W0uT3R schreef:
Je kick komt niet goed naar voren, hoe heb je 'm ge-EQ'ed? 't lijkt wel alsof je 'm veel te veel gefilterd hebt ofzo.
Verder klinkt ie wel aardig, alleen nog erg leeg. Meer sounds etc in de build-up, en climax zouden veel schelen!
Edit: Ben ik trouwens de enige die de vocals van dat anthem echt ontzettend kneuzerig vind?
Je hebt gelijk, hij lijkt nog wat dof en komt er nog niet goed door. Zit wel aardig aan m'n limiet van kennis om het beter te krijgen denk ik. Als ik de kick harder zet gaat ie kraken, ook met de maximizer van Ozone. Heb ook het idee dat de track in het geheel nog niet helder genoeg klinkt, maar dat hoor je na een dagje werken aan een track zelf niet meer.
De kick zelf bestaat uit vier lagen, punch, character, bass en tail allemaal losse EQ en overige effecten etc. Los klinkt de kick super goed en vol maar in een track zelf is het weer stukken lastiger. Leegheid ga ik nog ff naar kijken.
Ohja, wat de vocals betreft... Vind het ook maar niks, heb de indruk dat qdance steeds minder vocals in de tracks wil want het wordt elk jaar minder. Ik vind de originele track van frequencerz wel zeer vet overigens, die kick is ongekend!