evasive schreef:
@Vincent227, Mooi opzetje en lekker vette kick eronder, goeie bass en lekkere sublaag erin. Vocals zelf vind ik wat minder. Pianotje erin is leuk, kan wat reverb over. Screeches bij de intro komen nog niet zo lekker door.
Thanks! de vocals gaan er denk ik uit, ik twijfel nog erg. De screeches en een reverb over de piano ga ik doen!
Imation schreef:
@Vincent227: vind de vocals totaal niet passen en je kick mag nog best wat aandacht gebruiken. Vind hem niet zo mooi, maar dat kan ook persoonlijk zijn.
Bedankt voor je eerlijke feedback, ik ga zeker wat meer aandacht geven aan de kick, om hier en daar nog wat verbeteringen te creƫren. Maar dat moet ik even bekijken hoe ik dat precies ga doen, het is overigens me allereerste kick,, na meer dan 10 pogingen
Nogmaals bedankt voor de feedback, binnenkort kunnen jullie een verbeterde versie verwachten!
---
Nu mijn feedback voor jullie.
@evasive
Wauw, wat een heerlijke intro! Maar ik ben het wel met Imation eens dat je percussie wegvalt onder de lead, maar verder klinkt het erg vet! Ben benieuwd hoe de rest gaat klinken!
@Imantion
Intro is erg vet gemaakt, FX sounds klinken goed! Alleen de kick is wat aan de wat zachtere kant, maar het kan ook aan mijn ogen liggen

De rest klinkt prima!