Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 00:39 

Hardtraxxer

@AvixDj Klinkt goed man alleen bij dat laatste heb je die 2 snelle noten achter elkaar en die klinken niet helemaal mooi, beetje misplaced klinkt het. Daar ff naar kijken alleen.

Zelf nieuwe melodie en manier van lead, dus ben benieuwd wat jullie van beide vinden.

[zippy]http://www60.zippyshare.com/v/73110745/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 13:39 

Hardtraxxer

@Antergy ik kan de melodie niet helemaal volgen, veel te veel snelle veranderingen voor me gevoel waardoor het klinkt als wat random geplaatste noten. Lead klinkt wel goed zo ver ik dat kan zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:38 

Hardtraxx Beheerder

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:48 

Hardtraxxer

Cruelty
Iets te veel kick rolls imo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 15:48 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:

:D.

Zo vet zo'n chaos van screeches en kickrolls! :worship: Goede sounds, lekker Delete-achtig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 17:57 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
@Avix, klinkt leuk, misschien zou je het bassje wat harder kunnen zetten zodat het nog wat voller klinkt. Niet echt mijn muzieksmaak, dus ik kan er verder niet veel op aanmerken.

@Antergy, een paar van die veranderingetjes in de melodie zou ik wat anders doen zodat het inderdaad wat beter te volgen is. Kick mag nog wel wat voller.

:D.

Klinkt wel leuk, kick mag van mij wel wat voller en lead iets 'dikker'. maar opzich wel prima sounds man :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2014 18:35 

Hardtraxx Addict

@AvixDJ: Klinkt erg goed, lekker sfeertje heb je neergezet en het klinkt zeker niet leeg. Melodie mag misschien imo wat meer High erin en wat voller en wat mij een leuk effect lijkt in die climax is om de melodie een beetje te laten in en out faden met een filtertje misschien? maar ik zou het zeker af maken.

@Cruelty: Dikke man kick man!! :drool: kan je mij kort vertellen hoe die van jouw opgebouwd is? daarnaast idd iets te veel kicksrolls maar wel echt een typisch Delete sfeertje, ga zo door man! :thumbsup:

@Joegoslaaf: Vet die Acid sounds, ik ben zelf in wat andere dingen ook daarmee bezig, ik denk dat dat sws in de toekomst telkens meer gaat terug komen dus zeker aanhouden. Kick zit wel potentie in, ik heb alleen het idee dat er best wat meer laag in mag en wat meer punch met een tikje meer High, hij is net iets te dof.

Ik heb tijdje terug ook een stukje van deze track gepost hier maar nu wat verder uitgewerkt.
In mijn gefaalde poging tot mastering klinkt het hier en daar vooral in de midintro een beetje compressed op sommige stukjes.

Nog iets heel anders, ik ging een tijdje terug weer is Splinter Cell Chaos Theory spelen en ik werd vooral door die achtergrond muziek gefascineerd, dus ik ben maar een beetje experimenteel aan de gang gegaan, ik hoor graag wat jullie er van vinden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 19:43 

Hardtraxx Newbie

@Ventrue klinkt nog erg dunnetjes. Probeer het dikker te maken en die clap moet je echt weg halen ;) maar goed bezig.

Ik heb zo juist ook even wat online gezet. Al een tijdje bezig geweest met de kick en sound design.

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2014 23:21 

Hardtraxx Newbie

Nieuwe bootleg, just listen & Enjoy
Greetz,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 11:24 

Hardtraxxer

Jaxx Morero schreef:
Nieuwe bootleg, just listen & Enjoy
Greetz,

Lees de regels, eerst feedback geven voordat je feedback ontvangt. Het is hier geen trackdump.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2014 16:02 

Hardtraxxer

@Equalizer ik vind dat ene geluidje wat steeds terug komt wel vet (in de anti-climax), maar ik zou er iets meer reverb op te zetten, want hij klinkt naar mijn gevoel een beetje slap anders.

Zelf even iets verder gegaan en lead aangepast, let niet op de buildup naar de climax moet ik nog aan werken XD.
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/59742770/file.html[/zippy]

Heb ook nog deze waar ik mee gestopt was maar nieuw leven ingeblazen en gaat nu veel beter.
[zippy]http://www33.zippyshare.com/v/33053101/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 10:00 

Hardtraxxer

Equalizer schreef:
@Ventrue klinkt nog erg dunnetjes. Probeer het dikker te maken en die clap moet je echt weg halen ;) maar goed bezig.

Ik heb zo juist ook even wat online gezet. Al een tijdje bezig geweest met de kick en sound design.

jouw kick man :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 12:04 

Hardtraxxer

Mijn samenwerking, zo goed als klaar dit nummer :D.
tell me what ya think :thumbup:
Ik weet dat ie een beetje zacht is vergeleken met de meeste nummers, want fl studio :/
Hier komt in de final version wel verandering in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:29 

Hardtraxxer

Zymic schreef:
Ik weet dat ie een beetje zacht is vergeleken met de meeste nummers, want fl studio :/

Hij is zacht want FL studio? Heeft Atmozfears toch verder ook geen last van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:37 

Hardtraxx Beheerder

Aangezien de meesten hier niet heel erg actief zijn op de rest van het forum, even duidelijkheid over mikezDJ:

Namens het moderatorteam willen we toch nogmaals stilstaan bij het overlijden van Mike (mikezDJ). We hebben daarom een topic geopend waar we iedereen willen uitnodigen hun condoleances te plaatsen: off-topic/condoleance-mike-cayaux-mikezdj-t47051.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:38 

Hardtraxxer

Klopt, ik heb ook echt geen idee waarom ie dat doet. maargoed hij gaat nog gemasterd worden en daarna zal het wel luider zijn :D
Hij is nog niet af bijdewee, wil nog een paar kleine dingen veranderen. maar het is zo goed als af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:42 

Hardtraxx Newbie

Zymic, klinkt heel vet man! alleen je zou nog meer geluiden er in toe kunnen voegen. De melodie klinkt wel lekker maar hij zou wat dikker naar mijn mening mogen.

Ik heb zelf ook iets proberen te maken, het gaat om de drop, voorstukje is snel in elkaar geflanst.
Ben alleen zoals jullie allemaal vinden niet tevreden met hoe de kick omlaag gaat later in de drop, kom er alleen niet echt uit hoe ik dat poep geluid goed klinkend krijg. Maar ik vind 'm verder wel vet klinken al zeg ik het zelf :P
Komt wss omdat ik nog geen eigen kick heb gemaakt, ga me daar binnekort in verdiepen.
De vocal is gewoon iets wat ik uit fl heb gepakt, heb nog niet iets echt geschikts gevonden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 14:48 

Hardtraxxer

@troxogy De kick is niet goed gepitcht. https://www.youtube.com/watch?v=cR8fnb9e1ys Kijk deze video en pitch alleen je tail :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:53 

Hardtraxx Veteran

@Cruelty Delete 2.0 :worship: Je kicks missen echter nog behoorlijk wat kracht, iets meer spelen met een compressor misschien?

@Joegoslaaf Je stijl bevalt me wel, die acid geluiden zijn zeker vet gedaan alleen mag je kick wel iets voller. Dit zou eventueel verholpen kunnen worden door je mix iets anders af te stellen

@Ventrue Skunk is leuk gedaan alleen mis ik kracht in je kick, wat EQ en een compressortje doen wonderen

@Equalizer Leuke melodie, had ik persoonlijk meer mee gedaan. Ook hoopte ik wat meer sounds te horen in je anti

Een early getinte snippet vanuit mijn kant, de mix is hier en daar nog wat rommelig.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 20:59 

Hardtraxx Elite

Vandaag sinds tijden weer iets gemaakt in fruity loops. Vaak doe ik maar wat en ben ik er niet echt serieus mee bezig maar vond dit wel prima gelukt.

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 21:57 

Donateur

Jezus wat lekker zeg. Vooral eerste stuk met alleen dat geluidje en die kick. Heerlijke drive. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:05 

Hardtraxx Addict

@Destination Tering, heerlijk die snippet! Dat geluidje wat erbij komt op een gegeven moment geeft zoveel drive mee. Vanaf 1 min 10 hoor ik een High hatje die ik niet lekker int ritme mee vind gaan, misschien dat je die wat lekkerder derin kan verwerken? Misschien tussen de kicks door laten tikken, met n klein btje delay erop voor wat dynamiek... tss tss tss
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 22:17 

Hardtraxx Veteran

Die hihat is gefixt, was op een of andere manier verschoven. Anyways thanks voor jullie feedback! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 23:17 

Hardtraxxer

Ik ga nu niet weer feedback geven want dat heb ik al gedaan in mijn vorige bericht, alleen word ik hier ALWEER straal genegeerd. Dit is nu al de 4e keer en voor EN achter mij, die berichten word wel feedback opgegeven. Het is alsof mensen gewoon denken oh kijk hij post tracks en hij laat feedback achter op anderen, laat ik maar niet reageren. Het is gewoon irritant als je snel met een project verder wilt, en je wilt weten wat er goed/fout aan is van andere mensen, wat je weer motivatie geeft. Als iedereen er dan gezellig langsscrollt en ook nog op andere gaat reageren, zakt de moed mij echt in de schoenen van, zijn mijn tracks zo slecht? Hierbij post ik mijn tracks nog een keer, niet om wijze van spam, maar omdat mensen het blijkbaar gewoon niet zien ofzo? :list: :mad:

Eerste:
[zippy]http://www7.zippyshare.com/v/59742770/file.html[/zippy]

Tweede:
[zippy]http://www33.zippyshare.com/v/33053101/file.html[/zippy]

Derde:
[zippy]http://www60.zippyshare.com/v/96771182/file.html[/zippy]

En PS, puur omdat er hier van die zeurgozers zijn die dan zeggen zelfs als je het herhaalt moet je feedback achterlaten hiero.
@Millard Filmore: Je lead is niet echt vol, misschien nog aan werken, lekkere kick, alleen beetje dof en zacht, misschien ligt het aan je master settings?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2014 23:51 

Hardtraxx Addict

@Antergy sorry als ik je misschien genegeerd heb het was nooit mijn bedoeling dus bij deze:
Ik vind in alle 3 je tracks dat het nog leeg klinkt, er moet meer komen, wat geluidjes, wat FX'jes en een echte opbouw naar de climax. ik vind je kicks goed klinken alleen ik denk dat je net iets meer moet gaan sleutelen om echt die betere volle sound te krijgen, alhoewel ik je pitchkicks in al je tracks wel erg netjes gedaan vindt. Leads klinken ook erg goed misschien mag het allemaal net ietsje voller. en tot slot zou ik echt beginnen met Vocalen want die maken de sfeer lekker in een track en maken het catchy waardoor het beter blijft hangen, perfect voorbeeld hiervan maar dan heb ik het wel over Raw, is bijvoorbeeld Dismissed van Delete, of Hollow. iedereen schreeuwt lekker mee met de vocalen, probeer zoiets in je euforische tracks ook te verwerken.

P.S. Ik heb ook nog 2 dingetjes op de vorige pagina staan :$
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner