The Venator schreef:
@Stoefoe
Je weet een goede sfeer neer te zetten in je plaat. Ik ben niet echt fan van de vocals, maar dat is persoonlijk.
Je kick lijkt wat weggedrukt(?) Sound ervan is verder best prima. Hij lijkt alleen iets kort.
Je lead staat ook iets te zacht tov je kick verder klinkt het al best lekker.
@Rayne
Ik ben niet zo weg van die Nexus piano. Klinkt zo cheap

Ook mis ik iets van bass in je kicks. Je kick klinkt hierdoor niet echt stevig. Er mist iets. Ik vind je percussie best goed, alleen mogen de volumes wel iets omhoog van de hihats. Ik stoor me wel aan de piano.
@Jubke
Vocals doen me een beetje denken aan een happy hardcore achtige plaat haha.
Je lead is nog wat droog ook mist hij nog wat body. Je opbouw vind ik best goed. Je kicks klinken ook goed alleen pitcht hij wat moeilijk. Je zou hem iets langer kunnen maken bijvoorbeeld.
@Joegoslaaf
Je kicks hebben te wenig distortion. Ze klinken nog veel te clean. Meer distortion en ook zeker meer eq'en Hij klinkt nu wat modderig. Ik zou beginnen met het weghalen van 20hz < Dat scheelt denk ik al een hele hoop. Hierdoor wordt je bass layer een stuk cleaner.
Zelf heb ik weer een nieuw qult/subground achtig dingetje gemaakt. Hopelijk vlat het in de smaak. Feedback is welkom.
Mooi gedaan, idd zou ik wat meer met het ritme spelen op het laatst, maar klinkt al vet

. Geluid komt me bekend voor van een Geck-e track geloof ik?
Vincent227 schreef:
@The Venator
Klinkt wel goed!

Heb het zelfde puntje als wat Tim zegt
Ik ben met de feedback van jullie aan de slag gegaan. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden

Leuke sounds, alleen de kicks komen geloof ik niet helemaal door? Klinkt lekker vrolijk!
-
Heb zelf even een ideetje geschetst, niet geweldig uitgewerkt, maar wat vinden jullie hier zo ver van? Wel even HD afspelen

.
[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/19610360/file.html[/zippy]