Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 20:53 

Hardtraxxer

Berg schreef:
@Antergy, kick gaat steeds meer vooruit! Misschien nog wat eq'en en dan is hij prima imo :)
@Skatzow, de sounds zijn heel sick. Maar vind het wel wat chaotisch.
@Re-Amp Mag inderdaad wat voller, vind de sound ook wat te glad (Geen idee hoe ik dat anders moet zeggen).
Ik zou er in ieder geval wat meer detune bij gooien maar dat is smaak :)

Dan dit, heb zelf aardig wat moeite met leads en dan vooral het voller maken daarvan. De top lead die je hier hoort vind ik best goed gelukt maar die backing chords klinken dan weer te slap voor me gevoel. Ook in het hoog heel erg rommelig, maar misschien komt dit door sylenth zelf (?). Feedback wordt gewaardeerd :)
Het is geen remake trouwens.

Ik luister je lead nu via mijn TV speakers (PC zit aan de tv.) en het klinkt echt goed. Hoe heb je die toplead eigenlijk precies gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 22:07 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:
Ik luister je lead nu via mijn TV speakers (PC zit aan de tv.) en het klinkt echt goed. Hoe heb je die toplead eigenlijk precies gemaakt?

Thanks man! Die lead is eigenlijk gewoon 2 osc met allebei een saw. Allebei aardig wat detune. Niet te veel voices want dat verpest de sound in samenwerking met de detune. Dan LFO pitch. Wat distortion erop (die van sylenth zelf) en eq waarbij je de treble omhoog haalt. Dan layeren met steeds dezelfde sound met kleine veranderingen (qua detune, treble hoeveelheid etc.) En voila. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 22:46 

Hardtraxx Newbie

hier een tijdje mee bezig geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 23:14 

Hardtraxxer

Berg schreef:
Re-amp schreef:

Thanks man! Die lead is eigenlijk gewoon 2 osc met allebei een saw. Allebei aardig wat detune. Niet te veel voices want dat verpest de sound in samenwerking met de detune. Dan LFO pitch. Wat distortion erop (die van sylenth zelf) en eq waarbij je de treble omhoog haalt. Dan layeren met steeds dezelfde sound met kleine veranderingen (qua detune, treble hoeveelheid etc.) En voila. :D

Ik hou van zulke antwoorden, meestal moet je zelf dan ook nog dingen uitzoeken :) (leer je weer wat van!)

Bedankt voor de uitleg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 23:41 

Hardtraxx Addict

kruif schreef:

hier een tijdje mee bezig geweest.

Eerste deel is niet mijn ding.
Mid intro is klein beetje chaotisch voor m'n gevoel, opbouw en melo klinkt echt super. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 02:15 

Hardtraxx Newbie

@Berg: Lead klinkt goed, alleen wat je zelf al zegt, de backing chords klinken te ver naar achter.
@kruif: Vette break, melodie en kick zijn ook lekker!

Dit is mijn eerste snippet die ik hier plaats, kick vind ik zelf al beter lukken.
Het allerlaatste stuk hoort niet bij de rest, hoort er los van.

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2014 21:52 

Hardtraxx Beheerder

Mikert schreef:
@Berg: Lead klinkt goed, alleen wat je zelf al zegt, de backing chords klinken te ver naar achter.
@kruif: Vette break, melodie en kick zijn ook lekker!

Dit is mijn eerste snippet die ik hier plaats, kick vind ik zelf al beter lukken.
Het allerlaatste stuk hoort niet bij de rest, hoort er los van.

:yay:

Je kick mag wel wat werk gebruiken, de bass is wat 'slapjes'. Ook is de lead in het begin vals. Teminste het klinkt alsof hij op de verkeerde noot zit. Je sounds zijn ook nog wat dun en het klinkt allemaal nog wat droog. Probeer hier aan te werken :)

Zelf ben ik al een tijdje bezig met een 2009 stijl achtige plaat. Ik hoop dat het in de smaak valt. Hij is nog niet helemaal af, dus overgangen naar break en etc moeten nog wat veranderd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 02:41 

Hardtraxxer

@TheVenator klinkt lekker! niks op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 04:36 

Hardtraxx Veteran

Kees, doe eens afmaken gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:11 

Hardtraxxer

Wildstylez achtig. Lekker man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:50 

Hardtraxx Beheerder

Thx heren.

@Mitzi, bijna af gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:28 

Hardtraxx Elite

Heel vet Kees! Chapeau!
Vind alleen Climax1 > Break overgang niet he-le-maal fijntjes klinken.
2e climax met sidechain is ook leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:07 

Hardtraxx Addict

Reverse moet wat meer tail hebben. En inderdaad die overgang is wat minder. Voor de rest is het toppie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 00:41 

Hardtraxxer

@TheVenator Ik vind de bassdrum kick aan het begin van je reverse beetje standaard. Misschien iets voller maken ofzo?

Zelf ff snel iets gemaakt. Heb eindelijk tapestop beetje door hahaha
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/34960717/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 02:01 

Hardtraxx Addict

Antergy schreef:
@TheVenator Ik vind de bassdrum kick aan het begin van je reverse beetje standaard. Misschien iets voller maken ofzo?

Zelf ff snel iets gemaakt. Heb eindelijk tapestop beetje door hahaha
[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/34960717/file.html[/zippy]

Zit bijna geen punch in je kick. Tail klinkt imo ook wat hol. Verder is de lead erg goed en vol, ook leuke effecten erin met het naar beneden slepen van de toon enz. Hoe je dat ook maar noemt lol.

Zelf na een lange tijd niks doen maar weer eens bezig gedaan met een ouder project.

Remix van een of ander trance/dance nummer uit een 500+ dance/trance/techno .midi pack :P
Bijna alles is zelfgemaakt. Lead is vooral Sylenth1 en Nexus voor de piano / background en square.

Kicks zijn volledig Junglist, de standaard FL plugins zoals EQ, Dist enz... en veel veel veel Ohmnicide. Heel vaak zeg maar tok maken zoals ik hem wil, renderen als .wav, in een layer gooien en weer bulten effecten erop, weer renderen en layeren blabla..
Tail is ook volledig Junglist.
Buildup is allemaal standaard FL plugins.
Snare en clap komen uit de standaard FL samples.
Dan zit er nog een fill in van Bioweapons remix pack en that's it.

[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/46345924/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 14:28 

Hardtraxxer

@Thund3r thanks voor je feedback. De kick staat iets zachter dat is misschien waardoor je de punch minder hoort? Maar er zit wel degelijk een goeie punch aan hahaha. En dit is dan weer bedoeld als feedback niet als haat, maar je tail klinkt heel dof? Peetje plat achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 17:44 

Hardtraxxer

@antergy

De sound van je synth is lekker. De melodie pakt mij persoonlijk ook. Goed bezig.
De kick kan nog beter maar dat blijft natuurlijk lastig. Dan heb ik het over het volume van de punch

@Thunder

Ook hier een lekkere synth met een goede krachtige kick. Ik vind de kick zelf heel goed gelukt netjes.

Verder heb ik zelf ook iets in elkaar geknutseld. Het is niet echt hardstyle maar k hoop dat ik hier een beetje feedback krijg. Enjoy
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:16 

Hardtraxxer

douwe141 schreef:
@antergy

De sound van je synth is lekker. De melodie pakt mij persoonlijk ook. Goed bezig.
De kick kan nog beter maar dat blijft natuurlijk lastig. Dan heb ik het over het volume van de punch

@Thunder

Ook hier een lekkere synth met een goede krachtige kick. Ik vind de kick zelf heel goed gelukt netjes.

Verder heb ik zelf ook iets in elkaar geknutseld. Het is niet echt hardstyle maar k hoop dat ik hier een beetje feedback krijg. Enjoy

Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij loopt niet alles perfect op het ritme. Persoonlijk vind ik het ook erg droog klinken, beetje reverb mag dus zeker wel! :). Verder niet echt opmerkingen aan je nummer. Ga zo door :)

Hier een kleine W.I.P van mij :)

[zippy]http://www49.zippyshare.com/v/38678347/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:39 

Hardtraxxer

@Douwe141: ik sluit me bij Re-amp aan.
Sounds mogen meer reverb en delay hebben.
ook vind ik het een beetje eentonig, er zou wat meer afwisseling in mogen.
maar dat is mijn mening :P

@Re-amp: Klinkt opzich wel leuk allemaal.
Leuke melodie en je kick pitcht goed!
ga zo door :)

Hier nog een project van mij.
iets met een klok en wat krekels hier en daar.
feedback is welkom :)

[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/95909921/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:41 

Hardtraxxer

@Re-Amp Klinkt lekker man! Lekkere melodie ook :P Die tapestop of pitchband die naar beneden gaat hoe je het wilt noemen mag van mij alleen iets krachtiger.

Zelf even iets verder gegaan. Zippyshare verneukt het echt als ik het vergelijk met wat ik normaal hoor. Kick is veel zachter bijvoorbeeld. De buildup wordt nog aan gesleuteld is niet heel veel nog.

[zippy]http://www1.zippyshare.com/v/68870037/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 18:42 

Hardtraxxer

@The_Trial er zit heel veel white noise in je synth, of dat ligt aan mij. Maar probeer dat weg te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 19:01 

Hardtraxxer

The_trial schreef:

Bedankt :D en zal ik zeker doen :thumbup:

Antergy schreef:
@Re-Amp Klinkt lekker man! Lekkere melodie ook :P Die tapestop of pitchband die naar beneden gaat hoe je het wilt noemen mag van mij alleen iets krachtiger.

Die pitchband moet ook iets krachtiger, moet alleen nog even uitzoeken hoe precies, ik denk zelf door in Sylenth1 die meter hoger te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 21:51 

Hardtraxxer

Re-amp schreef:
The_trial schreef:

Antergy schreef:

Die pitchband moet ook iets krachtiger, moet alleen nog even uitzoeken hoe precies, ik denk zelf door in Sylenth1 die meter hoger te maken :)

Kom zo ff skype dan dan leer ik je hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2014 22:07 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Re-amp schreef:
The_trial schreef:

Antergy schreef:

Kom zo ff skype dan dan leer ik je hahaha

Al opgelost :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2014 19:17 

Artiest

Re-amp schreef:
douwe141 schreef:
@antergy

@Thunder

Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij loopt niet alles perfect op het ritme. Persoonlijk vind ik het ook erg droog klinken, beetje reverb mag dus zeker wel! :). Verder niet echt opmerkingen aan je nummer. Ga zo door :)

Hier een kleine W.I.P van mij :)

[zippy]http://www49.zippyshare.com/v/38678347/file.html[/zippy]

Lekkere melo man!
Zelf ook even bezig geweest!
[zippy]http://www66.zippyshare.com/v/46150641/file.html[/zippy]
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner