Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 17:05 

Hardtraxxer

Thanks!
Klopt, filterbank veroorzaakt dit. Moet het eigelijk gaten maargoed nog niet echt zin in. :p

Kom later vandaag nog terug op je snippet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 22:33 

Hardtraxx Addict

Stoefoe schreef:
Afgelopen week tussen het zwemmen en van de zon genieten door dit gemaakt. Let niet op de opbouw nog..

Klinkt echt heel leuk! :thumbsup: Ik hou wel van die DnB-invloeden en je melodie leent zicht daar ook uitstekend voor imo! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 23:13 

Hardtraxx Newbie

Verdomme zeg, eindelijk weer een productief dagje! :thumbsup:
De laatste tijd zo weinig creativiteit gehad dat mn neefje van 4 haast nog meer produceerde..
Bijdeze een previewtje van m'n nieuwe ''beukplaat'' :bomb:

Graag jullie mening en tips zodat ik hem kan verbeteren!

met vriendelijke smile :D ,
Subfuze
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2014 23:15 

Hardtraxxer

Eerst maar is feedback geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 00:00 

Hardtraxx Newbie

Venice13 schreef:
@Digitalearthquake je weet wat ik ervan vind :thumbsup:

Nieuw probeerseltje van mijn kant :

Wat vinden jullie?

Wat vind ik? Heerlijk, screeches krijg ik zelf nooit zo goed voor elkaar helaas..
Feedback: Kickie, miss met Camelphat nog net ff een punchy veeg geven
maar die screech is heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 11:59 

Hardtraxxer

Stoefoe: Melodietje kan wat meer drive gebruiken, het stopt iedere keer om de zoveel tellen wat de drive er toch steeds uithaalt. :) Verder kan je kick mss nog layertje gebruiken? Vind je mid range nogal slapjes overkomen. Verder wel prima ideetje. :thumbup:

Subfuze: Ik zou eens naar je kick kijken, die zit nogal ver in de achtergrond terwijl die gwn in your face moet zijn. En ook dat snijdend geluid gedurende je hele track zou ik eens naar kijken, die drukt echt serieus in men trommelvliezen en dat maakt het erg onaangenaam luisteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 15:25 

Hardtraxx Addict

Belg JWT: Klinkt erg goed. Goede kicks, sounds zijn top, erg goede FX en buildups... Valt me alleen op dat het volume van vooral de punch wat luid staat vergeleken met de vrij zachte synth.

Subfuze, vind de EQ van je screeches erg irritant.. Erg scherp en veel mid-hoog. Voor de rest moet je mixdown iets beter en minder master volume please :)

Stoefoe, buildup vind ik goed gedaan. Sounds zijn goed maar persoonlijk vind ik de melo wat te simpel en verveeld snel maar ja, dat persoonlijke mening dus.

Ben zelf bezig met een bootleg van een random melodie uit een 1001 harddance / hardtrance midi pack (vraag me niet welke.. xd)

Compleet nieuw sounddesign gedaan. Nieuwe kicks, nieuwe synths, <3 Sylenth, draai nu nog demo versie maar vind em zo goed dat ik hem maar ga kopen. Eindelijk van die ''Thank you for trying this demo'' voice af.
Alleen de punch zit een sample harddance kickdrum achter voor de basslayer en in de (nog compleet lege) build zit een riser van audiofreq uit z'n samplepacks voordat iemand het opvalt :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2014 16:08 

Hardtraxx Newbie

Daar kan ik wel wat mee thanks, ja ik moet nog een keer monitors aanschaffen.. zit nu met mn koptelefoontje op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 11:53 

Hardtraxx Addict

@Thund3r de geluiden klinken erg goed, de kick vind ik ietsje minder, de tail klinkt nog een beetje slecht probeer je kick eens goed met andere kicks te vergelijken en probeer een beetje die sound eraan te krijgen. de punch en de laag daarintegen is niet slecht.

@Subfuze Gaaf je geluiden en hoe je die sfeer maakt, klinkt lekker Spoontechish. Alleen toen je kick kwam viel het wel even tegen want zoals al eerder is gezegd hij ligt echt ver op de achtergrond en volgens mij zit er erg veel laag onder en ook je screech moetje wat beter afwerken hij is erg scherp maar de rest klinkt zeker aardig!

@Stoefoe Het begin is zeker goed! vanaf 28 seconden ongeveer met het DnB stukje klinkt het wat houterig en een beetje leeg. die opbouw moet echt veel voller zijn en ik moet echt naar die climax getrokken worden snapje? daarnaast je kick klink niet slecht, ik heb het idee dat hij ietsje op de achtergrond ligt maar over het algemeen klinkt het zeker goed :thumbsup: oja en ik vind die kickroll op 1:04 er niet heel erg bij passen imo :$

Ik had tijdje terug al een test hiervan geplaats maar nieuwe kick etc en wat afwerking...
Wat vinden jullie ervan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:48 

Hardtraxx Newbie

Stoefoe schreef:
Belg JWT: DIK! vet gecut met die vocal, geknipt en geplakt? of met een stutter plugin ofzo?
Ik hoor alleen een aanhoudende whitenoise oid. luister maar goed bij 0:08 - 0:14 dan hoor je vast wat ik bedoel!
Kick is prima in orde. Ik vind het een lekkere track.

Afgelopen week tussen het zwemmen en van de zon genieten door dit gemaakt. Let niet op de opbouw nog..

Dit klinkt zeker wel leuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:50 

Hardtraxx Newbie

Thund3R schreef:
Belg JWT: Klinkt erg goed. Goede kicks, sounds zijn top, erg goede FX en buildups... Valt me alleen op dat het volume van vooral de punch wat luid staat vergeleken met de vrij zachte synth.

Subfuze, vind de EQ van je screeches erg irritant.. Erg scherp en veel mid-hoog. Voor de rest moet je mixdown iets beter en minder master volume please :)

Stoefoe, buildup vind ik goed gedaan. Sounds zijn goed maar persoonlijk vind ik de melo wat te simpel en verveeld snel maar ja, dat persoonlijke mening dus.

Ben zelf bezig met een bootleg van een random melodie uit een 1001 harddance / hardtrance midi pack (vraag me niet welke.. xd)

Compleet nieuw sounddesign gedaan. Nieuwe kicks, nieuwe synths, <3 Sylenth, draai nu nog demo versie maar vind em zo goed dat ik hem maar ga kopen. Eindelijk van die ''Thank you for trying this demo'' voice af.
Alleen de punch zit een sample harddance kickdrum achter voor de basslayer en in de (nog compleet lege) build zit een riser van audiofreq uit z'n samplepacks voordat iemand het opvalt :P

Melodie klinkt leuk, kick is wel jammer.. Misschien een andere kick gebruiken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 17:17 

Hardtraxxer

Ventrue: Opzich leuk trackje al maar je kick heeft echt stuk meer punch nodig. Verder klinkt het nog een beetje droog allemaal, wat reverb kan geen kwaad. ;)

Ben ook al stukje verder. Ver van klaar maargoed ben der al best tevreden over. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 19:27 

Hardtraxx Beheerder

Belg Jwt schreef:
Ventrue: Opzich leuk trackje al maar je kick heeft echt stuk meer punch nodig. Verder klinkt het nog een beetje droog allemaal, wat reverb kan geen kwaad. ;)

Ben ook al stukje verder. Ver van klaar maargoed ben der al best tevreden over. :)

Doet me denken aan een Frontliner plaat, klinkt erg lekker! lekker zomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 21:40 

Hardtraxxer

ik hoor toch echt moet je dansen met mij erin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 22:52 

Hardtraxxer

Thnx Venator! ^^

Your gat is so fine, you got to rewind,.. Heb al veel dingen horen zeggen maar het is toch "Got to be mine" :D
Het is onverstaanbaar verstaanbaar door de distortion. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 23:58 

Hardtraxx Veteran

Hoef je niet in 2 topics te posten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 22:20 

Hardtraxx Beheerder

Mitzinator schreef:
Hoef je niet in 2 topics te posten.

Inderdaad niet nodig, bericht verwijdert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:08 

Artiest

Belg JWT: Klinkt goed. Goede kicks, toffe sounds keep going !

Subfuze, Vind het idee nice van je screech! Nog even aan knutselen ook qua mixdown

Mijn naam is Requiem, nu al een tijd bezig met produceren.
Inimddels vind ik zelf dat het zover is om eens wat sound te droppen hier en daar
zal op me soundcloud zo nu en dan een wat tets/snippets plaatsen

hier alvast twee, wat vinden jullie ervan?

Requiem - TEST2

Requiem - TEST3

Ben benieuwd naar de reacties! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 21:34 

Hardtraxxer

[quote=Stoefoe"

Inimddels vind ik zelf dat het zover is om eens wat sound te droppen hier en daar

Requiem - TEST2

Requiem - TEST3

Ben benieuwd naar de reacties! :thumbsup:[/quote]

Zag je lopen bij de future stage op craft, hoop voor je dat het ploeteren met de cdj's over was haha. wat een drama was dat!

Raw is niet mijn lievelings style maar je eerste track vind ik wel vet vooral de kick! Tweede track vind ik je kick juist het minste man.. hij komt lang niet zo goed door als bij je test 2.

Ikzelf heb vanmiddag ff zitten knutselen met een vocal, en heb wat kleine dingetjes aangepast. Van de week ga ik de build up verder uitwerken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 23:45 

Artiest

Stoefoe schreef:
[quote=Stoefoe"

Requiem - TEST2

Requiem - TEST3

Ben benieuwd naar de reacties! :thumbsup:

Zag je lopen bij de future stage op craft, hoop voor je dat het ploeteren met de cdj's over was haha. wat een drama was dat!

Raw is niet mijn lievelings style maar je eerste track vind ik wel vet vooral de kick! Tweede track vind ik je kick juist het minste man.. hij komt lang niet zo goed door als bij je test 2.

Ikzelf heb vanmiddag ff zitten knutselen met een vocal, en heb wat kleine dingetjes aangepast. Van de week ga ik de build up verder uitwerken.

[/quote]

Hey man , gelukkig was dat al over ja haha!
Waren nieuwe spelers en mixer geplaatst.
Toen de zon erdoor kwam vlak voor me set was ik al erg blij haha.
Stroomde ook lekker vol!

Ik ben zelf van alle soorten hardstyle man. Ik houd van producties in het algemeen

Van de oude HH, naar The R3belz, Ran-D, Hard Driver naar de dikke raw namen.

Ik vind het vet om dat rauwe te te produceren mensen die helemaal uit hun plaat gaan tijdens de set geeft me een super gevoel haha.
Thanks voor je reactie trouwens!

Over jou testje, gewoon doorgaan en doen wat je vet vind!
Ik persoonlijk vind ik dat je nog wel even aan de kicks moet werken!

But keep going man :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 15:43 

Hardtraxx Newbie

Subfuze schreef:
Verdomme zeg, eindelijk weer een productief dagje! :thumbsup:
De laatste tijd zo weinig creativiteit gehad dat mn neefje van 4 haast nog meer produceerde..
Bijdeze een previewtje van m'n nieuwe ''beukplaat'' :bomb:

Graag jullie mening en tips zodat ik hem kan verbeteren!

met vriendelijke smile :D ,
Subfuze

Beste Subfuze,

Ik zit dit nu even te luisteren via mijn laptop en ik hoor waar je heen wil maar het is er net niet! De opbouw vind ik goed, vocals zijn lekker duister maar die ''screech'' vind ik wat minder. Ik gebruik zelf de virus ti en de sylenth1 voor screeches. Ik kan niet helemaal uitleggen ik het af en toe voor elkaar krijg maar ga een spelen met een automation clip en een hele hoop distortion! Op youtube zijn trouwens ook een heleboel tutorials te vinden. Door gaan zal ik zeggen! :thumbsup:

Nu maar eens wat klereherrie van mij hier neerzetten :P Heb het een maandje of 3 geleden gemaakt en is nu bijna af. Laat maar horen wat jullie er van vinden en wat er volgens jullie aan moet veranderen :thumbup:

Mr. Puta - Green Stuff (Bionic Rage Remix)

Enjoy!

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 18:05 

Hardtraxxer

@Bionic Rage

Jeetje zeg, wat een heerlijke combinatie de screeches en de kick. Klinkt heerlijk! Alleen ik weet niet of het de bedoeling is, maar de vocal hoort ik amper het kan ook aan me oren liggen... maar goed..

Hierbij een preview van een track van mij;
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 18:22 

Hardtraxxer

Vincent227 schreef:
@Bionic Rage

Jeetje zeg, wat een heerlijke combinatie de screeches en de kick. Klinkt heerlijk! Alleen ik weet niet of het de bedoeling is, maar de vocal hoort ik amper het kan ook aan me oren liggen... maar goed..

Hierbij een preview van een track van mij;

opzich wel lekker hou wel van een lekkere reversed bass. Probeer die kicks alleen wat strakker te maken en wat meer duidelijkheid te geven :)
Screech op het begin ook wel goeie maar nog erg 'droog'. :)

Ik heb nog wat Dub proberen te maken maar ben een beetje halverwege wat anders gaan maken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 13:27 

Hardtraxxer

Joegoslaaf
Klinkt grappig!
Misschien als je er wat leuke rare geluidjes bij doet kan je er wel iets leuks van maken!

Ik heb 2 dagen geleden een Transformers film gezien en was erg onder de indruk van de sound fx.
Gister ben ik gister van die geluidjes gaan maken en ben hieruit gekomen:
[zippy]http://www67.zippyshare.com/v/35930560/file.html[/zippy]
Ik hoop dat jullie het wat vinden! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 13:35 

Hardtraxxer

@Bionic Rage, heel vet gedaan je screeches en je kicks.
Zou alleen je vocal eruit halen en het een opzelfstaande track laten zijn.
Ben benieuwd naar de rest!

@Vincent 227, je reverse bass heeft echt helemaal geen kracht.
Kijk er nog even goed naar, hoor namelijk meer de punch dan dat ik iets van bass hoor.
En werk nog even aan je kicks en lead, die zijn ook nog best kaal en leeg.
Meer layers ;)

@Joegoslaaf, ik kan jou weinig feedback geven eigenlijk omdat ik er amper verstand van heb ;)
Het klinkt ook heel erg saai eigenlijk haha

@DigitalEarthquake: ben sowieso al fan met wat je doet!! Dit klinkt sowieso ook alweer dik!
Misschien de sounds in de intro, iets minder hard zetten.
Voor de rest alles dik in orde!! :thumbup:

Ik heb me climax stuk gemaakt, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :thumbup: :
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner