erg dun, voeg meer layers toe, detune ze van elkaar, distortion erop en je hebt al snel veel dikkere synths. Wees niet bang om 4-5 sylenth synths over elkaar heen te gooien allemaal zwaar detuned van elkaar. Je climax is al een stuk beter! Goed te volgen melodie. Je 3e pitchkick (2:07) klopt niet helemaal, die moet nog een halve toon (denk ik) naar beneden. Probeer dit mee te nemen als opbouwende kritiek en niet afzeiken van je track, veel succes!
@Re-amp
Leuk, oldskool!! Screech klinkt lekker! Reverse bass ben ik niet zn fan van, vergelijk hem eens met wat bestaande reverse basses en kijk waar hij in verschilt. Hij klinkt nu meer als UK Hardcore dan hardstyle vind ik.
@Vincent227
Klinkt lekker. Je zou nog wat kunnen werken aan je sound design, zowel kick als lead maar verder weinig op aan te merken.
@hemme-time
Mag een waarschuwing bij: "zet je speakers zachter!". Je synth heeft veel te veel hoog, doet echt pijn aan mn oren haha. Kijk eens wat je daar aan kan doen, ik kan voor de rest niet zoveel horen want moet hem echt heel zacht zetten

. Melodie is leuk. Misschien kun je nog wat variatie toevoegen om het fris te houden. Succes!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik heb zelf ook weer iets gemaakt vanmiddag, pas 3 uur aan gewerkt dus het is allemaal nog erg in het beginstadium maar ik was benieuwd wat jullie er zover van vinden. Verdergaan?