Harry Hardcore schreef:
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik heb al fn veel feedback gegeven. Ik zeg niet dat iemand er veel aan heeft of zo, maar dat terzijde.
Ik wist trouwens ook niet dat jij mod was. Venator heeft dit laatst al gemeld. Lijkt me voldoende.
Ik had al het vermoedde dat je dat zou denken, daarom zette ik eronder "Geld voor iedere post". Die regel is er zodat iedereen minstens 1x feedback krijgt. Als we op krediet werken is het 1 niet bij te houden en 2 kan het zijn dat er op sommige niet gereageerd wordt. Reageer je altijd op de eerste boven (meer mag natuurlijk ook maar sowieso degene boven je) dan krijgt iedereen feedback.
Harry Hardcore schreef:
Oke gast, maar dat ik vind een beetje kinderachtig... gast. Als je hier regelmatig komt weet je ook wel of iemand wel of geen feedback geeft. Ik vind het wat anders als hier iemand net is geregistreerd, een track dropt en voor de vorm even wat feedback geeft. Wat je dus ook met een systeem als dit bewerkstelligt.
Natuurlijk stellen we het zeer op prijs als je vaker feedback geeft! Je ziet ook dat mensen die veel feedback geven, vaker meer feedback per post krijgen. Maar zoals ik al zei, door altijd feedback te geven blijft niemand achter!