Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 20:28 

Hardtraxxer

Rayne
Ja! Nieuw kickje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2014 22:55 

Hardtraxxer

evasive schreef:
@Zymic, eerste track heeft een goede opbouw en een lekkere intro (FX kicks vindt ik ook vet) de kick heeft voor m'n gevoel wat te veel punch maar verder een goed karakter (bass kan ik niet echt beoordelen omdat ik op m'n laptop zit). De screech in het laatste deel van je intro, die omhoog gaat, vind ik niet mooi. De melodie is netjes, ook de leadsynth is goed gelukt. Ik zou in de climax de achtergrond melodie wat langere halen geven (dus niet die sliding lead, maar echt de basis... nu zijn de keys net iets te kort).

Wat je Raw track betreft, goeie screech en lekkere raw kick. Zeker uitwerken ;)

Ikzelf ben bezig geweest met een remix van Zatox ft. Nikkita - Raw Style. Ik vond dat de track zijn naam niet echt meer eer aan deed dus heb ik er wat harders van gemaakt. Op soundcloud kan ik de track niet plaatsen i.v.m. copyright dus vandaar op zippy (even downloaden voor HQ dus).

[zippy]http://www22.zippyshare.com/v/23390660/file.html[/zippy]

Nice! alleen vanaf 30 seconden is er veel high en klinkt een beetje schel misschien kun je daar nog wat mee doen :thumbsup: verder klinkt het wel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:19 

Artiest

@Digitial Earthqueake: Ik vind t wel leuk, maar nog niet echt een 'wow' effect maar dat kan ook komen omdat er nog niks omheen is gebouwd. En de mix klinkt wat chaotisch, vooral in de drop.

Ik heb mijn track nog wat aangepast. Minder langdradig, wat spannender hier en daar en vocaaltjes en andere elementen toegevoegd. Zit nu alleen nog met de vraag of ik dat 'pitch effect' in de melodie overal in beide climaxen zal toepassen of of dat het dan te veel wordt, dus heb ik jullie mening even bij nodig aub :D?

[zippy]http://www25.zippyshare.com/v/38948567/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 12:43 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
@Digitial Earthqueake: Ik vind t wel leuk, maar nog niet echt een 'wow' effect maar dat kan ook komen omdat er nog niks omheen is gebouwd. En de mix klinkt wat chaotisch, vooral in de drop.

Ik heb mijn track nog wat aangepast. Minder langdradig, wat spannender hier en daar en vocaaltjes en andere elementen toegevoegd. Zit nu alleen nog met de vraag of ik dat 'pitch effect' in de melodie overal in beide climaxen zal toepassen of of dat het dan te veel wordt, dus heb ik jullie mening even bij nodig aub :D?

[zippy]http://www46.zippyshare.com/v/58372546/file.html[/zippy]

Dit klinkt al weer beter dan je vorige preview! Die toevoeging van de vocal in de opbouw is beter dan wat je de vorige keer had. En het "pitch effect" wat bedoel je daar mee? dat de melo ophoog gaat zoals vanaf 03:06? als je dat bedoeld zou ik dat laten zoals het nu is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 13:01 

Artiest

Thanks! :)

Nee bijv vanaf 0:30 sec hoor je af en toe wat noten in de melodie die naar beneden sliden. Dit heb ik ook in het 2e gedeelte van de climax zitten, maar vraag mezelf dus af of ik dat ik ook in het eerste gedeelte moet doen en in de 2e climax van de track.

EDIT:

Hij is voor mij nu zo goed als af! benieuwd wat jullie vinden :D heb m in m'n vorige post ook aangepast met nieuwe link.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 17:14 

Hardtraxxer

sjuul schreef:

Nee bijv vanaf 0:30 sec hoor je af en toe wat noten in de melodie die naar beneden sliden. Dit heb ik ook in het 2e gedeelte van de climax zitten, maar vraag mezelf dus af of ik dat ik ook in het eerste gedeelte moet doen en in de 2e climax van de track.

EDIT:

Hij is voor mij nu zo goed als af! benieuwd wat jullie vinden :D heb m in m'n vorige post ook aangepast met nieuwe link.

Echt fucking vet hoe je dat doet met dat speeldoosje. Ik zou zeggen als de melodie erin komt met de lead zonder cutoff, een rise en dan een sweep down toevoegen voor net dat ene beetje extra. Voor de rest klinkt i echt heel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 18:18 

Hardtraxx Veteran

sjuul schreef:

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 19:51 

Hardtraxx Newbie

sjuul schreef:

EDIT:

WAUW Super vet!

Zou zo op een festival gedraaid kunnen worden :D

Ik Heb zojuist mijn eerste stukje track geupload... Ik zou graag jullie tips etc etc willen..

Het is wel mijn 1ste keer dus plz be nice haha! (opbouwende kritiek is altijd gewenst).

Ik ben btw pas een paar dagen / uren bezig hiermee..

[zippy]http://www68.zippyshare.com/v/40152824/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:35 

Hardtraxx Addict

@tunux

Het stuk met de vocals klinkt heel vet. Daarna is er wel te veel stilte in je track. Gooi bijvoorbeeld wat reverb op die kicks of nog wat sounds tussendoor zodat het wat opgevuld is. Sowieso is reverb belangrijk in je track, daardoor gaat alles wat vloeiender klinken.
Je reverse bass klinkt al best leuk, maar gaat nog wat beter klinken als er nog wat meer hoge tonen komen in de 'bass'. Succes :)

En Sjuul, klinkt echt heel vet! Niks op aan te merken :thumbsup:

Ik ben zelf weer eens aan wat nieuws begonnen, feedback welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 20:59 

Hardtraxx Newbie

toffee schreef:
@tunux

Het stuk met de vocals klinkt heel vet. Daarna is er wel te veel stilte in je track. Gooi bijvoorbeeld wat reverb op die kicks of nog wat sounds tussendoor zodat het wat opgevuld is. Sowieso is reverb belangrijk in je track, daardoor gaat alles wat vloeiender klinken.
Je reverse bass klinkt al best leuk, maar gaat nog wat beter klinken als er nog wat meer hoge tonen komen in de 'bass'. Succes :)

En Sjuul, klinkt echt heel vet! Niks op aan te merken :thumbsup:

Ik ben zelf weer eens aan wat nieuws begonnen, feedback welkom :)

Tnx voor je advies! ik ga er zeker mee aan de slag. :thumbsup:

Verder moet ik zeggen dat ik vind dat er een fijne en haast 'mysterieuze' opbouw in jou stuk zit.

Al met al mooi stukkie hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 22:44 

Hardtraxx Newbie

Hallo allemaal,

ik ben vrij nieuw hier op het forum en weet niet zo goed hoe alles werkt qua "quote" van meerdere berichten etc.

Heb een paar pagina's terug geluisterd en er zitten wel wat goede bruikbare stukjes tussen (y)

Sjuul:

heel vet gedaan met dat muziekdoosje, toffe melodie ook, weinig op aan te merken.

Tunux:

Miss wat FX gebruiken? Zo klinkt je mix niet zo droog, check wat tutorials op YT !

Rayne:

Klinkt dope, lekkere flow zit er in je snip. Benieuwd naar eindresultaat.

Evasive:

Vet gedaan hoor, vond het altijd al een dikke track maar deze klinkt zeker niet verkeerd (Y)

Ik ben zelf ook bezig geweest, hier een intro en de mid, nog niet helemaal klaar maar het begint erop te lijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2014 23:58 

Hardtraxx Addict

Homeboy schreef:
Hallo allemaal,

ik ben vrij nieuw hier op het forum en weet niet zo goed hoe alles werkt qua "quote" van meerdere berichten etc.

Heb een paar pagina's terug geluisterd en er zitten wel wat goede bruikbare stukjes tussen (y)

Sjuul:

heel vet gedaan met dat muziekdoosje, toffe melodie ook, weinig op aan te merken.

Tunux:

Miss wat FX gebruiken? Zo klinkt je mix niet zo droog, check wat tutorials op YT !

Rayne:

Klinkt dope, lekkere flow zit er in je snip. Benieuwd naar eindresultaat.

Evasive:

Vet gedaan hoor, vond het altijd al een dikke track maar deze klinkt zeker niet verkeerd (Y)

Ik ben zelf ook bezig geweest, hier een intro en de mid, nog niet helemaal klaar maar het begint erop te lijken :)

Aaaaaaaaah ik hou van die reverse :yay: :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 01:52 

Hardtraxxer

@zymic: 1e track is zeker lekker! goeie fx erin, de harde punch in de kick stoor ik me niet echt aan.. Ga zo door! bij je 2e nr vind ik de screech wat dof klinken. Het idee is verder leuk gedaan!

evasive: Lekker hoor! Fijne screech lekkere kick! Goeie remix :)

DigitalEarthquake: Zoals gewoonlijk wat ik gewend ben van je.. Super! Goeie sounds en fx! Nooit wat op aan te merken :)

sjuul: Fijne lead, heb je vorige previews dan wel niet gehoord.. Maar vooral de volledige intro is echt vet! zoals al gezegd werd met t speeldoosje doet het hem :)

Homeboy: Hahaa! wauw! n reverse track, die hoor je hier niet vaak.. Super gedaan, goede vocals ook! zelf ingesproken of van internet?

Zelf paar dagen met een goede harde kick bezig geweest, en ben tevreden met wat voor mij mn 3e serieuze kick is geworden.. Harder dan dit vind ik niet nodig, en het bevalt me wel :) (Intro en sirene zijn er later bij gekomen, het begon met kick screech en fx of het zo blijft weet ik niet)

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 12:19 

Hardtraxxer

sjuul schreef:

EDIT:

AF. opsturen naar label :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 15:09 

Hardtraxxer

@MikezDj No words ik vind m echt gruwelijk vet!f
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 21:47 

Hardtraxx Newbie

@MikezDJ

Haha thnx i guess, ik ben er juist gek op die reversed kicks :yay: Vocals komen van internet.

Jouw kick klinkt lekker rauw, echt zo'n Radical gevoel krijg ik erbij :thumbsup:

@Thund3r

Haha blij dat je hem tof vindt !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:20 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Zelf paar dagen met een goede harde kick bezig geweest, en ben tevreden met wat voor mij mn 3e serieuze kick is geworden.. Harder dan dit vind ik niet nodig, en het bevalt me wel :) (Intro en sirene zijn er later bij gekomen, het begon met kick screech en fx of het zo blijft weet ik niet)

Vind je kick te distorted waardoor hij niet lekker klinkt. Screech is op goeie weg heeft misschien nog wat meer tijd nodig.

DigitalEarthquake schreef:
Ik ben zelf met een intro bezig geweest voor een nieuwe track, alleen ik ben er nog niet tevreden over :/
[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/2280380/file.html[/zippy]
Any tips??

Vind dat de effecten met veel echo storen in de mix en daardoor chaotisch overkomt, is misschien ook smaak maar toch ;)

Eindelijk deze track kunnen finishen na veel tijd aan gespendeerd, benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:32 

Hardtraxx Beheerder

sensa schreef:

DigitalEarthquake schreef:
Ik ben zelf met een intro bezig geweest voor een nieuwe track, alleen ik ben er nog niet tevreden over :/
[zippy]http://www14.zippyshare.com/v/2280380/file.html[/zippy]
Any tips??

Vind dat de effecten met veel echo storen in de mix en daardoor chaotisch overkomt, is misschien ook smaak maar toch ;)

Hier ben ik het mee eens inderdaad. Het klinkt echt veel te chaotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 22:38 

Hardtraxxer

Gewoon iets zachter zetten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2014 23:56 

Hardtraxxer

@Digital Earthquake Ik sluit me bij de rest aan, de echo neemt heel veel plaats in je mix.

@Sensa Ik hoor je melodie amper, ik zou hem wat meer EQ'en in de hoge freqs, en wat minder reverb, verder klinkt het leuk ;) Goede kick ook :thumbup:

Heb zelf een beetje zitten klooien met wat sounddesign, probeer dit wat te verbeteren bij mezelf :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 03:46 

Hardtraxxer

sensa schreef:
MikezDJ schreef:

Vind je kick te distorted waardoor hij niet lekker klinkt. Screech is op goeie weg heeft misschien nog wat meer tijd nodig.

Kicks like warface en radical zijn ook over distorted, dat wil ik juist achterna :)

alle andere bedankt voor de reacties!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 09:45 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:

De punch klinkt zeker goed! Probleem zit m in de tail, daar zit een raar bijgeluidje in. Ik zou zeggen werk wat aan de tail, iets meer laag en je hebt een goede kick :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 13:30 

Hardtraxxer

@sjuul, echt een heerlijke plaat heb je neer weten te zetten man. Hij klopt gewoon helemaal! De FX die je gebruikt vindt erg goed, de leadsynth is super en de kick klapt er lekker in en wat een heerlijke catchy melodie met ontzettend veel drive. Enige verbeterpuntje zou misschien zijn dat de vocal iets meer naar voren mag komen en dat deze nog wat droog is. Outro is overigens niet helemaal mijn ding kwa sound.

@homeboy, netjes gedaan man. Er worden iets te weinig van dit soort tracks gemaakt. Vocals vindt ik ook erg lekker trouwens. De kick aan het einde mag voor m'n gevoel wel iets voller/harder (in basis is deze wel al goed) en de reversed is niks op aan te merken. Ben benieuwd hoe de track verder gaat worden.

@sensa, goeie zweverige intro dat mooi doortrekt over de hele track. Zorgt voor een opvallende track met een heerlijk ontspannen sfeer. Knap gedaan dus! De vocal erbij past goed (intro stukkie ook goed gedaan) alleen komt ie hier en daar nog niet zo goed door kwa volume. Kick ook helemaal niets op aan te merken, gewoon laten zo.

@avix, had zo achtergrond muziekje kunnen zijn van een POTC game als de melodie wat minder snel was! klinkt goed.

Hier een verbeterde versie van mijn remix, intro er even afgehaald i.v.m. copyright:

Hoop dat de lead enzo wat minder schel overkomen nu.

En hier een oudere track van me die ik herzien heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2014 14:25 

Hardtraxxer

@evasive better! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2014 20:08 

Hardtraxxer

@Evasive klinkt goed beide ! Alleen bij de eerste klinkt te kick een beetje los staand van de screech :x bij de tweede zou ik alleen het trap stukje wat anders doen :p klinkt een beetje droog, maar voorderest, prima allemaal :thumbup:
Ga zo door!

Heb het wat verder uitgewerkt, het word een trance nummer :x :P

Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner