Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:59 

Hardtraxx Newbie

ThaBomba. schreef:
Vincent227 schreef:
@Modificator

Lekkere lead, klinkt heerlijk! Wat betreft de kick het heeft wel wat werk nodig, maar je zit op de goeie weg :)

Hier een sneakpreview waar ik op moment mee bezig ben:

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om alle feedback die ik via dit forum heb gekregen in de track te stoppen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)!

Klinkt allemaal wel aardig, maar die kick :/ Hoor je zelf niet dat die ontzettend vals pitcht t.o.v je melo?

Wow, haha ik dacht dat dat over mijn demo ging, dus ik dacht van: Huh?! Vals gepitched?!!
Omdat er boven aan je post @Modificator stond haha :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:20 

Artiest

@Vincent 227:

Opzich melodie leuk, alleen sounds mogen wat beter worden uitgewerkt en kick, met name de punch heeft nog wat werk nodig.

Geld eigenlijk voor de meeste snippits die ik voorbij hoor komen. Ideetjes zijn er wel alleen de uitwerking kan beter en dat leer je alleen maar door veel bezig te zijn en niet te snel tevreden zijn met je sounds. Blijven knutselen :P

Ik heb samen met iemand een nieuwe track 'bijna' af. Ben nog van plan een leuk vocaaltje erbij te zoeken en dan alles te perfectioneren, maar ben benieuwd of jullie nog verbeterpuntjes horen of wat jullie er sowieso van vinden :)

AUB even in HD luisteren of downloaden.

[zippy]http://www45.zippyshare.com/v/87195218/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 15:36 

Hardtraxxer

Vincent227 schreef:
@Modificator

Lekkere lead, klinkt heerlijk! Wat betreft de kick het heeft wel wat werk nodig, maar je zit op de goeie weg :)

Hier een sneakpreview waar ik op moment mee bezig ben:

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om alle feedback die ik via dit forum heb gekregen in de track te stoppen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)!

Klinkt als een fijne track, alleen is je kick best wel aanwezig terwijl ie dat eigenlijk ook weer niet is... Hij klinkt niet vol genoeg en over mijn monitoren overheerst de bass een beetje over de lead... Succes verder!

Tijdje geleden deze test ook al gepost, ben nu weer wat verder. Zit alleen in over de intro, die gaat na een tijdje vervelen vind ik zelf, zou niet weten hoe ik dit kan oplossen. Inspiratie blijft uit haha!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 17:44 

Hardtraxx Newbie

sjuul schreef:
@Vincent 227:

Opzich melodie leuk, alleen sounds mogen wat beter worden uitgewerkt en kick, met name de punch heeft nog wat werk nodig.

Geld eigenlijk voor de meeste snippits die ik voorbij hoor komen. Ideetjes zijn er wel alleen de uitwerking kan beter en dat leer je alleen maar door veel bezig te zijn en niet te snel tevreden zijn met je sounds. Blijven knutselen :P

Ik heb samen met iemand een nieuwe track 'bijna' af. Ben nog van plan een leuk vocaaltje erbij te zoeken en dan alles te perfectioneren, maar ben benieuwd of jullie nog verbeterpuntjes horen of wat jullie er sowieso van vinden :)

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/10207251/file.html[/zippy]

Wow, dit klinkt het goed! Echt mijn complimenten hiervoor, mooie creativiteit en goed uitgewerkt. Knap werk man!
Misschien iets extra EQ puntjes zodat de lead net ietsjes meer helder klinkt, of kan ook zijn dat het nog niet gemastered is, maar verder echt goed werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:25 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
@Vincent 227:

[zippy]http://www54.zippyshare.com/v/10207251/file.html[/zippy]

Vergeet wat ik gezegd heb, had het nog niet in HD afgespeeld.
Klinkt erg goed allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 12:43 

Artiest

Thanks! :)

Er zit idd al een build-up van snaretjes/clapjes in, maar heel subtiel. Ik wilde het graag wat dromerig houden en dus niet zo van die standaard 'Loop' build-ups.

Heb nu overigens nog wel een klein risertje toegevoegd, die je kunt horen als je m via mijn post nog eens terug luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 20:15 

Hardtraxxer

@sjuul
Klinkt echt lekker! Heerlijk melodietje dat niet gaat vervelen, veel fx om het op te vullen en fijne kicks. Nice job! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 11:00 

Hardtraxxer

MikezDJ
Kick klinkt goed!
Screetch klinkt ook goed alleen is net ff te veel op de voorgrond.
Je track kan iets meer detail gebruiken.
Verders klinkt het prima!

Ik heb zelf een remake gemaakt van Zatox & Vamper - The Revolution :)

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 13:05 

Hardtraxx Addict

Klinkt vet! :) Enige wat ik heb op te merken is dat de lead in het orginele wat meer gefocust is op de hogere frequenties. Voor de rest goed gelukt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 14:11 

Hardtraxx Beheerder

DigitalEarthquake schreef:
MikezDJ
Kick klinkt goed!

Enjoy!

Klinkt wel goed, maar zoals Toffee al zei is de lead wat dof tov het origineel. Ik vind daardoor de square lead wat slap overkomen. Verder klinkt het wel net zoals het origineel :P

Zelf een nieuwe melodie gemaakt. Ben best tevreden over de lead en de melodie. Geeft imo een leuke sfeer mee.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 15:25 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
DigitalEarthquake schreef:
MikezDJ
Kick klinkt goed!

Enjoy!

Klinkt wel goed, maar zoals Toffee al zei is de lead wat dof tov het origineel. Ik vind daardoor de square lead wat slap overkomen. Verder klinkt het wel net zoals het origineel :P

Zelf een nieuwe melodie gemaakt. Ben best tevreden over de lead en de melodie. Geeft imo een leuke sfeer mee.

Klinkt goed! Doet me een beetje denken aan Atmozfears qua melodie en lead.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2014 20:00 

Hardtraxxer

@The Venator
Lekkere melo hoor :thumbsup: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 20:21 

Hardtraxxer

@the venator niks op aan te merken, klinkt lekker! :D
@D.E klinkt zeker goed, alleen idd wat dof, maar verder net zoals het origineel

^^
Edit: dit is een preview dus het klinkt nog een beetje leeg, we hebben er net 2 uurtjes werk inzitten dus er word nog aan gewerkt. maar wat vinden jullie van het concept?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 20:26 

Hardtraxx Beheerder

Standaard Sylenth.1 Arpegiator. Klopt dat?

Reversed is wel lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2014 21:48 

Hardtraxxer

Klopt hahaha. Die passen we binnenkort wel aan. Echt mooi klinkt ie ook niet :$. Maar voegt toch wel wat toe ^^
En thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 13:54 

Hardtraxx Newbie

D.E.Q.: die lead klinkt echt lekker, bijna uniek aan het origineel lekker!

Mikedj: je midintro klinkt lekker alleen aan die kick valt nog wel een hoop te EQen.
het stuk met de melo er onder heb je alleen te veel frequencies die elkaar tegen werken.

Hierbij een preview van de midintro van mijn nieuwe project No Mercy.

Eind deze maand ben ik te vinden op T Allerkleinste Raveje in Breda.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:45 

Hardtraxxer

@AgentM Kick klinkt wel leuk misschien iets crunchier? En vocals misschien wat harder, enige wat ik er op aan te merken heb.

Nieuw melodietje gemaakt zeg even wat je er van vind. Kick staat express wat zacht zodat je de melodie beter hoort.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 15:50 

Hardtraxx Newbie

Thanks Antergy. Wilde in de afmix inderdaad de highs en mids nog wat omhoog trekken dat hij wat crunchier wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 17:08 

Hardtraxxer

@The Venator, lekkere melodie. Lead i.c.m. de kick klinken ook super alleen zou ik de kick wat meer laten meepitchen met de melodie (voor m'n gevoel mis ik dat een beetje).

@WhiteNoisez, reversed klinkt goed en de screeches bij de intro klinken kwa sound ook prima (alleen nog een beetje dunnetjes) die uitglijder van de screech omhoog vind ik minder. De melodie/arp vind ik persoonlijk wat rommelig en simpel en ik heb het idee dat ie een vals is op 1.17 (of het past niet helemaal). De kick en screech die eronder zitten vind ik wel echt goed gelukt.

@AgentM, lekker sfeer, goeie opbouw en dikke sounds. Vind de opzet van deze raw track écht super vet. Ben benieuwd naar het resultaat. Vocals zijn nauwelijks te horen/verstaan zoals Antergy al zei ;)

@Antergy, de akkoorden die je gebruikt zijn wel oké maar de melodie is heel eentonig omdat bij elk akkoord het verloop het zelfde is. Meer variatie aanbrengen in de melodie lijkt me wel gepast. Daarnaast zou wat meer detune op je lead ook wel helpen.

Zelf ook bezig geweest met een nieuwe bootleg:

Heb sinds kort een nieuwe woning en de akoestiek van mijn werkplek/studio is op dit moment ontzettend kut, nooit gedacht dat het zo veel invloed kon hebben. Ik kan zelf dus niet écht goed beoordelen hoe het echt klinkt. Anyways, de melodie vind ik wel behoorlijk gelukt het finetunen van m'n sounds en de opbouw komt dus nog. Acapella/vocals hoop ik ook snel te vinden (want die is geweldig in het origineel).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 18:55 

Hardtraxxer

@evasive. Klinkt allemaal prima ;) , ik heb het idee dat je leadsynth iets te hard staat... Verder kan het natuurlijk wat meer opvulling gebruiken maar dat zei je zelf ook al.

@AgentM. Dikke duim voor de sfeer :thumbsup: . Ik neem aan dat de geluiden op 0.10 pistoolschoten moeten voorstellen? Vind ze namelijk niet echt als schoten klinken :$ . Verder mag er inderdaad wat meer crunch in de kick en is de vocal wat onduidelijk.

Hier een projectje waar ik momenteel mee bezig ben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 19:35 

Hardtraxxer

@AgentM: Ik vind je opbouw goed alleen wat er daarna komt zit weinig variatie in. Kick mag iets meer bass en je screech een iets kortere reverb imo.

@antergy: Wat Evasive zegt, het is ietwat eentonig maar ik denk zeker dat het wat kan worden als je er een vette lead bij kan maken!

@Evasive: lekkere track man! zou alleen je lead wat meer compressen en er wat high end afhalen.

Ben zelf op het moment met dit bezig. Iemand feedback?

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2014 23:49 

Hardtraxxer

Thanks voor de feedback guys! :thumbup:

AgentM schreef:
Mikedj: je midintro klinkt lekker alleen aan die kick valt nog wel een hoop te EQen.
het stuk met de melo er onder heb je alleen te veel frequencies die elkaar tegen werken.

Hoe kan ik dit beter maken zodat de frequencties elkaar niet tegen werken? Hoe valt dit te controleren? Eq'en? En onder/boven welke waardes moet ik dan blijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:14 

Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
Thanks voor de feedback guys! :thumbup:

AgentM schreef:

Hoe kan ik dit beter maken zodat de frequencties elkaar niet tegen werken? Hoe valt dit te controleren? Eq'en? En onder/boven welke waardes moet ik dan blijven?

Voor je leads zo veel mogelijk laag weg EQ-en, desnoods een extra spoor met een laag/bass/low tonen, filtertje erover om de ''scherpe'' randjes weg te halen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 09:51 

Hardtraxx Newbie

Wat punthoofd zegt, hoogst waarschijnlijk zit er te veel laag in lead waardoor het laag van je kick niet meer alleen is en dus samen met het laag van je lead door moet en dat gaat niet. Ik zou een low shelf op je lead zetten zo rond de 200/300hz en dan langzaam naar beneden halen totdat ze samen door 1 deur kunnen.

Awethority: Klinkt lekker wat je gemaakt hebt, lekker donker. De vocal voor de climax mag alleen wat harder. Is bij mijn preview hetzelfde verhaal maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2014 17:54 

Hardtraxxer

@AgetnM, thanks! Ja klopt, je hebt gelijk, hij springt er nu nog niet echt uit...
Vorige  1 ... 210, 211, 212, 213, 214, 215, 216 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner