Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 04:32 

Hardtraxxer

@DigitalEarthquake

Haast alles wat je maakt is goud! Lekker zomerse melodie goeie kick eronder!

Dit zou echt heerlijk zijn op een festivalletje! Jij komt er wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 10:35 

Hardtraxxer

Brmn
Aaah dankje man!
Betekend veel voor me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:11 

Hardtraxxer

@Digitalearthquake

Heb je nieuwe nummer geluisterd. Lekker nummertje, vette intro, maar ik vind de melody niet zo eigenlijk. Het staat in contrast met de intro. Uplifting beats vs downlifting? :D . Heft elkaar op. Tenminste, dat is wat mij opviel. Ik ben iig niet zo lovend als de rest, bekeken vanuit release oogpunt dan he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 13:34 

Hardtraxxer

@DEQ: Lekkere track, misschien je kick net wat meer hoog geven zodat ie iets meer door de mix prikt.

@Imitation: Ik hoor super veel noise even de eq aanpassen!

@jackdamnielz: Ik vind je mid intro (en eigenlijk de hele track) best dik, als je de vocal weghaalt!

Ben op het moment hiermee bezig:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 15:26 

Hardtraxx Newbie

Stoefoe schreef:
@DEQ: Lekkere track, misschien je kick net wat meer hoog geven zodat ie iets meer door de mix prikt.

@jackdamnielz: Ik vind je mid intro (en eigenlijk de hele track) best dik, als je de vocal weghaalt!

tnx dat waardeer ik! ben pas net een aantal dagen begonnen :)

welke vocal bedoel je ? of alle vocals ?

Btw lekkere track heb je tot nu al gemaakt!
ik zou alleen je synth nog wat voller laten klinken. maar voor de rest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 22:01 

Hardtraxxer

Stoefoe schreef:

Hoeveel low haal je van je leads af? Want dit is gwn teveel eraf gehaald. Een synth heeft nog iets of wat body nodig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 00:04 

Hardtraxxer

jackdamnielz schreef:
Stoefoe schreef:

tnx dat waardeer ik! ben pas net een aantal dagen begonnen :)

welke vocal bedoel je ? of alle vocals ?

Btw lekkere track heb je tot nu al gemaakt!
ik zou alleen je synth nog wat voller laten klinken. maar voor de rest :thumbsup:

Alle vocals man. Ik vind de vocal persoonlijk niet passen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 00:06 

Hardtraxxer

[/quote]

Hoeveel low haal je van je leads af? Want dit is gwn teveel eraf gehaald. Een synth heeft nog iets of wat body nodig. :)[/quote]

De heb ik gecut op 90hz met een 24 db slope..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 13:23 

Hardtraxx Beheerder

Belg Jwt schreef:
Stoefoe schreef:

Hoeveel low haal je van je leads af? Want dit is gwn teveel eraf gehaald. Een synth heeft nog iets of wat body nodig. :)

Hij heeft gewoon veel te hoog ge eq'ed. Een (in mijn ogen) perfecte eq voor een hs lead is 142hz low cut en een kleine high boost van +/- 2 a 3db.

Meer heb je in het begin niet nodig, dit kun je natuurlijk altijd aanpassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 18:31 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
Belg Jwt schreef:
Stoefoe schreef:

Hij heeft gewoon veel te hoog ge eq'ed. Een (in mijn ogen) perfecte eq voor een hs lead is 142hz low cut en een kleine high boost van +/- 2 a 3db.

Meer heb je in het begin niet nodig, dit kun je natuurlijk altijd aanpassen.

Klopt, ik had em gisteren in de auto geluisterd. Nu ik hem op me monitors luister hoor ik idd wat jij zegt.

Maargoed, ik zou zowiezo je highs niet te hard bosten om je lead zo helderder te krijgen. Dan kan je beter je lead wat harder zetten en minder highs boosten. :)
Hij mist zowiezo wat dikte dus je kan ook gaan layeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:00 

Hardtraxxer

Laatst had ik de lead voor mijn gevoel op mijn krk rp6 mooi vol en helder. Ik kreeg toen plots de mogelijkheid om hem eens te beluisteren in een studio met dikke dynaudio monitoren en daar bleek het veel high end te missen.. The Venator was right! Ik heb daarna het hoge gedeelte geboost. Thanks voor de feedback ik heb het e.e.a. nu aangepast.

Stefan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 19:41 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Klinkt al best leuk, maar de vocals hebben niet dezelfde akkoorden als de melodie, dus dat is nogal misplaatst. Verder is de melodie op een paar veranderingen na gelijk aan de melodie van Outbreak - A New Today.
Dus ik zou zeggen, gebruik een andere melodie in deze track en dan klinkt het waarschijnlijk al eenstuk beter :)
Ik kan je even helpen omdat ik zelf ook een bootleg hiervan heb gemaakt; de akkoorden zijn per tel:
F#, F#, F#, F#
A#m, A#m, A#m, A#m,
G#, G#, G#, G#,
G#, G#, G#, F#

Ik ben zelf ook weer bezig aan een nieuwe track, feedback welkom! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 21:28 

Hardtraxxer

Er lijkt wat te veel toonverschil te zitten bij intro. Er zitten lekkere stukken in maar dan word het weer te eentonig. Iets meer variatie en meer kicks? er in en je hebt een topnummer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 01:31 

Hardtraxxer

toffee schreef:
Citaat:
Ik ben zelf ook weer bezig aan een nieuwe track, feedback welkom! :)

Klinkt over het algemeen goed, alleen misschien je master volume iets omlaag gooien, de melodie komt niet helemaal goed over samen met de kick. ( Kan aan soundcloud liggen, maar zo klinkt het in ieder geval ).

--
Ik ben al een tijdje bezig om FL studio een beetje onder de knie te krijgen, moet zeggen dat het al aardig lukt. Ben erg tevreden met wat ik tot nu toe heb gemaakt. Feedback is natuurlijk meer dan welkom!

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:52 

Hardtraxxer

@toffee, mooie zweverige intro met passende vocals, erg netjes gedaan. Je lead is iets te schel/hoog. De opbouw naar de climax is goed maar de kick is te lomp bij deze vrolijke track. Mooi opzetje verder!

@Vincent227, Mooi opzetje en lekker vette kick eronder, goeie bass en lekkere sublaag erin. Vocals zelf vind ik wat minder. Pianotje erin is leuk, kan wat reverb over. Screeches bij de intro komen nog niet zo lekker door.

Hieronder de intro van een nieuwe track waar ik mee bezig ben. Kick ben ik nog aan het maken (dus die er nu in zit gaat eruit) gaat me nog veel tijd kosten. Ik hoor graag wat verbeterd kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:33 

Hardtraxxer

@toffee: ben het eens met wat evasive zegt. Ik vind je kick er ook niet bij passen en je lead is veel te hoog.

@Vincent227: vind de vocals totaal niet passen en je kick mag nog best wat aandacht gebruiken. Vind hem niet zo mooi, maar dat kan ook persoonlijk zijn.

@Evasive: Klinkt vet, vette vocal. Alleen je percussie valt helemaal weg onder je lead. Dus dat moet je nog aanpassen. Voor der rest ben ik heel benieuwd hoe je intro klinkt!

Ik ben ook nog met tips van jullie bezig geweest, heb me eq aangepast en het klinkt volgens mij al een stuk beter. Ook heb ik wat aanpassingen gedaan aan mijn arrangement:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 09:12 

Hardtraxxer

@Imation, erg vet gemaakt die intro van jou. Goeie sounds en FX en de samenhang en opbouw is prima. Vind persoonlijk de kick die omlaag gaat een beetje de energie eruit halen en dat is jammer. Kick zelf vind ik behoorlijk goed klinken trouwens! Nog bedankt voor je feedback op mijn preview trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:12 

Hardtraxxer

@Evasive: Je sounds zijn erg noisy. Hiermee bedoel ik veel highs, weinig mids. :) Verder gwn leuk idee!
@Imaton: Leuke sounds, build en overall sfeer. Sommige van je sounds kunnen nog wel wat dikte gebruiken, vooral je kick. ;)

Ook met iets bezig.. Of ja hij is bijna klaar qua arrangement. Mix etc is nog ruk maargoed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 19:46 

Hardtraxxer

@Belg Jwt: wat bedoel je met dikte van me kicks en sounds? Zal binnenkort even je stukje luisteren en feedback geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 21:11 

Hardtraxxer

evasive schreef:
@Vincent227, Mooi opzetje en lekker vette kick eronder, goeie bass en lekkere sublaag erin. Vocals zelf vind ik wat minder. Pianotje erin is leuk, kan wat reverb over. Screeches bij de intro komen nog niet zo lekker door.

Thanks! de vocals gaan er denk ik uit, ik twijfel nog erg. De screeches en een reverb over de piano ga ik doen!

Imation schreef:
@Vincent227: vind de vocals totaal niet passen en je kick mag nog best wat aandacht gebruiken. Vind hem niet zo mooi, maar dat kan ook persoonlijk zijn.

Bedankt voor je eerlijke feedback, ik ga zeker wat meer aandacht geven aan de kick, om hier en daar nog wat verbeteringen te creƫren. Maar dat moet ik even bekijken hoe ik dat precies ga doen, het is overigens me allereerste kick,, na meer dan 10 pogingen :)

Nogmaals bedankt voor de feedback, binnenkort kunnen jullie een verbeterde versie verwachten!

---
Nu mijn feedback voor jullie.

@evasive
Wauw, wat een heerlijke intro! Maar ik ben het wel met Imation eens dat je percussie wegvalt onder de lead, maar verder klinkt het erg vet! Ben benieuwd hoe de rest gaat klinken!

@Imantion
Intro is erg vet gemaakt, FX sounds klinken goed! Alleen de kick is wat aan de wat zachtere kant, maar het kan ook aan mijn ogen liggen :) De rest klinkt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 20:54 

Hardtraxxer

Ik heb hierboven al feedback gegeven en er is niets nieuws gepost dus bij deze ga ik dat niet nog eens herhalen. :D

Maar ik ben gisteren aan nieuw trackje begonnen en begint aardig snel vorm te krijgen.
Weet niet wat het is met SC laatste tijd maar ff op de link klikken en dan doet die het wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:05 

Hardtraxxer

klink lekker hoor. :) Moet je dansen met mij,,,, xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 21:31 

Hardtraxxer

Harry Hardcore schreef:
klink lekker hoor. :) Moet je dansen met mij,,,, xd

Thanks! Maar ik volg niet echt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2014 23:06 

Hardtraxxer

mama appelsap :D

Huh?

https://www.youtube.com/watch?v=ps4IQ2F6e7w
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 16:54 

Hardtraxxer

Belg JWT: DIK! vet gecut met die vocal, geknipt en geplakt? of met een stutter plugin ofzo?
Ik hoor alleen een aanhoudende whitenoise oid. luister maar goed bij 0:08 - 0:14 dan hoor je vast wat ik bedoel!
Kick is prima in orde. Ik vind het een lekkere track.

Afgelopen week tussen het zwemmen en van de zon genieten door dit gemaakt. Let niet op de opbouw nog..

Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner