Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 197, 198, 199, 200, 201, 202, 203 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 19:15 

Hardtraxxer

Rayne schreef:

Ik heb ook weer wat gemaakt, namelijk een bootleg van Lana Del Rey's Summertime Sadness. Feedback is welkom!

Klinkt leuk! Ik heb alleen het gevoel alsog je hele track excl je kicks zeg maar in een te lage noot zitten.. als je het hele zootje wat omhoog kan gooien klinkt het denk wat beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 19:33 

Hardtraxxer

@Punthoofd
Ten eerste, bedankt voor je feedback! Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met het in een te lage noot zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 21:08 

Hardtraxxer

Rayne schreef:
@Punthoofd
Ten eerste, bedankt voor je feedback! Ik snap alleen niet helemaal wat je bedoelt met het in een te lage noot zitten.

Ja het is een gevalletje interpretatie.. Hoe ik het hoor is dat je vocaal tov je melodie lijn te laag in toonhoogte is.. Dus dan kan je of het hele project in tonen omhoog zetten, of misschien je vocaal wat hoger..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2014 23:50 

Artiest

Belg Jwt schreef:
Na de nodige frustratie had ik een project nodig voor mezelf waar ik gewoon echt men ding in doe zonder bepaalde style in men hoofd te hebben. ^^ Het blijft wel hardstyle natuurlijk.

Concept is heel vet :D Alleen uitwerking kan nog iets beter. Idd wat meer elementjes in je opbouw enzo toevoegen en je sounds wat dikker/breder maken. Gebruik je stereobeeld iets meer :)

Na ongeveer 2 weken knutselen ook weer een nieuwe kick, ongeveer klaar, waar ik stiekem wel beetje trots op ben :$
Snippit zelf is niet heel muzikaal, maar gaat meer om de kick :P

[zippy]http://www76.zippyshare.com/v/15222628/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 10:16 

Hardtraxxer

klinkt zeker wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 13:06 

Hardtraxx Beheerder

sjuul schreef:
Belg Jwt schreef:
Na de nodige frustratie had ik een project nodig voor mezelf waar ik gewoon echt men ding in doe zonder bepaalde style in men hoofd te hebben. ^^ Het blijft wel hardstyle natuurlijk.

Concept is heel vet :D Alleen uitwerking kan nog iets beter. Idd wat meer elementjes in je opbouw enzo toevoegen en je sounds wat dikker/breder maken. Gebruik je stereobeeld iets meer :)

Na ongeveer 2 weken knutselen ook weer een nieuwe kick, ongeveer klaar, waar ik stiekem wel beetje trots op ben :$

Hij mist nog wat 'body' imo. Hij klinkt nog wat te droog en niet helemaal afgewerkt. Ik zou hem nog iets strakker eq'en om de onnodige frequencies toch nog wat beter weg te werken. Er zit nog niet echt een lekkere toon in. Je bent in ieder geval al aardig op weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 17:37 

Hardtraxxer

@Rayne lekker hoor die bootleg van Lana Del Rey's Summertime Sadness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 17:39 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Belg Jwt schreef:

Dit klinkt fijn! Doet me beetje denken aan hollow kick, alleen is het er nog niet natuurlijk. Zal wel komen door het "holle" in de kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2014 19:05 

Hardtraxx Newbie

@sjuul: Wow, het produceniveau op dit subforum ligt zo te zien wel hoog! Heel vette sound! Die kicks komen ook al erg in de buurt van de huidige producers in de 'rawscene ! :woot:

Nog even verder gewerkt aan onze track na jullie kritiek over het laag;

http://www54.zippyshare.com/v/37167605/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 23:29 

Hardtraxxer

@Sjuul die kick :worship:

@Decay klinkt lekker duister ^^ , alleen die punch van je kick lijkt erg hard waardoor de rest wat naar de achtergrond verdwijnt (kan ook aan mij liggen)

Ikzelf probeer nog steeds het producen een beetje te leren en heb gister deze bootleg in elkaar geknutseld, het is geen Hardstyle, maar alle feedback is welkom :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2014 19:40 

Hardtraxxer

Sneak preview van een nieuwe track op mijn soundcloud gedropt. :$

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:16 

Hardtraxxer

sjuul schreef:
Belg Jwt schreef:

Erg vet hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:18 

Hardtraxxer

Ik heb een beetje hulp nodig met iets, ik ben bezig met een nieuwe track, maar bij de lead klinkt i een beetje kaal. Er zit een kick in en een pad eronder en natuurlijk de melodie, maar hij klinkt zo leeg. Ga please geen advies geven over andere dingen, omdat ik zo eigenwijs ben dat ik er toch niet naar zal luisteren. Maar het zou heel erg helpen als je dus een paar tips/suggesties gaf om bij de lead te doen zodat i voller klinkt.

P.S: Bij dat gitaar stukje komen vocals, dus die klinkt ook nog een beetje leeg.
P.P.S: Met de lead bedoel ik dus het stukje NA 1:16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:22 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Ik heb een beetje hulp nodig met iets, ik ben bezig met een nieuwe track, maar bij de lead klinkt i een beetje kaal. Er zit een kick in en een pad eronder en natuurlijk de melodie, maar hij klinkt zo leeg. Ga please geen advies geven over andere dingen, omdat ik zo eigenwijs ben dat ik er toch niet naar zal luisteren. Maar het zou heel erg helpen als je dus een paar tips/suggesties gaf om bij de lead te doen zodat i voller klinkt.

P.S: Bij dat gitaar stukje komen vocals, dus die klinkt ook nog een beetje leeg.

Als je wilt weten hoe je je leads breeder en dus voller kan maken, zou ik eens een kijkje nemen op de fb pagina van Maarten Vorwerk ;) Met zijn tip of the weeks zul je een heeel stuk verder komen! :thumbsup:

https://www.facebook.com/VorwerkMaarten?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 15:36 

Hardtraxxer

Punthoofd schreef:
Antergy schreef:

Als je wilt weten hoe je je leads breeder en dus voller kan maken, zou ik eens een kijkje nemen op de fb pagina van Maarten Vorwerk ;) Met zijn tip of the weeks zul je een heeel stuk verder komen! :thumbsup:

Nee maar ik bedoel de lead met de kick erbij enzo, misschien heb ik het een verkeerde naam gegeven en week ik niet hoe het heet, maar ik bedoel dus wat in House een drop heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 16:23 

Hardtraxxer

Antergy schreef:
Punthoofd schreef:
Antergy schreef:

Nee maar ik bedoel de lead met de kick erbij enzo, misschien heb ik het een verkeerde naam gegeven en week ik niet hoe het heet, maar ik bedoel dus wat in House een drop heet.

Ja wat wilje daar dan precies van weten? van de drop.. want als t goed is zijn dat dezelfde leads..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2014 17:48 

Hardtraxxer

Ja dan heb ik het verkeerd uitgelegt hahaha. Ik bedoel de drop zelf klinkt leeg. Er zit dus nu de lead de kick en een pad in, verder niks. Ik heb veel geprobeerd maar de drop zelf klinkt dus leeg. Naar mijn gevoel moet er iets bij, als jullie dit trouwens helemaal niet vinden mag je het ook zeggen hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2014 20:42 

Hardtraxx Veteran

Ben maar aan de Nutty T remix contest geraakt.

- vanavond ff bezig geweest :) tot zover
Work in progress natuurlijk!

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 11:32 

Hardtraxx Beheerder

Heel vet die eerste kicks. Wel een saaie eentonige sound in de intro imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 17:52 

Hardtraxxer

Koenusz schreef:

Klinkt opzich wel lekker, maar de kicks mogen wat meer bass hebben. :)

Ik ben zelf vandaag even gaan prutsen met de melodie van 'Crypsis - The Demand'.
Dit is het resultaat.
Is het wat of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 20:24 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Heel vet die eerste kicks. Wel een saaie eentonige sound in de intro imo.

Haha ja :) ben er nog flink mee bezig. Zal wel af en toe een update brengen.
Moet nog HEEEEEEL veel aan gedaan worden :) Dit is ook zeker niet waarbij ik het laat hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 21:41 

Hardtraxx Beheerder

Sicknez schreef:
Koenusz schreef:

Klinkt opzich wel lekker, maar de kicks mogen wat meer bass hebben. :)

Ik ben zelf vandaag even gaan prutsen met de melodie van 'Crypsis - The Demand'.
Dit is het resultaat.
Is het wat of niet?

Je sound is nog erg dun, probeer deze veeel dikker te maken. Ook iets breder, lijkt nu meer op een pluck dan een lead zegmaar. Kicks zijn wel goed opzich :D

Zelf met Demotion een qult achtige plaat aan het bouwen. Best tevreden mee tot nu toe.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 21:43 

Hardtraxx Veteran

:worship:

Zag m al op soundcloud :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 21:57 

Hardtraxx Addict

Kezz, sounds gaan wel vooruit :D Wat moet ik btw nog leveren aan je? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2014 22:08 

Hardtraxx Beheerder

cb92 schreef:
Kezz, sounds gaan wel vooruit :D Wat moet ik btw nog leveren aan je? :P

Andere vocals oid.