@Antergy, bedankt man! Wat de lead betreft ik begin meestal met 1 sylenth layer (vind ik verreweg de makkelijkste vst voor het maken van leads). Ik zorg ervoor dat ik een sound te pakken krijg die een mooi karakter heeft. Van daaruit dupliceer ik de layer een aantal keer met wat kleine wijzigingen (4 tot 5 is meer dan genoeg) en dan pas ik elke sylenth layer los van elkaar aan. Je sound wordt breder door met de octaven en de panning te spelen. Vervolgens gooi je elke layer op een eigen kanaal in je mixer en zorg je dat je EQ goed is en geef ik nog wat extra reverb/delay mee.
Als je de lead dan nog wat voller wil kun je nog wat standaard saws toevoegen (ook weer 4/5 layers) om nog wat gaatjes op te vullen, ook hiervoor weer aparte mixer tracks gebruiken met effecten.
Als je wat leads met verschillende karakters hebt kun je deze in volume boosten of dempen en krijg je met kleine aanpassingen snel een totaal anders klinkende leadsynth. Ik wil je het projectje wel sturen met alleen de lead, dan kun je er naar kijken en ervan leren. Sloop ik wel alle andere handel er even uit

PM me maar op soundcloud, zorg ik dat je deze week nog een DL linkje krijgt.
Wat betreft jouw post, de kick is echt heel vet. Kick klapt er hard in, punch is nog wel wat aan de te harde kant naar mijn mening. Verder is je opbouw nog wat saai, kun je al makkelijk verbeteren door het toevoegen van crashes, risers en andere FX. Je screech is ook nog wat dunnetjes, zie mijn bovenstaande verhaal... dat kun je ook op screeches toepassen.