Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:36 

Hardtraxxer

Mighty Luge
Klinkt vet!
Enig ding is dat die synth noggal op de achtergrond staat.
Verders prima!

Ik heb dit in elkaar geknutselt:
[zippy]http://www63.zippyshare.com/v/26195067/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2014 22:45 

Hardtraxxer

@DEQ geknutseld zegtie.. xd
klinkt gewoon super! Je volgt zeker frontliner's livestream ?
Enige is die synths in je climax, heb je die gefilterd ? Zo ja zou ik ze open gooien lekker helder zodat die lead synth ook wat meer power krijgt :thumbsup:
Maar buiten dat +1 :thumbup:

Edit:
Die hihat op je kick vind ik ook best vervelend haha.. sidechain/attack te ver ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 10:56 

Hardtraxx Veteran

Ik luister hier af en toe mee, maar ik ga nu inbreken door te zeggen dat Digital Earthquake rijp is voor een label. Keurige sounds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 15:26 

Hardtraxxer

@DigitalEarthquake Zo ziek he! Echt ga nou is bij een label aan de deur kloppen man, want dit is zo vet!

Zelf iets gemaakt voor kerst, ben er nog mee bezig. Ik had hem ook in t kersttopic gezet, maar daar reageert nooit iemand, en hier wel.

EDIT: Heb hem wat aangepast dus nieuwe link

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 16:59 

Hardtraxxer

Khadber en Antergy, echt bedankt voor het compliment!
It means alot ^^

Punthoofd, ik kijk geen livestream van Frontliner :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 21:15 

Hardtraxxer

Antergy
Lekker doorgaan gewoon!
N beetje aan je sound design werken enzo. En kijken of alles wel past onder elkaar. (Hint: Vocalen onder de melody)
:)

Ik ben zelf begonnen aan wat pluckjes.
[zippy]http://www47.zippyshare.com/v/37142620/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2014 21:48 

Hardtraxxer

DigitalEarthquake schreef:
Antergy
Lekker doorgaan gewoon!
N beetje aan je sound design werken enzo. En kijken of alles wel past onder elkaar. (Hint: Vocalen onder de melody)

Hier kan je lekker bij wegdromen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 14:18 

Hardtraxx Newbie

Thnx voor de feedback, ga ik zeker wat mee doen!

@DEQ, mooi knutselwerkje weer! Leuk dat die arp op de achtergrond zo'n vibe kan verzorgen. Lekker hoe die gefilterde distortion klinkt, is een Spire denk ik?

Plukje is mooi gearrangeerd maar de lead en padje is een beetje te David de kabouter voor mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 17:58 

Hardtraxxer

Conqreet Approach
Sylenth1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 18:37 

Artiest

Onze nieuwe kick.. De melodie is tevens van een iets minder rauwe track van ons (binnenkort maar info erover). :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2014 21:27 

Hardtraxxer

Arboza schreef:
Onze nieuwe kick.. De melodie is tevens van een iets minder rauwe track van ons (binnenkort maar info erover). :)

Ik hoor hem niet zo goed omdat de lead heb overstemt, maar voor wat ik kan horen klinkt i wel nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 13:58 

Hardtraxx Veteran

Ook voor artiesten.

Regels:

1.
Voordat je feedback krijgt, zul je eerst feedback op een ander moeten geven.
Je kunt hem/haar bijvoorbeeld vertellen wat er goed is en wat er beter kan, hier help je dan degene mee. Zo kan hij dat bij jouw volgende test/snippet ook doen.

Klinkt weer lekker DEQ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 14:17 

Hardtraxxer

Dankje ThaBomba :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 14:53 

Hardtraxx Veteran

@Antergy gaat nog steeds vooruit! Alleen vind ik de climax wat abrupt inkomen. Behalve de vocal is er weinig kerst aan :P

Ik heb zelf nog een beetje verder gewerkt aan een eerder geposte track.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 16:57 

Hardtraxxer

@ThaBomba Thanks man! Zoals ik al eerder zei toen je dit poste (denk ik), de kick klinkt goed maar mag wel wat harder, geeft hem net dat iets hardere

Ben zelf weer even Euphoric gedaan, en heb deze midi ff snel in kwartiertje gemaakt. Nieuwe lead gemaakt en gelayered, dus hier is het resultaat. (Met nieuwe kick :D )

EDIT: Niemand reageerde dus heb ff nieuwe versie geplaatst

[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/47411046/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 17:00 

Hardtraxx Veteran

Antergy
Lekker doorgaan gewoon!

Klinkt heerlijk! wat gebruik je voor je pads en atmospheres ? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2014 21:36 

Hardtraxxer

Destination
Pads komen vaak uit nexus.
Voor die sfeer gebruik ik vaak cutoff geluidjes als dunne pluckjes, en pluckjes als akoorden.
Het zijn 9 van de 10 keer geluidjes die je in een halve minuut klaar hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 13:25 

Hardtraxx Elite

ThaBomba. schreef:
@Antergy gaat nog steeds vooruit! Alleen vind ik de climax wat abrupt inkomen. Behalve de vocal is er weinig kerst aan :P

Ik heb zelf nog een beetje verder gewerkt aan een eerder geposte track.

Klinkt erg leuk, vind alleen je synth een beetje onderdrukt worden door die hoge geluiden. En ook in de eerste climax mag je kick nog wel ietsje meer naar voren komen imo. Verder erg tof!

Zelf bezig met een projectje wat een beetje moet lijken op iets van hardstyle mafia inclusief mijn eerste (gated) kick! De synth is maar een standaard nexus synth, maar het gaat vooral even om de melodie, opbouw en kicks.. ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden. :)

[zippy]http://www42.zippyshare.com/v/21276292/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2014 21:20 

Hardtraxx Veteran

Rawmon, melo klinkt wel leuk. Alleen in je climax vind ik hem net niet genoeg drive geven.

Over je opbouw, maak hem spannender. Gebruik de cutoff en laat hem langzaam opkomen, kick erin en melo op volle toeren laten draaien. Pleur er weer een kick in doe er claps bij, laat je melo langzaam aan weer cutten en dan een vette snareroll voor de climax.

Zou al veel beter passen.

Je kick kan beter, doet je nickname niet echt eer aan :$

----
Nino, klinkt al een stuk beter dan je vorige producties! Je kick is er zeker op vooruit gegaan. Probeer claps toe te voegen. En miss een leuke vocal. Ook zo ik een andere leadsound gebruiken.

---
Ik ben doorgegaan aan mijn bigroom projectje. Helaas wil FL studio niet meewerken :/. CPU overload en shit... Dus ik kom niet uit mijn dropsounds en daarom ligt hij niet lekker in de mix.. Hij is dus ook verre van af xd

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/38745664/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 15:56 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Rawmon, melo klinkt wel leuk. Alleen in je climax vind ik hem net niet genoeg drive geven.

Over je opbouw, maak hem spannender. Gebruik de cutoff en laat hem langzaam opkomen, kick erin en melo op volle toeren laten draaien. Pleur er weer een kick in doe er claps bij, laat je melo langzaam aan weer cutten en dan een vette snareroll voor de climax.

Zou al veel beter passen.

Je kick kan beter, doet je nickname niet echt eer aan :$

----
Nino, klinkt al een stuk beter dan je vorige producties! Je kick is er zeker op vooruit gegaan. Probeer claps toe te voegen. En miss een leuke vocal. Ook zo ik een andere leadsound gebruiken.

---
Ik ben doorgegaan aan mijn bigroom projectje. Helaas wil FL studio niet meewerken :/. CPU overload en shit... Dus ik kom niet uit mijn dropsounds en daarom ligt hij niet lekker in de mix.. Hij is dus ook verre van af xd

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/38745664/file.html[/zippy]

Thanks voor je feedback, heb er aan gewerkt. Ook heb ik een andere kick gebouwd die stukken beter is al zeg ik het zelf! Ben zeer benieuwd wat je er nu van vindt :)

Vind jouw melodie niet heel catchy. Drop vind ik best geinig, maar wat eentonig.

Hier de vernieuwde versie na je feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 22:04 

Hardtraxxer

Ramon038 Het klinkt heel erg dof, net alsof je alle frequenties boven de 15000 weg hebt gelaten :x Je moet wat meer gaan EQ'en met de high frequenties, dan wordt het allemaal wat veller :thumbup:

Was een remake aan het maken van "Lost In Dreams", maar het is uiteindelijk wat verder gelopen dan een remake :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 22:12 

Hardtraxxer

@ThaBomba Leuke leads lekker zweverig, kick heeft nog wat werk nodig die klinkt nog niet heel clean.

@Ramon ik zou de leads een frisse EQ geven, boost de hogere freqs en je zult zien dat het al een stuk beter gaat klinken :)

Heb vandaag even een kijkje genomen in mijn projecten map van FL (inmiddels gebruik ik logic) en kwam nog een paar leuke opzetjes tegen. Dit is er een van, heb ff snel nieuwe kick en lead aangepast zit er over na te denken deze track uit te werken in logic. Dus doen of niet?

ps. mixdown is nie al te best, komt doordat het een project van jaar geleden is :P
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/82510671/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 22:52 

Hardtraxx Beheerder

Lekkere sounddesign :D kicks mogen alleen wel wat beter. Punch klinkt wat dof en de tail is wat teveel op de achtergrond qua karakter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2014 23:24 

Hardtraxxer

Het klinkt inderdaad nog wat dof en low quality maar zal aan de upload host liggen.
Qua Sound inderdaad goed gedaan en ik zou hem afmaken. Al is het maar om hem aan je discografie toe te voegen! :)

Ben begonnen met een nieuwe track, heb nu de intro af maar zit nog te twijfelen wat ik in de break en in de mid-intro zal maken. Intro is nog wat te druk en heeft nog teveel reverb maar het gaat om het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2014 10:48 

Hardtraxxer

Khadber en Antergy, echt bedankt voor het compliment!
It means alot ^^

Punthoofd, ik kijk geen livestream van Frontliner :$

Niet ? haha okee dan! dan raad ik je toch aan om die eens terug te kijken! Denk dat je hier best wel wat aan hebt! Zeker omdat jouw design al super is, kan dit misschien net wat kleine dingetjes bij je verhelpen /verbeteren! :thumbsup:
Vorige  1 ... 220, 221, 222, 223, 224, 225, 226 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner