Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 278  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 00:54 

Hardtraxxer

ProjectAliasOfficial schreef:
DigitalEarthquake schreef:
ThaBomba:
Het concept is goed, alleen het zou misschien beter zijn als je die ruige leads softer maakt,
Dat zou wat beter zijn voor de sfeer van de rest van deze snippet :)

Ik heb *weer* n nieuwe melody gemaakt, en dit keer heb ik het n andere sfeer gegeven.
[zippy]http://www43.zippyshare.com/v/59868347/file.html[/zippy]
Ik ben hier net mee begonne, dus het is nog laaaang iet af.

Neuken zoon, nu wil ik niet aan mijn titel opnieuw te plaatsen xD neuken dope Die shit is.

Lekker ritme zo hoor! Vind alleen de screech/lead zo dun klinken in de mid intro.

Ik ben ook weer iets aan het proberen, steeds maar weer meer elementen toevoegen en je nummer gaat "voller klinken" Hier het resultaat van mijn Mid intro, wat ik met de break en qlimax wil gaan doen weet ik nog niet.. Stoppen of doorgaan? (vocals van Gidi D'Agostino- L'Amour Toujours)

Morgen naar DanceFair, dus ik hoop dat ik dan met iets heel nieuws hier weer terug kan komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 10:46 

Hardtraxxer

MikezDJ:
Het is nog n beetje slordig, ik zou meer fx in je tracks doen en meer variatie.
Je kick kan ook nog beter, en je leads zou ik iets meer high geven.

Ik ben zelf bezig geweest met mijn leads, je moet niet op de rest letten :P
[zippy]http://www21.zippyshare.com/v/14358894/file.html[/zippy]
Zippyshare heeft nogal n slechte geluids weergave, dus ik adviseer om het te downloaden
als je beter geluids kwalitijd wilt.
Melody: Noisecontrollers - Down Down
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 13:23 

Hardtraxxer

Aangezien ik hiervoor ook iets heb geplaatst, is het lastig om me zelf feedback te geven xD

Ik was weer bezig met n melody, en heb er n beetje mee geexpirimenteert.
[zippy]http://www34.zippyshare.com/v/37567731/file.html[/zippy]
Ik maak zo veel, maar ik maak het bijna nooit af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 14:34 

Hardtraxx Veteran

DigitalEarthquake schreef:
Ik maak zo veel, maar ik maak het bijna nooit af..

Dat hebben de meeste mensen.. :P

Vind het wel leuk klinken, beetje frontliner achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 16:45 

Hardtraxx Newbie

@ Evasive, Track zelf vind ik prima alleen ligt je kick er niet lekker onder alsof je rond de 40-50hz flink omhoog hebt geboost met EQ.

@Sjuul, Reverse is op de goede weg klinkt zeker goed!

@DigitalEarthquake, Klinkt goed zeker de zweef geluiden door melodie vind ik nice klinken.

Ben ook aan een nieuwe track begonnen benieuwd wat jullie er van vinden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 16:57 

Hardtraxxer

erik5991
Hoe lang produce jij al?
:?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:04 

Hardtraxx Newbie

Weet ik eigenlijk niet precies volgens mij kwam ik zo'n 4-5 jaar geleden voor het eerst in aanraking met Fruity Loops.
Maar heb tussendoor wel periodes gehad dat ik er soms maanden niks mee deed heb het sinds 3-4 maanden weer serieus opgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:01 

Hardtraxx Veteran

Neuken zoon, nu wil ik niet aan mijn titel opnieuw te plaatsen xD neuken dope Die shit is.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:20 

Hardtraxxer

Fuzzylogic:
xD
Hij is niet Nederlands hé...
Hij praat Engels, maar heeft het met Google vertaler vertaalt naar t Nederlands.
Dus het word letterlijk vertaalt.
Maar wel grappig inderdaad xD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:31 

Hardtraxx Newbie

Fuzzylogic schreef:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

xD Ik wist niet wat dat was vertaald naar, totdat ik las de versie die terug naar het Engels werd vertaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 22:05 

Hardtraxx Newbie

Hierbij mijn laatste track i'm coming for you.

En Break

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 00:35 

Hardtraxxer

AgentM schreef:

En Break

Klinkt lekker, beide!

Ik had alleen een vraagje over 'Break'. Bij de buildup gebruikt je een soort trancy kick, hoe heb je die gemaakt (ongeveer 1:33)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:47 

Hardtraxx Beheerder

Graag even feedback geven AgentM.. :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 23:02 

Hardtraxx Addict

JesseDB schreef:
AgentM schreef:

En Break

Klinkt lekker, beide!

Ik had alleen een vraagje over 'Break'. Bij de buildup gebruikt je een soort trancy kick, hoe heb je die gemaakt (ongeveer 1:33)?

Om antwoord te geven op je vraag:

Zo te horen heeft hij deze uit een sample-pack gehaald. Er zijn er genoeg online te vinden, Vengeance is één van de meest bekendste. Hier zitten veel preset trance, house, club kicks etc. in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 10:47 

Hardtraxxer

W0uT3R schreef:
JesseDB schreef:
AgentM schreef:

En Break

Klinkt lekker, beide!

Om antwoord te geven op je vraag:

Zo te horen heeft hij deze uit een sample-pack gehaald. Er zijn er genoeg online te vinden, Vengeance is één van de meest bekendste. Hier zitten veel preset trance, house, club kicks etc. in.

Dankje, ik ken Vengeance, maar misschien had hij er nog een bepaalde plugin over gegooid oid. Daarom vroeg ik 't even. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 14:07 

Hardtraxx Newbie

@AgentM Over je eerste snippet: Klinkt lekker. Maar je lead klinkt nog wel wat dunnetjes. Een supersaw met wat lagere frequenties(200-500) kan dat wel op lossen. Je vocals klinken niet heel erg fijn. Met name op 1:12. pitchcorrectie lost dat op.
2e Snippet: Opnieuw die vocals. zie hierboven. Je break klinkt wel erg lekker. En die vocal edit die je op 1:20 hebt geëdit klinkt ook erg fijn. Lead is hier wel prima in orde. Leuke track! :thumbup:

Ik ben het afgelopen weekend bezig geweest met een experimentele track. Natuurlijk niet af blablablabla. Maar wat feedback zou fijn zijn.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 14:39 

Artiest

@ The Pioneer: Ik mis bass in je track. De drop klinkt nog heel erg leeg.
Ook zou ik die riser in het tweede stukje van je climax wat zachter zetten en sidechainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 19:49 

Hardtraxx Newbie

@Agent M : Leuke afwisseling in de basskick, er zou wel wat meer bassig kunnen klinken en mischien iets minder middentonen

@The Pioneer: Er staat wel newbie bij je naam, maar je weet wel waar je mee bezig bent, middelste stuk met het zachte basje is niet echt mijn ding, maar kwa kick en synths absoluut mijn ding, leuke track
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:02 

Hardtraxx Newbie

Zoals sommige van jullie inmiddels gelezen hebben maak ik mijn tracks in een live setting. Ik ben vroeger begonnen met een grovebox en een paar samplers en het is dus een manier van werken die ik gewend ben. Ik streef dus niet naar perfectie (op dit moment althans) maar wil gewoon op een leuke manier met muziek bezig zijn. Ik doe wel wat voorwerk aan de tafel kwa sequences en kicks maken, maar de rest komt tot stand in een soort jam-sessie. Onderstaande is de jamsessie van afgelopen weekend, ik houd dus van oldschool samples die ik graag gebruik en die er dus ook inzitten, sorrie voor de f*ckup aan het einde maar dan hoor je teminste dat het echt is. Ik had hem er ook af kunnen knippen en laten faden, maar dat is niet mijn ding. Oja, en als jullie willen weten hoe je live dance maak (huhuh) dan mag je dat gewoon op het forum vragen of een keer langs mag komen kijken, je hoeft me dus niet via PM te stalken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2014 18:15 

Hardtraxxer

@Erik5991, vette duistere track! Je hebt echt super vette geluidseffecten en de screech is ook super dik bij de intro. Bij de climax komt je kick er amper door terwijl deze bij de intro wel goed te horen is, mis ook wat bass.

@AgentM, melodie is goed gelukt, vooral die na de break. Vind daar die vocals er doorheen niet zo vet in de climax maar das persoonlijke voorkeur. Opbouw naar de climaxen toe mag iets beter, nu klapt ie er te plots in. Wederom is dat persoonlijke voorkeur.. goed bezig dus!

@The Pioneer, luister niet zo veel dit soort muziek maar klinkt zeker goed dit! Alleen klinkt het een beetje in de verte/dof allemaal. Vocals beetje reverb geven nog wat werk aan de lead en dan heb je zeker iets vets als je deze af maakt.

@OuweKnar, ik vind dit best vet voor een 'jam sessie', er van uitgaande dat je het dus allemaal live doet! Helaas heb ik niet zo veel met die ouwe stijl en de vele repeterende stukjes. Misschien eens iets proberen met recent uitgebrachte hardstyle tracks?

Hier nog even de track waar ik mee bezig was, heb em verder uitgewerkt o.a. op basis van de feedback naar een bijna volledige track. Verder nog tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 17:19 

Artiest

@Evasive: opzich niet verkeerd. het heeft alleen niet echt iets overtuigende, maar dat is in de meeste gevallen bij beginners :P ik zou voor je screech wat spelen met filers en distortion, hierdoor krijg je vaak veel dikkere sounds. En als je je kick pitched zorg dat je hem dan weer opnieuw eq'ed want nu verlies je heel veel bass.

Ik was zelf bezig met het maken van een soort phrantic/rebourne - trigger achtige kick en heb van daaruit een wat experimentele track gemaakt. het is nu alleen nog maar een stukje intro, maar denk wel dat ik het nog uitwerk.

[zippy]http://www72.zippyshare.com/v/80409688/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:47 

Hardtraxx Elite

sjuul schreef:
@Evasive: opzich niet verkeerd. het heeft alleen niet echt iets overtuigende, maar dat is in de meeste gevallen bij beginners :P ik zou voor je screech wat spelen met filers en distortion, hierdoor krijg je vaak veel dikkere sounds. En als je je kick pitched zorg dat je hem dan weer opnieuw eq'ed want nu verlies je heel veel bass.

Ik was zelf bezig met het maken van een soort phrantic/rebourne - trigger achtige kick en heb van daaruit een wat experimentele track gemaakt. het is nu alleen nog maar een stukje intro, maar denk wel dat ik het nog uitwerk.

Klinkt heel vet, in ieder geval mee verder gaan :thumbup:.

Ben net even bezig geweest met een poging tot het namaken van Discorecord. Iemand een tip hoe de synth wat scheller kan als in het origineel? De whoosh naar de kick eindigt overigens nog niet echt lekker...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 19:39 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
sjuul schreef:

Klinkt heel vet, in ieder geval mee verder gaan :thumbup:.

haha wat een feedback..

@Evasive ik vind dit zeker goed klinken, beetje fan van deze sound!
Vind alleen wel dat die kickdrum eenbeetje te hoog gepitcht is, die transformer geluiden ook erg nice! miss wat meer reverb erop ?
:thumbup:

@Ouweknar haha klinkt wel echt zwaar oldskool zeg! totaal niet mijn ding, maar vind het wel interessant hoe je dit hebt gejamt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 20:30 

Hardtraxx Newbie

Bendankt voor de opbouwende commentaren ik ga er zeker wat mee doen, ik ga wat meer treble proberen aan te brengen, en een wat modernere kick proberen te maken, het aantal bpm's ga ik ook wat opschroeven, ik heb een trigger time van 4 tellen voor loops, anderes draait alles totaal de prak in, dus ben rustig begonnen :)

@Amazis. Ik ben ook heel erg old school, zo erg zelfs dat ik er pas een jaar geleden achter kwam dat cool-edit al lang geen cool-edit meer heet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2014 12:53 

Hardtraxx Newbie

@Sjuul Voor een trigger type kick ben je al een heel eind. Maar ik mis een echte punch. Die bijvoorbeeld de trigger kick wel heeft. Sounds klinken fijn, maar ik mis reverb op bijvoorbeeld het percussie achtige geluidje.
Screech zelfde verhaal, ik mis reverb. Op die punten na klinkt het echt super dik, zeker mee door gaan! :thumbup:

@D-Ruz Scheller maken? Probeer de Dimension Expander eens?

Ik ben bezig met het maken van een oldschool achtige track. Doel was om een showtek achtige melodie te maken. Brand Los!
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 278  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner