Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 17:24 

Hardtraxx Veteran

Haha thanks, dat klopt :P Is natuurlijk ook maar een mening van mij over de synth
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 19:48 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
@sjuul vette opbouw, lekker clean die sounds. In de opbouw klinkt de melodie wel goed, maar klinkt wat saai met de kick er bij. Misschien helpt de synth wat voller maken. Die subkick voor je climax klinkt ook wel vet.

@venator erg sterk! Idd lekker zweverig. Weinig op aan te merken eigenlijk.

@Antergy vind de synth niet echt fijn klinken. Kick klinkt best goed! De punch zou idd iets zachter mogen.

Ik heb zelf vanmiddag Spire maar eens binnen gehaald. Het is geen hardstyle, heb maar eens wat anders gemaakt nadat ik het album van Porter Robinson aan had staan. Dit is mijn eerste snelle poging. Weet niet of ik er mee verder moet :P

Lekker dit man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2014 22:57 

Hardtraxx Veteran

@Sjuul Het begin klonk erg gaaf! Je zweef synth is erg geslaagd naar mijn mening alleen je kick zit niet op de juiste toonhoogte waardoor de energie eruit gehaald wordt ;)

@The Venator Ik heb persoonlijk een zwak voor Progressive/Uplifting Trance dus ik vind dit stuk echt super dik in elkaar gezet, het is bijna niet van een professionele producer te onderscheiden. Ik heb zoals Antergy weinig op of aanmerkingen :D

@Antergy Je melodie is best leuk gedaan maar ik mis wat lage geluiden in je Lead, ook mis ik in je kick een krachtige punch. Je bent een heel eind op weg maar het kan hier en daar wat aangedikt worden allemaal :)

@ThaBomba. Ook al zo'n episch stuk als The Venator. Die Pluckjes van je klinken écht super enig puntje waar ik tegen aan loop is je hoogtepunt, je zou deze misschien nog kunnen layeren met iets een lage dirty sidechain ^^

Een aantal weken terug eens een kleine early snippet gepost en hier ben ik tot nu toe gestrandt. Hij is nog steeds WIP :) Let trouwens niet op de mixintro die er al in zit :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 01:02 

Hardtraxx Veteran

Kick :worship: :worship: :worship: :worship:

Doet me denken aan Hardstyle Mafia. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:34 

Hardtraxx Elite

@ The Venator, zeker mee doorgaan.. vind het echt goed klinken :)
@ BrokenBalance, krijg echt dat oude Spoontech gevoel erbij, digital abuse achtig, kan heel awesome worden wanneer je dit goed uitwerkt :D
@ Destination, vind het idee erg cool, vind alleen je sounds nog ietwat te schel. Kick is lekker recht toe recht aan, hou ik wel van! Opbouw naar de climaxes toe mag nog wel wat beter uitgewerkt, zijn nog best wel abrupt. Probeer wat meer cutoff te gebruiken!

Hier het vervolg op wat ik een aantal dagen geleden had gepost, ben al erg tevreden over hoe hij nu is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 12:46 

Hardtraxxer

@ The Bomba

Lekkere fijne warme sounds beetje lounge/house muziek
mis eigenlijk beetje de drop
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:45 

Kraak... Piep...

@ Jeff
Geheel klinkt heel dik, doet me ook wat aan Digital Abuse o.i.d. denken.

@ Ramon
Je hebt al feedback van me gehad :P.
Maar om het nog even snel te zeggen. De kick is vet maar past imo meer bij een mainstream plaat.
De melodie zou ik weglaten, want deze past er niet echt bij en is nog te kaal. Of ik zou een ander soort synth/screech gebruiken. Het idee is wat oud showtek achtig lijkt me daarom vind ik het vet.

Heb een poging tot iets Embrionyc actigs gedaan.
Dit heb ik net in 2 uurtjes gemaakt. Denk wel dat ik er mee verder ga. Dit moet iets van een intro + mid-intro worden

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/96574832/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:47 

Hardtraxxer

@Broken Balance Sorry maar ik vind het niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:49 

Kraak... Piep...

Antergy schreef:
@Broken Balance Sorry maar ik vind het niks

Tja meer kwestie van smaak he, niet veel mensen ligt het trage industrial waar de focus op harde kicks en atmosfeer ligt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:51 

Hardtraxx Beheerder

Broken Balance schreef:
@ Jeff

@ Ramon
Maar om het nog even snel te zeggen. De kick is vet maar past imo meer bij een mainstream plaat.
De melodie zou ik weglaten, want deze past er niet echt bij en is nog te kaal. Of ik zou een ander soort synth/screech gebruiken. Het idee is wat oud showtek achtig lijkt me daarom vind ik het vet.

Dit heb ik net in 2 uurtjes gemaakt. Denk wel dat ik er mee verder ga. Dit moet iets van een intro + mid-intro worden

Veeel te veel distortion en veel te weinig eq. Je kicks zijn zegmaar helemaal kapot nu, je kunt er niks meer van maken als je nu met een eq gaat 'finetunen'. Ik zou niet teveel distortion tegelijk erop doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2014 15:56 

Kraak... Piep...

Had het je al gezegd maar ik wil juist iets met een bak distortion, weer een beetje naar de oude industrial/industrial techno kant van N-Vitral/Rude Awakening/Frame Of Mind e.d. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:17 

Hardtraxx Veteran

Thanks allemaal :D Ik ga er mee verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 18:35 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
@ Jeff

@ Ramon

lekker begin,
de tak op de punch is iets te krisperig dus daar zouik wel ff iets aan proberen te doen. voorderest opzich wel lekker hoor.

heb zelf geprobeerd iets met euforia en een harde kick te doen, aangezien ik normaal geen melodieën maak. Potentie? Of potentie voor de prullenbak?

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 19:03 

Hardtraxxer

Joegoslaaf schreef:
lekker begin,
de tak op de punch is iets te krisperig dus daar zouik wel ff iets aan proberen te doen. voorderest opzich wel lekker hoor.

heb zelf geprobeerd iets met euforia en een harde kick te doen, aangezien ik normaal geen melodieën maak. Potentie? Of potentie voor de prullenbak?

Heeft wel wat.
Alleen mag de punch wel wat scherper en de melodie mag wat duidelijker naar voren komen.

Ik ben kort met een bootlegje bezig geweest van Black Identity - Blckr Thn Blck.
Er moet nog wel aardig wat aan gebeuren, intro enzo.
Maargoed, wat vinden jullie er tot nu toe van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2014 21:04 

Hardtraxx Beheerder

Je sounds zijn nog heel erg dun, probeer ze wat dikker te maken. Je kick 'bounced' ook teveel en is nog wat te clean imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 00:49 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
zelf ben ik even aan het prutsen geweest met wat oude uplifting trance.
[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/94813806/file.html[/zippy]
Vond het zelf wel lekker zweverig.

:clap: :loving: :love: (L)
Ge-ni-aal lekker dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 18:04 

Hardtraxx Beheerder

Thx :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:04 

Hardtraxx Veteran

Eerste productie van Brainweavers en mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:16 

Hardtraxxer

Geef aub dan ook feedback aan anderen.
Je track klinkt nog erg dunnetjes en ik vind dat je iets teveel lfo(gain/depth) op je sounds hebt staan(vanaf 02:00)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Oh, wist niet dat dat ook voor dit topic gold. Zocht gewoon het best passende topic om het neer te plempen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 19:37 

Hardtraxx Beheerder

chicken schreef:
Oh, wist niet dat dat ook voor dit topic gold. Zocht gewoon het best passende topic om het neer te plempen. :)

:lol: Geldt voor de meeste topics hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 03:21 

Hardtraxxer

@Chicken de kick klopt niet helemaal bij de climax. Of te zacht of een andere kick? Verder mag de lead wat meer reverb enzo hebben.

Zelf ff nieuwe lead en eindelijk mn kick gefixed (de te harde punch). Nieuwe melodie, die in me opkwam op een aparte plek, namelijk het toilet xd Enjoy! (Moet nog wat opvulling want is nu alleen nog lead met kick)

[zippy]http://www19.zippyshare.com/v/54419968/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 03:34 

Artiest

@antergy: opzich leuk maar doet me verder niet heel veel. Zou wel die hoge noten vervangen, klinken niet echt fijn. Voor je sound zou ik wat background akkoordjes toevoegen met een breda supersaw lead. De sound die je nu hebt zou ik wat aandikken met een lfo of 2 op de pitch en daar wat mee spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:05 

Hardtraxxer

@antergy idee is wel leuk, uitvoering wat minder. Zoals sjuul al zegt klinken de hoge noten niet echt lekker, probeer wat met die noten wat te spelen tot het wel fijn klinkt.

Ik heb zelf ook een nieuwe melodie gemaakt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 16:08 

Hardtraxx Addict

@mrbubble456: Leuke melodie, sounds zijn niet verkeerd dus er zit potentie in maar ik hoop dat je de volgende keer er een kick bij heb om echt goede feedback te kunnen geven.

@Antergy: Synth klinkt wat dunnetjes en misschien een tikje meer reeverb? voor de rest heb ik het idee dat je kick echt wat meer punch nodig heeft want opzich de tail klinkt niet heel verkeerd.

@Chicken: Sounds, screeches en synth klinken zeker niet verkeerd, kicks hebben wel wat potentie, toch komen ze nog niet erg lekker door en heb ik het idee dat ze een beetje weggedrukt worden. Maar de sfeer en sounds klinken wel echt goed al had ik toch liever een vocaaltje erbij want dat maakt het lekker catchy.

@Sicknezz: Melodietje is weer is wat anders en kan zeker wat gaan worden! al vindt ik je kick nog wat slapjes en heb ik het idee dat hij erg hoog klinkt en hij pingelt een beetje wat niet heel prettig klinkt.

Ik ben ook weer bezig geweest met wat duisters, Ik hoor graag wat jullie er van vinden! :thumbsup:
Hij klinkt trouwens nog erg zacht omdat ik alles een beetje omlaag heb gemixt.
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner