@JesseDB Vocals mogen wat meer volume + kick mist wat subbass lijkt het, maar wel een fijne toon (en wat meer variatie in de synth)wrote:@cb92, Klinkt lekker subground-achtig inderdaad! Je kick klinkt vet, lekker oldskool. Heb je een echte analoge synth gebruikt? Hij klinkt namelijk erg real.
Je geeft al aan dat je opbouwen moeilijk vindt, dat is ook wel een beetje te horen in je track. Je zou in dit geval bijvoorbeeld nog een upriser kunnen gebruiken. Kan gewoon een doodnormale white noise zijn, geen enkel punt. Ook vind ik het pitchen van je synth niet zo goed passen bij de rest van je track. Ik zou op een andere manier een opbouw creeëren.
Om je opbouw nog meer op te vullen, zou je een drum/snare roll kunnen toevoegen net voordat je kick erin komt. Dit geeft ook nog wel een wat opbouwend effect.
Ik ben ook weer even bezig geweest. Ik ben van plan om dit project verder uit te bouwen tot een gehele track. Feedback is altijd welkom en zelfs geliefd!
View on SoundCloud
Zelf nog een stukje dance/bigroom/house proberen te maken, vond de melody wel iets hebben en heb er een Garrix/Avicii dingetje van gemaakt. Kick is aardig verpulverd maar ik kreeg geen fijne diepe bass voor elkaar met de kick die ik per sé wilde gebruiken
View on SoundCloud