@AvixDJ: Klinkt erg goed, lekker sfeertje heb je neergezet en het klinkt zeker niet leeg. Melodie mag misschien imo wat meer High erin en wat voller en wat mij een leuk effect lijkt in die climax is om de melodie een beetje te laten in en out faden met een filtertje misschien? maar ik zou het zeker af maken.
@Cruelty: Dikke man kick man!!

kan je mij kort vertellen hoe die van jouw opgebouwd is? daarnaast idd iets te veel kicksrolls maar wel echt een typisch Delete sfeertje, ga zo door man!
@Joegoslaaf: Vet die Acid sounds, ik ben zelf in wat andere dingen ook daarmee bezig, ik denk dat dat sws in de toekomst telkens meer gaat terug komen dus zeker aanhouden. Kick zit wel potentie in, ik heb alleen het idee dat er best wat meer laag in mag en wat meer punch met een tikje meer High, hij is net iets te dof.
Ik heb tijdje terug ook een stukje van deze track gepost hier maar nu wat verder uitgewerkt.
In mijn gefaalde poging tot mastering klinkt het hier en daar vooral in de midintro een beetje compressed op sommige stukjes.
Nog iets heel anders, ik ging een tijdje terug weer is Splinter Cell Chaos Theory spelen en ik werd vooral door die achtergrond muziek gefascineerd, dus ik ben maar een beetje experimenteel aan de gang gegaan, ik hoor graag wat jullie er van vinden.