Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 00:03 

Hardtraxx Addict

Layeren. Zo maak je je sounds wat voller.
Het klinkt ook allemaal heel schel, misschien iets teveel hoog en te weinig mid erin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

D-Raw schreef:
Hallo allen,

Ik weet niet of je hier ook andere stijlen mag plaatsen qua producties. Want ik ben bezig met een house track alleen ik loop een beetje vast. Zou iemand mij misschien tips kunnen geven om het allemaal wat interessanter te maken.

@ CyrilHS

Zoals hierboven al word aangegeven ligt de kick wel redelijk op dat achtergrond.
Qua sounds en opzet vind ik het een vette track.

Volgens mij zijn alle stijlen hier wel welkom ;)

Zoals hierboven al gezegd zou ik je synths nog wat layeren voor een fijnere/vollere sound. Je white noise klinkt idd redelijk schel. Misschien nog wat meer sounds hier en daar? Ik vind persoonlijk de synth op 15 seconden wel heel erg uit het niets inkomen. Opzet is verder wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 12:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ben hier al een tijdje mee bezig. Heb een eerdere versie hier al een keertje gedropt.

Benieuwd wat jullie er van vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2014 15:59 

Hardtraxx Newbie

ThaBomba. schreef:
Ik ben hier al een tijdje mee bezig. Heb een eerdere versie hier al een keertje gedropt.

Benieuwd wat jullie er van vinden.

De kick klinkt goed :thumbup:
Alleen je lead wordt wel een beetje weggedrukt.

Ben ook met een nieuw projectje bezig, laat me weten wat je ervan vindt! :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 10:35 

Hardtraxx Newbie

RobinNL schreef:

Ben ook met een nieuw projectje bezig, laat me weten wat je ervan vindt! :)

Klinkt behoorlijk goed robinnl ik denk dat hier wel een dikke track uit kan komen!

Ik heb met samen met Will M een track gemaakt en nu een preview op youtube gezet ben beniewd wat jullie ervan vinden het is een wat rauwere track.

Http://m.youtube.com/watch?v=gL1JDBQS3MU
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 13:27 

Hardtraxxer

Heel gaaf, heel gaaf. Like van mij. Einde had misschien iets meer climax in kunnen zitten,
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 14:15 

Artiest

Source: www.facebook.com/unresolvedmedia

http://youtu.be/nzrjH2M1WlY
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2014 15:34 

Hardtraxx Elite

Bassnoize, Erg vet nummer! lekkere drive en leuke sfeer. alleen die hoge screech past niet bij de rest van je track. ;)

Hier iets nieuws van mijn kant, het is nog een beetje eentonig en de kick ben ik ook nog niet tevreden mee, maar wilde het toch even laten horen. :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 15:51 

Artiest

@tijntjuh120:

Werk wat aan je mixdown. zorg dat je levels goed staan. nu staat je ene kick bijvoorbeeld veel harder dan je andere. en zorg dat je sounds hun eigen plekje in de mix hebben door t equalizen en met stereobeeld te werken etc.

Al weer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik ben weer even bezig geweest. Ik hoor graag verbeterpunten :D

[zippy]http://www20.zippyshare.com/v/27165286/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 16:20 

Hardtraxxer

@sjuul:

tweede stuk is echt retevet!! Hele vette synth, ik zou er alleen persoonlijk een veel scherpere kick eronder doen.
Voor de rest top!!
Eerste stuk is helaas niet zo heel boeiend, zou meer van dat tweede stuk zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 01:27 

Hardtraxx Newbie

sjuul schreef:
@tijntjuh120:

Werk wat aan je mixdown. zorg dat je levels goed staan. nu staat je ene kick
bijvoorbeeld veel harder dan je andere. en zorg dat je sounds hun eigen plekje in de mix hebben door t equalizen en met stereobeeld te werken etc.

Al weer een tijdje geleden dat ik hier iets heb geplaatst, maar ik ben weer even bezig geweest. Ik hoor graag verbeterpunten :D

Je laat de track heerlijk opkomen bij het begin, Je tussen FX's zijn ook erg leuk, Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de tok die in je kick zit. Deze mag inderdaad wat scherper, dat zou de track 10x beter maken in mijn oren... Maar goed werk!

Dit is een track waar ik mee bezig ben geweest, Ik zou graag horen wat jullie er van denken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 13:25 

Hardtraxx Beheerder

sjuul schreef:
@tijntjuh120:

Werk wat aan je mixdown. zorg dat je levels goed staan. nu staat je ene kick bijvoorbeeld veel harder dan je andere. en zorg dat je sounds hun eigen plekje in de mix hebben door t equalizen en met stereobeeld te werken etc.

Frontliner kicksjes ^^. Synth in het tweede stuk is errug vet! Waarmee heb je die gemaakt :$?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 16:49 

Artiest

The Venator schreef:
sjuul schreef:
@tijntjuh120:

Frontliner kicksjes ^^. Synth in het tweede stuk is errug vet! Waarmee heb je die gemaakt :$?

Kicks zijn gewoon van mezelf. Main geluid van de synth is 2 saws in sylenth en dan een bandpass filter met veel resonance met distortion plus nog wat andere laagjes om op te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 17:06 

Hardtraxx Beheerder

Ik snap niet dat mensen altijd maar denken dat andere mensen geen oren hebben. Ik kan hier 100% uit opmaken dat het de Frontliner kick is die hij gratis weggegeven heeft. Sorry hoor, maar denk je soms dat ik doof ben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 01:51 

Hardtraxxer

Preview van mijn eerste project.

Nvmd. Ik weet genoeg. Verhaalachtige lijn met muziek proberen uit te beelden en daar een beat van te maken werkt dus niet. Ik laat m nog even staan voor de geiinteresseerden. -.- Is meer een opstapje om een echte (muziek) track te maken, maar begon sterk te twijfelen om er nog verder aan te werken en een bepaalde melodie in te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 04:54 

Artiest

The Venator schreef:
Ik snap niet dat mensen altijd maar denken dat andere mensen geen oren hebben. Ik kan hier 100% uit opmaken dat het de Frontliner kick is die hij gratis weggegeven heeft. Sorry hoor, maar denk je soms dat ik doof ben?

speciaal voor jou dan, beide kicks in de track. enige wat hetzelfde is is de toonhoogte. daarbuiten ben je dan toch redelijk doof ja.

[zippy]http://www48.zippyshare.com/v/82224346/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:10 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
The Venator schreef:

speciaal voor jou dan, beide kicks in de track. enige wat hetzelfde is is de toonhoogte. daarbuiten ben je dan toch redelijk doof ja.

Snap zowieso niet dat mensen niet begrijpen dat als je gewoon doet wat bijvoorbeeld frontliner doet, je een zelfde kick kan maken als die van frontliner. Denk je dat de kick die frontliner weg heeft gegeven zijn 'beste' kick die hij tot nu toe gemaakt heeft? Het is vrij simpel om deze kick na te maken.. als je weet wat je doet teminste. Maar dat schijnen mensen hier niet te kunnen begrijpen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:06 

Hardtraxx Addict

Punthoofd jij gebruikt zeker schope..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:34 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:

nee, ik gebruik geen schope. Vanwaar deze vraag ? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:50 

Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
Joeyvg schreef:

Blutonium Boy kan ook elke kick na maken.. met schope :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 15:57 

Hardtraxxer

Joeyvg schreef:
Punthoofd schreef:
Joeyvg schreef:

Blutonium Boy kan ook elke kick na maken.. met schope :P

Daarom is BB toch ook zó goed?! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 11:31 

Hardtraxxer

@BassNoize

wat een gruwelijk vette track! vind alleen de screech in de laatste climax een beetje schel klinken.

verder echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 20:09 

Hardtraxxer

Harry Hardcore schreef:
Preview van mijn eerste project.

Nvmd. Ik weet genoeg. Verhaalachtige lijn met muziek proberen uit te beelden en daar een beat van te maken werkt dus niet. Ik laat m nog even staan voor de geiinteresseerden. -.- Is meer een opstapje om een echte (muziek) track te maken, maar begon sterk te twijfelen om er nog verder aan te werken en een bepaalde melodie in te krijgen.

Die clap op het einde gaat niet sync mee met de rest. :) Verder gwn basic, niet echt spannend fzo.

Na de nodige frustratie had ik een project nodig voor mezelf waar ik gewoon echt men ding in doe zonder bepaalde style in men hoofd te hebben. ^^ Het blijft wel hardstyle natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2014 21:09 

Hardtraxx Beheerder

sjuul schreef:
The Venator schreef:

Tsja iedereen kan effecten erover gooien zodat hij iets anders gaat klinken, maar als dit je eigen kick is ben je wel snel vooruit gegaan wat positief is. Wel zou ik ooit nog eens iets van een snippet willen hebben met de kicks stap voor stap, na een bepaalde Fx chain. Dan weten we het natuurlijk zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 17:46 

Hardtraxxer

Belg Jwt schreef:
Na de nodige frustratie had ik een project nodig voor mezelf waar ik gewoon echt men ding in doe zonder bepaalde style in men hoofd te hebben. ^^ Het blijft wel hardstyle natuurlijk.

Het algehele project klinkt zeker niet slecht! Je kick, je lead, je sounds in de climax klinken allemaal erg goed! Wat verbeterpuntjes zijn je opbouw en je vocal.

Opbouw
Je opbouw klinkt nu nog wat leeg. Probeer er anders wat crashes en snares in te verwerken.

Vocal
De vocal voor de climax is niet heel erg goed te verstaan (behalve de 'bitch').

Ga zo door!

Ik heb ook weer wat gemaakt, namelijk een bootleg van Lana Del Rey's Summertime Sadness. Feedback is welkom!
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner