Fort Noxious:
Ah joh, maakt niet uit
Ah joh, maakt niet uit
Noooit je kick stereo doen. Nooit.DigitalEarthquake wrote:evasive:
Klinkt goed,
Ik zou idd ook de highs ietsjes omlaag halen.
Je zou misschien hier en daar wat fxjes kunnen plaatsen, en wat extra geluidjes.
Ik ben bezig geweest met n nieuw kickje, en n nieuwe screetch.
http://www73.zippyshare.com/v/8551160/file.html
Feedback is welkom!
ergens waar.. Alles onder de 250 hertz moet mono zijn omdat je anders phasing issues kan krijgen in je bass, wat weer resulteert in een zwakker signaal. + nog meer factoren. Dus het beste is om alles van 0 t/m ±250 Hertz mono te houden.DigitalEarthquake wrote:The Venator:
Nooit kicks stereo doen is best gebullshit
Stereo kan wel, als het maar niet te veel is.
Kijk naar: Sub Zero Project - TBA2
Inderdaad is het moeilijk te verwoorden. Maar, je kick moet een hogere toon hebben. Even wat scerper als het ware.Authentic wrote:Een vollere bass en een hardere punch in jou geval! Je kunt niet echt uitleggen wat power is dat hoor je gewoon!NDAWN wrote:
Wat bedoel je met meer power, het wordt vaker gezegd maar niemand kan het uit legen.
Wat ik meestal doe is een izotope ozone op m'n master zetten. En dan alleen stereo imaging gebruiken. Band 2 op (in jullie geval 250 hz) zetten. en dan band 1 gewoon helemaal naar onder slepen zodat alles onder de 250 hz mono is.Cardioid wrote:ergens waar.. Alles onder de 250 hertz moet mono zijn omdat je anders phasing issues kan krijgen in je bass, wat weer resulteert in een zwakker signaal. + nog meer factoren. Dus het beste is om alles van 0 t/m ±250 Hertz mono te houden.DigitalEarthquake wrote:The Venator:
Nooit kicks stereo doen is best gebullshit
Stereo kan wel, als het maar niet te veel is.
Kijk naar: Sub Zero Project - TBA2
Klinkt erg vet! De vocalen liggen alleen niet helemaal gelijk met dat stukje trap, als ik het zo mag noemen? Je kick vind ik persoonlijk wat dof klinken maar die is zeker op de juiste weg! Verder klinken je screeches en andere elementen erg smooth en in je 2e climax probeer je dat extra beetje drive te creëren waar ik persoonlijk erg fan van ben!Awethority wrote:View on SoundCloud
Er zijn geen regels, maar wel tips die je helpen om je mix te verbeterenDigitalEarthquake wrote:sjuul:
Ik heb een hekel aan al die regeltjes xD
Het gaat mij meer om dat ik er plezier van heb en even lekker creatief bezig ben,
dan dat ik me moet aanpassen aan regels.
Klinkt lekker!!!toffee wrote:@Ventrue,
So dat is een dikke kickOok lekkkere screech
![]()
Misschien is het wel leuk om wat meer ´random´ sounds achter de vocals te zetten, dan wordt het wat interessanter. Ook zou ik de op laatste of een-na-laatste tel nog een bepaalde sound of snare doen, zodat je hoort dat de climax erin komt
Maar klinkt echt heel dik![]()
Ik ben zelf bezig met een remix van Krewella - Enjoy The Ride. Thanks voor degene die de acapella heeft geupload in de Producers Dropbox (JoeyVG?)![]()
Feedback is welkom
View on SoundCloud
maak deze a.u.b. af! te ziek man!Venice13 wrote:@ destination Wat meer sounds zouden je snippet wel goed doen inderdaad, zelf ben ik niet zon fan van dat "thera" stijltje dus echt goede feedback vind ik moeilijk om te geven. Ik vind het wat leeg klinken en er mag misschien iets meer reverb op je screech sounds, of is dit dus het "thera" stijltje?
zelf aan een mid introtje gewerkt, ben benieuwd wat jullie er van vinden, aub downloaden voor goede kwaliteit
http://www44.zippyshare.com/v/89684218/file.html
Ik vroeg me ff af waar je kick bleef, maar hoorde hem dan heel zachtjes op de achtergrond.Rumpfy wrote: heb vandaag weer keer beetje muziek proberen te maken,, wilde wat zomers maken maar het is wel heel zoetig blij heb ik het idee![]()
View on SoundCloud
[/soundcloud]
1e vind ik niet veel aan.. Ook de pitch kicks vind ik niet echt mooi..Rumpfy wrote:@ toffee
Erg zomers![]()
vind de acapella wel goed passen bij de melodie!
maak af maak af
@Venice
die trap kick klein beetje distortion klinkt beetje droog![]()
maar wat ernaa komt ..![]()
![]()
![]()
heb vandaag weer keer beetje muziek proberen te maken,, wilde wat zomers maken maar het is wel heel zoetig blij heb ik het idee![]()
View on SoundCloud
Hier nog beetje aan gekloot,, inspiratie is op
View on SoundCloud