Ik merk hier dat over het algemeen veel mainstream platen zijn geplaatst

@ Auditory Nerve : Ja te veel kick rolls inderdaad. Maar de kick vind ik wel vet, doet me denken aan wat oudere kicks. Afwerking is ook netjes, vocalen en sfeer. Ik denk dat je synth ook wel wat meer uitwerking kan gebruiken want het lijkt alsof je echt iets atmosferisch wil neerzetten maar daar is hij net te simpel en scherp voor.
@ Antergy : Die snelle bliepjes klinken alsof je een scratch tussen door doet, dat klinkt imo niet zo mooi. Daarbij is het wel leuk uitgewerkt, kan nog wel iets meer lagen gebruiken, maar is het iets unieks? Dat niet echt.
@ AvixDJ : De bliepjes als deuntje zijn wel grappig gedaan alleen worden wat naar de achtergrond gedrukt door de fx. Net als je synth op het latere stuk. Wat al helemaal naar achter gedrukt wordt is je kick. Die goed afgewerkt klinkt als kick zijnde. Als het chaotisch moet zijn is het dat nog niet helemaal. Want dat zou hem vetter maken imo. Maar dan zie ik het meer a la Phuture Noize.
@ Stoefoe : De sfeer e.d. klinkt wel goed, de text zou ik iets beter verwerken, processen door de stem wat zwaarder te maken o.i.d. interplaats van een kale rap stem. De percussie zou ik wegdoen en vervangen door anderen, deze klinken niet mooi, snares, claps e.d., de melodie is goed maar de synth kan nog wel wat lagen gebruiken, wat wijder.
Zelf na heel wat jaar weer eens iets open gegooid.
En sinds ik zelf niet meer zo naar de mainstream neig probeer ik, net als Rawmon, een beetje de Spoontech kant op te zoeken. En daarbij een beetje de simpliciteit van de oudere hardstyle.
Waar dit moest uitkomen, let wel dit is twee dagen werk, alle percussie is nog kaal en de synth ook. Heb gewoon in grote lijnen neergezet hoe ik het ong wil hebben. Kick is wel in een aardig ver stadium, moet alleen nog gemasterd worden.
[zippy]http://www5.zippyshare.com/v/9728204/file.html[/zippy]