@Destination Klinkt zeker dik! zit lekker wat potentie in, zoals ik al tegen Antergy zei: een vocaaltje kan zeker geen kwaad hier. Kicks klinken goed, zit lekker wat kracht in alleen zou ik er nog misschien een klein beetje aan sleutelen voor een wat betere sound. Tot slot wat ik zou doen ook is bij 0:12, die opkomst van die kick met die filter dat is gaaf gedaan alleen zou ik voordat hij erin klapt 1 kick eruit halen of wat laag eraf halen als hij opkomt met een shelfie ofzo, daardoor vergoot je imo de impact van de normale kick als hij erin klapt 
Heel erg bedankt voor je reactie, kick ben ik idd nog mee aan het sleutelen, kicks zijn nooit helemaal af bij mij. En weet jij ergens waar ik dat soort vocalen vandaan kan halen, want ik heb bijna elke site bezocht denk ik, maar ik vind nooit iets. En idd leads mogen wat voller nu je het zegt, FX heb ik echt meer nodig want ik vind maar geen goede samples. Ik ga gelijk aan het werk met je feedback. Nogmaals bedankt!Ventrue wrote:@Antergy sorry als ik je misschien genegeerd heb het was nooit mijn bedoeling dus bij deze:
Ik vind in alle 3 je tracks dat het nog leeg klinkt, er moet meer komen, wat geluidjes, wat FX'jes en een echte opbouw naar de climax. ik vind je kicks goed klinken alleen ik denk dat je net iets meer moet gaan sleutelen om echt die betere volle sound te krijgen, alhoewel ik je pitchkicks in al je tracks wel erg netjes gedaan vindt. Leads klinken ook erg goed misschien mag het allemaal net ietsje voller. en tot slot zou ik echt beginnen met Vocalen want die maken de sfeer lekker in een track en maken het catchy waardoor het beter blijft hangen, perfect voorbeeld hiervan maar dan heb ik het wel over Raw, is bijvoorbeeld Dismissed van Delete, of Hollow. iedereen schreeuwt lekker mee met de vocalen, probeer zoiets in je euforische tracks ook te verwerken.
P.S. Ik heb ook nog 2 dingetjes op de vorige pagina staan![]()