toffee schreef:
@Tim, heel vette opzet! Ik vind het altijd vet als er zo'n zweverige lead overheen komt.

De drop vind ik ook echt nice met die lasersounds, dat was iig niet wat ik verwachte.

De overgang naar van de melodie naar de opbouw naar de drop (dus dat 'are you ready' stuk) is wel een beetje abrupt. Ik denk dat het fijner is als je het wat meer hoort aankomen, dus reverse crash, uplifter of snares oid.
De kick in de drop mag denk ik wel wat meer punch hebben, of misschien sowieso wat harder.
Ik hoop dat je em snel afmaakt.

Wow bedankt! Ja die zweverige lead vind ik ook lekker

. Overgang is idd erg abrupt, was een beetje de bedoeling maar dit is denk ik iets te (lastig in te schatten als je de track 100x achter elkaar gehoort hebt, dan weet je precies wat er komt

) Ik ga dus eens aan de slag met reverse crash/uplifters e.d. De kick in de drop ga ik eens kijken of ik die kan vervangen met een bigroom/cult achtige kick, heb alleen geen idee hoe ik deze moet maken

Paar keer geprobeerd maar was niet echt een succes. Heel erg bedankt voor je feedback iig, ik ga proberen hem zo snel mogelijk af te maken want wil hem in maart klaar hebben voor mn auditie

Ik stuur je wel een bericht als ie af is

Lenny schreef:
Tim, vet dat iemand hier ook wat anders plaatst. Eindelijk beetje iemand om mee te sparren
Ten eerste vind ik je kick in je opbouw teveel bass hebben, gebruik daar een iets minder diepe kick. En dan vervolgens je opbouw naar je climax al je sounds te pitchen. Zoals eigenlijk alle house platten. Lange noot en dan die steeds hoger laten pitchen incl je claps en snares. En dan aan het einde vette snareroll met Pryda snare

. Je drop mist wat energie ben niet zo fan van de kick die je daar gebruikt. Pak een lekkere diepe zware brom kick. je sounds in de climax zijn wel lekker vaag.
Je melo is erg fijn. Beetje bigroom achtig. Zou wel persoonlijk hem iets meer uitbouwen. Je eerste noten zijn erg gaaf daarna verliest hij wat.
Afmaken die hap

Allereerst ook maar eens heel erg bedankt voor de feedback, doet me goed en geeft echt super veel motivatie! Ik ga dat kick probleem eens uitzoeken. Ik merk zelf dat ik snel te veel bass heb met KRK's (RP5 G3), heel moeilijk uitzoeken met die dingen, zeker als mn kamer akoestisch gezien ook echt zuigt (denk ik, ik heb dr ook de ballen verstand van

). Welke climax bedoel je? De drop of de melo met kick? Voor de drop heb ik al een noot (onder dat are you ready stuk) die omhoog pitched, daarom heb ik het voor die melo niet gedaan en de kick er gewoon onder gegooid. Vorige keer dat ik een house track maakte heb ik die pryda snare uitgemolken dus heb ik ervoor gekozen hem dit keer weg te laten

Ook omdat ik deze track wil gebruiken als auditie voor het conservatorium en ik denk dat ze dat wel kunnen waarderen. Ik ga eens kijken naar het pitchen van de claps en snares. Kick ga ik naar kijken, iets van een bigroom/qult kick wil ik er graag onder maar weet niet hoe je die maakt

En wat betreft die melo ga ik ook nog even spelen! Nogmaals bedankt voor je feedback en ik geef je wel een update als ik meer heb!