Citaat:
Ik was ook even 2 uurtjes bezig geweest:
Ik vind de screeches in de mid intro nogal op de voorgrond zeg maar, daardoor lijkt volgens mij de kick wat zwakker en vallen wat andere sounds zachter weg
Ik vind dat wel dik tussendoor die korte(re) uithalen met dat koor/voice/hoe je het wilt noemen. Ben benieuwd naar de melodie die erachter gaat komen!
Ikzelf ben afgelopen week hiermee bezig geweest:
Ik kan wel wat tips gebruiken voor de mid intro heb ik het idee, daar lijken de vocals en de screech misschien wat te veel op de achtergrond? Heb er mixtechnisch geloof ik wat moeite mee om dat stuk helder te krijgen zonder dat het elkaar in de weg zit. Overige delen van de track natuurlijk ook feedback op als het kan
En dit was meer een concept omdat ik met de vocal wat aan het klooien was, maar is zo ongeveer een hele track geworden. Deze had ik een tijdje terug al geplaatst maar helaas geen feedback op gekregen!
Alvast thx voor de feedback!
NB: Vraagje @Digitalearthquake: Hoe ben jij begonnen met het ontwerpen van je lead sounds? Tutorials, experimenteren, etc? (Doel daarmee op de stappen die je doorlopen hebt, niet de exacte uitleg anders krijg je toch maar dat ik/iemand hetzelfde namaakt, moet natuurlijk wel een eigen sound ontwerpen dan)