Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:35 

Hardtraxx Elite

Harry Hardcore schreef:
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik heb al fn veel feedback gegeven. Ik zeg niet dat iemand er veel aan heeft of zo, maar dat terzijde.
Ik wist trouwens ook niet dat jij mod was. Venator heeft dit laatst al gemeld. Lijkt me voldoende.

Ik had al het vermoedde dat je dat zou denken, daarom zette ik eronder "Geld voor iedere post". Die regel is er zodat iedereen minstens 1x feedback krijgt. Als we op krediet werken is het 1 niet bij te houden en 2 kan het zijn dat er op sommige niet gereageerd wordt. Reageer je altijd op de eerste boven (meer mag natuurlijk ook maar sowieso degene boven je) dan krijgt iedereen feedback.

Harry Hardcore schreef:
Oke gast, maar dat ik vind een beetje kinderachtig... gast. Als je hier regelmatig komt weet je ook wel of iemand wel of geen feedback geeft. Ik vind het wat anders als hier iemand net is geregistreerd, een track dropt en voor de vorm even wat feedback geeft. Wat je dus ook met een systeem als dit bewerkstelligt.

Natuurlijk stellen we het zeer op prijs als je vaker feedback geeft! Je ziet ook dat mensen die veel feedback geven, vaker meer feedback per post krijgen. Maar zoals ik al zei, door altijd feedback te geven blijft niemand achter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:49 

Hardtraxxer

:list: Regel zijn regels, of je het nou leuk vind of niet. klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:52 

Hardtraxxer

Rumpfy schreef:
@Stoefoe

ik vind het zeker niet slecht!! alleen de kick heb je vals gepitcht op sommige hoogtes :P
melodie vind ik ook wat minder, ik vind wel dat het voor de verderest goed in elkaar steekt

en over luider maken ,,gooi er overal een limiter op waarmee je de piek van het geluid wat zachter maakt.
Maximus op de master dan bepalen waar je je laag mid en hoog wilt plaatsen daar nog een beetje in klooien
zo doe ik het meestal kijk wat tutorials, maar masteren is niet iets wat je zo kan leren en eventjes doet,

klein introtje
[zippy]http://www4.zippyshare.com/v/43613742/file.html[/zippy]

Klinkt supervet man :thumbup:
Er mag nog wel wat meer bass in de kicks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 21:26 

Hardtraxxer

@rumpfy Klinkt vet man ! ;) alleen de screech klinkt een beetje schel ;p

@Cruelty Leuke sounds, alleen klinkt alles een beetje erg mono:p

Verveelde me dus heb een stukje reggae gemaakt :D

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 00:09 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:

kan wel zijn. Maar de vraag is dan is die feedback wel oprecht. Het viel me namelijk al op dat ik een beetje loze feedback hier en daar zag om vervolgens maar even hun eigen ding te droppen. Doet me een beetje denken aan mijn kindertijd: we doen eerst mijn zin, dan doen we jouw zin xd.
Maar goed het zal wel, ben er geen fan van. Dat weet ik wel. Bedankt voor de uitleg iig. Was er nog niet van op de hoogte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 10:04 

Hardtraxxer

@ Rumpfy thanks voor de feedback en tip, ik ga het een en ander uitproberen!

@Sicknez. Ik had het notenschema ongeveer zoals jij postte alleen ik vond dat te vrolijk voor wat ik in gedachte had vandaar dat ik de middenweg zocht en hem uiteindelijk zo heb uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 12:28 

Hardtraxxer

@Cruelty, Kick en sounds klinken goed. De punch van de kick mag wat mij betreft wat steviger... Daarnaast is het misschien leuk om er nog een extra synth bij te doen voor de opvulling zodat het niet alleen maar de screech is die je hoort.

Hier een track van mij. Hij is grotendeels af, ben zelf alleen nog niet helemaal tevreden over de mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:12 

Hardtraxxer

Harry Hardcore schreef:
Sicknez schreef:

kan wel zijn. Maar de vraag is dan is die feedback wel oprecht. Het viel me namelijk al op dat ik een beetje loze feedback hier en daar zag om vervolgens maar even hun eigen ding te droppen. Doet me een beetje denken aan mijn kindertijd: we doen eerst mijn zin, dan doen we jouw zin xd.
Maar goed het zal wel, ben er geen fan van. Dat weet ik wel. Bedankt voor de uitleg iig. Was er nog niet van op de hoogte.

Feedback is altijd goed.
De ontvanger van de feedback kan zelf wel bepalen of het relevant is of niet.
Beter iets dan niets.
Als je het er niet mee eens bent, dan zou ik maar een ander forum gaan opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:14 

Hardtraxxer

Stoefoe schreef:
@ Rumpfy thanks voor de feedback en tip, ik ga het een en ander uitproberen!

@Sicknez. Ik had het notenschema ongeveer zoals jij postte alleen ik vond dat te vrolijk voor wat ik in gedachte had vandaar dat ik de middenweg zocht en hem uiteindelijk zo heb uitgewerkt.

Sommige stukken aan het einde zijn niet helemaal goed gepitched, dus dat zou ik wel even nachecken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:20 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
@Cruelty, Kick en sounds klinken goed. De punch van de kick mag wat mij betreft wat steviger... Daarnaast is het misschien leuk om er nog een extra synth bij te doen voor de opvulling zodat het niet alleen maar de screech is die je hoort.

Hier een track van mij. Hij is grotendeels af, ben zelf alleen nog niet helemaal tevreden over de mix.

Je track heeft wel wat, alleen de kick stoort me behoorlijk.
Daar moet je nog redelijk wat werk aan verrichten.
Ik hoor vrij weinig bass.
De distortion klinkt erg plat.
En er mag meer punch in de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 15:23 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Mijn laatste knutselwerkje :) .

Klinkt wel lekker :)
Ik heb het idee dat de bass van je kick ietsjes teveel galmt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 20:28 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Harry Hardcore schreef:
Sicknez schreef:

Feedback is altijd goed.
De ontvanger van de feedback kan zelf wel bepalen of het relevant is of niet.
Beter iets dan niets.
Als je het er niet mee eens bent, dan zou ik maar een ander forum gaan opzoeken.

Ja, maar ik ben jou niet, dus dat scheelt. Mensen gaan hierdoor ook wachten met feedback geven. En... misschien ergens feedback op geven waar ze helemaal geen feedback op willen geven. En dat lijkt me voor niemand een goede zaak. Het aantal loze feedbacks was me al behoorlijk opgevallen. Maar daar zal jij je waarschijnlijk wel door aangesproken voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 12:46 

Hardtraxxer

Begin anders je eigen forum als je het er niet mee eens bent... Hoe het nu werkt is ook niet optimaal omdat er nu wel eens loze/beperkte feedback gegeven wordt inderdaad, maar jouw manier werkt al zeer zeker niet. Dan krijg je de hele tijd van dat gezeik van ik heb ooit eens op 5 mensen feedback gegeven en daarom doe ik het nu 5 keer niet... Dat is simpelweg niet te controleren en bij te houden. De manier waarop het nu gaat zie ik als de 'minst slechte' manier als je snapt wat ik bedoel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 13:57 

Hardtraxxer

Awethority schreef:
Begin anders je eigen forum als je het er niet mee eens bent... Hoe het nu werkt is ook niet optimaal omdat er nu wel eens loze/beperkte feedback gegeven wordt inderdaad, maar jouw manier werkt al zeer zeker niet. Dan krijg je de hele tijd van dat gezeik van ik heb ooit eens op 5 mensen feedback gegeven en daarom doe ik het nu 5 keer niet... Dat is simpelweg niet te controleren en bij te houden. De manier waarop het nu gaat zie ik als de 'minst slechte' manier als je snapt wat ik bedoel...

Ik vind het een beetje loos om meteen te zeggen begin anders je eigen forum dit en dat. Ik mag best mijn mening geven. Hier zitten toch niet alleen maar 12 jarigen of wel dan.
Jouw redenatie
Citaat:
Dan krijg je de hele tijd van dat gezeik van ik heb ooit eens op 5 mensen feedback gegeven en daarom doe ik het nu 5 keer niet...

vind ik ook niet echt sterk. Ik vind het niet meer dan normaal om af en toe wat feedback te geven en dus even een trackje te luisteren. Plus als niemand feedback geeft is het of gewoon blijkbaar voor niemand interessant of diegene word niet gepruimd of iets dergelijks. En je kan altijd nog even bumpen of iets dergelijks. Deze manier werkt te geforceerd en is simpelweg onvolwassen. En dat is geen mening, dat is een feit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 15:42 

Hardtraxxer

Onvolwassen wat jij wil, het probleem is echter dat zonder de regels zoals ze nu zijn velen hun track zouden droppen zonder feedback te geven om vervolgens wel feedback te verwachten (en zo ging het ook in het verleden)... Zoals het nu gaat krijgt iedereen tenminste iets terug, loos of niet. Ik snap best dat het kinderachtig overkomt maar niet iedereen is zo goudeerlijk als jij. Natuurlijk is het super dat je feedback geeft zonder zelf een track te posten, maar doe het dan ook even als je wel een track post, al is het alleen maar om het goede voorbeeld te geven. Ik stel voor dat we nu weer on-topic gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 17:07 

Hardtraxx Elite

Harry Hardcore schreef:
Ik vind het een beetje loos om meteen te zeggen begin anders je eigen forum dit en dat. Ik mag best mijn mening geven. Hier zitten toch niet alleen maar 12 jarigen of wel dan.
Jouw redenatie
Citaat:
Dan krijg je de hele tijd van dat gezeik van ik heb ooit eens op 5 mensen feedback gegeven en daarom doe ik het nu 5 keer niet...

vind ik ook niet echt sterk. Ik vind het niet meer dan normaal om af en toe wat feedback te geven en dus even een trackje te luisteren. Plus als niemand feedback geeft is het of gewoon blijkbaar voor niemand interessant of diegene word niet gepruimd of iets dergelijks. En je kan altijd nog even bumpen of iets dergelijks. Deze manier werkt te geforceerd en is simpelweg onvolwassen. En dat is geen mening, dat is een feit.

Dit topic is niet bedoelt om je mening te geven, regels zijn regels, ik heb je al uitgelegd waarom die bestaan. Iedereen wil feedback op wat hij plaatst of het nu een meesterwerk is of dikke meuk. Hou je dr gewoon aan dan krijgt niemand een waarschuwing/ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:08 

Hardtraxxer

Harry Hardcore schreef:
Ja, maar ik ben jou niet, dus dat scheelt. Mensen gaan hierdoor ook wachten met feedback geven. En... misschien ergens feedback op geven waar ze helemaal geen feedback op willen geven. En dat lijkt me voor niemand een goede zaak. Het aantal loze feedbacks was me al behoorlijk opgevallen. Maar daar zal jij je waarschijnlijk wel door aangesproken voelen.

Waarom zou ik me daardoor aangesproken moeten voelen?
Probeer je nou iets op een kinderachtige manier te insinueren?
Het moet echt een feest zijn om met jou om te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:48 

Hardtraxx Elite

Gewoon weer snippets doen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:50 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Gewoon weer snippets doen??

Lijkt me een goed plan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 18:53 

Hardtraxxer

AvixDJ schreef:
@rumpfy Klinkt vet man ! ;) alleen de screech klinkt een beetje schel ;p

@Cruelty Leuke sounds, alleen klinkt alles een beetje erg mono:p

Verveelde me dus heb een stukje reggae gemaakt :D

Even deze relaxte muziek naar voren halen om de gemoederen te bedaren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 19:39 

Hardtraxx Elite

Ook maar even feedbacken dan:P Klinkt wel grappig maar ik vind persoonlijk dat je reagae niet elektronisch kunt maken, daar heb je toch echt instrumenten voor nodig. Maar toch leuk gedaan:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 20:10 

Hardtraxxer

Sicknez schreef:
Harry Hardcore schreef:

Waarom zou ik me daardoor aangesproken moeten voelen?
Probeer je nou iets op een kinderachtige manier te insinueren?
Het moet echt een feest zijn om met jou om te gaan...

Nou, feest feest. Niet altijd natuurlijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 21:20 

Hardtraxxer

@DJ_Tim heb ook zoveel mogelijk al basic instrumenten gebruik, drum van drumstel etc :p om het toch een beetje echt te laten klinken :P

Heb hem afgemaakt, hij is gratis te downloaden :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 22:00 

Hardtraxx Elite

Ja daarom klinkt het ook wel leuk! Je mist alleen natuurlijk die akoestische feeling maarja je bent dan ook geen band:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2014 01:05 

Artiest

Mod edit: Alsof het op de vorige pagina nog niet duidelijk genoeg was, je hebt een waarschuwing te pakken. Voordat je feedback krijgt zul je eerst zelf feedback moeten geven, let hier op.
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner