Antergy schreef:
@evasive Hahahahaha fucking auteursclaim, heb jij denk ik gedaan? Die gozer kan zo zn kanaal kwijtraken

Haha, ja mooi dat YouTube zo snel ingrijpt. Heb er inderdaad wat werk van gemaakt, het is geen probleem m'n muziek te gebruiken maar claimen dat het van jezelf, gebruiken zonder te vragen of gebruiken zonder credits te geven... Oprotten met die gast! Wel jammer dat jullie niet meer kunnen horen hoe de track verkracht was
Hij maakte hoe dan ook niet zijn muziek zelf, had een producer voor hem gedaan die toch echt zeker wist dat ie het zelf had gemaakt. Die jongen wist zelf nog te zeggen dat het niet mijn track was, omdat de pitch van het Hardstyle deel hoger was.
Anyways, terug on topic. Zal nog wat feedback geven:
@Antergy, vind dat je kick stukken beter wordt naarmate je langer bezig bent. Ik denk dat je de grootste winst kun halen nu in het layeren van je sounds. Je leads kunnen veel dikker en het is helemaal niet raar om bijv. 10 sylenths tegelijk te gebruiken. Je kick mist wat bass lijkt het maar heeft een mooi karakter maar is het nog net niet, punch is wel goed. Vind overigens de tweede melodie nog steeds een beetje saai, die andere twee zeker mee verder gaan!!
@millard fillmore, beetje simpel maar het is een mooi opzetje voor als je het net weer oppakt. Melodie kan wat meer variatie gebruiken maar heeft wel al iets duisters. Kick is wat te veel naar de achtergrond nog en heeft nog niet echt een punch volgens mij.
@destination, lekker oldskool! Ben er normaal niet zo fan van maar deze dreunt wel aardig door. Prima gedaan dus. Heb wel het idee dat ie wat te veel in het rood komt wat het volume betreft, maar afmix was je nog mee bezig

Probeer nog wat variatie aan te brengen in je track zodat deze niet snel eentonig wordt.