Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 20:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Weer even gekut met mijn nieuwe conceptje.



het stukje waar de kick maar 2 secondne duurt is een beetje faal maar ach is maar testje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
Weer even gekut met mijn nieuwe conceptje.



het stukje waar de kick maar 2 secondne duurt is een beetje faal maar ach is maar testje :thumbup:

die trance sound in t begin is vet, ik zou dat aanhouden als synth voor je melo en wat drukker maken. Wat delay erop kan helpen :)

geïnspireerd door skleroxx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Weer even gekut met mijn nieuwe conceptje.



het stukje waar de kick maar 2 secondne duurt is een beetje faal maar ach is maar testje :thumbup:


Ik ben echt weg van jou kick gast! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:12 
 
Artiest

Heey,

Ik ben nieuw hier, geen idee of er een voorstel topic oid is? maargoed,

ik ben doolittle produce nu zon beetje 2 jaar..

@Case Dj
Opbouw is goed, alleen vind ik de lead erg droog, mag wel wat dikker+ wat extra reverb.
Kick is goed, maar in 2e en 3e bar van mello fout gepitcht.(vals)

Hier een nummer waar ik gister avond mee ben gestart..:



Beetje basic nog, maar you get the idea:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb zel ook ff wat gemaakt.
Beging van de melo , qlimax
het is nog niet echt af maar het lijkt al wel ergens op.:P

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 17:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Hardphonic schreef:

Ik ben echt weg van jou kick gast! :loving:


dankje erg leuk om te horen.

@ Doolittle.

idd de kick is perongeluk verkeerd gepitcht :$ omdat ik hem had aangepast en de kick nog niet mee had aangepast.

lead ga ik helemaal veranderen ben ik ook niet tevreden over.

bedankt voor feedback verder :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doolittle schreef:
Heey,

Ik ben nieuw hier, geen idee of er een voorstel topic oid is? maargoed,

ik ben doolittle produce nu zon beetje 2 jaar..

@Case Dj
Opbouw is goed, alleen vind ik de lead erg droog, mag wel wat dikker+ wat extra reverb.
Kick is goed, maar in 2e en 3e bar van mello fout gepitcht.(vals)

Hier een nummer waar ik gister avond mee ben gestart..:



Beetje basic nog, maar you get the idea:)


Je sounds klinken erg lekker. Je intro sounds zijn redelijk origineel, je kick klinkt goed en je lead is vol zat.
Alleen de intro loopt niet helemaal lekker. Dat stukje zonder snares voor de kick is heel onverwachts en voelt erg onlogisch aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 18:30 
 
Artiest

marsiascout schreef:
Je sounds klinken erg lekker. Je intro sounds zijn redelijk origineel, je kick klinkt goed en je lead is vol zat.
Alleen de intro loopt niet helemaal lekker. Dat stukje zonder snares voor de kick is heel onverwachts en voelt erg onlogisch aan.


Dankje:) hehe, ja , ik heb zojuist dat stukje verranderd, ook bezig met outro.. als er mensen zijn die het graag willen horen? Wss heb ik t vanaaf wel af gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:10 
 
Hardtraxxer

ik denk dat ik hem hier moet posten maar snap er nu echt niet meer waar ik mn stuff moet poste :)



allemaal nieuwe en oude previews die velen van jullie nog niet kennen (A) meeste moeten nog gefinished worden!

1. Dist Attack - Advocate
2. Dist Attack - A Hero
3. Dist Attack - The History Of The Future
4. Dist Attack FT. Electronic Vibes - Levels
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 20:19 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijkheid Distattack! Heuuuul vet :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:06 
 
Hardtraxxer

Nebuto schreef:
Wat een heerlijkheid Distattack! Heuuuul vet :yay:


thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

de 2de kick ik denk a hero die klinkt echt vet die wil ik graag full zien verschijnen :D maak die maar als eerste af haha! klinkt echt vet de rest doet me wel minder maar alsnog lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Even weer geprutst, deze keer met een screech even snel ee nsoort van mid intro gemaakt als test.



feedback welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 11:17 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
de 2de kick ik denk a hero die klinkt echt vet die wil ik graag full zien verschijnen :D maak die maar als eerste af haha! klinkt echt vet de rest doet me wel minder maar alsnog lekker.


thanks, die is al af :) maar we geven m niet full weg, in ieder geval nu nog niet! ik reageer op joune als ik thuis ben :)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Even weer geprutst, deze keer met een screech even snel ee nsoort van mid intro gemaakt als test.



feedback welkom :)


Als begin van een projectje is het een leuk begin!
tips van mij zijn kick stuk hoorbaarder maken en de schreech en lead stuk meer sound geven!

ik ben voor de verandering met dupstep bezig geweest.
heb de bioweapon bass pack gebruikt

download voor ''goede'' kwaliteit

http://www10.zippyshare.com/v/32873697/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 14:32 
 
Hardtraxxer

Ben nu vanochtend eens achter me computertje gekropen, en daar kwam al snel dit uit rollen :)

http://www7.zippyshare.com/v/4759837/file.html

vind de melodie zelf leuk, synth nog niet, but just the idea
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 16:51 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Even weer geprutst, deze keer met een screech even snel ee nsoort van mid intro gemaakt als test.



feedback welkom :)


Zou het niet misschien vet zijn om die screeches ook op die melodie weer te gebruiken in de climax? Beetje under attack & wake up idee :)
Klinkt vet trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 17:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Case Dj schreef:
Even weer geprutst, deze keer met een screech even snel ee nsoort van mid intro gemaakt als test.



feedback welkom :)


Zou het niet misschien vet zijn om die screeches ook op die melodie weer te gebruiken in de climax? Beetje under attack & wake up idee :)
Klinkt vet trouwens!


ja zat ik zelf ook al aan te denken :)

dankje voor feedback
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2011 22:26 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Even weer geprutst, deze keer met een screech even snel ee nsoort van mid intro gemaakt als test.



feedback welkom :)


Leuk!
die screech hoor ik er ook doorheen kan dat, bij de climax? in ieder geval een klein geluidje dat erbij zit, bij de melodie. het is nu zo vaag dat je eraan gaat storen. althans dat heb ik,

ik zou de kick ook iets meer distortion geven, hij is nu nog wat droogjes een klein beetje meer distortion is leuk imo :).

en kijk eens of je een snare erbij kan doen voor die extra attack,

hier mijn projectje van de dag. een Frontliner achtige melodie, lijkt in zekere zin op dreamdust kwam ik achter haha. de kick is nog wel een sample, wilde dat het snel wat leuker zou klinken.


http://www39.zippyshare.com/v/69191585/file.html

Feedback me as much as possible :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 14:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

@ Axora

eerst even over jou conceptje.

ik vind de melodie echt heel vet klinken de opbouw met piano vind ik ook wel leuk alleen moet je alles nog veven beter eq'en :thumbup: .

over mijn ding die screech gaat inderdaad door in de melodie net na de climax, dit heb ik al een beetje aangepast waardoor hij nu niet meer onder de melodie loopt en het dus minder storend maakt.

de kicks ga ik ietsjes veranderen maar het oude concept met deze kicks dus. blijft wel bestaan ik maak ergewoon een rauwere versie van.

dankje voor je feedback :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@Axora: Ik vind het 'hawaii' gehalte iets te hoog in het begin. Weet niet of dat de sfeer is die je ook wilt creëren, maar ik voel me alsof ik op een eilandje sta, en een bloemen krans om mijn nek krijg. De melodie klinkt wel goed, zou ik zeker wat mee doen! Alleen de kick komt niet lekker door. Kan hem dus ook niet goed beoordelen. Nog ff EQ'en dus :)

@Cees: In de opbouw klinkt 't erg goed. Ik krijg echt zin in de climax! Kicks klinken ook goed, pitchen lekker mee. Kan nog wel aan gewerkt worden, maar ben zelf niet deskundig genoeg om daar veel nuttigs over de zeggen :P Enige wat ik nog mis een beetje 'karakter'. Er moet meer gebeuren met de melodie denk ik, maar weet niet precies wat. Iig een project om zeker nog verder mee te gaan imo!

Hier iets waar ik mee bezig ben. Moet nog een hoop gebeuren, maar ben wel tevreden over de eerste kick. De kick change ben ik nog mee aan t worstelen. Nu heb ik gewoon een hardere, hollere punch erop gezet.
Graag wat feedback mbt. kicks, sfeer en wat ik misschien met de tweede climax kan doen?



Thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:48 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

oke al gefixed:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:46 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
@ Axora

eerst even over jou conceptje.

ik vind de melodie echt heel vet klinken de opbouw met piano vind ik ook wel leuk alleen moet je alles nog veven beter eq'en :thumbup: .

over mijn ding die screech gaat inderdaad door in de melodie net na de climax, dit heb ik al een beetje aangepast waardoor hij nu niet meer onder de melodie loopt en het dus minder storend maakt.

de kicks ga ik ietsjes veranderen maar het oude concept met deze kicks dus. blijft wel bestaan ik maak ergewoon een rauwere versie van.

dankje voor je feedback :thumbup:


Thanks, ja dit was pas 1 dagje werk he :). ik moet ook nog even kijken, datpiano deel moet ik nog wat aanpassen, @mr_vertigo. ik vind t inderdaad wat hawai achtig nu je t zegt ;p, ik ga er maar eens wat aan doen,. eerst wat zaken regelen dat ik cubase met 50% discount krijg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:52 
 
Hardtraxxer

mr_vertigo schreef:
@Axora: Ik vind het 'hawaii' gehalte iets te hoog in het begin. Weet niet of dat de sfeer is die je ook wilt creëren, maar ik voel me alsof ik op een eilandje sta, en een bloemen krans om mijn nek krijg. De melodie klinkt wel goed, zou ik zeker wat mee doen! Alleen de kick komt niet lekker door. Kan hem dus ook niet goed beoordelen. Nog ff EQ'en dus :)

@Cees: In de opbouw klinkt 't erg goed. Ik krijg echt zin in de climax! Kicks klinken ook goed, pitchen lekker mee. Kan nog wel aan gewerkt worden, maar ben zelf niet deskundig genoeg om daar veel nuttigs over de zeggen :P Enige wat ik nog mis een beetje 'karakter'. Er moet meer gebeuren met de melodie denk ik, maar weet niet precies wat. Iig een project om zeker nog verder mee te gaan imo!

Hier iets waar ik mee bezig ben. Moet nog een hoop gebeuren, maar ben wel tevreden over de eerste kick. De kick change ben ik nog mee aan t worstelen. Nu heb ik gewoon een hardere, hollere punch erop gezet.
Graag wat feedback mbt. kicks, sfeer en wat ik misschien met de tweede climax kan doen?



Thanks :)



Kick is idd heel erg hol, mist distortion en bass. ga daarmee spelen, camelphat of ohmicide doen wonderen, daarna alles goed EQ'en.
de synth is ook wat droogjes, detune m, layer er nog een synth bij op. misschien wat LFO. nu is het een heel plain synth, en in het laag komt die er heel lelijk uit, bij de melodie, weet niet of dat dezelfde synth is? ook komt die er weinig uit, laat dat iets naar voren komen, voor die extra bassline.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Synth is gewoon een preset uit Nexus, en in het laag is het een zo goed als preset uit Sylenth1. De synth's komen nog. Focus me nu ff op andere dingen.

Ik ga aan de eerste kick vrij weinig veranderen denk ik (zit al heel veel cam en ohm op). Vind je die ook te hol?
Tweede kick ga ik wat reverb vanaf halen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner