Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 04:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is nu de bedoeling van dit topic? Begint erg te lijken op 'Eigen Producties'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 09:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Precies. Beter worden deze en die voor 'full' dicht gegooid, want full is namelijk al 'Gratis tracks' die boven aan als sub staat en dit is precies het zelfde als het 'originele' eigenproductie subtopic...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 09:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ja idd, gooi maar dicht dit werkt niet lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als jullie nou gewoon reacties geven, zou het wel gewoon werken!.. een full track is trouwens niet het zelfde als een gratis track... Dit hele deel van het forum is juist gekomen omdat de eerste eigen producties te onoverzichtelijk was.. en nu is het weer niet goed! Nu is er vind ik een goed overzicht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Als jullie nou gewoon reacties geven, zou het wel gewoon werken!.. een full track is trouwens niet het zelfde als een gratis track... Dit hele deel van het forum is juist gekomen omdat de eerste eigen producties te onoverzichtelijk was.. en nu is het weer niet goed! Nu is er vind ik een goed overzicht..

Waarom zou 't eigen producties onoverzichtelijk zijn? Werkte prima. Alles op een hoop gooien en feedback geven/krijgen. Dat er nou mensen zijn die gefrustreerd raakte omdat ze soms ondergesneeuwd werden, jammer. Maar zo gaat 't nou een maal. Het punt is dat je nu dus 2 subs in de gaten moet gaan houden als je feedback wilt geven. Het makkelijke van 'EP' was dat je gewoon alles in een keer kon doen. Nogmaals, ik (en ik denk ook andere, zoals hierboven te zien) vonden dat het goed liep. Dus, never change a winning team ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Maar zo gaat 't nou een maal.


Dat is het nu juist, zo hoeft het dus niet meer te gaan in deze vorm, maarja ik vind het wel overzichtelijk zo.. en als je het niet vind, blijf je gewoon in het oude topic toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Neemt niet weg dat íedereen wel eens wordt overgeslagen. Dus geen probleem toch?
En iedereen probeert altijd zo goed mogelijk feedback te geven. Feit komt er ook nog eens bij dat je soms niet goed weet wat je over een track moet zeggen omdat je niet weet wat behulpzaam is, dingen kunnen namelijk al snel afkrakend overkomen, if you catch my drift.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja precies, maargoed dat is gewoon het risico als je iets online zet en om feedback vraagt. Maar mij gaat het er meer om, dat het nu naar mijn mening overzichtelijker is dan 1 topic. En nu we een 'eigen' producersdeel hebben, moeten we het ook wel (op een goede manier) uitbuiten. Dit brengt veranderingen met zich mee, zoals bijvoorbeeld een splitsing van het eigen producties topic. Ik vind ook dat er een verschil zit in snippets/tests en full tracks en dat beide andere feedback verdienen (de een meer over opbouw/mix/lead/kick enz, de ander meer over feel/mastering/drive enz) en ik denk dat de topics best naast elkaar kunnen leven en dan zien we wel hoe het gaat.. maar dan moet er nu wel weer feedback gegeven gaan worden :P

begin maar met de mijne haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2011 13:59 
 
Hardtraxx Newbie

Hier is onze nieuwe track :D graag comments en tips ;)



Youtube:





Soundcloud:





+ Screenshots van het project :p ging niet op 1 foto dus dan maar 2 :p


Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Nu maar wachten tot ik me krk's heb zodat ik alles mooi en eerlijk kan horen. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:00 
 
Donateur

@ Anaxibia: Leuke opzet, vind alleen een hele drukke track. Die synth is ook erg hoog en je kicks zijn wat dof naar mijn horen.

@ TP Project. Nette track. De kicks vind ik wel leuk, tis echt een keuze om ze in die trend te maken. Vind ze alleen nog weinig impact hebben. Misschien iets vollere sound geven meer distortion.

Hier zelf een kick gemaakt, 3 lagen gebruikt.

Gemaakt met:

Hydra
Chamel Phat
Ohmicide
Fruity EQ 2
iZotope Ozone
Classic Compressor
Waveshell RBass

http://www8.zippyshare.com/v/81340486/file.html

Later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Waarom gebruikt iedereen ozone? dat is een masterplugin en ik ben er ook niet van te spreken. het is best een onhandige plugin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Waarom gebruikt iedereen ozone? dat is een masterplugin en ik ben er ook niet van te spreken. het is best een onhandige plugin.


Ozone 4 is baas, staat bij mij op elke channel ongeveer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik gebruik 'm nooit vind het echt een klote ding ik laat mijn tracks wel door anderen masteren dan door zo'n **** plugin te gebruiken

(komt best dreigend over ofniet) :$ :$
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
ik gebruik 'm nooit vind het echt een klote ding ik laat mijn tracks wel door anderen masteren dan door zo'n **** plugin te gebruiken

(komt best dreigend over ofniet) :$ :$
>.<


Niet echt :D
Ik gebruik hem ook niet voor mastering, gewoon als compessor/limiter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Case Dj schreef:
ik gebruik 'm nooit vind het echt een klote ding ik laat mijn tracks wel door anderen masteren dan door zo'n **** plugin te gebruiken

(komt best dreigend over ofniet) :$ :$
>.<


Niet echt :D
Ik gebruik hem ook niet voor mastering, gewoon als compessor/limiter.


kijk, daar heb je dus compressors en limiters voor haha ik haat dat ding xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:26 
 
Donateur

Ook leuk dat iedereen nog wat comments geeft over de kick. Lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Ook leuk dat iedereen nog wat comments geeft over de kick. Lol

Haha, op de grondtoon klinkt ie zeker dik, maar zodra je hem pitcht klinkt ie ietsje minder,
ff een request laat em is hard pitchen, zoals de hoge kicks van zatox enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha ben even bezig geweest, korte preview! Nog lange niet af, zo'n uurtje mee bezig geweest nu.

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:46 
 
Hardtraxxer

Case Dj schreef:
Waarom gebruikt iedereen ozone? dat is een masterplugin en ik ben er ook niet van te spreken. het is best een onhandige plugin.



Omdat Yhimself ook ozone gebruikt... >.<

Ik vind ozone maar niks, het neemt teveel geheugen in, en uiteindelijk eindig je met iets dat veel simpeler kon als je 2 vst's had gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 01:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En natuurlijk op youtube :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:45 
 
Donateur

@ Hardphonic,

Korte opzet! Wel chill gedaan, de overgang van relaxed naar hardstyle gedeelte. Tis natuurlijk kort maar heeft leuke potentie. Misschien de synths wat voller? Extra sound erbij toevoegen.

Heb de kick ff in van -D naar +G gepitched in de sample hieronder.

Ben er eerlijk gezegd ook niet echt helemaal weg van, maar tis voor eerst dat ik zo een soort kick heb kunnen maken dus vind al heel wat. De juiste freq. zoeken en eq blijft lastig als je het nooit doet.

http://www64.zippyshare.com/v/5885966/file.html

En hieronder ff met Beam vs Cyrus - Lifestyle (zelfgemaakte Melodie)

http://www64.zippyshare.com/v/87767207/file.html

Later
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
@ Hardphonic,

Korte opzet! Wel chill gedaan, de overgang van relaxed naar hardstyle gedeelte. Tis natuurlijk kort maar heeft leuke potentie. Misschien de synths wat voller? Extra sound erbij toevoegen.

Heb de kick ff in van -D naar +G gepitched in de sample hieronder.

Ben er eerlijk gezegd ook niet echt helemaal weg van, maar tis voor eerst dat ik zo een soort kick heb kunnen maken dus vind al heel wat. De juiste freq. zoeken en eq blijft lastig als je het nooit doet.

http://www64.zippyshare.com/v/5885966/file.html

En hieronder ff met Beam vs Cyrus - Lifestyle (zelfgemaakte Melodie)

http://www64.zippyshare.com/v/87767207/file.html


Later

Melodie opzich is goed, maar ik vind 't net klinken alsof er een groepje mannen op lege bierflesjes staat te blazen... Niet echt een lead waarvan ik zeg: Gaaf, dit gaat knallen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Vandaag vrij van school dus ff aan een nieuw projectje begonnen.



Lekker Raw & Dark :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:55 
 
Donateur

[/quote]
Melodie opzich is goed, maar ik vind 't net klinken alsof er een groepje mannen op lege bierflesjes staat te blazen... Niet echt een lead waarvan ik zeg: Gaaf, dit gaat knallen![/quote]

Tnx, klopt helemaal hoor! De melod is wel leuk maar helemaal niet uitgewerkt, dit zijn 3 standaard Nexus soundjes snel gemaakt omdat ik me kick ff met melodie wou horen.

GIng ff om de kick, ik had hem voorheen ook al als preview geplaatst, maar Hardphonic vroeg of ik hem meer wou laten pitchen zodoende die kicklijn.

Vind het nummer van beam vs cyrus wel vet met lifestyle, kan je denk een hele mooie hardstyle remix van maken, wil het ooit wel, maar kan dit nog lang niet. Ben nog maar aan het oefenen enzo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner