Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:11 

Hardtraxxer

Die kick zit echt nogal veel werk in en die hoort nogal chaotisch te zijn, screech vind ik ook wel mooi zo. En ik heb
de track juist naar stereo gemaakt dus ik hoor het niet mono
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:07 

Artiest

Antergy schreef:
Die kick zit echt nogal veel werk in en die hoort nogal chaotisch te zijn, screech vind ik ook wel mooi zo. En ik heb

Dan zou ik toch nog eens goed gaan horen, hoop wel dat je dat hoort namelijk.
Dat je kanaal op stereo staat wil niet meteen zeggen dat je sounds ook stereo zijn. Dan moet je nog wel gebruik maken van dit stereobeeld door het breder te maken door bijv te pannen, effecten te gebruiken etc.

Heb je track even geanalyseerd om het je te laten zien en beneden zie je hoe stereo (of in dit geval meer mono) je track is.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 18:20 

Hardtraxxer

Vraag ik me toch af hoe je aan mijn track gekomen bent aangezien de download uitstaat. En in plaats van zo lopen af te kraken kan je ook ff zeggen wat dan handig is om te doen qua plugins en uitleggen hoe je het dan bedoeld en wat jij dan zou doen. Ipv ik heb gelijk lekker puh het is mono.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 18:32 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Vraag ik me toch af hoe je aan mijn track gekomen bent aangezien de download uitstaat.

http://lmgtfy.com/?q=soundcloud+downloader

Antergy schreef:
En in plaats van zo lopen af te kraken kan je ook ff zeggen wat dan handig is om te doen qua plugins en uitleggen hoe je het dan bedoeld en wat jij dan zou doen. Ipv ik heb gelijk lekker puh het is mono.

Pannen is al een goed ding om te doen en er gewoon op letten tijdens het creƫren van je sounds scheelt ook al een hoop, tenminste ik heb er nooit zo veel problemen mee :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 18:36 

Hardtraxx Beheerder

sjuul schreef:
Antergy schreef:

Dan zou ik toch nog eens goed gaan horen, hoop wel dat je dat hoort namelijk.
Dat je kanaal op stereo staat wil niet meteen zeggen dat je sounds ook stereo zijn. Dan moet je nog wel gebruik maken van dit stereobeeld door het breder te maken door bijv te pannen, effecten te gebruiken etc.

Heb je track even geanalyseerd om het je te laten zien en beneden zie je hoe stereo (of in dit geval meer mono) je track is.

Plaatje

Holy shit xd Die is behoorlijk mono.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 20:09 

Artiest

Haha heftige reactie. Je vat t toch verkeerd op. Ik wil t je alleen maar laten zien omdat je zelf zegt dat je t niet hoort. En ik zeg toch dat je breder kan maken door middel van effecten en pannen dus ik probeer je gewoon te helpen, maar als je niet tegen kritiek kan moet je niks plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 01:13 

Hardtraxxer

@Socializerz de vocal mag wat reverb erop hebben geeft een gaver effect, ook je lead kan wat reverb gebruiken.
Ik vind je tail van je kick een beetje raar klinken, punch is wel nice, alleen kan je kick veel voller en met wat meer lage frequenties naar mijn mening. Voor de rest wel creatief opgebouwd met goede sounds.

Zelf ben ik even met mijn projectje verder gegaan heb de anti vervangen door een climax. Ook screech beetje voller gemaakt. Dat laatste stukje zat er blijkbaar perongeluk nog aan maar daar ben ik nog mee aan het experimenteren dus dat is nog helemaal niet klaar en goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 13:18 

Hardtraxxer

@stoefoe: lekkere melodie hoor! :loving: zeker hier mee doorgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 01:05 

Hardtraxxer

The_Trial schreef:

Hier nog een brouwsel van mijn kant :P

godnondeju lekker track! misschien de kick iets meer body, maar voor de rest.. ik vind mooi :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 01:08 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Zelf ben ik even met mijn projectje verder gegaan heb de anti vervangen door een climax. Ook screech beetje voller gemaakt. Dat laatste stukje zat er blijkbaar perongeluk nog aan maar daar ben ik nog mee aan het experimenteren dus dat is nog helemaal niet klaar en goed.

ik zou op de tape stop een volume envelop oid zetten. ben niet zo'n fan van die pulse sound, maar het zit goed inelkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 05:31 

Hardtraxxer

Ja man doe ik ook altijd misschien ff normaal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 11:56 

Hardtraxx Crew

Bot, dus weggehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 14:39 

Hardtraxxer

@Antergy Lekkere kick!, verder staat je screech wat aan de zachte kant, Je lead kan ook nog beter klinken, zou hem wat meer eq'en op de hoge freq's. en mischien leuk om bij de eerste 4 noten van je melodie in de climax nog geen kick te doen, en dan met een vette kickroll je kick bij te voegen? :P

Ben beetje bezig met sounddesign etc. chords, pads, bass, etc.. :p

heb dit dus ff snel in elkaar gezet daarna :)

Ook heb ik voor de lol 'release' van atmozfears een beetje nagemaakt ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 15:46 

Hardtraxx Beheerder

AvixDJ schreef:
Ook heb ik voor de lol 'release' van atmozfears een beetje nagemaakt ^^

Klinkt best vet. Wel is je lead wat raar ge eq'ed. Iets te hoog geboost denk ik. De Frontliner kick (haha) staat ook wat zacht, deze mag iets harder. Je vocals zijn best gaaf, alleen mag er wel een de esser op :)

Ben zelf behoorlijk tevreden over het volgende, heb echt inspiratie om hem af te maken :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 16:56 

Hardtraxxer

Haha ja me eigen kick paste er niet bepaald lekker bij :P moet nog een nieuwe maken,,

Bij jou heb ik weinig op aan te merken, lekker zweverig, misschien wat meer reverb/delay op de piano? lekkere kickroll btw in begin van de climax :thumbsup:

Hier mijn andere project, had het verkeerde bestand geupload :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:05 

Hardtraxxer

The Venator schreef:

Klinkt best vet. Wel is je lead wat raar ge eq'ed. Iets te hoog geboost denk ik. De Frontliner kick (haha) staat ook wat zacht, deze mag iets harder. Je vocals zijn best gaaf, alleen mag er wel een de esser op :)

Ben zelf behoorlijk tevreden over het volgende, heb echt inspiratie om hem af te maken :D

Vette lead, vind je opbouw echt nice. Ook mooie kickroll in de climax. Zeker afmaken :thumbup:

Ben zelf ook maar met wat bezig gegaan..

dat soort van schreeuwgeluidje in de 2e climax staat beetje achterlijk hard merk ik nu.. achja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:14 

Hardtraxx Addict

@The Venator, heerlijke melo zoals altijd maar vind de laagste pitch van de kick niet zo super.
Verder vind ik de build nog wat te leeg. Mis vocals oid.

@Re-Amp, heerlijke sweer. Mooie build up ook. Vind het erg goed klinken eigenlijk alleen de kick (punch / tok) staat wel wat zacht en de tail is te lang naar mijn mening. Is het je eigen kick?

@AvixDJ, Niet mijn stijl.. Vind het zeurende lange geluid ook niet bepaald lekker klinken :mad:

Zelf de melodie van Gevaarlijke Daan - GVD nagemaakt + synth :P Vind het nog steeds een masterlijek melo dus kon het niet laten. Kick is m'n eigen ja.

(En ja, ik gebruik de demo versie van Sylenth :P ''Thank you for trying this demo'')

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/49765481/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 17:35 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:
@Re-Amp, heerlijke sweer. Mooie build up ook. Vind het erg goed klinken eigenlijk alleen de kick (punch / tok) staat wel wat zacht en de tail is te lang naar mijn mening. Is het je eigen kick?

Ja, is mijn eerste kick haha. Ik heb de tok al paar keer harder gemaakt. harder dan dit kan niet dan krijg je clipping..

Met de tail ben ik nu net bezig haha, merkte het zelf ook al een beetje op de laatste tijd. Iets minder decay :p

Maar thanks voor je feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:17 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 22:54 

Hardtraxxer

NDAWN schreef:
[b]Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:17 

Hardtraxxer

Thund3R schreef:

Zelf de melodie van Gevaarlijke Daan - GVD nagemaakt + synth :P Vind het nog steeds een masterlijek melo dus kon het niet laten. Kick is m'n eigen ja.

(En ja, ik gebruik de demo versie van Sylenth :P ''Thank you for trying this demo'')

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/49765481/file.html[/zippy]

de kick valt wat weg in de mix. die zou wat meer op de voorgrond moeten klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 16:20 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:

Ben zelf ook maar met wat bezig gegaan..

dat soort van schreeuwgeluidje in de 2e climax staat beetje achterlijk hard merk ik nu.. achja..

zit lekker in elkaar. misschien nog eens kijken of je de kick iets meer tok kunt geven. voelt wat slap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:38 

Hardtraxx Beheerder

Thx allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 17:41 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
@stoefoe: lekkere melodie hoor! :loving: zeker hier mee doorgaan

Dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2015 20:31 

Hardtraxxer

Socializerz schreef:
@Kees, wat een super vette melodie! Synth steekt goed in elkaar en kick past er goed onder!
@Re-Amp, melodie is fijn, maar je synth is nog erg dunnetjes, probeer je synth wat dikker te maken dmv van verschillende layers, kick gaat ook al de goede kant op :thumbup: ik vind de break wel een beetje langdurig en niet erg interresant
@Thund3R, Melodie is opzich wel fijn, break klinkt heerlijk maar je synth is wat dunnetjes in de climax, vind je snare er ook niet echt bijpasen tbh. Kick zit nog wat werk in!

Over de lead krijg ik altijd (Naja vaak) de feedback dat het te doen is. Terwijl, ik al genoeg layers gebruik. Eerst was dat echt veel. Toen zei iemand dat dat wat minder moest. Dat heb ik dus gedaan, zit nu op het zelfde effect. Hoe kan ik hem dan dikker maken? Met stereo enhancer kom ik er zelf ook niet echt goed uit, dan word alles zo zacht en ontzettend dun.
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner