Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 22:44 

Hardtraxx Addict

@MikezDJ
Klinkt al vet! Er staat wel veel reverb op de vocals in de break waardoor het een beetje onduidelijk wordt.
Verder is het idee van de climax-kick vet, maar de attack komt niet echt door en de bass valt voor een deel weg dus daar zou ik nog wat aan werken :) Oh en vette kickrolls aan het einde : D

Zelf ben ik deze keer bezig met een hardcoretrack. Ik ben er nog niet zo thuis in, dus feedback is welkom :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 00:27 

Hardtraxx Newbie

@toffee
Dit klinkt zeer athmospherish , de vocals zijn geweldig , waar komen ze vandaan? Maar ik zou de snare meer aanwezigheid geven , het is een beetje verdrinken in de melodie

Currently working on this
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 15:13 

Hardtraxx Addict

@Evasive: er zit lekker wat laag in je kick maar hij komt niet lekker door en hij klinkt een beetje hol alsof er een filtertje op staat daarnaast ik vind je mid intro heel lekker klinken, veel geluiden, niet te leeg en de melodie is ook netjes.
Ik zou wel, maar dat is puur mijn mening, iets anders doen met die screeches in je climax want het is te saai en standaard.

@Awethority: Kick klinkt heel lekker en hard ik heb alleen het idee dat hij een beetje veel boven de rest uit stijgt, ik ben benieuwd naar meer!

Ja ik ben zelf ook maar ff aan het kloten geweest, of ik de deadline ga halen? ehh nee xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 15:47 

Hardtraxx Elite

Lekkere kick!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 15:52 

Hardtraxx Addict

@Edgie
Bedankt! Vocals komen van een aflevering Game Of thrones, ik weet zo snel niet welke, maar het is gezegd door Littlefinger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 18:58 

Hardtraxx Beheerder

Ventrue schreef:
Ja ik ben zelf ook maar ff aan het kloten geweest, of ik de deadline ga halen? ehh nee xd

Mag ik iets vragen? Waar is de bass haha xd er zit echt helemaaaaaal geen bass in je kicks. Hoe kan je dat niet horen/voelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 13:32 

Hardtraxx Newbie

@Ventrue je laag is inderdaad helemaal weg.. probeer dat te veranderen en je mastering is ook vrij chaotisch.

Hierbij een stukje van mijn Qapital conest remix, het gaat nu vooral om de intro, rest is nog even een raadsel wat ik ermee ga doen.

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/69981205/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 15:12 

Hardtraxx Beheerder

Best lekkere kicks alleen vind ik de screech best lelijk :$ heel scherp en veel te dun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 15:17 

Hardtraxx Newbie

@ Toffee: Vocals en melodie klinken goed vind alleen je kick een beetje onzuiver klinken.

@ Edgie: Lekker nummer zit ook een lekkere drive in de intro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 17:31 

Hardtraxxer

@Edgie, vind de intro erg goed gelukt, de rustige sounds maken het mooi af en geven de track een goeie sfeer. Kick is lekker hard bij de intro alleen mag dat screech-achtige geluid iets minder scherp voor m'n gevoel. De melodie in de climax is goed gelukt alleen daar klinkt het geheel iets doffer en vallen de kick en de lead een beetje tegen elkaar weg.

@Ruby, ik ben het eens met The Venator, je screech is te schel en dun maar de kick is zeker goed. Vocals klinken nog wat droog dus hier kan nog wel wat reverb op, de leads en pads mogen ook nog wel wat reverb want deze klinken ook nog vrij droog en kort, de sound zelf is wel goed.

Hier de laatste versie van mijn qapital remix, wat de opbouw betreft zo goed als af alleen nog even goed de afmix nalopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2014 17:57 

Hardtraxxer

Vind de break iets te lang, voor de rest niet verkeerd. Let idd op je afmix want sommige geluiden springen er echt uit maar de rest is wat dof en mist body.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 00:39 

Hardtraxx Beheerder

@evasive
Klinkt best vet! De sfeer in de break vind ik echt heel sterk! de opbouw naar de climax is ook nice. Je kicks heeft wel iets teveel laag imo. ook je lead wat 'hard' en scherp. Ik zou persoonlijk de lead en de kick nog iets aanpassen, zodat het goed bij de break past. Want die is top!

Zelf voor het eerst in lange tijd ook weer eens iets online gegooid. Hopelijk valt het in de smaak.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 02:16 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:

Zelf voor het eerst in lange tijd ook weer eens iets online gegooid. Hopelijk valt het in de smaak.

Die melodie.. wauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 02:36 

Hardtraxxer

The Venator schreef:
@evasive
Klinkt best vet! De sfeer in de break vind ik echt heel sterk! de opbouw naar de climax is ook nice. Je kicks heeft wel iets teveel laag imo. ook je lead wat 'hard' en scherp. Ik zou persoonlijk de lead en de kick nog iets aanpassen, zodat het goed bij de break past. Want die is top!

Heerlijk! Zelfde als ik bij Digital hoor, lekker "soft" en rustgevend niet kei hard maar wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 03:19 

Hardtraxxer

The Venator
Dat klinkt erg lekker!
Zomige dingen klinken wat hard (Niet in de volume).
Ik zou de leads n low-cut geven in de climax.
Dan heb je geen last van de bass van je leads onder de kick.
Ik zou hem ook nog wat meer elementjes toevoeggen om er nog meer sfeer in te krijgen.
Veeeel meer reverb en hier en daar misschien ook wat delay.

Ik was zelf voor de lol even een remake aan het maken van Headhunterz - Dragonborn
[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/35649291/file.html[/zippy]
Aleen het begin stukje is uit het orgineel gepakt :)
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat remaken erg leerzaam is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 12:03 

Hardtraxx Newbie

@Digitalearthquake, vindt hem vrij goed klinken! benieuwd naar je eindresultaat!

Hierbij wat kleine aanpassingen in me remix van het Qapital Anthem.

[zippy]http://www31.zippyshare.com/v/68756094/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 12:48 

Hardtraxxer

Ruby
Klinkt goed.
Na n tijdje begint de intro wel saai te worden, en in andere stukken van de track ook.
Werk nog wat aan je sounds, en probeer er nog wat bij te doen.
Fxjes zouden ook wel leuk zijn.

Ik heb mijn Dragonborn remake afgemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 13:51 

Hardtraxx Beheerder

DigitalEarthquake schreef:
The Venator
Dat klinkt erg lekker!
Zomige dingen klinken wat hard (Niet in de volume).
Ik zou de leads n low-cut geven in de climax.
Dan heb je geen last van de bass van je leads onder de kick.
Ik zou hem ook nog wat meer elementjes toevoeggen om er nog meer sfeer in te krijgen.
Veeeel meer reverb en hier en daar misschien ook wat delay.

Ik was zelf voor de lol even een remake aan het maken van Headhunterz - Dragonborn
[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/35649291/file.html[/zippy]
Aleen het begin stukje is uit het orgineel gepakt :)
Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat remaken erg leerzaam is!

Bedankt voor je feedback :) Ik heb de leads al een lowcut rond 144hz gegeven. Ik heb alleen voor de opvulling een basslayer toegoevoegd tijdens de opbouw. Die heb ik weggelaten tijdens de climax :) Afmix ga ik nog aan werken want daar had ik nog geen zin in :P Ik hoor ook meer mensen over de delay. Ik zal eens een mooie delay toevoegen.

Over jouw stukje:

Klinkt lekker, goede sounds! Opbouw geeft ook een lekkere sfeer. (natuurlijk ook door de vocals xd) Kicks zijn lekker en het geheel is goed afgewerkt tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 18:09 

Hardtraxxer

Ik heb nog een remake gemaakt.
Dit keer Headhunterz - Headshot
Top plaat! Dus waarom niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 18:21 

Hardtraxx Beheerder

Lekkere screech :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 21:43 

Hardtraxx Newbie

Digitalearthquake, vette remake weer! alleen vindt je drop in de climax wat te druk, screech is idd goed op weg!

weer wat aanpassingen aan het Qapital anthem, weet niet of ik de climax zo moet laten, vindt hem vrij vaag zelf.

[zippy]http://www31.zippyshare.com/v/780932/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 01:39 

Hardtraxx Veteran

Ik zou hem veranderen, zit geen drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 17:19 

Hardtraxx Newbie

@DigitalEarthquake klinkt vet de sceersh! netjes
@Ruby prima track :) leuke opbouw en melodie.. 1:00 zou ik wel wat opvullen en de screesh in de climax zou ik anders doenkwa timing en toonhoogtes .. Succes!!

3 projecten die al een tijdje op mn bureaublad staan..

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 17:22 

Hardtraxx Newbie

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 18:13 

Hardtraxxer

Soulshock schreef:
@DigitalEarthquake klinkt vet de sceersh! netjes
@Ruby prima track :) leuke opbouw en melodie.. 1:00 zou ik wel wat opvullen en de screesh in de climax zou ik anders doenkwa timing en toonhoogtes .. Succes!!

3 projecten die al een tijdje op mn bureaublad staan..

Wauw! Lekkere melodieen en leads! :) Kick klinkt voor mij ook lekker. 1e nummer heeft een fijne opbouw die schiet er voor mij bovenuit! Verder ga zo door :thumbsup:
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner