Harry Hardcore schreef:
Volgens mij moet dit in het andere topic.... maar goed.
Tja, wat vind je er zelf van?

Leuke productie, maar ik vind er niet veel aan eerlijk gezegd. Je zegt zelf dat je er zeer tevreden over bent, maar wat betekent dat? Dat je het release waardig vind?

Ik vind de eerste tien seconden niet om aan te horen. En ik vind die stem maar irritant eigenlijk.
Ik vind de opbouw daarentegen uitstekend. Ik vind het goed, zeker voor een 1e nummer. Echt wel, maar persoonlijk kan het me niet bekoren.
Tevreden over de kwaliteit die ik voor mezelf haal, vorige nummers waren heel leeg en gaven geen "wow" om het zomaar te noemen, wat meer diepgang erin. Wat betreft een release nee, zo goed vind ik het ook niet. Daar zal nog heel veel aan moeten gebeuren wil ik het nummer echt door andere laten draaien of op laat sturen. Meestal ben ik verder in een nummer en is m'n inspiratie een beetje op, dan vind ik wel nieuwe alleen dat past dan echt niet meer bij het nummer. Meestal blijven nummers dan liggen of onafgemaakt, dit is 1 van de weinige die ook echt voltooiing nadert.
De vocal.. tja kwam hem tegen in de hardtraxx dropbox en mee aan de gang gegaan. Al snel had ik een melodie maar de rest miste.. Nu komen de vocals uit een bestaand nummer, zou ik deze weg laten zou ik niet weten wat hiervoor in de plek moet komen. Zonder vocal is het wel heel erg leeg. Maar bedankt het helpt me toch een beetje verder

tijntjuh120 schreef:
Mikezdj, voor een eerste nummer is dit verre van slecht.

ik vind alleen de vocal totaal niet bij de rest van je track passen.
Je intro is een beetje rommelig en ik weet niet of je op je afmix hebt gelet, maar dat kan wat beter. (Is natuurlijk helemaal niet erg bij een 1e track

)
Zoals ik al zei, zou niet weten wat ik moet als de vocal weg is haha. Intro ben ik nog niet heel tevreden over idd, dus om hem "af" te noemen is ook nog snel gezegd. Afmix heb ik niet heel erg op gelet, meeste is gemaakt door de koptelefoon, speel hem maar zelden op m'n monitoren. Iig de Snare valt heel erg op. Dit komt denk ik omdat fl nog wel eens de nijging heeft een andere sample eronder te zetten die in de geschiedenis nog op die audiotrack stond.
Beide bedankt voor jullie mening!