Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2014 23:57 

Hardtraxxer

@MikezDJ Je screech kunnen wel heel wat reverb gebruiken en je kick klinkt heel erg clean mag nog wel wat smeriger (lichte crunch erin stoppen ofzo) :thumbup:

@Flame Ik hou wel van hands up :D sounds vind ik wel vet maar wel wat happy voor hardstyle. En betreft je kick mag je tail ervan wel wat meer naar voren mogen komen. Maar als je hier een hard dance / handsup kick onder gooit heb je wel een hele leuke track naar mijn mening :thumbsup:

Hier mijn huidige opzetje/remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 09:03 

Hardtraxx Newbie

@Ycon Kick past goed bij de track! Maar die synth hee :worship:
Heb je daar een tutorial voor? Klinkt echt als zo'n code black/atmozfears synth :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2014 13:44 

Hardtraxxer

HS29 schreef:
Heb je daar een tutorial voor? Klinkt echt als zo'n code black/atmozfears synth :drool:

Komt uit een Virus TI en heb er geen tutorial van gevonden :( . Het is simpel de hypersaw distorten met de virus digital distortion + een envelope op de pitch lfo gain.
En dan dat als top layer en een smerige crunchy saw sublayer eronder
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 12:38 

Artiest

@Ycon: Synth klinkt inderdaad wel lekker. Alleen mag het wel iets 'groters' klinken. Kick staat nu ook iets te veel op de voorgrond waardoor je synth wat wordt weggedrukt.

Hier een intro/opbouw van mij. Ben zelf erg tevreden over het sfeertje :D
Benieuwd wat jullie vinden. Wel even in HD afspelen aub.

[zippy]http://www50.zippyshare.com/v/47309817/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 13:31 

Hardtraxxer

HS29 schreef:

Kijk die Computer Music video van HHZ een keertje.
Hij doet net hetzelfde. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 14:56 

Hardtraxxer

@sjuul: echt nice! Hele goede sfeer, wil ik zeker meer van horen. Impressed.

Heb een hardere kick gemaakt en heb er wat screeches aan toegevoegd. Gaat wel hard tbh.

Comments? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 21:35 

Hardtraxxer

Je kick klinkt nog heel ver weg, probeer die iets meer op de voorgrond. ook zou ik een iets langere reverb op je screech zetten maar leuk conceptje, maar.. die vocal? is als geintj bedoeld he ?

Nieuw previewtje van mijn kant, ben benieuwd wat jullie vinden :thumbsup:

greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2014 21:54 

Hardtraxx Addict

Hele goede kicks :) Daar is imo niet veel meer aan te verbeteren.
Aan de rest eigenlijk ook niet, misschien nog een totaal andere sound erbij, voor de variatie en dat het dan niet te eentonig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2014 09:58 

Hardtraxxer

Venice13 schreef:
Je kick klinkt nog heel ver weg, probeer die iets meer op de voorgrond. ook zou ik een iets langere reverb op je screech zetten maar leuk conceptje, maar.. die vocal? is als geintj bedoeld he ?

Nieuw previewtje van mijn kant, ben benieuwd wat jullie vinden :thumbsup:

greetz

Kick is lekker man! :worship:
Meer variatie zou nice zijn, maar dit is nog t begin dus kan alle kanten op gaan! Keep it up!!

hier mijn 1e plaat :
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 16:26 

Hardtraxxer

@henk,

Goed sfeertje en sounds zijn prima :thumbup: . Vind alleen het deuntje in het begin van de break, dus voor de vocal, een beetje random...

Hier een conceptversie van een track waar ik mee bezig ben:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 18:12 

Hardtraxx Addict

@Venice13 Lekker kickje maar een kick die er voor mij niet uitspringt, sounds zijn wel erg vet! Zeker afmaken deze :thumbsup:

@Henkfct Klinkt mega goed man! heerlijke sounds lekker duister sfeertje, ik heb denk ik ook niet veel op die kick aan te merken klinkt gewoon lekker, een opzich wel lange break maar niet heel storend ofzo

@Awethority je sounds zijn lekker, ik vind alleen in het eerst stuk met die kick dat er wat meer screeches in mogen, eerst een lekkere uithaal en daarna wat minder wat een beetje de drive er voor mij uit haalt.
Ik weet niet echt wat ik van je kick moet vinden, hij is appart beetje te dof misschien maar wel hard.

Een vervolg op een test van vorige week :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 20:07 

Hardtraxx Newbie

@Awethority Ik hou van die stijl van jou gek, die kick is sick ! En de sounds echt vet vult alles lekker op. Ik heb een vraag waarmee maak je die screeches Massive of zo ? Klinken lekker :worship:

@Ventrue Je kick klinkt goed ! misschien kun je die punch iets feller maken en harder zodat je die lekker hoort knallen. Voor de rest zou ik de track een beetje opvullen. Ga zo door ;D

Hieronder is mijn test, preview te zien. Het heeft iets weg van hardcore (de kick), maar ben er zo best trots op. Ik hoor graag meer feedback ook over het opvullen qua track. Ben benieuwd ! :D

[zippy]http://www74.zippyshare.com/v/60401743/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 20:11 

Hardtraxx Addict

@IlikeitRAW Thx voor je feedback :) ik vind dat je sounds best vet zijn! kick klinkt ook goed alleen ik vind je synth iets te fel, hij heeft iets te veel high, misschien even een beetje EQen dan klinkt het geheel echt wel goed. hoe kom je trouwens aan die zang/choirs? klinken gaaf! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 20:16 

Hardtraxx Newbie

Ventrue schreef:
@IlikeitRAW Thx voor je feedback :) ik vind dat je sounds best vet zijn! kick klinkt ook goed alleen ik vind je synth iets te fel, hij heeft iets te veel high, misschien even een beetje EQen dan klinkt het geheel echt wel goed. hoe kom je trouwens aan die zang/choirs? klinken gaaf! :D

Dat zit in een pakket van Nexus, als het goed is is dat een standaard en vaste preset. Preset heet Singin Diva.. haha :D Bedankt voor de feedback trouwens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 21:06 

Hardtraxxer

Ventrue schreef:
@Henkfct Klinkt mega goed man! heerlijke sounds lekker duister sfeertje, ik heb denk ik ook niet veel op die kick aan te merken klinkt gewoon lekker, een opzich wel lange break maar niet heel storend ofzo

Is ook de anti, na dit stuk is het vol beuken. Nog geen idee of ie gereleased wordt, is mn eerste track en vind het stiekem zonde om free weg te geven :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 14:40 

Hardtraxx Beheerder

henkfct schreef:
hier mijn 1e plaat :

Klinkt lekker! Wel zou ik de kick er nog net iets meer uit laten springen, hij mist nu nog een beetje kracht imo.
Sounds zijn vet en de climax is ook best vet gedaan!

Zelf ben ik ook even aan het kloten geweest. Ik heb gister nog een oude melodie gevonden, dus daar ff wat mee gedaan nog.

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:26 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:

Klinkt netjes, was ook al met deze melodie bezig, zag hem nog in je free midi "pack".

Waar komen die vocals vandaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:51 

Hardtraxx Beheerder

HT Dropbox. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 15:55 

Hardtraxx Veteran

Even kijken dan. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 20:39 

Hardtraxxer

@Ventrue, lyrics vind ik erg vet, weet niet of je die zelf heb gemaakt? De FX op de vocal vind ik minder, als je iets meer layers op verschillende pitch doet krijg je misschien beter duister effect. De kick kan nog wel een rauw randje gebruiken en wat betere EQ, je hebt nu een overkill aan lage frequenties lijkt het en dat drukt de rest van de sounds in je track weg.

@IlikeitRAW, gruwelijk vette kick, BPM iets omhoog en het is idd gewoon hardcore. Opbouw naar de climax toe is goed en de kick knalt er lekker in. De screech komt er alleen niet zo goed doorheen, iets beter EQ'en dus.

@The Venator, je zet een lekker sfeertje neer met deze melodie en de vocals. De lead mist nog wat, misschien een extra layertje met wat karakter?

Vandaag bezig geweest met het uitwerken van een track waar ik mee bezig was, nu zit er een anti climax in (ik weet het, doet iedereen al...) hoop dat jullie tips hebben voor verbeteringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2014 21:10 

Hardtraxxer

@evasive
Er zit iets te veel high op je lead, waardoor ie iets te scherp klinkt. Voor de rest is 't echt een héle vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:16 

Hardtraxxer

@IlikeitRAW Ik maak mn screeches meestal met Massive ja. Altijd een LFO met hoge rate op de pitch en ook vibrato erop. Vervolgens een Camelphat erovereen met Bandpass Fat en dan spelen met cutoff en resonance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 18:46 

Hardtraxx Addict

@Evasive Thx voor je comment, ga ik zeker wat mee doen. wat betreft die vocal, ik heb die op internet gevonden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:35 

Artiest

@ The venator: Je synth en je kicks klinken al lekker.. Ik zou de delay op je vocalen iets subtieler doen of een andere maatsoort ofzo. Loopt nu niet helemaal lekker. Nu nog verder uitwerken en wat meer toevoegen :)

Ik heb mijn stukje ook iets verder aangepast en aangezien ik de vorige keer niet veel feedback heb gekregen post ik hem nog eens. Ben wel benieuwd wat jullie vinden en wat ik nog kan verbeteren.

[zippy]http://www11.zippyshare.com/v/81701317/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:45 

Hardtraxx Addict

@sjuul,
Het begin van de intro met die percussie is erg leuk, alleen vind ik dan in het tweede deel de attack van de kick die er bij komt (heeft dat een naam? :P ) er niet zo bij passen.
Daarna klinkt het allemaal weer goed, vette melodie met goede synth ook :)
Aan het waveform te zien staat de kick in de eerste en tweede maat harder dan de andere. Ik hoor zo direct met mijn koptelefoon het verschil in volume niet, maar misschien wel op goede speakers.
Misschien dat je in de tweede climax nog een andere sound kan toevoegen, zoals een squarelead bijvoorbeeld, dat geeft denk ik wel een extra boost. :)

EDIT: Misschien kun je ook wel de percussie uit het intro terug laten komen in de tweede climax, misschien geeft dat wel een leuk effect :)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner