Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 15:20 

Hardtraxxer

DigitalEarthquake schreef:
Bionic Rage
Klinkt heeeeeeerlijk!!
I <3 Raw
Somige stukjes had ik zelf iets anders in gedachten maar das gewoon een smaak ding.
Het staat goed in elkaar en heb verders niet echt veel te zeggen buiten het compliment om!
Ga zo door!

Ik heb zelf weer iets gemaakt...

Ik weet niet of ik hiermee verder ga, maarja... why not upload on Hardtraxx?? xD

Klinkt erg sick. Ik vind die lead echt heel lekker klinken persoonlijk, ik moet nog wat meer aan mijn leads werken XD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 15:22 

Hardtraxxer

Yo guys ik heb net mijn eerste poging tot hardcore gedaan en ik weet niet of jullie dit uberhaupt hardcore vinden, maar ik dacht ik share het ff. Ga please niet al te gecompliceerde feedback geven want ik weet dus nog bijna niks van hardcore. Dit is alleen een lead en een kick, zeg even wat je van beide vind please.

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:51 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Yo guys ik heb net mijn eerste poging tot hardcore gedaan en ik weet niet of jullie dit uberhaupt hardcore vinden, maar ik dacht ik share het ff. Ga please niet al te gecompliceerde feedback geven want ik weet dus nog bijna niks van hardcore. Dit is alleen een lead en een kick, zeg even wat je van beide vind please.

Speciaal voor jou:http://www.ensie.nl/definitie/Feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 21:04 

Hardtraxxer

evasive schreef:
Antergy schreef:

Speciaal voor jou:http://www.ensie.nl/definitie/Feedback

Hahahahha ik deed dit ook alleen voor de grap want dit klinkt natuurlijk naar pure stront
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:31 

Hardtraxx Elite

Waarom wil je dan feedback?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 22:36 

Hardtraxx Addict

Wow goede grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 23:55 

Hardtraxxer

@evasise de uitslag wordt 16 september bekend gemaakt en er kan gestemd worden tot 13 september 23:59 :P

Als mensen nog willen stemmen voor mij zou dat super zijn! En je moet niet vergeten de 3 pagina's te liken anders telt de stem niet, je kan ze daarna meteen weer unliken als je dat wilt! :P

Stemmen kan hier: https://wavo.me/enhancedmusic/paralyzed ... 2519110000
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 10:26 

Hardtraxx Newbie

@Digitalearthquake
Zoals gewoonlijk ben ik weer enorm onder de indruk van je productiekwaliteit! Goeie sfeer! Lekkere kick en geluiden. Het enige waar ik over wil zeuren is dat je kick raar klinkt als hij gepitcht wordt. Echt knap hoe je zoveel sfeer kan maken zonder vocals te gebruiken!

@Antergy
Je kick klinkt niet bepaald hardcorisch... Eigenlijk vind ik het maar een irritant deuntje.. Je hebt veel oefening nodig naar mijn idee.

Hele vroege preview van mijn nieuwe plaat. Ben vooral benieuwd naar wat jullie van het concept vinden. Ik moet nog veel doen oa. kicks fatsoenlijk pitchen, risers etc. toevoegen en extra effecten.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 13:41 

Hardtraxx Newbie

@BionicRage, wat een heerlijke sloop track! Die tweede kick in het eerste gedeelte klinkt trouwens echt als de kick van Menace Society - Chronic Disorder...

@Fort Noxious, concept is hardstikke goed, kick komt lekker naar buiten en sound design is ook geweldig! In het eerste gedeelte zou ik van de herhalende screech alleen iets meer lagen frequenties cutten. En op 2:06 klinkt het net alsof de muziek veels te hard staat?
Verder echt geniale track! :thumbsup:

Ik ben zelf hier al een tijd mee bezig geweest en eindelijk een beetje een idee over hoe die verder moet gaan en het begin wat 'georganiseerder/helderder' gemaakt:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 16:01 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
@Fort Noxious, klinkt wel goed, heeft zoals je zelf zegt nog wel wat werk nodig omdat het nog maar een vroege versie is. Het concept vind ik persoonlijk wat minder, maar dat is omdat er al heel veel tracks zijn met zulke screeches laatste tijd.

@HS29, Hetzelfde als hierboven ongeveer, ik ben een beetje screech moe :P. De kick kan nog wel een beetje EQ gebruiken, maar het klinkt verder wel goed.

Hier een mid-intro testje van mij ^^ .

Klinkt heel vet man ! Ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:33 

Hardtraxxer

Cruelty
Klinkt lekker, maar na een tijdje begint het saai te worden.
Misschien kan je wat meer variatie erin brengen door wat kick rolls erin te zetten
en kleine fxjes etc.
Ook staan somige geluidjes iets te hard zoals de Cymballs.
Verders prima werk! :)

Ik heb zelf ff snel een remakeje gemaakt van Frontliner - Summer omdat die zon mooie melody heeft :love:
[zippy]http://www40.zippyshare.com/v/89963696/file.html[/zippy]
Enjoy! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 18:38 

Hardtraxxer

@Cruelty cymbals staan inderdaad te hard en ook ik vind dat het saai begint te worden na een tijdje. Kleine fxjes en kick rolls, zoals DigitalEarthquake zei, zou het goed doen.

@DigitalEarthquake Vind dat de lead iets voller kan maar verder klinkt het goed! Echt respect dat je dat zo goed kan namaken :)

Ben bezig met dit alleen (heel triest) ik zit nu al vast. Ik heb altijd (niet dat dat heel lang is maar toch :P) al moeite gehad met leads. Na de tweede kick bijvoorbeeld verliest de lead al zijn kracht, iemand daar tips voor?
Melodie schreeuwt ook om feedback trouwens :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 18:56 

Hardtraxx Elite

Berg schreef:
@Cruelty cymbals staan inderdaad te hard en ook ik vind dat het saai begint te worden na een tijdje. Kleine fxjes en kick rolls, zoals DigitalEarthquake zei, zou het goed doen.

@DigitalEarthquake Vind dat de lead iets voller kan maar verder klinkt het goed! Echt respect dat je dat zo goed kan namaken :)

Ben bezig met dit alleen (heel triest) ik zit nu al vast. Ik heb altijd (niet dat dat heel lang is maar toch :P) al moeite gehad met leads. Na de tweede kick bijvoorbeeld verliest de lead al zijn kracht, iemand daar tips voor?
Melodie schreeuwt ook om feedback trouwens :$

Wat bij mij wel eens helpt is om er nog een lead onder te zetten met 0 attack, 0 sustain en een korte decay, zo krijg je dus hele korte nootjes die het begin van de noten wat extra kracht kunnen geven.

btw, welke track is die vocal ook alweer van? Ken hem wel maar kan zo niet op de naam komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 20:17 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
btw, welke track is die vocal ook alweer van? Ken hem wel maar kan zo niet op de naam komen..

Armin van Buuren - Sound of the drums
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:48 

Hardtraxxer

@antegry, ik bedoelde met m'n laatste comment naar jou (de link) dat je moet leren wat feedback geven is. Ik had je een mooi voorzetje gegeven door uitgebreid feedback te geven op jouw track. Man, wat was dat zonde van mijn tijd achteraf.

@Cruelty, ben normaal beetje allergisch voor acid leads maar ik vind deze heel goed gelukt. In combinatie met de wat rauwere kick (waarvan de punch nog iets overheerst) is dit een mooi opzetje. Ben het wel met DEQ eens dat het wat eentonig is, maar hier moet je zeker iets leuks van gaan maken.

@DigitalEarthquake, leuke nieuwe lead klinkt erg goed. Ben persoonlijk wel meer fan van je iets zweverige leads maar wat je nu hebt is in ieder geval uniek. Kick klinkt weer lekker zoals gewoonlijk ;)

Zelf ben ik weer bezig geweest met een remix, intro is nog wat saai en ik heb wat problemen met de lead (kan niet goed uitleggen maar hij is iets te cheezy ofzo). Hoop dat jullie nog wat tips hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 12:52 

Hardtraxx Veteran

evasive schreef:
@antegry, ik bedoelde met m'n laatste comment naar jou (de link) dat je moet leren wat feedback geven is. Ik had je een mooi voorzetje gegeven door uitgebreid feedback te geven op jouw track. Man, wat was dat zonde van mijn tijd achteraf.

@Cruelty, ben normaal beetje allergisch voor acid leads maar ik vind deze heel goed gelukt. In combinatie met de wat rauwere kick (waarvan de punch nog iets overheerst) is dit een mooi opzetje. Ben het wel met DEQ eens dat het wat eentonig is, maar hier moet je zeker iets leuks van gaan maken.

@DigitalEarthquake, leuke nieuwe lead klinkt erg goed. Ben persoonlijk wel meer fan van je iets zweverige leads maar wat je nu hebt is in ieder geval uniek. Kick klinkt weer lekker zoals gewoonlijk ;)

Zelf ben ik weer bezig geweest met een remix, intro is nog wat saai en ik heb wat problemen met de lead (kan niet goed uitleggen maar hij is iets te cheezy ofzo). Hoop dat jullie nog wat tips hebben!

De pitch is goed :) Niet heel storend. Screech mag wel wat meer compressed worden en wat meer reeverb. Er zit namelijk te veel stille ruimte tussen je screech en 3/4e kick. Melodie klinkt wel goed :_

Ben weer verder bezig geweest met de Nutty T remix. Heb wat compressors erover heen en meer gelayerd.
Ook een stuk van de outro als hij moet worden toegevoegd.
Nu zoek ik nog leuke opvullen en wat meer FXjes die er tussen passen.

Tips ik hoor ze graag :) Work in Progress!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 13:53 

Hardtraxxer

Nuracore
Klinkt goed. :thumbup:
Niet helemaal mijn style maar dat geeft niet.
Mix-down en variatie in de track kan misschien wat beter.

Ik heb zelf laatst een melodietje in elkaar gezet en dacht misschien vinden jullie het wat om er mee te klooien.
[zippy]http://www61.zippyshare.com/v/31375928/file.html[/zippy]
Download: http://www12.zippyshare.com/v/6889702/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2014 16:30 

Hardtraxxer

Je mist nu nog de Defqon vocal :P
Het is een leuke melodie maar ben benieuwd hoe je die gaat gebruiken in de Climax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 12:34 

Hardtraxxer

@DigitalEarthquake dikke synth ! Melodie is ook lekker pakkend alleen had ik het laatste deel wat anders gedaan :P

@Nuracore niet bepaald mijn stijl maar klinkt wel goed, zou bij de fx'en in het begin wat reverb/delay doen, klinkt nogal droog nu. Verder vallen er soms wat stiltes die je wel leuk kan opvullen met een bijv. een chord/pad, zoals na de vocals in je break. ik zou ook wat bijpassende uplifters erin gooien, verder leuk gedaan :thumbup:

@evasive screech heeft genoeg reverb wat mij betreft, zou eerder wat minder reverb en wat delay gebruiken, vind ik persoonlijk mooier klinken als je een goede verhouding hebt :) verder,, de opbouw van je lead staat wat hard tegenover je vocals, deze vallen dus een beetje weg. ik vind de lead juist wel goed hierbij :p niet bepaald te cheesy ofzo voor de vocals die je erin heb zitten :P mischien nog wat vocals in de 2de break na de climax? :x

Ben ook weer bezig geweest met alweer een house track :x

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 18:56 

Hardtraxxer

@AvixDJ, house is niet echt mijn straatje. Weet ook niet precies wat goed is en wat niet. Had wel een dikke drop verwacht alleen haha.

@DigitalEarthquake, zoals gewoonlijk heel vet! Uitwerken zou ik zeggen ;)

@Evasive, kick klinkt goed! En de rest eigenlijk ook wel, mag alleen wel wat meer variëteit hebben. Lead klinkt ook goed. Ik zou alleen nog het een en ander aan je intro doen! Verder top!

Ik was ook even 2 uurtjes bezig geweest:

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:16 

Hardtraxxer

Citaat:
Ik was ook even 2 uurtjes bezig geweest:

Ik vind de screeches in de mid intro nogal op de voorgrond zeg maar, daardoor lijkt volgens mij de kick wat zwakker en vallen wat andere sounds zachter weg
Ik vind dat wel dik tussendoor die korte(re) uithalen met dat koor/voice/hoe je het wilt noemen. Ben benieuwd naar de melodie die erachter gaat komen!

Ikzelf ben afgelopen week hiermee bezig geweest:

Ik kan wel wat tips gebruiken voor de mid intro heb ik het idee, daar lijken de vocals en de screech misschien wat te veel op de achtergrond? Heb er mixtechnisch geloof ik wat moeite mee om dat stuk helder te krijgen zonder dat het elkaar in de weg zit. Overige delen van de track natuurlijk ook feedback op als het kan :P

En dit was meer een concept omdat ik met de vocal wat aan het klooien was, maar is zo ongeveer een hele track geworden. Deze had ik een tijdje terug al geplaatst maar helaas geen feedback op gekregen!

Alvast thx voor de feedback!

NB: Vraagje @Digitalearthquake: Hoe ben jij begonnen met het ontwerpen van je lead sounds? Tutorials, experimenteren, etc? (Doel daarmee op de stappen die je doorlopen hebt, niet de exacte uitleg anders krijg je toch maar dat ik/iemand hetzelfde namaakt, moet natuurlijk wel een eigen sound ontwerpen dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2014 19:20 

Hardtraxxer

Jubke
Uhm... gewoon ervaring denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 10:32 

Hardtraxx Veteran

@alle,

Bedankt voor de feedback :) Ik ga er gelijk aan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 17:24 

Hardtraxxer

evasive schreef:
AvixDJ schreef:
evasive schreef:
@AvixDJ, klinkt heeel erg professioneel! Lekkere plaat ook. Vind nog steeds de drop/climax net geen lekkere melodie hebben. Heb je de mastering zelf gedaan of laten doen? Als je het hebt laten doen ben ik benieuwd waar.

Thanks ! Ik heb de mixdown / mastering allemaal zelf gedaan :P

Super knap man, erg professioneel. Wanneer hoor je de uitslag? Zal ook nog even netjes stemmen voor je trouwens.

@antegry, serieus snap je niet hoe het werkt hier? Eerst normaal feedback geven voor je feedback ontvangt, het is hier geen trackdump. Zeggen dat je een track vet vindt is overigens geen feedback geven imo. Ik geef je toch maar even feedback en hoop dat je de volgende keer zelf ook die moeite neemt voor anderen...

Je melodie is catchy, goed dus. Ik vind de lead wat dunnetjes en droog (als je meerdere layers hebt komen de achterliggende niet goed door) de volume dus iets omhoog en wat meer reverb erover. Je kick heeft wel en goed karakter en sub, ik zou em alleen wat voller maken door deze te layeren en de verschillende layers iets uit elkaar te schuiven (horizontaal van elkaar enkele milisecondes - krijg je vaak mooi vol effect van, soms ook niet). Ohja en die belletjes aan het einde kunnen echt niet meer :P

Je vocals zijn oké, alleen is de uitspraak niet best (niet echt engels en dat hoor je). Misschien dat je het zelf hebt ingesproken? Je hebt mensen die je eigen gemaakte tekst zingen/lezen voor 5 dollar (fiverr.com) zeker een aanrader als je serieus door wil. Vet trouwens dat je tutorials maakt!

Thanks man! Sorry dat het zo lang duurde. En idd mn vocals zijn niet zo goed, ik heb je advies opgevolgd qua leads, maar ik gebruik nu de standaard fl studio reverb, heb je misschien een goede gratis plugin voor reverb? Mijn kick layeren moet ik nog aan werken, en over die vocals, ik heb geld over, dus dat doe ik misschien wel een keer. En die belletjes was een experiment, het valt dus niet zo in de smaak, weten we dat ook weer. Nogmaals erg bedankt voor je feedback, het helpt echt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 21:23 

Hardtraxxer

Hey iedereen! Zoals je misschien al las in mijn bericht hier boven, ging ik iets doen aan mijn leads en kick. Nou die lead is aardig gelukt, (in deze file staat i expres zachter), maar de kick ben ik nog mee bezig. De eerste is de edit, en de 2e is het origineel. Zeg even welke je beter vind, en wat ik er eventueel aan zou moeten veranderen. Mening over melodie mag ook trouwens. Kortgezegt eigenlijk alles dus :P.

Vorige  1 ... 203, 204, 205, 206, 207, 208, 209 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner