Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:00 

Hardtraxx Elite

gebruik je weer 3 posts…. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:30 

Hardtraxx Veteran

@Modificator Thanks voor de feedback!

@AvixDJ Thanks voor de feedback! Een paar pagina’s terug heeft DigitalEarthquake een MIDI gepost om te gebruiken. Misschien dat je die hebt geluisterd :P? Ik ga er aan werken.

Je remake klinkt goed, heel erg vette synth ook. Heb er weinig op aan te merken.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:12 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
gebruik je weer 3 posts…. :P

Haha sorry :$

@DJ_Tim
@ThaBomba
Wat vinden jullie van m'n bootleg?

www.youtube.com/watch?v=HKNey2jEAwA
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:36 

Hardtraxx Veteran

@Modificator Sorry helemaal overheen gekeken. Klinkt allemaal wel goed synths en alles. Het klinkt allemaal best wel clean behalve je kick, misschien wat beter EQen nog? Deze klinkt nu niet echt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 22:39 

Hardtraxxer

Modificator:
Ik zou de kick inderdaad wat meer eq'en (meer highs) en nog keer goed kijken naar de volume verhoudingen. Kick mag iets harder qua volume.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 12:57 

Hardtraxxer

Beetje aan het klooien met deze leads en melodie

(Ik wil trouwens niet alle props voor de melodie aangezien ik die in me eentje nooit zo zou hebben gekregen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 13:00 

Hardtraxx Elite

Klinkt lekker! Zeker nog niet perfect maar klinkt echt al goed! Kick is (vind ik) nog wat onstabiel. Lead mag ook nog iets breder imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 14:28 

Hardtraxxer

@Tim Ik ga in ieder geval nog de low freqs strakker maken. Misschien dat hij dan wat stabieler wordt? Thanks voor de feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 19:55 

Hardtraxxer

Berg schreef:

Misschien vet om je leads wat te distorten, dat kan de lead ook wat grootser laten klinken.
Modificator schreef:
Wat vinden jullie van m'n van Gold Skies?

Sander van Doorn, Martin Garrix & DVBBS - Gold Skies (Modificator Bootleg)
http://www.youtube.com/watch?v=HKNey2jEAwA

- Modificator

werk aan je Kick die klinkt niet clean, en je leads kunnen wel wat reverb en delay gebruiken denk ik.

Wat vinden jullie van deze melody, afmaken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 20:06 

Hardtraxxer

@sensa
Ten eerste, goeie sounddesign! In je melody zitten soms gaps waarin niet veel gebeurt. Probeer er nog een catchy bassline bij te doen en eventueel wat FX om de melodie wat interessanter te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 21:23 

Hardtraxxer

Rayne schreef:
@sensa
Ten eerste, goeie sounddesign! In je melody zitten soms gaps waarin niet veel gebeurt. Probeer er nog een catchy bassline bij te doen en eventueel wat FX om de melodie wat interessanter te maken.

bassline zit er nu bij! heb ff nieuwere versie geupload
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 22:38 

Hardtraxxer

sensa schreef:
Rayne schreef:
@sensa

bassline zit er nu bij! heb ff nieuwere versie geupload

Klinkt al een stuk beter en interessanter! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 12:58 

Hardtraxx Elite

@Sensa Lekkere sounds! Melodie vind ik niet geweldig maar je kunt hem wel gebruiken. Ik vind hem zelf een beetje saai maar das gewoon smaak. Kick en synth klinken lekker!

Ik heb mijn stukje nog wat uitgewerkt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/95058939/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 13:43 

Hardtraxx Newbie

DJ_Tim schreef:
@Sensa Lekkere sounds! Melodie vind ik niet geweldig maar je kunt hem wel gebruiken. Ik vind hem zelf een beetje saai maar das gewoon smaak. Kick en synth klinken lekker!

Ik heb mijn stukje nog wat uitgewerkt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden! :)

[zippy]http://www15.zippyshare.com/v/95058939/file.html[/zippy]

Wow lekkere melo, klinkt goed! Voor de rest alleen je Sounddesign wat opschroeven maar voor de rest klinkt lekker!
Wat vind je hiervan?

sensa schreef:
Berg schreef:

Misschien vet om je leads wat te distorten, dat kan de lead ook wat grootser laten klinken.
Modificator schreef:
Wat vinden jullie van m'n van Gold Skies?

Sander van Doorn, Martin Garrix & DVBBS - Gold Skies (Modificator Bootleg)
http://www.youtube.com/watch?v=HKNey2jEAwA

- Modificator

werk aan je Kick die klinkt niet clean, en je leads kunnen wel wat reverb en delay gebruiken denk ik.

Wat vinden jullie van deze melody, afmaken?

@Sensa je sounddesign klink echt goed, melo is lekker en je kick past er goed bij, ga zo door!

Wat vind je van mijn stukje?
https://soundcloud.com/modificatordj/melo-new-kick-d
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 14:44 

Hardtraxxer

@Sensa Heerlijk. Zeker mee doorgaan. :)
@Tim ik vind de melodie op 35 sec lekkerder dan die op het eind. En inderdaad de sound design wat beter
@Modificator ik vind de lead heel fijn maar de melodie spreekt me niet aan

Ik heb een vraagje over de 'grootte' van leads. Ik krijg het zelf namelijk niet voor elkaar om echt een grote lead qua geluid te krijgen.

Ik probeer wel verschillende synths te maken, deze te layeren en dan te kijken wat er nog mist qua frequencies (laag, hoog). Hier maak ik dan vervolgens nog een synth voor en deze synths eq ik dan zodat ze wat lekkerder bij elkaar passen. Vervolgens wat klooien met Stereoprocessor van Melda Productions en reverb.

Is dit the way to go of doen jullie het op een totaal andere manier?
Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:07 

Hardtraxx Newbie

Berg schreef:
@Sensa Heerlijk. Zeker mee doorgaan. :)
@Tim ik vind de melodie op 35 sec lekkerder dan die op het eind. En inderdaad de sound design wat beter
@Modificator ik vind de lead heel fijn maar de melodie spreekt me niet aan

Ik heb een vraagje over de 'grootte' van leads. Ik krijg het zelf namelijk niet voor elkaar om echt een grote lead qua geluid te krijgen.

Ik probeer wel verschillende synths te maken, deze te layeren en dan te kijken wat er nog mist qua frequencies (laag, hoog). Hier maak ik dan vervolgens nog een synth voor en deze synths eq ik dan zodat ze wat lekkerder bij elkaar passen. Vervolgens wat klooien met Stereoprocessor van Melda Productions en reverb.

Is dit the way to go of doen jullie het op een totaal andere manier?
Alvast bedankt :)

Veel layeren inderdaad, EQ en detuned leads helpt ook heel vaak, chords als melodie zorgt ook voor een krachtiger geluid, wat ik heel vaak doe is verschillende toonhoogtes, geen idee of dit hoort maar ik doe het en voor mij klinkt het goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 16:35 

Hardtraxxer

Berg schreef:

(Ik wil trouwens niet alle props voor de melodie aangezien ik die in me eentje nooit zo zou hebben gekregen)

Ik zou zeggen kick iets harder, en misschien een zachte bassline eronder voor wat extra opvulling? verder goed hoor

Zelf ook weer wat gemaakt, graag feedback, want het is nog lang niet af. Bij dat stukje met die pluck komen nog vocals daarom is dat een beetje leeg.

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 02:44 

Hardtraxxer

Ik had een creatief momentje, en heb 3 midis gemaakt. Ik zou graag horen welke jullie het beste vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:54 

Hardtraxx Newbie

Antergy schreef:
Ik had een creatief momentje, en heb 3 midis gemaakt. Ik zou graag horen welke jullie het beste vinden.

Ik vind vooral 2 en 3 cool!

Wat vind je hiervan? :)

[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/31587932/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:55 

Hardtraxxer

Modificator schreef:
Antergy schreef:

Ik vind vooral 2 en 3 cool!

Wat vind je hiervan? :)

[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/31587932/file.html[/zippy]

Ik vind het een lekkere melodie, en een mooie scherpe lead. Alleen je kick heeft nog wat werk nodig, maar dat vind ik persoonlijk het moeilijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:23 

Hardtraxxer

Modificator: Ik vind de lead en melodie echt goed, kick kan beter maar als ik het goed heb (slechte speakers atm) zou ik me niet laten stoppen door deze kick omdat hij wel redelijk klinkt. Zal zometeen nog een keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 01:10 

Hardtraxxer

@Modificator

Lekkere lead, klinkt heerlijk! Wat betreft de kick het heeft wel wat werk nodig, maar je zit op de goeie weg :)

Hier een sneakpreview waar ik op moment mee bezig ben:

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om alle feedback die ik via dit forum heb gekregen in de track te stoppen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:26 

Hardtraxx Newbie

Vincent227 schreef:
@Modificator

Lekkere lead, klinkt heerlijk! Wat betreft de kick het heeft wel wat werk nodig, maar je zit op de goeie weg :)

Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om alle feedback die ik via dit forum heb gekregen in de track te stoppen. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. :)!

Awesome atmosfeer, goede opbouw, klinkt wel lekker :)
Maar toch een soort gevoel dat het een beetje leeg is..
Maar verder top
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:59 

Hardtraxx Veteran

Vincent227 schreef:
@Modificator

Klinkt allemaal wel aardig, maar die kick :/ Hoor je zelf niet dat die ontzettend vals pitcht t.o.v je melo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 14:09 

Hardtraxxer

@Modificator
Thanks ga eraan werken om het minder leeg te laten klinken!

@ThaBomba.
Bedankt voor je feedback, ik moet je eerlijk zeggen, ik ben er later pas achtergekomen toen ik de track geüpload had. :$ Ben inmiddels bezig met een verbetering, om de kick wat beter te laten pitchen.
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner