Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 18:41 

Hardtraxx Beheerder

@Stoefoe
Je weet een goede sfeer neer te zetten in je plaat. Ik ben niet echt fan van de vocals, maar dat is persoonlijk.
Je kick lijkt wat weggedrukt(?) Sound ervan is verder best prima. Hij lijkt alleen iets kort.
Je lead staat ook iets te zacht tov je kick verder klinkt het al best lekker.

@Rayne
Ik ben niet zo weg van die Nexus piano. Klinkt zo cheap :$
Ook mis ik iets van bass in je kicks. Je kick klinkt hierdoor niet echt stevig. Er mist iets. Ik vind je percussie best goed, alleen mogen de volumes wel iets omhoog van de hihats. Ik stoor me wel aan de piano.

@Jubke
Vocals doen me een beetje denken aan een happy hardcore achtige plaat haha.
Je lead is nog wat droog ook mist hij nog wat body. Je opbouw vind ik best goed. Je kicks klinken ook goed alleen pitcht hij wat moeilijk. Je zou hem iets langer kunnen maken bijvoorbeeld.

@Joegoslaaf
Je kicks hebben te wenig distortion. Ze klinken nog veel te clean. Meer distortion en ook zeker meer eq'en Hij klinkt nu wat modderig. Ik zou beginnen met het weghalen van 20hz < Dat scheelt denk ik al een hele hoop. Hierdoor wordt je bass layer een stuk cleaner.

Zelf heb ik weer een nieuw qult/subground achtig dingetje gemaakt. Hopelijk vlat het in de smaak. Feedback is welkom.

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 19:29 

Hardtraxx Elite

Klinkt lekker!!
Misschien kun je wat met het ritme spelen van dat geluid dat er op 46 sec in komt want die gaat nu dehele tijd hetzelfde. Voor de rest klinkt echt goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 19:55 

Hardtraxx Beheerder

DJ_Tim schreef:
Klinkt lekker!!
Misschien kun je wat met het ritme spelen van dat geluid dat er op 46 sec in komt want die gaat nu dehele tijd hetzelfde. Voor de rest klinkt echt goed :thumbup:

Thanks, ja daar ga ik nog wat voor verzinnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2014 21:05 

Hardtraxx Elite

Top! Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 01:14 

Hardtraxxer

@The Venator
Klinkt wel goed! :) Heb het zelfde puntje als wat Tim zegt :)

Ik ben met de feedback van jullie aan de slag gegaan. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 13:03 

Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
@Stoefoe
Je weet een goede sfeer neer te zetten in je plaat. Ik ben niet echt fan van de vocals, maar dat is persoonlijk.
Je kick lijkt wat weggedrukt(?) Sound ervan is verder best prima. Hij lijkt alleen iets kort.
Je lead staat ook iets te zacht tov je kick verder klinkt het al best lekker.

@Rayne
Ik ben niet zo weg van die Nexus piano. Klinkt zo cheap :$
Ook mis ik iets van bass in je kicks. Je kick klinkt hierdoor niet echt stevig. Er mist iets. Ik vind je percussie best goed, alleen mogen de volumes wel iets omhoog van de hihats. Ik stoor me wel aan de piano.

@Jubke
Vocals doen me een beetje denken aan een happy hardcore achtige plaat haha.
Je lead is nog wat droog ook mist hij nog wat body. Je opbouw vind ik best goed. Je kicks klinken ook goed alleen pitcht hij wat moeilijk. Je zou hem iets langer kunnen maken bijvoorbeeld.

@Joegoslaaf
Je kicks hebben te wenig distortion. Ze klinken nog veel te clean. Meer distortion en ook zeker meer eq'en Hij klinkt nu wat modderig. Ik zou beginnen met het weghalen van 20hz < Dat scheelt denk ik al een hele hoop. Hierdoor wordt je bass layer een stuk cleaner.

Zelf heb ik weer een nieuw qult/subground achtig dingetje gemaakt. Hopelijk vlat het in de smaak. Feedback is welkom.

Mooi gedaan, idd zou ik wat meer met het ritme spelen op het laatst, maar klinkt al vet :thumbsup:. Geluid komt me bekend voor van een Geck-e track geloof ik?

Vincent227 schreef:
@The Venator

Ik ben met de feedback van jullie aan de slag gegaan. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

Leuke sounds, alleen de kicks komen geloof ik niet helemaal door? Klinkt lekker vrolijk!

-

Heb zelf even een ideetje geschetst, niet geweldig uitgewerkt, maar wat vinden jullie hier zo ver van? Wel even HD afspelen ^^ .

[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/19610360/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:27 

Mod edit: Eerst dus zelf feedback geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 14:51 

Hardtraxx Elite

Dit is nu al de 2e keer, geef zelf eerst eens feedback man!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 15:10 

ben ik te goed voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:27 

Hardtraxx Elite

Wtf... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:45 

Hardtraxxer

@The Exorsist Ik hoop dat je reactie op Tim en je track beide niet serieus bedoeld zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 16:58 

Hardtraxx Elite

Berg schreef:
@The Exorsist Ik hoop dat je reactie op Tim en je track beide niet serieus bedoeld zijn..

Ben bang van wel.. Kijk eens naar zn berichten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 19:29 

Hardtraxxer

Haha dit gaat nergens over.. klinkt nergens naar sorry. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 22:06 

The Exorsist schreef:
ben ik te goed voor

Haha, jij bent grappig... not. Graag dus eerst feedback geven voordat je erom vraagt, zoals anderen al gezegd hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 22:40 

Hardtraxx Veteran

Vincent227 schreef:
@The Venator

Ik vind de sfeer die je aan het begin van het nummer neerzet echt geniaal, maar vanaf 00:53 wordt het nummer wat kaal, probeer alle synths door te zetten in de volledige melodielijn. Verder komen je kicks er inderdaad niet uit, maar als je die een goede boost geeft wordt dit een prachtproductie!

Hierbij ook mijn nieuwste plaat met een vriend van me

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 23:18 

Hardtraxxer

@The Venator:
klinkt zeker goed, sound design is een dikke prima! Ben het eens met rest over diversiteit, probeer iets te variƫren.

@Vincent227:
Ik vind je begin stuk ook vet, lekker sfeertje breng je mee!
Kick daarentegen moet echt nog wat aandacht aan geschonken worden.
Layer je leads ook nog meer, vind hem nog wat kaal.

@D-Ruz:
ook hier hetzelfde verhaal als Vincent227, kicks kunnen beter en layer je leads nog meer!

@Fantazoo:
kick klinkt vet!! Vind hem na verloop van tijd erg saai worden.
Zou wat meer sounds erin flikkeren en meer diversiteit erin gooien.

Ik ben bezig met me climax part.
Het begin moet sowieso nog flink wat aandacht hebben.
Ik wou alleen weten of ik hiermee door moet gaan :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 00:38 

Hardtraxxer

@Fantazoo, gefeliciteerd met het succesvol rippen van de kick uit 'Radical Redemption & Hard Driver - United From The Start'. Prima als je ripkicks gebruikt om te vergelijken/testen, maar noem het dan niet 'jouw' track of vermeld er tenminste even bij dat de kick geript is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 17:07 

Hardtraxx Beheerder

D-Ruz schreef:
Heb zelf even een ideetje geschetst, niet geweldig uitgewerkt, maar wat vinden jullie hier zo ver van? Wel even HD afspelen ^^ .

[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/19610360/file.html[/zippy]

Ik vind je opbouw en melodie wel erg random, ik kan hem niet volgen in ieder geval. Je leads zijn nog wat dun, probeer deze te layeren en gebruik iets meer reverb, de sounds zijn namelijk wat droog.
Kicks zijn nog wat dun, probeer hier nog wat aan te werken, ze klinken nu echt nog niet distorted genoeg.

Ik ben zelf verder gegaan met mijn qult snippet. Ik heb wat aan de eentonigheid gedaan in de climax, hopelijk vinden jullie het wat.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 17:10 

Hardtraxxer

@TheVenator Klinkt echt lekker man! Idd niet meer eentonig XD. Dit kan echt wel wat worden.

Zelf ook even verder gegaan met iets, opbouw heeft nog werk nodig, en natuurlijk nog een intro enz. En hoe uploaden jullie het dat er zo HD bijstaat, want ik hoor m op soundcloud terug en dat is heel anders dan in FL Studio en op de MP3 file zelf. Hier klinkt i dus pure schijt omdat i niet in HD is.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 20:34 

Artiest

@The venator:

Climax is best lekker, alleen vond m vetter zonder dat die melodie er in komt. Alleen je kick en bass zijn nog veel te lief voor een Qult track dus die zou ik even wat viezer maken :P

En opbouw is beetje saai, misschien een vocaaltje waar je wat leuks mee kan doen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 21:32 

Hardtraxx Newbie

@Antergy
Ik zou tussen 0:50 en 0:52 de cutoff van je lead omlaag laten gaan.
Je kick kan nog wel wat meer punch gebruiken, vind je melodie wel erg vet!

@The Venator
Erg vet nummer! Sluit me bij sjuul aan dat idd de kick en bass nog wel wat dikker kunnen.

Zelf heb ik een oud projectje van stal gehaald en beetje ge-edit.
Laat me weten wat je ervan vindt!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 08:50 

Hardtraxx Newbie

@Antergy: ik heb het idee dat je te veel detune op die square hebt zitten, hij klinkt zo niet heel lekker.
Verder is de kick wel lekker.

@The Venator: weliswaar geen hardstyle maar het is wel vet geproduceerd man, vette wobble sounds!

@Fantazoo: Ik hoor geen bas in je kick verder is de melo wel lekker en de lead ook dus probeer er wat aan te doen!

Hier is mijn nieuwe preview Witness this!

Ik sta by the way 7 November in cafe de dunne in Breda dus wie zin heeft kom knalle!

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 16:15 

Artiest

@AgentM : Vocals zijn slecht te verstaan, kick klinkt wat te 'modderig' en de screeches komen niet echt heel erg goed tot zijn recht. Verder is het idee wel tof, alleen een beetje 13/12.

@RobinNL: Probeer de lead wat voller te krijgen, mist een beetje body. Probeer een extra layer of iets meer laag toe te voegen. Ik zou persoonlijk ook iets meer variatie in de melodie proberen te brengen.

Hierbij een stukje van een bootleg waar ik mee bezig ben/was, weet niet of ik het af ga maken, maar ben wel benieuwd naar wat meningen.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:32 

Hardtraxxer

@Lunatic

Klinkt erg lekker, vind alleen de vocals totaal niet passen bij de rest van het nummer, maar dat is eerder een mening als een kritiekpunt. Technisch zit het naar mijn mening wel prima in elkaar. Sounds passen niet altijd even goed bij elkaar, het enige wat er mist is gewoon een goede afmix en het echt op elkaar afstemmen van de verschillende onderdelen van het nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 08:44 

Hardtraxxer

Eensch met de man boven mij, en ook lijkt de punch ietwat te hard te staan :D Verder wel lekker! :)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner