Stukkie terug moeten bladeren voor de tracks, dus hier en daar e.a. geluisterd. Hieronder de feedback (niet als quotes want dan werd de post te lang).
@RobinNL, vind de vocals heel erg vet kun je heel veel moois mee lijkt me. Je hebt een goede melodie gemaakt die er mooi op aansluit alleen je kick mist wat karakter en de punch komt nog niet heel goed door.
@Sensa, je hebt mooie heldere sounds dus de afmix is netjes gedaan. Kick is wat zacht naar mijn mening (of de leadsynths staan wat te hard) die komt kwa volume nog niet goed door dus. De kick zelf lijkt me ook wel goed klinken, maar is waarschijnlijk beter te beoordelen als ik em los of harder hoor.
@Joegoslaaf, je kunt je lead wat voller maken door met meer layers te spelen (als je een mooie leadsynth hebt kun je die dupliceren en een beetje aanpassen) vooral met verschillende octaven door elkaar en met stereo klooien voor een volle/brede sound.
@Sicknez, melodie is goed gelukt, tweede synth erin ook leuk. Nu nog een wat minder 'bouncy' kick erin en een vollere lead bouwen (en op zoek naar vette passende vocals ofzo).
@Cruelty, kick heeft goeie bass en de screeches zijn kwa sound ook goed, ze komen alleen nog niet helemaal lekker door. Heb het idee dat de boel elkaar wat in de weg zit, goed EQ'en dus. Geheel klinkt ook nog wat dof
@AvixDJ, hele chille beats haha! Wel beetje eentonig maar ben verder niet zo thuis in de reggae. Het stukkie hardstyle dat je eerder plaatste is ook erg goed gelukt. De kick mist wel wat punch maar het is goed om te zien dat je lekker experimenteerd met de bouw van je tracks.
Zelf een poosje niet meer bezig geweest met muziek maken, maar deze week weer opgepakt. Dit is het resultaat na een frisse start:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on SoundCloud
Hoop dat jullie tips hebben voor verbeteringen.