@The Venator, lekkere melodie. Lead i.c.m. de kick klinken ook super alleen zou ik de kick wat meer laten meepitchen met de melodie (voor m'n gevoel mis ik dat een beetje).
@WhiteNoisez, reversed klinkt goed en de screeches bij de intro klinken kwa sound ook prima (alleen nog een beetje dunnetjes) die uitglijder van de screech omhoog vind ik minder. De melodie/arp vind ik persoonlijk wat rommelig en simpel en ik heb het idee dat ie een vals is op 1.17 (of het past niet helemaal). De kick en screech die eronder zitten vind ik wel echt goed gelukt.
@AgentM, lekker sfeer, goeie opbouw en dikke sounds. Vind de opzet van deze raw track écht super vet. Ben benieuwd naar het resultaat. Vocals zijn nauwelijks te horen/verstaan zoals Antergy al zei

@Antergy, de akkoorden die je gebruikt zijn wel oké maar de melodie is heel eentonig omdat bij elk akkoord het verloop het zelfde is. Meer variatie aanbrengen in de melodie lijkt me wel gepast. Daarnaast zou wat meer detune op je lead ook wel helpen.
Zelf ook bezig geweest met een nieuwe bootleg:
Heb sinds kort een nieuwe woning en de akoestiek van mijn werkplek/studio is op dit moment ontzettend kut, nooit gedacht dat het zo veel invloed kon hebben. Ik kan zelf dus niet écht goed beoordelen hoe het echt klinkt. Anyways, de melodie vind ik wel behoorlijk gelukt het finetunen van m'n sounds en de opbouw komt dus nog. Acapella/vocals hoop ik ook snel te vinden (want die is geweldig in het origineel).